Aquest estiu, tall de la línia 4 del metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
foronda 141
N8
N8
Posts: 852
Joined: Monday 14/08/2006 21:14
Location: Poblenou

Post by foronda 141 »

Crec que sería bó que revisesin la frecuencia i explotesin amb autobusos articulats las línies 36 i 141 mentres durin las obras, per evitar molestos trasbordos i poder fer el trajecte directament.

Salutacions.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Bona idea, donat que el 36, de vegades, triga una eternitat.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

TMB wrote:Tram fora de servei: CIUTADELLA/VILA OLÍMPICA - LA PAU


Dates Des del 26/06/2007 a les 00:00 Al 26/08/2007 a les 00:00

Per obres d?infraestructura a la xarxa de Metro, les estacions de Bogatell, Llacuna, Poblenou, Selva de Mar, El Maresme|Fòrum, Besòs Mar, Besòs i La Pau restaran tancades des de l'inici del servei del 26 de juny fins a la finalització del servei del 26 d'agost de 2007.

La línia 4 de metro funcionarà amb normalitat des de Trinitat Nova a Ciutadella - Vila Olímpica.

El recorregut entre Ciutadella Vila - Olímpica i La Pau es cobrirà amb un servei de Bus Especial que funcionarà amb el mateix horari de Metro. Els vehicles porten l'indicador de línia "Bus Especial Metro". Aquest servei és gratuït.

El servei complet (trens + busos) es garanteix fins a les 23 h. els feiners (de dilluns a dijous), diumenges i festius; i fins a la 1 h, els divendres.

>:( >:( >:( Com sempre que hi ha un tall no es garantitza el servei en horari complet. Que costaria que des de Ciutadella l'ultim bus surti quan arribi l'ultim metro i viceversa?
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

A mode de recordatori, avui comença el sarau del tall de la línia 4, no us oblideu!
jva
N1
N1
Posts: 7
Joined: Wednesday 06/06/2007 9:43

Post by jva »

Jo he agafat el Tram a Selva de Mar i he anat relativament be, he tingut sort de que arribava el tramvia si no son nou minuts d'espera. A Ciutadella hi havia un mogollon de gent .

Una companya de feina que he trobat a Ciutadella ha tardat 25 minuts en el bus llançadora des de Poble Nou a Ciutadella.

Casi na
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

Amb l'autobús llançadora, TMB diu que no cal validar el títol de transport.
Aquesta norma serveix només si s'ha validat al metro, o és gratuït per les molèsties ocasionades?
El metro de Barcelona amb motoristes!
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

Miquel wrote:Amb l'autobús llançadora, TMB diu que no cal validar el títol de transport.
Aquesta norma serveix només si s'ha validat al metro, o és gratuït per les molèsties ocasionades?
No l'has de validar ja que l'autobús substitutori o bé no porta cancel·ladora (els articulats de pis alt) o bé la porten fora de servei.
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

UT596001 wrote:
Miquel wrote:Amb l'autobús llançadora, TMB diu que no cal validar el títol de transport.
Aquesta norma serveix només si s'ha validat al metro, o és gratuït per les molèsties ocasionades?
No l'has de validar ja que l'autobús substitutori o bé no porta cancel·ladora (els articulats de pis alt) o bé la porten fora de servei.
A mira que bé! Així es pot anar de gratis de Ciutadella-VO a La Pau :x

No si... cada dia anem a millor...
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Exactament, avui he estrenat el servei substitutori, i els busos (a mí m'ha tocat un de pis alt) no porten cancel·ladora. Dir-vos que avui el servei de la L4 anava mooooolt malament (cinc minuts aturats pràcticament a cada estació). Fins i tot ens hem parat entre Jaume I i Barceloneta (malauradament no a l'altura de Correos) perquè segons el motorista, un tren estava fent "una maniobra técnica" a Barceloneta (:?:)
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

