Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

I si fessim un FAQ al fòrum amb resposta a aquestes coses que en aquest fòrum es repeteixen fins a la sacietat? :twisted:
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Tornaran a sortir...

Post by JaMiRo! »

victorcasta wrote:I si fessim un FAQ al fòrum amb resposta a aquestes coses que en aquest fòrum es repeteixen fins a la sacietat? :twisted:
Tornaran a sortir... :|
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Re: Suicidi

Post by Guigui »

JaMiRo! wrote:Sí, pero llegeix bé el link que ha adjuntat el company victorcasta. Si ho llegeixes, veuràs que fer parades amb un tren de rodalia de dos pisos a plaça Catalunya és un suicidi (pel temps que trigaria en carregar i descarregar passatgers, provocant retards a totes les línies que per allà hi passen)... ;)
I posats a fer anar l'olla... Què tal uns Civies de dos pisos però amb tres portes per cotxe i costat? :idea:
Last edited by Guigui on Tuesday 24/04/2007 23:20, edited 1 time in total.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

I l'espai que ocupen les escales es menjarien el dedicat als passatgers, fent reduir la capacitat per vagó.
buertu
N7
N7
Posts: 384
Joined: Thursday 26/01/2006 22:42
Location: Sant Joan Despí

Post by buertu »

a la linia A del rer parisí utilitzen trens de 2 pisos, amb 3 portes per vagó, algú sap com funcionen? la veritat és que m'imagino que treuran una mica d'espai de viatgers xo per augmentar la capacitat respecte d'un tren d'un pis ja està prou bé. Aquest cas seria un híbrid entre un tren d'un pis i un de dos de dues portes per vagó.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Jo els he vist al RER E i són una cosa ben estranya. No sé si resulten gaire eficients pel que fa a capacitat.

Edito de nou: Imatges del tren de dos pisos del RER A (ara no estic segur de si és el mateix que veí a Haussmann)
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Sí, els de la RER A i els de la RER E són els mateixos. A mi em van encantar, i en quant a la capacitat...tenen molt d'espai per a persones dretes, però també força seients. Allà els fan servir en composicions de 5 o 10 cotxes, pel que la capacitat és notable. La veritat, seria una bona sol·lució, jo crec...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Post by ABB_Traccion »

I a part de més capacitat, suposo, que aquests "buques" francesos deuen tenir molta més acceleració, no?
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

ABB_Traccion wrote:I a part de més capacitat, suposo, que aquests "buques" francesos deuen tenir molta més acceleració, no?
Més que una 440 segur, com diria aquell. :D

Passant a una altra qüestió, aquests vagons de l'RER no us semblen més curts que els de la 450/451?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Els que seguiu el programa de TV3 Polònia potser recordeu el gag en que en Zaplana proposava fer una Espanya de dos pisos per poder seguir especulant.

Doncs aquesta idea de bomber podria fer-se a línies amb alta saturació: Estacions de dos pisos amb trens de dos pisos i portes a ambdós pisos. Hi ha una contrapartida: la catenària estaria perillosament a prop de l'andana...

Seria curiós de veure :)
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Avistaments curiosos de trens

Post by wefer »

El Sr. Entfe001 m'acaba d'informar, via mòbil, que a les 9:36 acaba d'avistar una doble 440R a l'estació de Clot.
Fins aquí res massa fora de l'habitual, si no fos que... anava destinació Blanes
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Parlant d'avistaments curiosos, jo aquesta tarda (cap a les 20:15h) he vist sortir de Montcada-Bifurcació una 333 (o semblant, anava pintada de color groc, amb el logo de COMSA) amb un tren de balast cap a la línia de Manresa. Més tard l'he avançat a Cerdanyola del Vallès mentres el tren de càrrega agafava la línia de Cerdanyola-Universitat.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

És una de les ex-DSB 1400, antecessores de les 333. COMSA crec que en va comprar dues...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

És aquesta :D :D
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Re: Avistaments curiosos

Post by Mako448 »

wefer wrote:El Sr. Entfe001 m'acaba d'informar, via mòbil, que a les 9:36 acaba d'avistar una doble 440R a l'estació de Clot.
Fins aquí res massa fora de l'habitual, si no fos que... anava destinació Blanes
El rodalies L'H-Blanes passa a les 9:25,a les 9:35 passa un L'H-Mataró.
Encara que també podia anar amb retard,cosa típica de la renfe.
Peró aixó d'una doble de 440R anant a Blanes m'ha deixat..... :x
Jo personalment mai he vist una 440R a la R1,mai de la vida.Tinc ganes de veure una,em donaria impressió a cosa rara.
Per cert,que les 440R estan bojes,quan volen van a la R7,a la R2,a la R3,a la R1.
Peró passa que han tret 440R de la R10,i per si algú pensa tot el contrari,també a la R3,molts serveis de la R3 ara és fan amb 447,solament els L'H-Ripoll i algún L'H-Vic d'hora punta i última hora del dia la fa una 440R i les han posat majoritàriament a la R2 i R7 sobretot,i com les sobren,apa a fer serveis a la R1!.
Jo crec que ell que ha passat és que ni hi havia material a L'Hospitalet i no han tingut mès remei que treure una doble de 440R(potser perqué no ni havia cap doble de 447?)
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Re: Avistaments curiosos

Post by EUKibo »

wefer wrote:El Sr. Entfe001 m'acaba d'informar, via mòbil, que a les 9:36 acaba d'avistar una doble 440R a l'estació de Clot.
Fins aquí res massa fora de l'habitual, si no fos que... anava destinació Blanes
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

¬¬ i es veritat, el famos "pla fomento" nomes era posar els info-renfe aquests inutils i portar 440 que anaven al desguace... Si els haurem de donar les gracies i tot per portarnos chatarra.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Algú podria indagar, per tranquilitzar i reafirmar el nostre estimat company, si aquesta 440R ha acumulat retard en el trajecte a causa de la seva pèssima acceleració?

:P
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Yo también he visto a la "333" de Comsa (he oído su arrancada y el sonido es muy parecido al de las 333) en Cerdanyola, ha estado parada en la vía del ramal de la UAB hasta que ha pasado el Martorell-L'Hospitalet que pasa por Cerdanyola a las 20:32 (servicio realizado por la 440-178M/174R/184C)
Pere wrote:Parlant d'avistaments curiosos, jo aquesta tarda (cap a les 20:15h) he vist sortir de Montcada-Bifurcació una 333 (o semblant, anava pintada de color groc, amb el logo de COMSA) amb un tren de balast cap a la línia de Manresa. Més tard l'he avançat a Cerdanyola del Vallès mentres el tren de càrrega agafava la línia de Cerdanyola-Universitat.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Re: Avistaments curiosos

Post by EUKibo »

wefer wrote:El Sr. Entfe001 m'acaba d'informar, via mòbil, que a les 9:36 acaba d'avistar una doble 440R a l'estació de Clot.
Fins aquí res massa fora de l'habitual, si no fos que... anava destinació Blanes
L'horari de pas d'aquest tren era a les 9.23 per Clot, destinacio Blanes, aixi que anava amb 13min de retard i ja de bon mati! I tot que acabava de començar el trajecte!

La culpa no sera d'aquests trens, pero son tant tecnologicament endarrerits que no donen cap possibilitat de recuperar temps perdut. A mes l'unic "punt fort" son els 140Kmh que poden agafar, pero si els poguessin agafar durant escassos segons (que no compensarien el retard) la linia R1 estara tota ella adaptada a 120 maxim ja que 447 i Civia es el que hi ha.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”