Posted: Monday 11/06/2007 21:54
Compartiran vies i no hi haurà una línia exprés i una altra que pari a tot arreu. Faran exactament el mateix servei.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Si no recordo malament, en algun lloc vaig caçar la idea de que una part dels trens de la L2 faran tot el recorregut i la resta acabarà el trajecte a Fira.Túnels del Garraf wrote:D'altra banda, si dues línies comparteixen recorregut en un tram, ens trobem que les freqüències no poden ser massa bones, doncs només que passi un tren cada 2 min en el tram compartit, ja ens trobem que a la resta de les dues línies les freqüències són de 4 min...
Bé, en principi això no ha d'afectar molt a la L9, doncs com la meitat dels trens aniran a la Zona Franca i l'altra meitat a l'aeroport, les freqüències al tram central estaran bé, però a la L2 com ho faran? Tots els trens faran el recorregut sencer?
Matizo q todo lo q aparece en el plano relativo al metro no hay ningún tipo de "rumor"... no he pretendido hacer un plano Salsa Rosa sino reflejar el PDI 2001-10 con todos los cambios q ha habido desde su aprobación hasta el día de hoy, y d todos estos proyectos hay documentos oficiales públicos q si tienes dudas sobre alguno en concreto sólo tienes q pedirlo, pero yo diría q d todos puedes encontrar la información en este foroSantfeliuenc wrote:Después y para tu general conocimiento, todos los que estamos aquí (yo incluido) ya sabemos que el plano de javi82 no está compuesto por propuestas, sino que dicho plano es el resultado de aglutinar en él los rumores más extendidos, las cosas aprobadas para realizarse, etc.
Exacte, és així excepte l'estació q has dit, pq serà a Parc Logístic i no a Fira 2... en el projecte de l'estació Parc Logístic de l'L2 hi consta q es farà la cua de maniobres corresponent pq una part dels trens es quedaran allà i la resta continuaran per l'L9 arribant fins l'aeroport.Guigui wrote:Si no recordo malament, en algun lloc vaig caçar la idea de que una part dels trens de la L2 faran tot el recorregut i la resta acabarà el trajecte a Fira.
Pues eso es lo que le he dicho, que lo que suele decir javi82 no son inventos sino lo que generalmente se ha ido aprobando o los planes que se tienen en mente. Lo de rumores lo puedes poner entre comillas como una expresión.javi82 wrote:Matizo q todo lo q aparece en el plano relativo al metro no hay ningún tipo de "rumor"... no he pretendido hacer un plano Salsa Rosa sino reflejar el PDI 2001-10 con todos los cambios q ha habido desde su aprobación hasta el día de hoy, y d todos estos proyectos hay documentos oficiales públicos q si tienes dudas sobre alguno en concreto sólo tienes q pedirlo, pero yo diría q d todos puedes encontrar la información en este foroSantfeliuenc wrote:Después y para tu general conocimiento, todos los que estamos aquí (yo incluido) ya sabemos que el plano de javi82 no está compuesto por propuestas, sino que dicho plano es el resultado de aglutinar en él los rumores más extendidos, las cosas aprobadas para realizarse, etc.
¿Ya te has informado de la L-6? ¿Qué te parece? Podrías enlazar con laSantfeliuenc wrote:Hola,
Lo primero a comentar es que según las normas del foro, y para que no se borre el comentario, has de pasar a minúsculas todo el mensaje anterior.fernandako wrote:LO DE JAVI NO SON PROPUESTAS, ES TODO LO QUE SE HA HABLADO POR PARTE DE LA GENERALITAT. (AUNQUE LUEGO HAYAN SIDO RETIRADAS, PORQUE ESTE PLANO LO HIZO HACE BASTANTE TIEMPO). SI NO HAS ESCUCHADO NADA DE LA L-6 SIEMPRE PUEDES TIRAR DE GOOGLE, O GOOGLE NEWS.
ME FASTIDIA QUE SE CONFUNDA SIEMPRE LOS PROYECTOS POR PARTE DE LOS ORGANISMOS OFICIALES, Y SE EMPIECEN HA HACER PROPUESTAS COMO SI LO DE JAVI FUERA UNA PROPUESTA POR SU PARTE.
Después y para tu general conocimiento, todos los que estamos aquí (yo incluido) ya sabemos que el plano de javi82 no está compuesto por propuestas, sino que dicho plano es el resultado de aglutinar en él los rumores más extendidos, las cosas aprobadas para realizarse, etc. con lo cual y si nadie opinase ni hiciese nada, eso es lo que luego vería la luz de manera más probable.
Así que puedes estar tranquilo y que no te fastidie nada de lo que te fastidia porque lo tenemos todos muy claro. Duerme tranquilo. Lo que sí es saludable es por ejemplo opinar de lo que podría ser o no mejor a la luz de lo que las autoridades proponen porque así después pasan cosas como que la L2 puede compartir trazado con la L9 y llegar al aeropuerto desde el centro de BCN, cosa que al principio solamente iba a hacer la L9. Se decían infinidad de cosas inexactas por parte de los conformistas, como que no eso no podía ser, que la L9 y la L2 no podían compartir tramos porque los andenes no sé qué, las medidas no sé cuántos, que tenía que ir solamente la L9...
