Aquest estiu, tall de la línia 4 del metro
- foronda 141
- N8
- Posts: 852
- Joined: Monday 14/08/2006 21:14
- Location: Poblenou
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
TMB wrote:Tram fora de servei: CIUTADELLA/VILA OLÍMPICA - LA PAU
Dates Des del 26/06/2007 a les 00:00 Al 26/08/2007 a les 00:00
Per obres d?infraestructura a la xarxa de Metro, les estacions de Bogatell, Llacuna, Poblenou, Selva de Mar, El Maresme|Fòrum, Besòs Mar, Besòs i La Pau restaran tancades des de l'inici del servei del 26 de juny fins a la finalització del servei del 26 d'agost de 2007.
La línia 4 de metro funcionarà amb normalitat des de Trinitat Nova a Ciutadella - Vila Olímpica.
El recorregut entre Ciutadella Vila - Olímpica i La Pau es cobrirà amb un servei de Bus Especial que funcionarà amb el mateix horari de Metro. Els vehicles porten l'indicador de línia "Bus Especial Metro". Aquest servei és gratuït.
El servei complet (trens + busos) es garanteix fins a les 23 h. els feiners (de dilluns a dijous), diumenges i festius; i fins a la 1 h, els divendres.
Com sempre que hi ha un tall no es garantitza el servei en horari complet. Que costaria que des de Ciutadella l'ultim bus surti quan arribi l'ultim metro i viceversa?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Jo he agafat el Tram a Selva de Mar i he anat relativament be, he tingut sort de que arribava el tramvia si no son nou minuts d'espera. A Ciutadella hi havia un mogollon de gent .
Una companya de feina que he trobat a Ciutadella ha tardat 25 minuts en el bus llançadora des de Poble Nou a Ciutadella.
Casi na
Una companya de feina que he trobat a Ciutadella ha tardat 25 minuts en el bus llançadora des de Poble Nou a Ciutadella.
Casi na
No l'has de validar ja que l'autobús substitutori o bé no porta cancel·ladora (els articulats de pis alt) o bé la porten fora de servei.Miquel wrote:Amb l'autobús llançadora, TMB diu que no cal validar el títol de transport.
Aquesta norma serveix només si s'ha validat al metro, o és gratuït per les molèsties ocasionades?
A mira que bé! Així es pot anar de gratis de Ciutadella-VO a La PauUT596001 wrote:No l'has de validar ja que l'autobús substitutori o bé no porta cancel·ladora (els articulats de pis alt) o bé la porten fora de servei.Miquel wrote:Amb l'autobús llançadora, TMB diu que no cal validar el títol de transport.
Aquesta norma serveix només si s'ha validat al metro, o és gratuït per les molèsties ocasionades?
No si... cada dia anem a millor...
Exactament, avui he estrenat el servei substitutori, i els busos (a mí m'ha tocat un de pis alt) no porten cancel·ladora. Dir-vos que avui el servei de la L4 anava mooooolt malament (cinc minuts aturats pràcticament a cada estació). Fins i tot ens hem parat entre Jaume I i Barceloneta (malauradament no a l'altura de Correos) perquè segons el motorista, un tren estava fent "una maniobra técnica" a Barceloneta (:?:)
A mi m'ha passat exactament el mateix. Sembla ser que per a TMB se li fa costa amunt explotar en via única el tram Barceloneta-Ciutadella V.O.orique wrote:Exactament, avui he estrenat el servei substitutori, i els busos (a mí m'ha tocat un de pis alt) no porten cancel·ladora. Dir-vos que avui el servei de la L4 anava mooooolt malament (cinc minuts aturats pràcticament a cada estació). Fins i tot ens hem parat entre Jaume I i Barceloneta (malauradament no a l'altura de Correos) perquè segons el motorista, un tren estava fent "una maniobra técnica" a Barceloneta (:?:)
La meva aventura d'avui, per fer el recorregut Selva de Mar - Jaume I :
S'ha m'ha escapat el tramvia a Selva de Mar, i per no esperar 8 minuts, Bus linia 7 fins a Glories, Metro linia 1 des de Glories a Urquinaona, i Bus 17 1 parada.Total 25 minuts. Em sembla que mes ràpid que el servei llançadora, o no ?
