Page 3 of 3

Re: Delinqüents sobre rodes: l'esperada reforma penal

Posted: Monday 21/05/2007 17:48
by sequera
UT596001 wrote: I mantenint el límit de velocitat!
Aquest aspecte no hauria de ser prioritari. Cadascun ha d'adaptar, obligatoriament, la velocitat a l'estat de la via i allò que indiquen les senyals de transit, siguin temporals o no.

Re: Delinqüents sobre rodes: l'esperada reforma penal

Posted: Monday 21/05/2007 17:50
by Guigui
sequera wrote:I per soposat , si dediquem a desdoblar les carreteres (les de dos carrils , un per cada sentit, son les mes perilloses), millorar els traçats, i sobretot la senyalització (per mi, l'assumpte capital), doncs haurem aconseguit l'objectiu.

Però ja sabem que passa quan es proposa el traçat d'una via amb quatre carrils, per exemple al vallés.
En aquest país, on tothom es creu amb el dret hereditari a ocupar l'espai públic amb 8 m2 de propietat privada, l'última cosa que cal és desdoblar més carreteres, fer autovies paral·leles a autopistes, etc., sinó fer línies de ferrocarril noves i adecentar uns traçats que en 150 anys no han vist més que algun o altre soterrament. I de pas, també reduirem els morts per aquesta via.

Re: Delinqüents sobre rodes: l'esperada reforma penal

Posted: Monday 21/05/2007 17:59
by sequera
Guigui wrote:
sequera wrote:I per soposat , si dediquem a desdoblar les carreteres (les de dos carrils , un per cada sentit, son les mes perilloses), millorar els traçats, i sobretot la senyalització (per mi, l'assumpte capital), doncs haurem aconseguit l'objectiu.

Però ja sabem que passa quan es proposa el traçat d'una via amb quatre carrils, per exemple al vallés.
En aquest país, on tothom es creu amb el dret hereditari a ocupar l'espai públic amb 8 m2 de propietat privada, l'última cosa que cal és desdoblar més carreteres, fer autovies paral·leles a autopistes, etc., sinó fer línies de ferrocarril noves i adecentar uns traçats que en 150 anys no han vist més que algun o altre soterrament. I de pas, també reduirem els morts per aquesta via.
correcte.

mobilitat sostenible