orique wrote:Exactament, avui he estrenat el servei substitutori, i els busos (a mí m'ha tocat un de pis alt) no porten cancel·ladora. Dir-vos que avui el servei de la L4 anava mooooolt malament (cinc minuts aturats pràcticament a cada estació). Fins i tot ens hem parat entre Jaume I i Barceloneta (malauradament no a l'altura de Correos) perquè segons el motorista, un tren estava fent "una maniobra técnica" a Barceloneta (:?:)
A mi m'ha passat exactament el mateix. Sembla ser que per a TMB se li fa costa amunt explotar en via única el tram Barceloneta-Ciutadella V.O.
jva
N1
N1
Posts: 7
Joined: Wednesday 06/06/2007 9:43

Post by jva »

La meva aventura d'avui, per fer el recorregut Selva de Mar - Jaume I :

S'ha m'ha escapat el tramvia a Selva de Mar, i per no esperar 8 minuts, Bus linia 7 fins a Glories, Metro linia 1 des de Glories a Urquinaona, i Bus 17 1 parada.Total 25 minuts. Em sembla que mes ràpid que el servei llançadora, o no ?


Joan
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

A Ciutadella hi ha un mòdul prefabricat (els típics de les obres) enmig de l'andana que normalment és direcció Trinitat Nova, arran de via.

Només espero que no s'avariï cap 1100 a la via que s'utilitza ara, perquè si no ja, tallem la línia directament... :x
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

Code: Select all


Degut al tall els trens disponibles son els seguents: 

Nit Dia Normal: 

Trinitat nova: 12 (6 + 6 a cotxeres)
Ciutadella: 4
La Pau: 9 (8 a La Pau i 1 al triangle)

Nit Dia Non-Stop

Trinitat nova: 8 (2 + 4 cotxeres)
Ciutadella: 2
La Pau:  9 (8 a La Pau i 1 al triangle)
En servei: 6

Els trens actualment en servei en el tram TN-C_VO son: 

1101
1105
1109
1133
1137
1141
1165
1169
1173
1189

2133
2141
2145
2149
2153
2157

Dels 16 trens només estan en servei 11
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Vaja, que hi ha 6 2100 a la L4. Es a dir, 3 de "nous".

Avui he catat el servei substitutori, per frikisme, doncs estava per la zona fent fotos al Illa del Mar, la torre Vallehermoso i l'Habitat Sky.

M'ha tocat el bus 3702. Deu ser dels 90s, no?

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

La Vanguardia wrote:Los trucos del pasajero
LOS USUARIOS BUSCAN CÓMO EVITAR EL TRAMO CORTADO DE LA L4

