Page 3 of 135

Posted: Tuesday 24/04/2007 22:16
by victorcasta
I si fessim un FAQ al fòrum amb resposta a aquestes coses que en aquest fòrum es repeteixen fins a la sacietat? :twisted:

Tornaran a sortir...

Posted: Tuesday 24/04/2007 22:19
by JaMiRo!
victorcasta wrote:I si fessim un FAQ al fòrum amb resposta a aquestes coses que en aquest fòrum es repeteixen fins a la sacietat? :twisted:
Tornaran a sortir... :|

Re: Suicidi

Posted: Tuesday 24/04/2007 22:41
by Guigui
JaMiRo! wrote:Sí, pero llegeix bé el link que ha adjuntat el company victorcasta. Si ho llegeixes, veuràs que fer parades amb un tren de rodalia de dos pisos a plaça Catalunya és un suicidi (pel temps que trigaria en carregar i descarregar passatgers, provocant retards a totes les línies que per allà hi passen)... ;)
I posats a fer anar l'olla... Què tal uns Civies de dos pisos però amb tres portes per cotxe i costat? :idea:

Posted: Tuesday 24/04/2007 23:04
by victorcasta
I l'espai que ocupen les escales es menjarien el dedicat als passatgers, fent reduir la capacitat per vagó.

Posted: Wednesday 25/04/2007 0:05
by buertu
a la linia A del rer parisí utilitzen trens de 2 pisos, amb 3 portes per vagó, algú sap com funcionen? la veritat és que m'imagino que treuran una mica d'espai de viatgers xo per augmentar la capacitat respecte d'un tren d'un pis ja està prou bé. Aquest cas seria un híbrid entre un tren d'un pis i un de dos de dues portes per vagó.

Posted: Wednesday 25/04/2007 13:55
by entfe001
Jo els he vist al RER E i són una cosa ben estranya. No sé si resulten gaire eficients pel que fa a capacitat.

Edito de nou: Imatges del tren de dos pisos del RER A (ara no estic segur de si és el mateix que veí a Haussmann)

Posted: Wednesday 25/04/2007 15:16
by aarongilp
Sí, els de la RER A i els de la RER E són els mateixos. A mi em van encantar, i en quant a la capacitat...tenen molt d'espai per a persones dretes, però també força seients. Allà els fan servir en composicions de 5 o 10 cotxes, pel que la capacitat és notable. La veritat, seria una bona sol·lució, jo crec...

Posted: Wednesday 25/04/2007 16:47
by ABB_Traccion
I a part de més capacitat, suposo, que aquests "buques" francesos deuen tenir molta més acceleració, no?

Posted: Wednesday 25/04/2007 20:16
by Guigui
ABB_Traccion wrote:I a part de més capacitat, suposo, que aquests "buques" francesos deuen tenir molta més acceleració, no?
Més que una 440 segur, com diria aquell. :D

Passant a una altra qüestió, aquests vagons de l'RER no us semblen més curts que els de la 450/451?

Posted: Wednesday 25/04/2007 20:38
by orique
Els que seguiu el programa de TV3 Polònia potser recordeu el gag en que en Zaplana proposava fer una Espanya de dos pisos per poder seguir especulant.

Doncs aquesta idea de bomber podria fer-se a línies amb alta saturació: Estacions de dos pisos amb trens de dos pisos i portes a ambdós pisos. Hi ha una contrapartida: la catenària estaria perillosament a prop de l'andana...

Seria curiós de veure :)

Avistaments curiosos de trens

Posted: Friday 27/04/2007 10:00
by wefer
El Sr. Entfe001 m'acaba d'informar, via mòbil, que a les 9:36 acaba d'avistar una doble 440R a l'estació de Clot.
Fins aquí res massa fora de l'habitual, si no fos que... anava destinació Blanes

Posted: Friday 27/04/2007 21:19
by Pere
Parlant d'avistaments curiosos, jo aquesta tarda (cap a les 20:15h) he vist sortir de Montcada-Bifurcació una 333 (o semblant, anava pintada de color groc, amb el logo de COMSA) amb un tren de balast cap a la línia de Manresa. Més tard l'he avançat a Cerdanyola del Vallès mentres el tren de càrrega agafava la línia de Cerdanyola-Universitat.

