Page 3 of 3

Posted: Wednesday 24/10/2007 12:48
by megapauer
wefer wrote:
megapauer wrote:Si no t'agrada el servei que ofereix, no l'agafis. Encara desconec el dret en que es reflexi que un té dret a tenir un servei ferroviari digne per anar on vulgui
No és ben bé així.
Tu pagues un bitllet que et dóna dret a un servei. Aquest servei té unes determinades característiques que en el cas del tren és sortir d'una estació a una hora concreta i arribar a una altra estació també a una hora convinguda.
Meeeec!!!

T'has deixat una cosa:

... a una hora convinguda amb un marge de flexibilitat especificat dins les condicions que venen reflexades. (60 minuts en trens de mitja distància). A partir de les quals es procedirà a la indemnització estipulada per contracte.

Aquesta és la realitat que cap de vosaltres vol veure.

Si això (entre d'altres coses) no es compleix, entenc que es tracta d'una estafa, ja que l'operadora Renfe no ha compert el servei pel qual has pagat.
Jo també, però sé que si penso així no tinc raó i per tant decideixo viatjar com més em convingui. Quan agafo l'avió ja sé a què tinc dret.

Impunitat total de Renfomentadif

Posted: Wednesday 24/10/2007 13:35
by Guigui
El problema de fons és que, mentre les línies aèries estan força a ratlla i les operadores de telefonia i elèctriques comencen a estar-ho, Renfomentadif es mou per una jungla alegal que li permet fer i desfer com li doni la real gana. Això, sumat a que els jutges i el defensor del poble prefereixen fer política que no la feina per la qual cobren els seus sous mastodòntics, fa que tinguem uns ferrocarrils i altres serveis públics que reflecteixen amb fidelitat absoluta el país de fireta en el qual ens toca viure.

Espanya no és una república bananera perquè és una monarquia.

Re: Impunitat total de Renfomentadif

Posted: Wednesday 24/10/2007 15:52
by megapauer
Guigui wrote:El problema de fons és que, mentre les línies aèries estan força a ratlla i les operadores de telefonia i elèctriques comencen a estar-ho, Renfomentadif es mou per una jungla alegal que li permet fer i desfer com li doni la real gana. Això, sumat a que els jutges i el defensor del poble prefereixen fer política que no la feina per la qual cobren els seus sous mastodòntics, fa que tinguem uns ferrocarrils i altres serveis públics que reflecteixen amb fidelitat absoluta el país de fireta en el qual ens toca viure.
Bé, les companyies aèries estan darrerament una mica més a ratlla perquè el Conveni de Varsòvia de 1929 és surrealista.
Tot i així, pràctiques com l'overbooking, els retards indefinits (17 hores sense indemnització he sofert jo), les cancel·lacions by-the-face, pèrdua d'equipatge, etc. encara són coses que estan perfectament permeses i les escasses indemnitzacions no solen cobrir les molèsties.
Renfe té més o menys els mateixos mals que les companyies d'autobús, però tot i ser també un desastre en molts casos (Alsina Graells, per exemple) ningú en diu res. Poden arribar tard quan vulguin i mai hi ha indemnització, perquè es clar, les carreteres...

On hi ha mà dura i on no

Posted: Wednesday 24/10/2007 16:03
by Guigui
megapauer wrote:Tot i així, pràctiques com l'overbooking, els retards indefinits (17 hores sense indemnització he sofert jo), les cancel·lacions by-the-face, pèrdua d'equipatge, etc. encara són coses que estan perfectament permeses i les escasses indemnitzacions no solen cobrir les molèsties.
Des que la Comissió Europea hi ha ficat mà, fan més bondat. Tornant de la Fira de Frankfurt oferien 350 euros + allotjament a qui voluntàriament tornés dilluns en lloc de diumenge. Sense aquesta espasa de Dàmocles haurien deixat tirat el passatge de qualsevol manera.
megapauer wrote:Renfe té més o menys els mateixos mals que les companyies d'autobús, però tot i ser també un desastre en molts casos (Alsina Graells, per exemple) ningú en diu res. Poden arribar tard quan vulguin i mai hi ha indemnització, perquè es clar, les carreteres...
Per això parlo també d'altres serveis públics. Passa que Renfe és l'exemple d'actualitat més rabiosa per la monumentalitat de la seva inoperància i de la dels altres dos trigèmins siamesos de la Santíssima Trinitat carpetovetònica ferroviària.

