Page 3 of 5

Posted: Thursday 21/06/2007 21:27
by foronda 141
Crec que sería bó que revisesin la frecuencia i explotesin amb autobusos articulats las línies 36 i 141 mentres durin las obras, per evitar molestos trasbordos i poder fer el trajecte directament.

Salutacions.

Posted: Thursday 21/06/2007 21:35
by metring
Bona idea, donat que el 36, de vegades, triga una eternitat.

Posted: Saturday 23/06/2007 11:34
by Ecomobisostrans
TMB wrote:Tram fora de servei: CIUTADELLA/VILA OLÍMPICA - LA PAU


Dates Des del 26/06/2007 a les 00:00 Al 26/08/2007 a les 00:00

Per obres d?infraestructura a la xarxa de Metro, les estacions de Bogatell, Llacuna, Poblenou, Selva de Mar, El Maresme|Fòrum, Besòs Mar, Besòs i La Pau restaran tancades des de l'inici del servei del 26 de juny fins a la finalització del servei del 26 d'agost de 2007.

La línia 4 de metro funcionarà amb normalitat des de Trinitat Nova a Ciutadella - Vila Olímpica.

El recorregut entre Ciutadella Vila - Olímpica i La Pau es cobrirà amb un servei de Bus Especial que funcionarà amb el mateix horari de Metro. Els vehicles porten l'indicador de línia "Bus Especial Metro". Aquest servei és gratuït.

El servei complet (trens + busos) es garanteix fins a les 23 h. els feiners (de dilluns a dijous), diumenges i festius; i fins a la 1 h, els divendres.

>:( >:( >:( Com sempre que hi ha un tall no es garantitza el servei en horari complet. Que costaria que des de Ciutadella l'ultim bus surti quan arribi l'ultim metro i viceversa?

Posted: Tuesday 26/06/2007 7:37
by metring
A mode de recordatori, avui comença el sarau del tall de la línia 4, no us oblideu!

Posted: Tuesday 26/06/2007 9:16
by jva
Jo he agafat el Tram a Selva de Mar i he anat relativament be, he tingut sort de que arribava el tramvia si no son nou minuts d'espera. A Ciutadella hi havia un mogollon de gent .

Una companya de feina que he trobat a Ciutadella ha tardat 25 minuts en el bus llançadora des de Poble Nou a Ciutadella.

Casi na

Posted: Tuesday 26/06/2007 12:30
by Miquel
Amb l'autobús llançadora, TMB diu que no cal validar el títol de transport.
Aquesta norma serveix només si s'ha validat al metro, o és gratuït per les molèsties ocasionades?

Posted: Tuesday 26/06/2007 23:41
by UT596001
Miquel wrote:Amb l'autobús llançadora, TMB diu que no cal validar el títol de transport.
Aquesta norma serveix només si s'ha validat al metro, o és gratuït per les molèsties ocasionades?
No l'has de validar ja que l'autobús substitutori o bé no porta cancel·ladora (els articulats de pis alt) o bé la porten fora de servei.

Posted: Wednesday 27/06/2007 14:01
by George85
UT596001 wrote:
Miquel wrote:Amb l'autobús llançadora, TMB diu que no cal validar el títol de transport.
Aquesta norma serveix només si s'ha validat al metro, o és gratuït per les molèsties ocasionades?
No l'has de validar ja que l'autobús substitutori o bé no porta cancel·ladora (els articulats de pis alt) o bé la porten fora de servei.
A mira que bé! Així es pot anar de gratis de Ciutadella-VO a La Pau :x

No si... cada dia anem a millor...