Y al final y después de todo, gracias a quienes hemos opinado y ofrecido nuestro punto de vista de por qué la L2 también debía llegar al recinto aeroportuario, al llegar una nueva fuerza política al Govern, se ha modificado el proyecto para que tanto L2 como L9 puedan en el futuro llegar al Prat ya que SÍ que se puede frente a los inmovilistas que aseguraban erróneamente que no se podía.
Por tanto todo el mensaje que ves ahí es simplemente para opinar, comentar y preguntar a todo el mundo su parecer sobre todas esas ampliaciones o modificaciones que allí aparecen. Es irrelevante que se vayan a hacer o no puesto que lo que no se vaya a hacer o nunca se haya propuesto, lo puedes proponer tú ya que tu opinión razonada es tan válida como la de cualquiera. Y si ya se va a hacer, puedes comentar algún tipo de variante porque a lo mejor te parece que otra cosa también es posible.
Saludos,
Sergio
Oi que el plànol ja el tens? Doncs si era tot el que volies, ja l'hauries de tenir descarregat, estar content per tenir la informació, i la resta de comentaris hauria de ser un acòlit anecdòtic sense més importància un cop tens la resposta desitjada.fernandako wrote:Por cierto, si un post es para pedir un planol, lo que hay que hacer es respetarlo. Si quereis hacer propuestas, teneis muchos mas hilos abiertos para ello.
No, no, yo no enlazo líneas, yo solamente propongo, y respecto a una posible prolongación de la L6, hayan decidido lo que hayan decidido, mientras no lo hagan realidad, no hay nada en claro y yo por ejemplo abogo por llevar dicha línea, no a mi bonita localidad, sino a la tuya, donde creo que daría un buen servicio.fernandako wrote:¿Ya te has informado de la L-6? ¿Qué te parece? Podrías enlazar con la
l-3 desde tu bonita localidad, cuando lo hagan claro, porque demomento no es una prioridad para las autoridades.
Por cierto, si un post es para pedir un planol, lo que hay que hacer es respetarlo. Si quereis hacer propuestas, teneis muchos mas hilos abiertos para ello.
Per això ja hi ha rodalies. Una línia de metro que comparteixi sobre les mateixes vies trens exprés i locals és una quimera, amb els intervals de pas que hi ha.sortrens wrote:Seria convenient que la L2 i L9 fossin línies exprés i també amb trens locals que parin a totes
Pero la meva proposta es que línia 2 tingui 4 víes, una per trens locals i l'altre per trens exprés i la L9 4 víes més. No això que diuen de compartir víes. Estic amb tu que no pots fer passar per el mateix lloc varies línies es una bestiesa. Com FGC fa passar la S5, S55 i S1 que o bé separades o bé amb la mateixa nomenclatura, saps el que vull dir?Guigui wrote:Per això ja hi ha rodalies. Una línia de metro que comparteixi sobre les mateixes vies trens exprés i locals és una quimera, amb els intervals de pas que hi ha.sortrens wrote:Seria convenient que la L2 i L9 fossin línies exprés i també amb trens locals que parin a totes
Doncs en aquest cas, més val potenciar el servei de Rodalies entre Badalona i l'aeroport i no caldrà fer un metro amb 4 vies. Si pensem que hi tindran correspondència o estaran situades a prop les estacions de Badalona, Clot-Aragó (Glòries en el futur), Arc de Triomf, Pl. Catalunya, El Prat i Aeroport, crec que ja hi ha un continu prou important per no haver de fer una línia paral·lela.sortrens wrote:Pero la meva proposta es que línia 2 tingui 4 víes, una per trens locals i l'altre per trens exprés i la L9 4 víes més. No això que diuen de compartir víes. Estic amb tu que no pots fer passar per el mateix lloc varies línies es una bestiesa. Com FGC fa passar la S5, S55 i S1 que o bé separades o bé amb la mateixa nomenclatura, saps el que vull dir?
Jo diria que la S33,un cop estigues desdoblat el tram de Pallejà,s'eliminarà aquesta línia i tots els trens de la S33 passaràn a ser S8,i per fi s'ultilizaran les vies d'avançament de Quatre Camins!!!!!.sortrens wrote:Després la S33 s'hauria de convertir en L8, es adir desde PlESpanya fins a Can ros en una sóla línia i posar freqüències de metro.
Què son les vies d'avançament? Crec que haurien de fer 4 vies desde Pl.Espanya fins a Martorell!! 2 vies per els trens exprés i les altres dues per la L8Ecomobisostrans wrote:Suposo que serà a costa de que els R5 i R6 facin mes parades,,potser totes. FGC vol dedicarse sobretot als trajectes comarcals, per que els llargs ho te molt dificil amb la infraelstructura que te. Per cert, les vies d'avançamebnt de 4 cami8ns ja s'utilitzen, pels R5 iR6
Si tot el TP de l'RMB anés coordinat com cal, no caldrien invents d'aquests. M'explico: oi que FGC i Renfomentadif tenen vies paral·leles fins a Martorell, separades pel Llobregat? Doncs què costa millorar les freqüències de Renfe per oferir un servei ràpid de Barcelona a Martorell, deixant que la L-A hi presti servei de metro i algun o altre semidirecte, que segur que encara n'hi ha lloc amb la configuració actual?sortrens wrote:Què son les vies d'avançament? Crec que haurien de fer 4 vies desde Pl.Espanya fins a Martorell!! 2 vies per els trens exprés i les altres dues per la L8