Re: On hi ha mà dura i on no

Posted: Wednesday 24/10/2007 18:35
by megapauer
Guigui wrote:
megapauer wrote:Tot i així, pràctiques com l'overbooking, els retards indefinits (17 hores sense indemnització he sofert jo), les cancel·lacions by-the-face, pèrdua d'equipatge, etc. encara són coses que estan perfectament permeses i les escasses indemnitzacions no solen cobrir les molèsties.
Des que la Comissió Europea hi ha ficat mà, fan més bondat. Tornant de la Fira de Frankfurt oferien 350 euros + allotjament a qui voluntàriament tornés dilluns en lloc de diumenge. Sense aquesta espasa de Dàmocles haurien deixat tirat el passatge de qualsevol manera.
No agafes molt sovint vols internacionals, veritat? Perquè com a mínim un de cada dos hi tinc problemes, especialment els intercontinentals.

L'únic que he rebut a canvi, a vegades, és o una entrada a la sala VIP; un ticket de menú del dia si l'espera és de més de 4-5 hores o un val de 7 euros a Glasgow per les dues hores i mitja de retard per congestió (que et servia per una cocacola i un kitkat) gentilesa de British Airways, que no tenia obligació de donar. A canvi, vaig perdre les maletes a l'anada i a la tornada i 4 mesos després encara espero que m'abonin la roba que vaig haver de comprar.

I si no que els ho diguin als de Ryanair que van tornar de Paris en bus o els que es van haver d'esperar 4 dies al següent vol de la companyia.

Posted: Wednesday 24/10/2007 19:44
by UT596001
EUKibo wrote:A TUSGSAL, TRAM, TMB sempre quan passa un revisor et passa la tarja per una màquina i comprova si tot és correcte. L'inútil empleat de renfe simplement va mirar darrere la T-50/30 i me la va tornar. Us asseguro que no va poder comprovar res perque com agafo metro, renfe i bus els numeros els tins els uns sobre els altres, a més que la T50 talla informació.
Doncs mira, a mi l'únic cop que m'han demanat bitllet a TUSGSAL l'interventor ho va fer sense maquineta. I a FGC fins ara també ha sigut sempre així.

A part que autobusos només a TMB i TUSGSAL m'he trobat interventors. A la resta de companyies, res de res. Cas a part és la Sagalés que són els propis conductors que quan marques el títol de transport si agafes una línia llarga i marques amb 1 o 2 zones et pregunten on vas, i si no portes el títol correcte ja estàs marcant la T-10 corresponent, o pagant bitllet, a més de no retornar-te la marcació anterior que ja has fet.

Va d'avions

Posted: Wednesday 24/10/2007 23:22
by Guigui
megapauer wrote:No agafes molt sovint vols internacionals, veritat? Perquè com a mínim un de cada dos hi tinc problemes, especialment els intercontinentals.

L'únic que he rebut a canvi, a vegades, és o una entrada a la sala VIP; un ticket de menú del dia si l'espera és de més de 4-5 hores o un val de 7 euros a Glasgow per les dues hores i mitja de retard per congestió (que et servia per una cocacola i un kitkat) gentilesa de British Airways, que no tenia obligació de donar. A canvi, vaig perdre les maletes a l'anada i a la tornada i 4 mesos després encara espero que m'abonin la roba que vaig haver de comprar.

I si no que els ho diguin als de Ryanair que van tornar de Paris en bus o els que es van haver d'esperar 4 dies al següent vol de la companyia.
Si vols, en parlem al subfòrum d'avions, que si no, ens desviem del tema.