Posted: Wednesday 27/06/2007 15:23
by orique
Exactament, avui he estrenat el servei substitutori, i els busos (a mí m'ha tocat un de pis alt) no porten cancel·ladora. Dir-vos que avui el servei de la L4 anava mooooolt malament (cinc minuts aturats pràcticament a cada estació). Fins i tot ens hem parat entre Jaume I i Barceloneta (malauradament no a l'altura de Correos) perquè segons el motorista, un tren estava fent "una maniobra técnica" a Barceloneta (:?:)

Posted: Wednesday 27/06/2007 15:28
by UT596001
orique wrote:Exactament, avui he estrenat el servei substitutori, i els busos (a mí m'ha tocat un de pis alt) no porten cancel·ladora. Dir-vos que avui el servei de la L4 anava mooooolt malament (cinc minuts aturats pràcticament a cada estació). Fins i tot ens hem parat entre Jaume I i Barceloneta (malauradament no a l'altura de Correos) perquè segons el motorista, un tren estava fent "una maniobra técnica" a Barceloneta (:?:)
A mi m'ha passat exactament el mateix. Sembla ser que per a TMB se li fa costa amunt explotar en via única el tram Barceloneta-Ciutadella V.O.

Posted: Wednesday 27/06/2007 15:50
by jva
La meva aventura d'avui, per fer el recorregut Selva de Mar - Jaume I :

S'ha m'ha escapat el tramvia a Selva de Mar, i per no esperar 8 minuts, Bus linia 7 fins a Glories, Metro linia 1 des de Glories a Urquinaona, i Bus 17 1 parada.Total 25 minuts. Em sembla que mes ràpid que el servei llançadora, o no ?


Joan

Posted: Wednesday 27/06/2007 20:28
by orique
A Ciutadella hi ha un mòdul prefabricat (els típics de les obres) enmig de l'andana que normalment és direcció Trinitat Nova, arran de via.

Només espero que no s'avariï cap 1100 a la via que s'utilitza ara, perquè si no ja, tallem la línia directament... :x

Posted: Thursday 28/06/2007 17:13
by George85

Code: Select all


Degut al tall els trens disponibles son els seguents: 

Nit Dia Normal: 

Trinitat nova: 12 (6 + 6 a cotxeres)
Ciutadella: 4
La Pau: 9 (8 a La Pau i 1 al triangle)

Nit Dia Non-Stop

Trinitat nova: 8 (2 + 4 cotxeres)
Ciutadella: 2
La Pau:  9 (8 a La Pau i 1 al triangle)
En servei: 6

Els trens actualment en servei en el tram TN-C_VO son: 

1101
1105
1109
1133
1137
1141
1165
1169
1173
1189

2133
2141
2145
2149
2153
2157

Dels 16 trens només estan en servei 11

Posted: Friday 29/06/2007 1:06
by Vox
Vaja, que hi ha 6 2100 a la L4. Es a dir, 3 de "nous".

Avui he catat el servei substitutori, per frikisme, doncs estava per la zona fent fotos al Illa del Mar, la torre Vallehermoso i l'Habitat Sky.

M'ha tocat el bus 3702. Deu ser dels 90s, no?

Vox

Posted: Friday 29/06/2007 13:32
by Ecomobisostrans
La Vanguardia wrote:Los trucos del pasajero
LOS USUARIOS BUSCAN CÓMO EVITAR EL TRAMO CORTADO DE LA L4

