Page 3 of 3

Re: Intercanviador PL. Glòries

Posted: Wednesday 23/11/2011 20:25
by genissimon
Doncs encara més greu del que em pensava !!!! :cop :emprenyat

Salut !!
m.h.t. wrote: No, no ens confonguem :!: El túnel que volen eliminar és precissament l'accés sud, que travessa la plaça fent corba, sota el túnel de Meridiana. ;) Això suposaria suprimir tot el trànsit ferroviari provinent de Sants, per tant, totes les circulacions actuals de Rodalies i Regionals a l'estació. :|

I tenint en compte que la única circulació actual de l'accés nord (el TrenHotel Elipsos) passarà a circular via LAV, això suposaria deixar l'EdF sense circulacions, i, per tant, la seva mort per inanició. Total, una forma de matar l'EdF sense dir-ho. >:(

Es pensen que La Sagrera tindrà prou capacitat per allotjar tants trens estacionats? Perquè em consta que no, doncs serà un gran baixador com Sants. I a on s'estacionarà tant de tren amb origen/destí Barcelona? :nose I en cas d'incidència a algun túnel passant? :|

Si suprimeixen l'EdF o algún dels seus accessos, hauran comès un error que hipotecarà el futur la xarxa ferroviaria, en especial, la d'ample ibèric.

Somnis eròtics que podrien quedar en no-res

Posted: Wednesday 23/11/2011 23:26
by Guigui
En resum, no els tremola el pols per a perpetrar monumentals canallades en la xarxa ferroviària, totalment cecs a les necessitats de l'operació del servei, i a sobre, per a beneficiar el cotxe privat, no fos cas que els conductors perdessin la paciència.

Ara, jo continuo tenint els meus dubtes que els deixin fer tan alegrement. La crisi també ha de tenir els seus avantatges, sobretot el d'imposar seny fins i tot entre aquells que no han demostrat tenir-ne gaire.

Re: Intercanviador PL. Glòries

Posted: Thursday 24/11/2011 9:05
by Platanito
m.h.t. wrote:Es pensen que La Sagrera tindrà prou capacitat per allotjar tants trens estacionats? Perquè em consta que no, doncs serà un gran baixador com Sants. I a on s'estacionarà tant de tren amb origen/destí Barcelona?
A ciutats de merda, estacions de merda.

Re: Intercanviador PL. Glòries

Posted: Thursday 24/11/2011 20:12
by rangqiang
Escolteu-me suposem que tal com diueu ja tenen previst eliminar l'EDF, per tant nois preparem càmares per fer fotos perque així tindrem un record de l'EDF.

Quina es la data de la seva mort? (Any)

No morirà

Posted: Friday 25/11/2011 0:52
by Guigui
rangqiang wrote:Quina es la data de la seva mort? (Any)
Mai.

Re: No morirà

Posted: Friday 25/11/2011 3:34
by rangqiang
Guigui wrote:
rangqiang wrote:Quina es la data de la seva mort? (Any)
Mai.
Déu t'escolti.

Suposo que gràcies ADIF clar? Perque per part dels gubernants nostres...

Tinc noves actualitzacions de vídeos de trens a la meva web podeu veure: http://www.ESTACIODEFRANCA.COM

Zero al calaix

Posted: Friday 25/11/2011 11:19
by Guigui
No. Gràcies a les aixetes que, si us pensàveu que ja estan tancades, d'aquí a una mica estaran totalment eixutes.

Simplement, no hi ha ni un cèntim. I, com veieu, això no té perquè ser sempre dolent.

Re: Zero al calaix

Posted: Friday 25/11/2011 11:51
by Platanito
Guigui wrote:No. Gràcies a les aixetes que, si us pensàveu que ja estan tancades, d'aquí a una mica estaran totalment eixutes.

Simplement, no hi ha ni un cèntim. I, com veieu, això no té perquè ser sempre dolent.
En aquest sentit, és una llàstima que no s'acabessin els calers abans de perpetrar el calaix de Sants, els aeroports d'Alguaire, Ciudad Real i Castelló, el pas elevat de Queralbs, el túnel del Roc del Dui, l'AVE Madrid-Toledo, els tramvies i metros lleugers dels voltants de Madrid, la L9, l'estació d'alta velocitat de la Sagrera, el canvi de nom de Sagrera per La Sagrera, el forat de la nonata Sant Ramon (erròniament anomenada Ernest Lluch) amb el tall de quatre mesos que va provocar, la T6 del Trambesós, la compra dels Civia i dels 9000 de TMB, el genocidi de les 440, 211, 1000 i 1100, la compra dels Stadler per al cremallera de Núria, l'intercanviador de Quatre Camins, el telefèric d'Esparreguera, el tall interminable de l'intercanviador de Diagonal per ficar-hi quatre cintes automàtiques, el no-intercanviador de Rubí-Hospital General, la T1 d'El Prat, Ryanair operant només des de Girona (amb el plus de contaminació causat pels autobusos que hi anaven des de Barcelona), un nou túnel urbà per a l'AVE ben pegadet al túnel d'Aragó... Segueixo?

Només una mostra

Posted: Friday 25/11/2011 13:42
by Guigui
Platanito wrote:Segueixo?
Home, ara que ho havies encarat tan bé...

Per part meva, recordo: AVE a Osca i Galícia, desdoblament de la C-17 fins a Ripoll, construcció d'autovies de franc paral·leles a les autopistes de peatge, rescat de les concessionàries, B-500, soterrament del Prat...