Alteracions del servei de Rodalies (Estiu 2007)

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

"Qué?" Sacrilegi!!! Això faria amb aquest panfleto... :airport

Llegeix-te la web oficial de Renfe i allà diu que els bitllets de Renfe seran gratuits en aquelles estacions on hi hagi enllaç oficial, tant sigui de Metro, a Barcelona, com d'FGC a Martorell.
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Val,d'acord.Ja coneixeu com sòn els periodistes. :)

Peró com també és podràn ultilitzar a FGC,a Martorell Central.
Podré anar amb bitllet RENFE a FGC 8-)

Per cert,esborraré l'enllaç anterior del diari Qué(que sembla que pel que digueu és una caqueta de diari),i si cal,el missatge.
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Re: "Qué" vols que et digui?

Post by josep_serre »

Tot i que desconec l'exactitud d'aquesta afirmació, s'ha de dir que degut a la reducció del servei a la línia 4 Sud s'encaminarà gent per la línia Llobregat Anoia de FGC.

Pel que fa a qui ha dit que els bitllets només són vàlids a les estacions d'enllaç Renfe-metro s'ha de puntualitzar que el bitllet és vàlid per les estacions d'enllaç i per a trajectes entre les estacions d'enllaç, tal com siguin encaminats els viatgers en els plànols corresponents.
Guigui wrote:
Mako448 wrote:Al diari Qué deia que els bitllets de renfe també és podien ultilitzar als FGC,a part del metro és clar.
Aquest plec de paper imprès em mereix la mateixa credibilitat que aquella dona del Carmel que va dir que votaria sí a la Constitució Europea perquè així li donaven un pis nou.

Hi ha alguna font més seriosa que confirmi aquest extrem?
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

A tot els desviaments grossos cal afegir que diumenge dia 29 de Juliol hi han més afectacions a la C4 i C7:

Línia C4
Tallat de Molins de Rei a Sant Sadurní. Servei per autobús. De Sant Sadurní a Sant Vicenç de Calders servei llançadora cada 30 minuts amb parada a totes les estacions.

Línia C7
Sense servei de Rubí a Martorell. Servei per autobús.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Y estos días de corte ¿usará mucha gente los Soler i Sauret entre Molins y Martorell?

http://www.solerisauret.com/pdf/hmartorell.pdf
laura
N5
N5
Posts: 106
Joined: Tuesday 26/06/2007 17:05

Post by laura »

Hola a tots.

Malgrat que Renfe diu que la línia C1 acaba i comença a Estació de França i la línia C7 queda limitada a Montcada Bifurcació, la línia C1 tindrà un torn a Plaça Catalunya i la línia C7, tindrà 4 torns entre L'Hospitalet i Rubí de 8h del matí a 9h del matí.

La cosa quedarà de la següent manera:

C1:
La C1 realitzarà la seva última sortida desde Plaça Catalunya a les 0.40h. Malgrat les obres, sembla que la via està desocupada i la C1 podrà realitzar la seva última sortida de Plaça Catalunya (tal i com ho feia abans temporalment) amb destinació Mataró.

També dir que hi ha servei entre Mataró i Plaça Catalunya a les 22.38h (sortida de Mataró) que arriba al centre a les 23.18h, és a dir, que l'última sortida de Mataró no tindrà destinació a Estació de França.

C7:
Hi ha servei entre Martorell i L'Hospitalet de Llobregat a les 09.29h (sortida de Rubí) i L'Hospitalet de Llobregat (10.17h). Serà l'única sortida de Martorell de la línia C7.
I de L'Hospitalet de Llobregat a Martorell, hi haurà 4 sortides que parteixen de L'Hospitalet a les: 08.01h, 08.13h, 08.31h, 08.52h i que passen per Sants, Arc de Triomf... i que són les 4 úniques sortides que van a Martorell per part de la C7. (Les altres demés queden limitades a Rubí).

Si algú té sort... espero que aquests petits extres (sobretot per part de la C7), li serveixin a més d'un.