ÓSCAR MUÑOZ BARCELONA
No es lo mismo. Una cosa es
desplazarse enmetro y otra
muy distinta hacerlo en
autobús. Los usuarios de la
línea 4 del suburbano deben usar
un transporte especial de superficie
si desean moverse entre Ciutadella-
Vila Olímpica y La Pau desde
ayer y hasta el 27 de agosto. Este tramo
registra 35.000 validaciones de
billetes cada día laborable. Las
obras de acondicionamiento del túnel
para reducir las vibraciones en
la calle y en las viviendas del Poblenou
obligan a cortarlo. Lo que antes
se hacía en unos diez minutos,
ahora requiere de al menos 25. Todo
depende de como esté el tráfico.
“El bus no es el metro; tarda demasiado,
creo que mañana (por
hoy) iré por la línea 2 aunque tenga
que hacer un transbordo”, explicó
M.ª Ángeles Ferrer, que a diario va
desde La Pau hasta Urquinaona, y
viceversa. “Iré hastaPasseig deGràcia
y luego seguiré por la L4 una estaciónmás”.
Los viajeros buscan alternativas.
TMB prevé que una parte
del pasaje se pase a otras líneas u
opte por el tranvía o el bus. Además,
como en el conjunto de la red,
en julio se reducirá el número de
viajeros en un 10% y en agosto entre
un 30% y un 40%.
Otros no tienen alternativa.
Montserrat Medialdea se desplaza
entre Poblenou y Jaume I. “Estaba
informada y la verdad es que hay
muchos autobuses –explicó–; se tarda
más pero funciona bastante
bien”.Los vecinos de la zona que sufre
los temblores por el paso delmetro
están satisfechos. “No hay mal
que por bien no venga; ya era hora
de que solucionaran este problema”,
manifestó Julián Morella.
Los autobuses cubren el mismo
trayecto que el metro con paradas
cerca de las estaciones cerradas y
frecuencias equivalentes a las del
metro. En los momentos de mayor
demanda se fletan 30 vehículos articulados.
En los extremos, ayer eran
los buses los que hicieron cola en
vez de los viajeros, sobre todo en la
calle Sardenya junto a Ciutadella-
Vila Olímpica. Sólo en las horas
punta hubo aglomeraciones de usuarios.
En La Pau, los problemas para
estacionar los vehículos y los viajeros
que cruzaban en grupos la calle
para acceder al metro provocaron
retenciones de tráfico.
Los convoyes que prestaron servicio
en el tramo abierto de la L4 lo
hicieron buena parte de la jornada
de ayer amenor velocidad y con paradas
más prolongadas en las estaciones
que de costumbre.c
El servicio especial de bus,
que dispone de hasta 30
vehículos, ayer funcionó;
sólo hubo aglomeraciones
en las horas punta

Posted: Saturday 07/07/2007 1:55
by Eslebeberlin
Ecomobisostrans

Code: Select all

   Com sempre que hi ha un tall no es garantitza el servei en horari complet. Que costaria que des de Ciutadella l'ultim bus surti quan arribi l'ultim metro i viceversa?
El que faltava... que fem el tall i en lloc d'igualar el servei l'ha d'ampliar el metro??

Els horaris son clars... si puges un dilluns a l'ultim autobus de Ciutadella-Vila Olimpica cap a La Pau (00.19 aprox, quan ve l'ultim tren de Trinitat Nova cap a Ciutadella) ja no tindras el servei garantit un cop arribis a La Pau, doncs la L2 ja haurà deixat de funcionar...

Si us plau, enteneu que el metro per tancar hi ha un lapsus entre que pasen els últims trens fins que arriba la gent... els trens han d'arribar al final del carrusel de les linies per a poder tancar el metro... Crec que es un concepte no tant dificil d'entendre.

Ecomobisostrans... a partir de l'hora del tancament surt cada últim tren de l'extrem de cada linia. Per tant, si es feiner, els ultims surten a les 24h... si prens el bus a Besòs Mar a les 23.45 per exemple, no està garantit que trobis el servei encara operatiu a la linia 1. Es així de senzill perque TMB (ni es pot fer de cap altra manera) no pot garantir el servei, a no ser que fem un NON STOP 24/365.

Posted: Saturday 07/07/2007 14:21
by victorcasta
Eslebeberlin wrote:Ecomobisostrans

Code: Select all

   Com sempre que hi ha un tall no es garantitza el servei en horari complet. Que costaria que des de Ciutadella l'ultim bus surti quan arribi l'ultim metro i viceversa?
El que faltava... que fem el tall i en lloc d'igualar el servei l'ha d'ampliar el metro??

Els horaris son clars... si puges un dilluns a l'ultim autobus de Ciutadella-Vila Olimpica cap a La Pau (00.19 aprox, quan ve l'ultim tren de Trinitat Nova cap a Ciutadella) ja no tindras el servei garantit un cop arribis a La Pau, doncs la L2 ja haurà deixat de funcionar...

