Page 3 of 14
Posted: Saturday 24/03/2007 9:50
by 594-001-0
EUKibo wrote:Perdona, no estic dient en cap cas que els que viviu fora de nuclis urbans ho tingueu millor! En tot cas son coses diferents, Barcelona no te les rodalies i el metro que necessita com a gran metropoli. I Catalunya no te els Regionals que necessita, pero nomes faltaria ara tenir el sistema ferroviari de Girona! I clar que sabem que alla les deficiencies son pitjors, el problema es que a Barcelona aquestes no estan justificades, perque de demanda en sobra.
No entro a valorar si el servicio de Regionales en Cataluña es bueno o no porque no lo se, pero lo que si que se es que el servicio que Regionales ofrece en Cataluña es mucho mejor que el que ofrece en el resto del pais. Por poner un ejemplo, Alicante-Valencia. 2 trenes diarios (3 trenes Viernes) Los 2 diarios, al venir desde Murcia, se tienen que hacer con material diesel, normalmente con 592.2 (algunas veces con 592.0) mientras que los casi 200 km que separan Alicante de Valencia están electrificados. Si te quejas de la poca aceleración de las 440, los 592.2 aun tienen menos aceleración. Saliendo de Alicante, aparte que es todo subida desde la salida de Alicante hasta La Font de La Figuera, los camellos llegan a coger los 140 km/h casi en Elda-Petrer, donde ya tienen que frenar para parar. Sin embargo, a las 440R/470, al poco de pasar San Vicente del Raspeig ya van a 140. Y aparte que estos trenes (sobretodo el de la tarde) van llenos hasta tal punto que más de una vez la gente se ha quedado en Alicante porque no podía subir al tren y han tenido que traer taxis o autobuses para llevarlos hasta su destino (y la gran mayoría de veces los camellos van en doble) Y mientras tanto, los Altaria Madrid-Alicante en fines de semana, al 100% desde Elda y Villena... pero bueno, aquí entraría en otro tema de si es necesaria una línea de Cercanías Alicante-Villena.
Posted: Saturday 24/03/2007 13:56
by 252-071
Posted: Saturday 24/03/2007 15:48
by EUKibo
Posted: Sunday 25/03/2007 10:14
by entfe001
P.S:
Posted: Sunday 25/03/2007 11:09
by victorcasta
EUKibo wrote:I lo de les 4000 esque no es discutible, a Sants els 4000 avancen les 440 i aixo es impepinable, en un mateix tram de via entren i surten abans el metro.
T'has parat a pensar que si a les vies per on circulen els 4000 (que també avancen les 447, Civies...), hi poses 5 línies de rodalies, més altres tantes de regionals i unes altres de llarga distància, i a més a més, hi poses una estació amb 7 vies, amb els seus corresponents desviaments i amb les seves corresponents limitacions de velocitats i els possibles cisallaments, potser els 4000 no anirien tan ràpid?? El que no és discutible en cap cas és aquesta comparació, ja que són dues coses incomparables.
Posted: Sunday 25/03/2007 22:11
by EUKibo
Certament, els 4000 també corren més que l'Euromed en el tram comú a l'aire lliure de Sants, jo el que dic es que els trens de la C2 SEMPRE els avancen les 4000 pel costat, els de les linies C1 C3 C4 C7 encara de tant en tant van com el metro de rapid.
I clar que es incomparable! Un metro no es pot comparar amb un rodalies! Un Rodalies es mes rapid que el metro en marxa, per aixo ho dic, que el metro que en teoria ha de ser mes lent es molt mes rapid.
I clar, aqui el problema es basicament d'ADIF que es el que apunteu, que nomes 4vies amb tots els canvis d'agulles i tantes linies de rodalies, regionals i grandes lineas en ambdos sentits...
Cap cosa justifica que els trens vagin tant lents. Si la culpa es de manca d'infrastructures RENFE hauria de denunciar ADIF i portarla a tribunals i exigirne compensacions amb la nova llei ferroviaria, pero sent de la mateixa butxaca... A més que en cap pais s'ba vist que el problema del ferrocarril sigui per manca d'infrastructures, la manca generalment es de qualitat de l'explotacio, i en aquest cas seria l'ADIF qui hauria d'expulsar RENFE de les seves vies i cedirli l'explotacio a una altra empresa...