Joan
S'ha m'ha escapat el tramvia a Selva de Mar, i per no esperar 8 minuts, Bus linia 7 fins a Glories, Metro linia 1 des de Glories a Urquinaona, i Bus 17 1 parada.Total 25 minuts. Em sembla que mes ràpid que el servei llançadora, o no ?
Joan
Code: Select all
Degut al tall els trens disponibles son els seguents:
Nit Dia Normal:
Trinitat nova: 12 (6 + 6 a cotxeres)
Ciutadella: 4
La Pau: 9 (8 a La Pau i 1 al triangle)
Nit Dia Non-Stop
Trinitat nova: 8 (2 + 4 cotxeres)
Ciutadella: 2
La Pau: 9 (8 a La Pau i 1 al triangle)
En servei: 6
Els trens actualment en servei en el tram TN-C_VO son:
1101
1105
1109
1133
1137
1141
1165
1169
1173
1189
2133
2141
2145
2149
2153
2157
Dels 16 trens només estan en servei 11
Vaja, que hi ha 6 2100 a la L4. Es a dir, 3 de "nous".
Avui he catat el servei substitutori, per frikisme, doncs estava per la zona fent fotos al Illa del Mar, la torre Vallehermoso i l'Habitat Sky.
M'ha tocat el bus 3702. Deu ser dels 90s, no?
Vox
Avui he catat el servei substitutori, per frikisme, doncs estava per la zona fent fotos al Illa del Mar, la torre Vallehermoso i l'Habitat Sky.
M'ha tocat el bus 3702. Deu ser dels 90s, no?
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
La Vanguardia wrote:Los trucos del pasajero
LOS USUARIOS BUSCAN CÓMO EVITAR EL TRAMO CORTADO DE LA L4
ÓSCAR MUÑOZ BARCELONA
No es lo mismo. Una cosa es
desplazarse enmetro y otra
muy distinta hacerlo en
autobús. Los usuarios de la
línea 4 del suburbano deben usar
un transporte especial de superficie
si desean moverse entre Ciutadella-
Vila Olímpica y La Pau desde
ayer y hasta el 27 de agosto. Este tramo
registra 35.000 validaciones de
billetes cada día laborable. Las
obras de acondicionamiento del túnel
para reducir las vibraciones en
la calle y en las viviendas del Poblenou
obligan a cortarlo. Lo que antes
se hacía en unos diez minutos,
ahora requiere de al menos 25. Todo
depende de como esté el tráfico.
“El bus no es el metro; tarda demasiado,
creo que mañana (por
hoy) iré por la línea 2 aunque tenga
que hacer un transbordo”, explicó
M.ª Ángeles Ferrer, que a diario va
desde La Pau hasta Urquinaona, y
viceversa. “Iré hastaPasseig deGràcia
y luego seguiré por la L4 una estaciónmás”.
Los viajeros buscan alternativas.
TMB prevé que una parte
del pasaje se pase a otras líneas u
opte por el tranvía o el bus. Además,
como en el conjunto de la red,
en julio se reducirá el número de
viajeros en un 10% y en agosto entre
un 30% y un 40%.
Otros no tienen alternativa.
Montserrat Medialdea se desplaza
entre Poblenou y Jaume I. “Estaba
informada y la verdad es que hay
muchos autobuses –explicó–; se tarda
más pero funciona bastante
bien”.Los vecinos de la zona que sufre
los temblores por el paso delmetro
están satisfechos. “No hay mal
que por bien no venga; ya era hora
de que solucionaran este problema”,
manifestó Julián Morella.
Los autobuses cubren el mismo
trayecto que el metro con paradas
cerca de las estaciones cerradas y
frecuencias equivalentes a las del
metro. En los momentos de mayor
demanda se fletan 30 vehículos articulados.
En los extremos, ayer eran
los buses los que hicieron cola en
vez de los viajeros, sobre todo en la
calle Sardenya junto a Ciutadella-
Vila Olímpica. Sólo en las horas
punta hubo aglomeraciones de usuarios.
En La Pau, los problemas para
estacionar los vehículos y los viajeros
que cruzaban en grupos la calle
para acceder al metro provocaron
retenciones de tráfico.
