Page 3 of 6

Posted: Thursday 26/07/2007 21:31
by victorcasta
"Qué?" Sacrilegi!!! Això faria amb aquest panfleto... :airport

Llegeix-te la web oficial de Renfe i allà diu que els bitllets de Renfe seran gratuits en aquelles estacions on hi hagi enllaç oficial, tant sigui de Metro, a Barcelona, com d'FGC a Martorell.

Posted: Thursday 26/07/2007 22:40
by Mako448
Val,d'acord.Ja coneixeu com sòn els periodistes. :)

Peró com també és podràn ultilitzar a FGC,a Martorell Central.
Podré anar amb bitllet RENFE a FGC 8-)

Per cert,esborraré l'enllaç anterior del diari Qué(que sembla que pel que digueu és una caqueta de diari),i si cal,el missatge.

Re: "Qué" vols que et digui?

Posted: Thursday 26/07/2007 23:09
by josep_serre
Tot i que desconec l'exactitud d'aquesta afirmació, s'ha de dir que degut a la reducció del servei a la línia 4 Sud s'encaminarà gent per la línia Llobregat Anoia de FGC.

Pel que fa a qui ha dit que els bitllets només són vàlids a les estacions d'enllaç Renfe-metro s'ha de puntualitzar que el bitllet és vàlid per les estacions d'enllaç i per a trajectes entre les estacions d'enllaç, tal com siguin encaminats els viatgers en els plànols corresponents.
Guigui wrote:
Mako448 wrote:Al diari Qué deia que els bitllets de renfe també és podien ultilitzar als FGC,a part del metro és clar.
Aquest plec de paper imprès em mereix la mateixa credibilitat que aquella dona del Carmel que va dir que votaria sí a la Constitució Europea perquè així li donaven un pis nou.

Hi ha alguna font més seriosa que confirmi aquest extrem?

Posted: Friday 27/07/2007 0:40
by UT596001
A tot els desviaments grossos cal afegir que diumenge dia 29 de Juliol hi han més afectacions a la C4 i C7:

Línia C4
Tallat de Molins de Rei a Sant Sadurní. Servei per autobús. De Sant Sadurní a Sant Vicenç de Calders servei llançadora cada 30 minuts amb parada a totes les estacions.

Línia C7
Sense servei de Rubí a Martorell. Servei per autobús.

Posted: Friday 27/07/2007 12:15
by trainman
Y estos días de corte ¿usará mucha gente los Soler i Sauret entre Molins y Martorell?

http://www.solerisauret.com/pdf/hmartorell.pdf

Posted: Friday 27/07/2007 17:16
by laura
Hola a tots.

Malgrat que Renfe diu que la línia C1 acaba i comença a Estació de França i la línia C7 queda limitada a Montcada Bifurcació, la línia C1 tindrà un torn a Plaça Catalunya i la línia C7, tindrà 4 torns entre L'Hospitalet i Rubí de 8h del matí a 9h del matí.

La cosa quedarà de la següent manera:

C1:
La C1 realitzarà la seva última sortida desde Plaça Catalunya a les 0.40h. Malgrat les obres, sembla que la via està desocupada i la C1 podrà realitzar la seva última sortida de Plaça Catalunya (tal i com ho feia abans temporalment) amb destinació Mataró.

També dir que hi ha servei entre Mataró i Plaça Catalunya a les 22.38h (sortida de Mataró) que arriba al centre a les 23.18h, és a dir, que l'última sortida de Mataró no tindrà destinació a Estació de França.

C7:
Hi ha servei entre Martorell i L'Hospitalet de Llobregat a les 09.29h (sortida de Rubí) i L'Hospitalet de Llobregat (10.17h). Serà l'única sortida de Martorell de la línia C7.
I de L'Hospitalet de Llobregat a Martorell, hi haurà 4 sortides que parteixen de L'Hospitalet a les: 08.01h, 08.13h, 08.31h, 08.52h i que passen per Sants, Arc de Triomf... i que són les 4 úniques sortides que van a Martorell per part de la C7. (Les altres demés queden limitades a Rubí).

Si algú té sort... espero que aquests petits extres (sobretot per part de la C7), li serveixin a més d'un.

Salutacions.

