Posted: Tuesday 24/04/2007 19:42
Estic d'acord en allargar la R1 fins a Molins i Martorell.No nomès per augmentar frequencies,sinó també per descolpasar l'estació d'Hospitalet,I esque els trens de la R5 queden una estona ben llarga aturats a L'Hospitalet perqué han de deixar passar un tren que acaba a L'Hospitalet.
O a l'inrevès,un tren que finalitza a l'Hospitalet o R4 cap a Martorell,s'ha d'estar parat una estona llarga per deixar passar trens de la R4 cap a Bcn o deixar passar trens que surten de L'H.En resum,alguns trens és queden fins a 20 minuts aturats.
Com la majoria dels trens que acaben a L'H són de la R1,i són els principals responsables que un tren de la R4 és quedi aturat una llarga estona perqué aquest de la R1 ha de fer maniobres.I a mès hem d'ajuntar-los amb els de la R3,R7 i alguns de la R4.
Com la R3 i la R7 tampoc sòn línies amb unes frequencies gaire bones i no crec que afectin gaire les sortides i entrades de L'H perqué entraran i sortiran la meitat o mès del que surten ara,doncs els trens de la R4 no s'aturaren gaire estona.
Encara que la R7 hauria de ser una línia circular al meu gust,peró desgraciadament no és aixì.
A mès els trens de la R4 que acaben a Martorell haurien d'acabar a Vilafranca i els que acaben a Vilafranca acabar a Sant Vicenç.
Si fos falta,col.locaria mès vies d'estacionament a Martorell.
O a l'inrevès,un tren que finalitza a l'Hospitalet o R4 cap a Martorell,s'ha d'estar parat una estona llarga per deixar passar trens de la R4 cap a Bcn o deixar passar trens que surten de L'H.En resum,alguns trens és queden fins a 20 minuts aturats.
Com la majoria dels trens que acaben a L'H són de la R1,i són els principals responsables que un tren de la R4 és quedi aturat una llarga estona perqué aquest de la R1 ha de fer maniobres.I a mès hem d'ajuntar-los amb els de la R3,R7 i alguns de la R4.
Com la R3 i la R7 tampoc sòn línies amb unes frequencies gaire bones i no crec que afectin gaire les sortides i entrades de L'H perqué entraran i sortiran la meitat o mès del que surten ara,doncs els trens de la R4 no s'aturaren gaire estona.
Encara que la R7 hauria de ser una línia circular al meu gust,peró desgraciadament no és aixì.
A mès els trens de la R4 que acaben a Martorell haurien d'acabar a Vilafranca i els que acaben a Vilafranca acabar a Sant Vicenç.
Si fos falta,col.locaria mès vies d'estacionament a Martorell.