Salutacions.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Los trenes de la C7 que dejan son los que están combinados con la C4, el que pasa por L'Hospitalet a las 8:01 con destino Martorell sale de Vilafranca, los que pasan a las 8:13 y 8:31 salen de Sant Vicenç y el que pasa a la 8:52 sale de Martorell, en cambio, veo que el que pasa por L'Hospitalet a las 7:21 y que salía de Martorell lo hará desde Montcada-Bifurcació

Y en sentido contrario (Martorell-L'Hospitalet) se mantiene el Martorell-Vilafranca que pasa por Cerdanyola a las 9:43
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

trainman wrote:Y estos días de corte ¿usará mucha gente los Soler i Sauret entre Molins y Martorell?

http://www.solerisauret.com/pdf/hmartorell.pdf
Mès val a Martorell agafar els FGC i seguir cap a Barcelona,i un cop allà,sí vols anar al centre ho fas en metro ,i sí vols anar al Vallès,baixes a Av.Carrilet,camines 10 minuts per la rambla Just Oliveras fins la RENFE.

No crec que ultilitzi gaire gent els S&S,no saps tú el mal servei que realitza els Soler i Sauret.Molt pitjor que la renfe.

A mès a l'Agost,els S&S fan horaris de dissabtes,amb algún reforç mès a hora punta però res mes.
Last edited by Mako448 on Friday 27/07/2007 23:35, edited 1 time in total.
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Jo vull veure l'andana de Catalunya Renfe aquest dilluns a hora punta.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Doncs millor veure-la de lluny, perquè estar-hi... :miedo :mmm
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Això ho ha fet Renfe segurament per boicotejar la vaga que es volia fer.

Si Renfe mateixa ja extermina gairebé la totalitat del servei a les Rodalies Barcelona...

Esque pel tunel de Catalunya pasaran trens cada 30min!!! quan caldria que passés un cada minut.

I les correspondencies pèsimes. Si un de Mataró vol anar a L'Hospitalet es mor fent enllaços. A més que amb trens cada 30min en molts casos i havent d'agafar tantes linies.... C1 fins Estació de França, C10 fins Sants i C4 fins Hospitalet... molt trist...

Aquestes obres s'han fet malament. Potser hauria calgut menys tonteria amb l'AVE i haver fet primer un nou tunel de Rodalies que ara podria haver suportat un servei minim.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

EUKibo, ja n'hi ha prou, no? Que la renfe és penosa ho sabem, però no cal que ens ho recordis a cada missatge que posis. I dir que això és un sabotatge, apart d'imprudent i de parlar sense saber (com sempre) és una acusació molt greu. Aviam si deixem de fer servir el fòrum per abocar tots els dimonis interns que tenim en contra d'algú/quelcom.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

EUKibo wrote:Això ho ha fet Renfe segurament per boicotejar la vaga que es volia fer.

Si Renfe mateixa ja extermina gairebé la totalitat del servei a les Rodalies Barcelona...

Esque pel tunel de Catalunya pasaran trens cada 30min!!! quan caldria que passés un cada minut.

I les correspondencies pèsimes. Si un de Mataró vol anar a L'Hospitalet es mor fent enllaços. A més que amb trens cada 30min en molts casos i havent d'agafar tantes linies.... C1 fins Estació de França, C10 fins Sants i C4 fins Hospitalet... molt trist...

Aquestes obres s'han fet malament. Potser hauria calgut menys tonteria amb l'AVE i haver fet primer un nou tunel de Rodalies que ara podria haver suportat un servei minim.
------------------------------------
Editat per administració per contingut inapropiat
------------------------------------


És mentida que pel túnel de Catalunya hi passaran trens cada 30 minuts, ja que la C4 té freqüències d'uns 10-15 minuts l'hora punta i de 20 minuts l'hora vall.

És mentida que a la línia de Mataró hi haurà freqüències de 30 minuts, sinó que seran de 10 minuts. Com fins ara. Gairebé no hi ha modificacions en les hores de pas.