ÓSCAR MUÑOZ BARCELONA
No es lo mismo. Una cosa es
desplazarse enmetro y otra
muy distinta hacerlo en
autobús. Los usuarios de la
línea 4 del suburbano deben usar
un transporte especial de superficie
si desean moverse entre Ciutadella-
Vila Olímpica y La Pau desde
ayer y hasta el 27 de agosto. Este tramo
registra 35.000 validaciones de
billetes cada día laborable. Las
obras de acondicionamiento del túnel
para reducir las vibraciones en
la calle y en las viviendas del Poblenou
obligan a cortarlo. Lo que antes
se hacía en unos diez minutos,
ahora requiere de al menos 25. Todo
depende de como esté el tráfico.
“El bus no es el metro; tarda demasiado,
creo que mañana (por
hoy) iré por la línea 2 aunque tenga
que hacer un transbordo”, explicó
M.ª Ángeles Ferrer, que a diario va
desde La Pau hasta Urquinaona, y
viceversa. “Iré hastaPasseig deGràcia
y luego seguiré por la L4 una estaciónmás”.
Los viajeros buscan alternativas.
TMB prevé que una parte
del pasaje se pase a otras líneas u
opte por el tranvía o el bus. Además,
como en el conjunto de la red,
en julio se reducirá el número de
viajeros en un 10% y en agosto entre
un 30% y un 40%.
Otros no tienen alternativa.
Montserrat Medialdea se desplaza
entre Poblenou y Jaume I. “Estaba
informada y la verdad es que hay
muchos autobuses –explicó–; se tarda
más pero funciona bastante
bien”.Los vecinos de la zona que sufre
los temblores por el paso delmetro
están satisfechos. “No hay mal
que por bien no venga; ya era hora
de que solucionaran este problema”,
manifestó Julián Morella.
Los autobuses cubren el mismo
trayecto que el metro con paradas
cerca de las estaciones cerradas y
frecuencias equivalentes a las del
metro. En los momentos de mayor
demanda se fletan 30 vehículos articulados.
En los extremos, ayer eran
los buses los que hicieron cola en
vez de los viajeros, sobre todo en la
calle Sardenya junto a Ciutadella-
Vila Olímpica. Sólo en las horas
punta hubo aglomeraciones de usuarios.
En La Pau, los problemas para
estacionar los vehículos y los viajeros
que cruzaban en grupos la calle
para acceder al metro provocaron
retenciones de tráfico.
Los convoyes que prestaron servicio
en el tramo abierto de la L4 lo
hicieron buena parte de la jornada
de ayer amenor velocidad y con paradas
más prolongadas en las estaciones
que de costumbre.c
El servicio especial de bus,
que dispone de hasta 30
vehículos, ayer funcionó;
sólo hubo aglomeraciones
en las horas punta
Eslebeberlin
N2
N2
Posts: 13
Joined: Sunday 21/01/2007 16:34
Location: Tocant els tèrmics del serbomotor

Post by Eslebeberlin »

Ecomobisostrans

Code: Select all

   Com sempre que hi ha un tall no es garantitza el servei en horari complet. Que costaria que des de Ciutadella l'ultim bus surti quan arribi l'ultim metro i viceversa?
El que faltava... que fem el tall i en lloc d'igualar el servei l'ha d'ampliar el metro??

Els horaris son clars... si puges un dilluns a l'ultim autobus de Ciutadella-Vila Olimpica cap a La Pau (00.19 aprox, quan ve l'ultim tren de Trinitat Nova cap a Ciutadella) ja no tindras el servei garantit un cop arribis a La Pau, doncs la L2 ja haurà deixat de funcionar...

Si us plau, enteneu que el metro per tancar hi ha un lapsus entre que pasen els últims trens fins que arriba la gent... els trens han d'arribar al final del carrusel de les linies per a poder tancar el metro... Crec que es un concepte no tant dificil d'entendre.

Ecomobisostrans... a partir de l'hora del tancament surt cada últim tren de l'extrem de cada linia. Per tant, si es feiner, els ultims surten a les 24h... si prens el bus a Besòs Mar a les 23.45 per exemple, no està garantit que trobis el servei encara operatiu a la linia 1. Es així de senzill perque TMB (ni es pot fer de cap altra manera) no pot garantir el servei, a no ser que fem un NON STOP 24/365.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Eslebeberlin wrote:Ecomobisostrans

Code: Select all

   Com sempre que hi ha un tall no es garantitza el servei en horari complet. Que costaria que des de Ciutadella l'ultim bus surti quan arribi l'ultim metro i viceversa?
El que faltava... que fem el tall i en lloc d'igualar el servei l'ha d'ampliar el metro??

Els horaris son clars... si puges un dilluns a l'ultim autobus de Ciutadella-Vila Olimpica cap a La Pau (00.19 aprox, quan ve l'ultim tren de Trinitat Nova cap a Ciutadella) ja no tindras el servei garantit un cop arribis a La Pau, doncs la L2 ja haurà deixat de funcionar...

Si us plau, enteneu que el metro per tancar hi ha un lapsus entre que pasen els últims trens fins que arriba la gent... els trens han d'arribar al final del carrusel de les linies per a poder tancar el metro... Crec que es un concepte no tant dificil d'entendre.