Si us plau, enteneu que el metro per tancar hi ha un lapsus entre que pasen els últims trens fins que arriba la gent... els trens han d'arribar al final del carrusel de les linies per a poder tancar el metro... Crec que es un concepte no tant dificil d'entendre.

Ecomobisostrans... a partir de l'hora del tancament surt cada últim tren de l'extrem de cada linia. Per tant, si es feiner, els ultims surten a les 24h... si prens el bus a Besòs Mar a les 23.45 per exemple, no està garantit que trobis el servei encara operatiu a la linia 1. Es així de senzill perque TMB (ni es pot fer de cap altra manera) no pot garantir el servei, a no ser que fem un NON STOP 24/365.
És que n'Ecomobisostrans no ha dit això. Ha dit que el bus iguali l'horari del metro i que quan arribis a Ciutadella VO en metro tinguis garantit el bus per seguir el trajecte fins a La Pau.

La nota de TMB diu que el servei de bus acaba a les 23 de dissabte a dijous i a la 1 els divendres. I si en un dia feiner, arribo a Ciutadella-VO amb l'últim metro, que deu arribar cap a les 0.30, m'haig de fotre perquè ja no tinc servei de bus? O pitjor, un dissabte, arribo a Ciutadella amb l'últim de les 2... i resulta que l'últim bus ha sortit a les onze?? I per la banda contrària, haig d'agafar el bus substitutori per nassos a les 11, que és quan passa l'últim, encara que no hagi de sortir fins a la 1 o les 2?

Posted: Monday 09/07/2007 18:09
by jva
Hi ha alguna web on es pugui consultat el interval aproximat de pas de cada convi per les diferents linias del Metro ?. Es que des de que hi ja el tall de la linia 4 el temps d'espera es de jutjat de guardia, en alguns moments mes de 6 minuts en dies laborables.

Posted: Wednesday 11/07/2007 1:25
by Eslebeberlin
VIctorcasta:
La nota de TMB diu que el servei de bus acaba a les 23 de dissabte a dijous i a la 1 els divendres. I si en un dia feiner, arribo a Ciutadella-VO amb l'últim metro, que deu arribar cap a les 0.30, m'haig de fotre perquè ja no tinc servei de bus? O pitjor, un dissabte, arribo a Ciutadella amb l'últim de les 2... i resulta que l'últim bus ha sortit a les onze?? I per la banda contrària, haig d'agafar el bus substitutori per nassos a les 11, que és quan passa l'últim, encara que no hagi de sortir fins a la 1 o les 2?
Repeteixo, passava això igualment sense el servei substitutori d'autobusos.

Encara que entris a qualsevol boca de metro a les 24 de dissabtes a dijous el servei de metro no està garantit completament. Perque els últims trens ixen a aquesta hora. No costa tant d'entendre, que si el servei no es non-stop, els trens no poden acabar tots matematicament a les 24h clavades... amb els busos iguals.

I si tindries un problema igualment si entres a les 23.45 i vulguesis arribar a fer l'enllaç de la L1 per exemple. Depenent d'on siguis no hi arribaries pas a tempsa fer la correspondencia, per aixo el servei no està garantit totalment.

Si agafes l'ultim bus de Ciutadella VO a La Pau, sobre les 24.19 (hora que ve l'ultim tren procedent de Trinitat Nova a Ciutadella VO) quan arribis a La Pau NO TINDRAS CORRESPONDENCIA AMB L2.

És aixi de senzill, Victorcasta i Ecomobistrans, heu de comprendre que el metro no pot tancar de colp i que hagi ressolt totes les connexions de colp.

.

Posted: Wednesday 11/07/2007 1:25
by Eslebeberlin
Per cert, de diumenges a dijous, enlloc de la nota de TMB posa que l'últim bus sigui a les 23h.


L'últim i el primer des de La Pau ix a la mateixa hora que faria el primer tren de la L4.

L'últim ix des de Ciutadella - Vila Olímpica quan l'últim tren (24.19 / 02.19 ) arriba a aquesta estació i és continuat per autobus.