Posted: Sunday 25/03/2007 22:20
by Guigui
EUKibo wrote:A més que en cap pais s'ba vist que el problema del ferrocarril sigui per manca d'infrastructures, la manca generalment es de qualitat de l'explotacio, i en aquest cas seria l'ADIF qui hauria d'expulsar RENFE de les seves vies i cedirli l'explotacio a una altra empresa...
Si et mires els accidents ferroviaris que hi ha hagut aquests últims anys a Anglaterra, de seguida canviaràs d'opinió.
Posted: Monday 26/03/2007 15:33
by 252-071
EUKibo wrote:Certament, els 4000 també corren més que l'Euromed en el tram comú a l'aire lliure de Sants, jo el que dic es que els trens de la C2 SEMPRE els avancen les 4000 pel costat, els de les linies C1 C3 C4 C7 encara de tant en tant van com el metro de rapid.
I clar que es incomparable! Un metro no es pot comparar amb un rodalies! Un Rodalies es mes rapid que el metro en marxa, per aixo ho dic, que el metro que en teoria ha de ser mes lent es molt mes rapid.
I clar, aqui el problema es basicament d'ADIF que es el que apunteu, que nomes 4vies amb tots els canvis d'agulles i tantes linies de rodalies, regionals i grandes lineas en ambdos sentits...
Cap cosa justifica que els trens vagin tant lents. Si la culpa es de manca d'infrastructures RENFE hauria de denunciar ADIF i portarla a tribunals i exigirne compensacions amb la nova llei ferroviaria, pero sent de la mateixa butxaca... A més que en cap pais s'ba vist que el problema del ferrocarril sigui per manca d'infrastructures, la manca generalment es de qualitat de l'explotacio, i en aquest cas seria l'ADIF qui hauria d'expulsar RENFE de les seves vies i cedirli l'explotacio a una altra empresa...
Un metro té molta més acceleració que el rodalies perque els metros no tenen tanta punta (80km/h) perqué els metros han d'estar parants cada dos per tres y aixó el hi ha d'otorgar una gran aceleració.
Encara aquestes dades,un rodalies adelanta a un metro el problema es que el tunel de plaça catalunya va ple de rodalies y no poden agafar massa velocidat.
Així que una 447 pot avançar a un metro pero n oes pot comparar per les puntes de velocitat.
Les 447 per a mí(són les meves unitats favorites)són les millors unitats que té renfe operadora en la actualitat,descarto el civia per la raó de les rampes per PMR (que han donat problemes a les andanes raó per la qual no s'han posat en la C2) amb gran quantitat de aceleració i poc consum d'energia a més de ser unes unitats silencioses,i confortables pel fet de no pegar els bruscos "acelerons i frenades"molt típic de les 446 que son chopper y les 447 trifastriques-asincrones.
Salutacions
Posted: Tuesday 17/04/2007 14:09
by ABB_Traccion
Atenció...!
Renovació de la vía de Ripoll a Ribes, amb començament el dia 1 de Maig, bé, el dia 2, perque l' 1 és la festa del Treball (:x) duració de les obres: 5 mesos, ja arriben els nous raíls i les travesses estan per Aigües de Ribes.
Salutacions, i ja era hora!
Posted: Wednesday 25/04/2007 2:42
by alex86bcn
Pero a veure nen...tu que vols? fotre els trens a la platja de vies de sants a 60km/h? Ja t'ho han dit, que es lògic que els metros de la L1 avancin a les UT's de Renfe, pero van en recta, sense cap canvi...Posa't a jugar al train simulator i prova de canviar un tren de via a aquesta velocitat...a veure que pasa...si vols, possem l'Euromed a correr a velocitat punta al tram de Barcelona...a veure quantes agülles es carrrega abans de descarrilar.
Sincerament, no tinc res en contra teu...pero he llegit aquest post al complert, així com moltes altres respostes en diferents topics, i realment si que tens una mania de "destrozar RENFE xk si"...així com el material històric. (estaràs contents ara que no tenim 1000's...)
Ho sento per aquest post, pero he vist ja diferents intents de donar-te una explicació raonada i res..."renfe es una mierda y las 440 tambien"
Posted: Friday 15/06/2007 13:05
by galdric
Posted: Friday 15/06/2007 13:44
by Mako448
Lo mès impresentable de les fotos que has publicat,sòn l'estat dels trens.