Ecomobisostrans... a partir de l'hora del tancament surt cada últim tren de l'extrem de cada linia. Per tant, si es feiner, els ultims surten a les 24h... si prens el bus a Besòs Mar a les 23.45 per exemple, no està garantit que trobis el servei encara operatiu a la linia 1. Es així de senzill perque TMB (ni es pot fer de cap altra manera) no pot garantir el servei, a no ser que fem un NON STOP 24/365.
És que n'Ecomobisostrans no ha dit això. Ha dit que el bus iguali l'horari del metro i que quan arribis a Ciutadella VO en metro tinguis garantit el bus per seguir el trajecte fins a La Pau.

La nota de TMB diu que el servei de bus acaba a les 23 de dissabte a dijous i a la 1 els divendres. I si en un dia feiner, arribo a Ciutadella-VO amb l'últim metro, que deu arribar cap a les 0.30, m'haig de fotre perquè ja no tinc servei de bus? O pitjor, un dissabte, arribo a Ciutadella amb l'últim de les 2... i resulta que l'últim bus ha sortit a les onze?? I per la banda contrària, haig d'agafar el bus substitutori per nassos a les 11, que és quan passa l'últim, encara que no hagi de sortir fins a la 1 o les 2?
jva
N1
N1
Posts: 7
Joined: Wednesday 06/06/2007 9:43

Post by jva »

Hi ha alguna web on es pugui consultat el interval aproximat de pas de cada convi per les diferents linias del Metro ?. Es que des de que hi ja el tall de la linia 4 el temps d'espera es de jutjat de guardia, en alguns moments mes de 6 minuts en dies laborables.
Eslebeberlin
N2
N2
Posts: 13
Joined: Sunday 21/01/2007 16:34
Location: Tocant els tèrmics del serbomotor

Post by Eslebeberlin »

VIctorcasta:
La nota de TMB diu que el servei de bus acaba a les 23 de dissabte a dijous i a la 1 els divendres. I si en un dia feiner, arribo a Ciutadella-VO amb l'últim metro, que deu arribar cap a les 0.30, m'haig de fotre perquè ja no tinc servei de bus? O pitjor, un dissabte, arribo a Ciutadella amb l'últim de les 2... i resulta que l'últim bus ha sortit a les onze?? I per la banda contrària, haig d'agafar el bus substitutori per nassos a les 11, que és quan passa l'últim, encara que no hagi de sortir fins a la 1 o les 2?
Repeteixo, passava això igualment sense el servei substitutori d'autobusos.

Encara que entris a qualsevol boca de metro a les 24 de dissabtes a dijous el servei de metro no està garantit completament. Perque els últims trens ixen a aquesta hora. No costa tant d'entendre, que si el servei no es non-stop, els trens no poden acabar tots matematicament a les 24h clavades... amb els busos iguals.

I si tindries un problema igualment si entres a les 23.45 i vulguesis arribar a fer l'enllaç de la L1 per exemple. Depenent d'on siguis no hi arribaries pas a tempsa fer la correspondencia, per aixo el servei no està garantit totalment.

Si agafes l'ultim bus de Ciutadella VO a La Pau, sobre les 24.19 (hora que ve l'ultim tren procedent de Trinitat Nova a Ciutadella VO) quan arribis a La Pau NO TINDRAS CORRESPONDENCIA AMB L2.

És aixi de senzill, Victorcasta i Ecomobistrans, heu de comprendre que el metro no pot tancar de colp i que hagi ressolt totes les connexions de colp.
Eslebeberlin
N2
N2
Posts: 13
Joined: Sunday 21/01/2007 16:34
Location: Tocant els tèrmics del serbomotor

.

Post by Eslebeberlin »

Per cert, de diumenges a dijous, enlloc de la nota de TMB posa que l'últim bus sigui a les 23h.


L'últim i el primer des de La Pau ix a la mateixa hora que faria el primer tren de la L4.

L'últim ix des de Ciutadella - Vila Olímpica quan l'últim tren (24.19 / 02.19 ) arriba a aquesta estació i és continuat per autobus.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”