És mentida que per anar de Mataró a L'Hospitalet hagis d'anar a Estació de França, agafar la C10 fins a Sants i allà la C4. Pots baixar a Clot i agafar la L1 fins a Rambla Just Oliveras.

Renfe no s'ha carregat gairebé res. De les 777 expedicions diàries que hi ha a Rodalies Barcelona, n'han quedat unes 730. Així que deixa't de fantasmes.

I per suposat, deixa't de sabotatges i d'hòsties. Si els sindicats volen fer vaga, la faran igualment sobre el total de circulacions que hi ha. És a dir, que Renfe encara hi sortiria més perjudicada.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Image
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

A Montgat hemos de ir, con la fiesta con la fiesta

Post by JaMiRo! »

Avui ha estat divertit veure els trens passant per Montgat amb destinació "EST.FRANÇA"... :D

Per cert, no cal que us digui que feia a Montgat... :playa
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Jo ja he estrenat la C1 a EF, tot ple de Civies, quina pena que no sigui el recorregut exacte de fa anys!
xevi
N7
N7
Posts: 608
Joined: Wednesday 05/10/2005 18:43

ESTACIÓ DE FRANÇA

Post by xevi »

Fa temps vaig fer una proposta perque l´estació de França fos per FGC, suposo que la recordareu. Avui després d´haver contemplat el maravellós espectacle de l´Estació de França a un bon rendiment, he pensat amb un nou esquema de rodalies un cop l´estació de Sagrera entri en funcionamnet, una bona solució perque l´estació de França es continui sent utilitzada per rodalies.

R1 L´H - MATARÓ (via Catalunya)
R2 AEROPORT - GRANOLLERS (via Pg. Gràcia)
R3 L´H - VIC (via Catalunya)
R4 L´H - MANRESA (via Catalunya)
R5 ESTACIÓ DE FRANÇA - VILAFRANCA (via Pg. Gràcia)
R6 ESTACIÓ DE FRANÇA - VILANOVA (via Pg. Gràcia)
R7 SANTS - ST. CUGAT - MARTORELL (via Catalunya)

Beneficis d´aquesta proposta:
Poc traumàtica pels usuaris ja que parteix de l´esquema actual.
D´aquesta manera tots els trens de rodalies creuen la ciutat.
Sants i Sagrera, les 2 estacions centrals, tenen accés directe a l´aeroport.
Tunels menys saturats, pertant + freqüències.
Rodalies arriba a tots el "racons" de la ciutat.
Tota la xarxa i totes les estacions queden ben conectades entre sí.
Aprofitem l´Estació de França.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

:plas :plas
Crec que la reutilització de l'Estació de França, seria bàsica, per evitar la saturació de les vies d'Arc de Triomf i Catalunya, ja que d'aquí a poc temps, es sobresaturaran i serà fins i tot un perill per l'integritat dels passatgers a les andanes, en el cas concret de l'última.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Xevi, en aquest esquema...on són St. Vicenç de Calders, Maçanet i St. Celoni? I no em serveix que diguis què estan força lluny perquè St. Celoni és més aprop que Manresa de Barcelona.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
xevi
N7
N7
Posts: 608
Joined: Wednesday 05/10/2005 18:43

Post by xevi »

Això és un esquema, pensava que es donava per sobre entès que aquestes línies són les actuals però si ho preferiexes especificaré les destinacions:

R1 L´H - MATARÓ/MAÇANET-MASSANES (via Catalunya)
R2 AEROPORT - GRANOLLERS -ST. CELONI - MAÇANET-MASSANES (via Pg. Gràcia)
R3 L´H - VIC (via Catalunya)
R4 L´H - TERRASSA - MANRESA (via Catalunya)
R5 ESTACIÓ DE FRANÇA - VILAFRANCA - ST VCENÇ CALDERS (via Pg. Gràcia)
R6 ESTACIÓ DE FRANÇA - VILANOVA - ST VCENÇ CALDERS (via Pg. Gràcia)
R7 SANTS - ST. CUGAT - MARTORELL (via Catalunya)
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”