Posted: Friday 27/07/2007 17:30
by trainman
Los trenes de la C7 que dejan son los que están combinados con la C4, el que pasa por L'Hospitalet a las 8:01 con destino Martorell sale de Vilafranca, los que pasan a las 8:13 y 8:31 salen de Sant Vicenç y el que pasa a la 8:52 sale de Martorell, en cambio, veo que el que pasa por L'Hospitalet a las 7:21 y que salía de Martorell lo hará desde Montcada-Bifurcació

Y en sentido contrario (Martorell-L'Hospitalet) se mantiene el Martorell-Vilafranca que pasa por Cerdanyola a las 9:43

Posted: Friday 27/07/2007 22:45
by Mako448
trainman wrote:Y estos días de corte ¿usará mucha gente los Soler i Sauret entre Molins y Martorell?

http://www.solerisauret.com/pdf/hmartorell.pdf
Mès val a Martorell agafar els FGC i seguir cap a Barcelona,i un cop allà,sí vols anar al centre ho fas en metro ,i sí vols anar al Vallès,baixes a Av.Carrilet,camines 10 minuts per la rambla Just Oliveras fins la RENFE.

No crec que ultilitzi gaire gent els S&S,no saps tú el mal servei que realitza els Soler i Sauret.Molt pitjor que la renfe.

A mès a l'Agost,els S&S fan horaris de dissabtes,amb algún reforç mès a hora punta però res mes.

Posted: Friday 27/07/2007 23:11
by liniadelRipollés
Jo vull veure l'andana de Catalunya Renfe aquest dilluns a hora punta.

Posted: Friday 27/07/2007 23:14
by metring
Doncs millor veure-la de lluny, perquè estar-hi... :miedo :mmm

Posted: Saturday 28/07/2007 12:46
by EUKibo
Això ho ha fet Renfe segurament per boicotejar la vaga que es volia fer.

Si Renfe mateixa ja extermina gairebé la totalitat del servei a les Rodalies Barcelona...

Esque pel tunel de Catalunya pasaran trens cada 30min!!! quan caldria que passés un cada minut.

I les correspondencies pèsimes. Si un de Mataró vol anar a L'Hospitalet es mor fent enllaços. A més que amb trens cada 30min en molts casos i havent d'agafar tantes linies.... C1 fins Estació de França, C10 fins Sants i C4 fins Hospitalet... molt trist...

Aquestes obres s'han fet malament. Potser hauria calgut menys tonteria amb l'AVE i haver fet primer un nou tunel de Rodalies que ara podria haver suportat un servei minim.

Posted: Saturday 28/07/2007 13:18
by aarongilp
EUKibo, ja n'hi ha prou, no? Que la renfe és penosa ho sabem, però no cal que ens ho recordis a cada missatge que posis. I dir que això és un sabotatge, apart d'imprudent i de parlar sense saber (com sempre) és una acusació molt greu. Aviam si deixem de fer servir el fòrum per abocar tots els dimonis interns que tenim en contra d'algú/quelcom.

Posted: Saturday 28/07/2007 15:27
by victorcasta
EUKibo wrote:Això ho ha fet Renfe segurament per boicotejar la vaga que es volia fer.

Si Renfe mateixa ja extermina gairebé la totalitat del servei a les Rodalies Barcelona...

Esque pel tunel de Catalunya pasaran trens cada 30min!!! quan caldria que passés un cada minut.

I les correspondencies pèsimes. Si un de Mataró vol anar a L'Hospitalet es mor fent enllaços. A més que amb trens cada 30min en molts casos i havent d'agafar tantes linies.... C1 fins Estació de França, C10 fins Sants i C4 fins Hospitalet... molt trist...

Aquestes obres s'han fet malament. Potser hauria calgut menys tonteria amb l'AVE i haver fet primer un nou tunel de Rodalies que ara podria haver suportat un servei minim.
------------------------------------
Editat per administració per contingut inapropiat
------------------------------------


És mentida que pel túnel de Catalunya hi passaran trens cada 30 minuts, ja que la C4 té freqüències d'uns 10-15 minuts l'hora punta i de 20 minuts l'hora vall.

És mentida que a la línia de Mataró hi haurà freqüències de 30 minuts, sinó que seran de 10 minuts. Com fins ara. Gairebé no hi ha modificacions en les hores de pas.