Posted: Friday 27/04/2007 21:36
by aarongilp
És una de les ex-DSB 1400, antecessores de les 333. COMSA crec que en va comprar dues...

Posted: Friday 27/04/2007 21:41
by mikado

Posted: Friday 27/04/2007 22:27
by Pere
És aquesta :D :D

Re: Avistaments curiosos

Posted: Friday 27/04/2007 22:36
by Mako448
wefer wrote:El Sr. Entfe001 m'acaba d'informar, via mòbil, que a les 9:36 acaba d'avistar una doble 440R a l'estació de Clot.
Fins aquí res massa fora de l'habitual, si no fos que... anava destinació Blanes
El rodalies L'H-Blanes passa a les 9:25,a les 9:35 passa un L'H-Mataró.
Encara que també podia anar amb retard,cosa típica de la renfe.
Peró aixó d'una doble de 440R anant a Blanes m'ha deixat..... :x
Jo personalment mai he vist una 440R a la R1,mai de la vida.Tinc ganes de veure una,em donaria impressió a cosa rara.
Per cert,que les 440R estan bojes,quan volen van a la R7,a la R2,a la R3,a la R1.
Peró passa que han tret 440R de la R10,i per si algú pensa tot el contrari,també a la R3,molts serveis de la R3 ara és fan amb 447,solament els L'H-Ripoll i algún L'H-Vic d'hora punta i última hora del dia la fa una 440R i les han posat majoritàriament a la R2 i R7 sobretot,i com les sobren,apa a fer serveis a la R1!.
Jo crec que ell que ha passat és que ni hi havia material a L'Hospitalet i no han tingut mès remei que treure una doble de 440R(potser perqué no ni havia cap doble de 447?)

Re: Avistaments curiosos

Posted: Friday 27/04/2007 22:58
by EUKibo
wefer wrote:El Sr. Entfe001 m'acaba d'informar, via mòbil, que a les 9:36 acaba d'avistar una doble 440R a l'estació de Clot.
Fins aquí res massa fora de l'habitual, si no fos que... anava destinació Blanes
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

¬¬ i es veritat, el famos "pla fomento" nomes era posar els info-renfe aquests inutils i portar 440 que anaven al desguace... Si els haurem de donar les gracies i tot per portarnos chatarra.

Posted: Friday 27/04/2007 23:02
by Guigui
Algú podria indagar, per tranquilitzar i reafirmar el nostre estimat company, si aquesta 440R ha acumulat retard en el trajecte a causa de la seva pèssima acceleració?

:P

Posted: Friday 27/04/2007 23:04
by trainman
Yo también he visto a la "333" de Comsa (he oído su arrancada y el sonido es muy parecido al de las 333) en Cerdanyola, ha estado parada en la vía del ramal de la UAB hasta que ha pasado el Martorell-L'Hospitalet que pasa por Cerdanyola a las 20:32 (servicio realizado por la 440-178M/174R/184C)
Pere wrote:Parlant d'avistaments curiosos, jo aquesta tarda (cap a les 20:15h) he vist sortir de Montcada-Bifurcació una 333 (o semblant, anava pintada de color groc, amb el logo de COMSA) amb un tren de balast cap a la línia de Manresa. Més tard l'he avançat a Cerdanyola del Vallès mentres el tren de càrrega agafava la línia de Cerdanyola-Universitat.

Re: Avistaments curiosos

Posted: Friday 27/04/2007 23:07
by EUKibo
wefer wrote:El Sr. Entfe001 m'acaba d'informar, via mòbil, que a les 9:36 acaba d'avistar una doble 440R a l'estació de Clot.
Fins aquí res massa fora de l'habitual, si no fos que... anava destinació Blanes
L'horari de pas d'aquest tren era a les 9.23 per Clot, destinacio Blanes, aixi que anava amb 13min de retard i ja de bon mati! I tot que acabava de començar el trajecte!

La culpa no sera d'aquests trens, pero son tant tecnologicament endarrerits que no donen cap possibilitat de recuperar temps perdut. A mes l'unic "punt fort" son els 140Kmh que poden agafar, pero si els poguessin agafar durant escassos segons (que no compensarien el retard) la linia R1 estara tota ella adaptada a 120 maxim ja que 447 i Civia es el que hi ha.