Com vegui al que ha pintat aquesta 440R s'empassa a la boca tots els sprays que ha ultilitzar per grafitejar la 440R.
Pobre 440R amb aquest aspecte,tot per cula d'alguns pocasoltes que hi ha en aquest mòn.
Posted: Friday 15/06/2007 13:59
by Jordilar
Quin fástic de 440. Es per posar un reclamació directament.
Salut,
Fa almenys un mes que està així
Posted: Friday 15/06/2007 15:29
by Guigui
Aquesta "decoració" de la 440 és la mateixa d'una foto que l'Ecomobisostrans va pujar fa un mes
en aquest missatge. Queda clar que Renfe deixa que sigui una colla de marrans qui posi la pintura del seu material mòbil. Quedarà per veure si també permetrà que els maquinistes vagin a les palpentes. No m'estranyaria gens ni mica...
Posted: Friday 15/06/2007 16:36
by ABB_Traccion
Doncs gairebé totes les 440 que estan ara per aquí dalt "raptades" estan igual, la única que s' escapa una mica es la 207, totes les altres, estan gairebe com la 252 (la de les imatges), i ara, amb la 252 no han tingut prou per un canto, que per l' altre al Motor també te pintades... de vergonya, però, com diu un cap d' estació de Ribes, a renfe li importa 3 "pepinus" enxampar a aquesta gentussa, perque si volguesin, ja estarien enxampats i ben servits... però, tant se'ls hi fot això...
Salutacions.
Posted: Friday 15/06/2007 16:40
by Guigui
ABB_Traccion wrote:com diu un cap d' estació de Ribes, a renfe li importa 3 "pepinus" enxampar a aquesta gentussa, perque si volguesin, ja estarien enxampats i ben servits... però, tant se'ls hi fot això...
A propòsit, sembla que Renfe demani a crits que els treguin la concessió així que la llei ho permeti. Perquè queda meridianament clar que ni la Generalitat ni cap poder polític local permetria un tancament de la línia.
Posted: Friday 15/06/2007 18:23
by Mako448
ABB_Traccion wrote:Doncs gairebé totes les 440 que estan ara per aquí dalt "raptades" estan igual, la única que s' escapa una mica es la 207, totes les altres, estan gairebe com la 252 (la de les imatges), i ara, amb la 252 no han tingut prou per un canto, que per l' altre al Motor també te pintades... de vergonya, però, com diu un cap d' estació de Ribes, a renfe li importa 3 "pepinus" enxampar a aquesta gentussa, perque si volguesin, ja estarien enxampats i ben servits... però, tant se'ls hi fot això...
Salutacions.
També la 440-132?La que és sense reformar,la taronjeta,que crec que s'ha quedat per allà dalt?Com està al seu aspecte?Està igual que la 440-252?
Posted: Friday 15/06/2007 18:33
by Jordilar
Es veu que les finestres practicables són un bon aliat contra les merdes d'aquests monos
Salut,
Re: Fa almenys un mes que està així
Posted: Sunday 17/06/2007 20:50
by entfe001
Guigui wrote:Quedarà per veure si també permetrà que els maquinistes vagin a les palpentes. No m'estranyaria gens ni mica...
En principi no. Fa anys van pintar totalment una 447 de la C1 en els pocs minuts en què resta parada a Maçanet. El servei invers quedà suspès.
Maçanet era un lloc bastant famós i fàcil per fer aquestes marranades. Ara està plena de càmeres de seguretat amb focus per la nit.
Posted: Sunday 17/06/2007 21:06
by Jordi Freixas
Guigui wrote:ABB_Traccion wrote:com diu un cap d' estació de Ribes, a renfe li importa 3 "pepinus" enxampar a aquesta gentussa, perque si volguesin, ja estarien enxampats i ben servits... però, tant se'ls hi fot això...
A propòsit, sembla que Renfe demani a crits que els treguin la concessió així que la llei ho permeti. Perquè queda meridianament clar que ni la Generalitat ni cap poder polític local permetria un tancament de la línia.
Sí, ja vaig llegir l'advertència que va fer la Generalitat a RENFE. Encara que, sincerament... pel que es refereix a la línia de Puigcerdà, penso que la Generalitat ja els hauria de retirar dirctament la conessió, i traspassar-la a la FGC, i amb material nou.