És mentida que per anar de Mataró a L'Hospitalet hagis d'anar a Estació de França, agafar la C10 fins a Sants i allà la C4. Pots baixar a Clot i agafar la L1 fins a Rambla Just Oliveras.

Renfe no s'ha carregat gairebé res. De les 777 expedicions diàries que hi ha a Rodalies Barcelona, n'han quedat unes 730. Així que deixa't de fantasmes.

I per suposat, deixa't de sabotatges i d'hòsties. Si els sindicats volen fer vaga, la faran igualment sobre el total de circulacions que hi ha. És a dir, que Renfe encara hi sortiria més perjudicada.

Posted: Saturday 28/07/2007 16:25
by entfe001
Image

A Montgat hemos de ir, con la fiesta con la fiesta

Posted: Saturday 28/07/2007 18:24
by JaMiRo!
Avui ha estat divertit veure els trens passant per Montgat amb destinació "EST.FRANÇA"... :D

Per cert, no cal que us digui que feia a Montgat... :playa

Posted: Saturday 28/07/2007 19:22
by metring
Jo ja he estrenat la C1 a EF, tot ple de Civies, quina pena que no sigui el recorregut exacte de fa anys!

ESTACIÓ DE FRANÇA

Posted: Saturday 28/07/2007 21:04
by xevi
Fa temps vaig fer una proposta perque l´estació de França fos per FGC, suposo que la recordareu. Avui després d´haver contemplat el maravellós espectacle de l´Estació de França a un bon rendiment, he pensat amb un nou esquema de rodalies un cop l´estació de Sagrera entri en funcionamnet, una bona solució perque l´estació de França es continui sent utilitzada per rodalies.

R1 L´H - MATARÓ (via Catalunya)
R2 AEROPORT - GRANOLLERS (via Pg. Gràcia)
R3 L´H - VIC (via Catalunya)
R4 L´H - MANRESA (via Catalunya)
R5 ESTACIÓ DE FRANÇA - VILAFRANCA (via Pg. Gràcia)
R6 ESTACIÓ DE FRANÇA - VILANOVA (via Pg. Gràcia)
R7 SANTS - ST. CUGAT - MARTORELL (via Catalunya)

Beneficis d´aquesta proposta:
Poc traumàtica pels usuaris ja que parteix de l´esquema actual.
D´aquesta manera tots els trens de rodalies creuen la ciutat.
Sants i Sagrera, les 2 estacions centrals, tenen accés directe a l´aeroport.
Tunels menys saturats, pertant + freqüències.
Rodalies arriba a tots el "racons" de la ciutat.
Tota la xarxa i totes les estacions queden ben conectades entre sí.
Aprofitem l´Estació de França.

Posted: Saturday 28/07/2007 21:19
by metring
:plas :plas
Crec que la reutilització de l'Estació de França, seria bàsica, per evitar la saturació de les vies d'Arc de Triomf i Catalunya, ja que d'aquí a poc temps, es sobresaturaran i serà fins i tot un perill per l'integritat dels passatgers a les andanes, en el cas concret de l'última.

Posted: Saturday 28/07/2007 21:28
by aarongilp
Xevi, en aquest esquema...on són St. Vicenç de Calders, Maçanet i St. Celoni? I no em serveix que diguis què estan força lluny perquè St. Celoni és més aprop que Manresa de Barcelona.

Posted: Saturday 28/07/2007 21:47
by xevi
Això és un esquema, pensava que es donava per sobre entès que aquestes línies són les actuals però si ho preferiexes especificaré les destinacions:

R1 L´H - MATARÓ/MAÇANET-MASSANES (via Catalunya)
R2 AEROPORT - GRANOLLERS -ST. CELONI - MAÇANET-MASSANES (via Pg. Gràcia)
R3 L´H - VIC (via Catalunya)
R4 L´H - TERRASSA - MANRESA (via Catalunya)
R5 ESTACIÓ DE FRANÇA - VILAFRANCA - ST VCENÇ CALDERS (via Pg. Gràcia)
R6 ESTACIÓ DE FRANÇA - VILANOVA - ST VCENÇ CALDERS (via Pg. Gràcia)
R7 SANTS - ST. CUGAT - MARTORELL (via Catalunya)