Page 3 of 10

Posted: Monday 14/05/2007 13:36
by jordidr
Ahir vaig pujar a dintre d'aquesta unitat... quin fastic

Posted: Monday 14/05/2007 16:06
by liniadelRipollés
Per fàstic, pujar fins a Ribes amb 447.

Altrament, és molt maco veure un calze descarrilador i una parada absoluta entre Campdenàvol i Ripoll.

Molt eficaços els Transport Mir substitutius.

Maquíssim el nou bitllet de ValldeNuria, ja sense els logos del 75è aniversari. Llàstima, però, que s'hagi decidit fer la targeta de resident (ara Tarja) en aquest format en el fons tèrmica.

jordidr wrote:Ahir vaig pujar a dintre d'aquesta unitat... quin fastic

Posted: Monday 14/05/2007 16:39
by UT596001
liniadelRipollés wrote:Altrament, és molt maco veure un calze descarrilador i una parada absoluta entre Campdenàvol i Ripoll.
:oops: :llengua

(Sempre m'he fet un embolic amb el nom de Campdevànol :oops: )

Posted: Monday 14/05/2007 18:14
by liniadelRipollés
Curiós de veure personal de seguretat permanent a Ribes de Freser ADIF.


UT596001 wrote:
liniadelRipollés wrote:Altrament, és molt maco veure un calze descarrilador i una parada absoluta entre Campdenàvol i Ripoll.
:oops: :llengua

(Sempre m'he fet un embolic amb el nom de Campdevànol :oops: )

Posted: Tuesday 15/05/2007 11:24
by Ecomobisostrans
ABB_Traccion wrote:I el que més m' agrada, és que tenen un VJ a Ribes, ¡al pàrking dels autocars!
El VJ tenia que estar al parking per que si no s'hi ficaven cotxes i els autocars no podien entrar. De totes maneres es divertit veure com han d'entrar: Fiquen el morro a la ctra. de Campelles i entren fins a l'estació de cul. I quan surten han d'anar fins al pont d'entrada a Ribes i donar la volta maniobrant.

Posted: Wednesday 16/05/2007 20:20
by ABB_Traccion
I després de girar al pont de la entrada de Ribes, els amables conductors que pujen el divendres per la tarda, fan un concert de clàxon en honor als autobusos... No sé si m' explico... :roll:

Posted: Thursday 24/05/2007 20:58
by oscar440
Algú em sabria dir si a Ripoll hi ha maquinària d´obres per fer aquesta renovació? Vull dir, per exemple, aquelles locomotores d´obres portugueses de color groc que van treballar fa uns anys en la renovació del tram Ripoll-Vic. Si és així, un dia d´aquests em paso per Ripoll per fer unes quantes fotos.

Salutacions.

Posted: Thursday 24/05/2007 21:22
by Jordilar
La setmana abans de l'inici, havien 2 2100 de TECSA y moltes plataformes.

Salut,

Posted: Thursday 24/05/2007 21:29
by Jordi Freixas
Bé, i amb tot això, s'en alguna cosa de la reforma entre Ribes i Puigcerdà/La Tor de Querol?

Posted: Thursday 24/05/2007 21:37
by victorcasta
Jordi Freixas wrote:Bé, i amb tot això, s'en alguna cosa de la reforma entre Ribes i Puigcerdà/La Tor de Querol?
No le pidas peras al olmo. Primer cal que acabin el que han començat i després ja en parlarem. El projecte de reforma abarcava fins al 2010.

Posted: Thursday 24/05/2007 22:26
by Jordi Freixas
Bufff... bé que vagin fent ja és important.

Posted: Thursday 24/05/2007 23:57
by marcel
Jordilar wrote:La setmana abans de l'inici, havien 2 2100 de TECSA y moltes plataformes.

Salut,
Aquestes estan al cantó BCN, no pas al cantó Puigcerdà.
Si no vaig errat de Ribes en amunt només hi ha "trastos" de catenària.

Posted: Friday 25/05/2007 9:06
by genissimon
Dimarts passat (dia 22), vaig viatjar per carretera entre Ripoll i Ribes.

A tots els trams de via visibles des de la carretera s'apreciava la provisió de materials: les travesses de formigó monobloc (espero que bivalents per als dos amples, cosa que no vaig poder apreciar) i el parell de carrils nous.

Vaig poder veure el senyal de parada absoluta que hi ha al nord del túnel urbà de Ripoll, situat al mig de la via. Per tant vaig deduir que per allà no passaven trens o que haurien de retirar el senyal abans no comencessin els treballs.

Salut !!

Posted: Friday 25/05/2007 10:52
by UT596001
genissimon wrote:.A tots els trams de via visibles des de la carretera s'apreciava la provisió de materials: les travesses de formigó monobloc (espero que bivalents per als dos amples, cosa que no vaig poder apreciar) i el parell de carrils nous.
Ho són. Les travesses ja estaven apliades a amdós costats de la via el cap de setmana anterior al tall i vaig poder observar que eren bivalents.

Uoooo...

Posted: Tuesday 29/05/2007 22:55
by JaMiRo!
Hola!

Avui m'he trobat, tot sorprès, una 440 original (en doble composició amb una reformada) a Mollet-Santa Rosa. És el rodalies :x que baixa de Ripoll i passa per aquesta estació a les 8 del matí aproximadament... :o

No se suposa que les 440 originals estaven segrestades de Ribes cap amunt?

Salut!

Re: Uoooo...

Posted: Tuesday 29/05/2007 23:01
by victorcasta
JaMiRo! wrote:Hola!

Avui m'he trobat, tot sorprès, una 440 original (en doble composició amb una reformada) a Mollet-Santa Rosa. És el rodalies :x que baixa de Ripoll i passa per aquesta estació a les 8 del matí aproximadament... :o

No se suposa que les 440 originals estaven segrestades de Ribes cap amunt?

Salut!
N'hi ha 1 que va baixar cap a Barcelona el 1r dia de tall, crec que per una avaria.

Posted: Tuesday 29/05/2007 23:08
by Jordilar
Hola:

La 440-131M es troba a Barcelona i creiem que realitza l'ultim Barcelona-Ripoll ( 20:15 ) i el primer Ripoll-Barcelona del dia ( 6:00 ), ja que l'hem vist més d'una vegada fent aquest servei. La resta del dia es troba parada a l'Hospitalet

Salut,

Posted: Wednesday 30/05/2007 18:51
by jordidr
La 440-131 es una de les de les que esta pintades de rodalies?

Posted: Wednesday 30/05/2007 21:46
by UT596001
jordidr wrote:La 440-131 es una de les de les que esta pintades de rodalies?
Sí.

Posted: Wednesday 30/05/2007 22:10
by entfe001
Jordilar wrote:La 440-131M es troba a Barcelona i creiem que realitza l'ultim Barcelona-Ripoll ( 20:15 ) i el primer Ripoll-Barcelona del dia ( 6:00 ), ja que l'hem vist més d'una vegada fent aquest servei. La resta del dia es troba parada a l'Hospitalet
Ahir al vespre la vaig veure passar per Sants cap a un quart de nou (no recordo l'hora exacta, estava a la via 3 dins el CEX a Girona de les 20.25).