Los convoyes que prestaron servicio
en el tramo abierto de la L4 lo
hicieron buena parte de la jornada
de ayer amenor velocidad y con paradas
más prolongadas en las estaciones
que de costumbre.c
El servicio especial de bus,
que dispone de hasta 30
vehículos, ayer funcionó;
sólo hubo aglomeraciones
en las horas punta
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
-
- N2
- Posts: 13
- Joined: Sunday 21/01/2007 16:34
- Location: Tocant els tèrmics del serbomotor
Ecomobisostrans
El que faltava... que fem el tall i en lloc d'igualar el servei l'ha d'ampliar el metro??
Els horaris son clars... si puges un dilluns a l'ultim autobus de Ciutadella-Vila Olimpica cap a La Pau (00.19 aprox, quan ve l'ultim tren de Trinitat Nova cap a Ciutadella) ja no tindras el servei garantit un cop arribis a La Pau, doncs la L2 ja haurà deixat de funcionar...
Si us plau, enteneu que el metro per tancar hi ha un lapsus entre que pasen els últims trens fins que arriba la gent... els trens han d'arribar al final del carrusel de les linies per a poder tancar el metro... Crec que es un concepte no tant dificil d'entendre.
Ecomobisostrans... a partir de l'hora del tancament surt cada últim tren de l'extrem de cada linia. Per tant, si es feiner, els ultims surten a les 24h... si prens el bus a Besòs Mar a les 23.45 per exemple, no està garantit que trobis el servei encara operatiu a la linia 1. Es així de senzill perque TMB (ni es pot fer de cap altra manera) no pot garantir el servei, a no ser que fem un NON STOP 24/365.
Code: Select all
Com sempre que hi ha un tall no es garantitza el servei en horari complet. Que costaria que des de Ciutadella l'ultim bus surti quan arribi l'ultim metro i viceversa?
Els horaris son clars... si puges un dilluns a l'ultim autobus de Ciutadella-Vila Olimpica cap a La Pau (00.19 aprox, quan ve l'ultim tren de Trinitat Nova cap a Ciutadella) ja no tindras el servei garantit un cop arribis a La Pau, doncs la L2 ja haurà deixat de funcionar...
Si us plau, enteneu que el metro per tancar hi ha un lapsus entre que pasen els últims trens fins que arriba la gent... els trens han d'arribar al final del carrusel de les linies per a poder tancar el metro... Crec que es un concepte no tant dificil d'entendre.
Ecomobisostrans... a partir de l'hora del tancament surt cada últim tren de l'extrem de cada linia. Per tant, si es feiner, els ultims surten a les 24h... si prens el bus a Besòs Mar a les 23.45 per exemple, no està garantit que trobis el servei encara operatiu a la linia 1. Es així de senzill perque TMB (ni es pot fer de cap altra manera) no pot garantir el servei, a no ser que fem un NON STOP 24/365.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
És que n'Ecomobisostrans no ha dit això. Ha dit que el bus iguali l'horari del metro i que quan arribis a Ciutadella VO en metro tinguis garantit el bus per seguir el trajecte fins a La Pau.Eslebeberlin wrote:Ecomobisostrans
El que faltava... que fem el tall i en lloc d'igualar el servei l'ha d'ampliar el metro??Code: Select all
Com sempre que hi ha un tall no es garantitza el servei en horari complet. Que costaria que des de Ciutadella l'ultim bus surti quan arribi l'ultim metro i viceversa?
Els horaris son clars... si puges un dilluns a l'ultim autobus de Ciutadella-Vila Olimpica cap a La Pau (00.19 aprox, quan ve l'ultim tren de Trinitat Nova cap a Ciutadella) ja no tindras el servei garantit un cop arribis a La Pau, doncs la L2 ja haurà deixat de funcionar...
Si us plau, enteneu que el metro per tancar hi ha un lapsus entre que pasen els últims trens fins que arriba la gent... els trens han d'arribar al final del carrusel de les linies per a poder tancar el metro... Crec que es un concepte no tant dificil d'entendre.
Ecomobisostrans... a partir de l'hora del tancament surt cada últim tren de l'extrem de cada linia. Per tant, si es feiner, els ultims surten a les 24h... si prens el bus a Besòs Mar a les 23.45 per exemple, no està garantit que trobis el servei encara operatiu a la linia 1. Es així de senzill perque TMB (ni es pot fer de cap altra manera) no pot garantir el servei, a no ser que fem un NON STOP 24/365.
