Posted: Friday 01/06/2007 13:32
Què tal una denúncia al Síndic de Greuges? Perquè es tracta precisament d'això, d'un greuge!
Dubto que Na Magdalena vegi TV3 i encara més que l'entengui. I els mitjans de Madrid no s'interessen pel que passa a les colònies de l'imperi, a no ser que en treguin profit directe.George85 wrote:Si els mitjans de comunicació seguissin explicant aquest greuge comparatiu potser la Sra. Ministra faria alguna cosa al respecte...
Renfomentadif ens pren per rucs o què? És clar que Rodalies té més endarreriments, però també té més trens. Si els regionals anessin cada 10 o 15 minuts, ja m'agradaria saber quants portarien retard, amb el servei actual. Sembla que la informació tendenciosa i les mitges veritats són una especialitat "made in Spain".La respuesta de la compañía es que los servicios de cercanías y de media distancia funcionan de manera autónoma y que esta compensación se ha pensado sólo para el primero, que es el que sufre más demoras.
Guigui wrote:Renfomentadif ens pren per rucs o què? És clar que Rodalies té més endarreriments, però també té més trens. Si els regionals anessin cada 10 o 15 minuts, ja m'agradaria saber quants portarien retard, amb el servei actual. Sembla que la informació tendenciosa i les mitges veritats són una especialitat "made in Spain".La respuesta de la compañía es que los servicios de cercanías y de media distancia funcionan de manera autónoma y que esta compensación se ha pensado sólo para el primero, que es el que sufre más demoras.
I per cert, a TMB sí que donen un viatge integrat quan hi ha una incidència. Em va passar un cop que la L3 es va quedar aturada a Liceu. Vaig demanar el retorn a la taquilla, em van donar el bitllet i, a sobre, vaig poder aprofitar el que portava al damunt per agafar el 28 a Pl. Catalunya. Al final, vaig sortir-hi guanyant.
En el cas de la línia de Girona, si els trens no circulen amb un quart d'hora de retard és, simplement, perquè a cada canvi d'horaris des de fa uns anys se'ns han afegit minuts de trajecte. Tot i així, tampoc és excepcional que un tren d'aquests circuli un quart d'hora tard. Proporcionalment, hi ha més retards a Regionals que a Rodalies.Guigui wrote:Renfomentadif ens pren per rucs o què? És clar que Rodalies té més endarreriments, però també té més trens. Si els regionals anessin cada 10 o 15 minuts, ja m'agradaria saber quants portarien retard, amb el servei actual. Sembla que la informació tendenciosa i les mitges veritats són una especialitat "made in Spain".
A mi em van fer el mateix (parcial de la T-10 amb +1 viatge) el divendres passat que vaig agafar un Terrassa amb 20 minuts de retardjosan85 wrote:Acabo de estrenar-me en la devolució xpress!
He agafat el tren a Sants concretament el tren de la C2 que surt a les 16:06 cap a sant vicenç de calders. Doncs bé, ha sortit per allà a les 16:11 però just abans d'entrar el Prat s'ha parat diverses vegades amb frenades molt brusques, semblava com que li passes alguna cosa a la 440R.
En definitiva ha arribat a Sitges amb 21 minuts de retard llavors he anat a demanar el billet i jo portava una T 10 de tres zones i la sorpresa ha estat quan m'ha donat una T10 de tres zones només amb un viatje, és a dir amb nou cancel.lats, en comptes de un bitllet de Renfe senzill que es el que em pensava que farien.
Una de dos o que al final o fan així o es que aquell home de la taquilla no s'entarava gaire.
Finalment dir que si han baixat 100 persones del tren han anat ha reclamar uns 20.
Com s'ha vist a dalt, hi ha gent que els riu la gràcia. En canvi, n'hi ha d'altres que som més crítics i exigim un servei a l'altura d'un país que es vanta de ser un dels més benestants del món.MAE91 wrote:He vist l'anunci de la devolució express pel diari, i m'ha semblat super trist: "A renfe rodalies posem el màxim interès a millorar la qualitat i puntualitat del nostre servei. Millorar és el nostre gran objectiu i amb Devolució Express en tens la prova"
El dia que no la caguin en re a l'hora de donar una noticia sobre transport, fare una festa.La Vanguardia wrote: Renfe también compensará a los viajeros de Cercanías que utilicen títulos de Metro y Bus
(...)
Doncs més entendor que:metring wrote:Ja ho sabem, però quan es redacta un titular, cal fer-ho de la manera més breu i entenedora possible, ja es sobreenten que es tracta dels títols ATM.
Prorrogat per èxit de taquilla (i mai millor dit!)Renfe también compensará a los viajeros de Cercanías que utilicen títulos de Metro y Bus
La gent d'a peu no està assabentada de res. En aquest sentit, sóc especialment escèptic d'ançà que va sortir una maruja del Carmel a la televisió, en un míting del Zapatero a favor del sí en el referèndum per la constitució europea, i digués textualment: "Yo votaré que sí porque me darán un piso nuevo." Per llogar-hi cadires...George85 wrote:Tothom sap a aquestes altures que son els títols ATM.