La nota de TMB diu que el servei de bus acaba a les 23 de dissabte a dijous i a la 1 els divendres. I si en un dia feiner, arribo a Ciutadella-VO amb l'últim metro, que deu arribar cap a les 0.30, m'haig de fotre perquè ja no tinc servei de bus? O pitjor, un dissabte, arribo a Ciutadella amb l'últim de les 2... i resulta que l'últim bus ha sortit a les onze?? I per la banda contrària, haig d'agafar el bus substitutori per nassos a les 11, que és quan passa l'últim, encara que no hagi de sortir fins a la 1 o les 2?
-
- N2
- Posts: 13
- Joined: Sunday 21/01/2007 16:34
- Location: Tocant els tèrmics del serbomotor
VIctorcasta:
Encara que entris a qualsevol boca de metro a les 24 de dissabtes a dijous el servei de metro no està garantit completament. Perque els últims trens ixen a aquesta hora. No costa tant d'entendre, que si el servei no es non-stop, els trens no poden acabar tots matematicament a les 24h clavades... amb els busos iguals.
I si tindries un problema igualment si entres a les 23.45 i vulguesis arribar a fer l'enllaç de la L1 per exemple. Depenent d'on siguis no hi arribaries pas a tempsa fer la correspondencia, per aixo el servei no està garantit totalment.
Si agafes l'ultim bus de Ciutadella VO a La Pau, sobre les 24.19 (hora que ve l'ultim tren procedent de Trinitat Nova a Ciutadella VO) quan arribis a La Pau NO TINDRAS CORRESPONDENCIA AMB L2.
És aixi de senzill, Victorcasta i Ecomobistrans, heu de comprendre que el metro no pot tancar de colp i que hagi ressolt totes les connexions de colp.
Repeteixo, passava això igualment sense el servei substitutori d'autobusos.La nota de TMB diu que el servei de bus acaba a les 23 de dissabte a dijous i a la 1 els divendres. I si en un dia feiner, arribo a Ciutadella-VO amb l'últim metro, que deu arribar cap a les 0.30, m'haig de fotre perquè ja no tinc servei de bus? O pitjor, un dissabte, arribo a Ciutadella amb l'últim de les 2... i resulta que l'últim bus ha sortit a les onze?? I per la banda contrària, haig d'agafar el bus substitutori per nassos a les 11, que és quan passa l'últim, encara que no hagi de sortir fins a la 1 o les 2?
Encara que entris a qualsevol boca de metro a les 24 de dissabtes a dijous el servei de metro no està garantit completament. Perque els últims trens ixen a aquesta hora. No costa tant d'entendre, que si el servei no es non-stop, els trens no poden acabar tots matematicament a les 24h clavades... amb els busos iguals.
I si tindries un problema igualment si entres a les 23.45 i vulguesis arribar a fer l'enllaç de la L1 per exemple. Depenent d'on siguis no hi arribaries pas a tempsa fer la correspondencia, per aixo el servei no està garantit totalment.
Si agafes l'ultim bus de Ciutadella VO a La Pau, sobre les 24.19 (hora que ve l'ultim tren procedent de Trinitat Nova a Ciutadella VO) quan arribis a La Pau NO TINDRAS CORRESPONDENCIA AMB L2.
És aixi de senzill, Victorcasta i Ecomobistrans, heu de comprendre que el metro no pot tancar de colp i que hagi ressolt totes les connexions de colp.
-
- N2
- Posts: 13
- Joined: Sunday 21/01/2007 16:34
- Location: Tocant els tèrmics del serbomotor
.
Per cert, de diumenges a dijous, enlloc de la nota de TMB posa que l'últim bus sigui a les 23h.
L'últim i el primer des de La Pau ix a la mateixa hora que faria el primer tren de la L4.
L'últim ix des de Ciutadella - Vila Olímpica quan l'últim tren (24.19 / 02.19 ) arriba a aquesta estació i és continuat per autobus.
L'últim i el primer des de La Pau ix a la mateixa hora que faria el primer tren de la L4.
L'últim ix des de Ciutadella - Vila Olímpica quan l'últim tren (24.19 / 02.19 ) arriba a aquesta estació i és continuat per autobus.