Posted: Friday 14/09/2007 19:38
Jo també treballo per a l'Ajuntament, però en una subcontrata guanyada per concurs
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Què et va ensenyar el carnet de la Falange?EUKibo wrote:A Renfe hi ha molts falangistes encara, fa poc em vaig trobar un cap d'estació a Sant Andreu Comtal que no vegis...
Llegeixo la carta i no em sorprén, sobretot arran de la conversa que vaig mantenir amb un maquinista que em va convidar l'agost passat a viatjar en cabina entre l'EdF i el PdG.Guigui wrote:Poso l'enllaç d'un missatge publicat al fòrum de la PTP on apareix una carta al diari Metro d'avui, escrita per un maquinista de Barcelona dient que la vaga està ordida exclusivament des de Madrid.
Pero a la vegada el propi sindicat convoca vaga en contra.CCOO de Catalunya valora l'actual situació de la xarxa ferroviària després de la visita de la ministra de Foment
Falta recuperar la mancança d'inversions responsabilitat dels diversos governs tant de Catalunya com de l'Estat
--------------------------------------------------------------------------------
CCOO de Catalunya vàrem ser de les primeres organitzacions que denunciàrem, mitjançant una campanya de mobilitzacions a principis d’any, sobre el deteriorament de la xarxa de rodalies a Catalunya.
És evident que el deteriorament de la xarxa ferroviària a Catalunya és fruit de la manca d’inversions durant molts anys, i per tant responsabilitat dels successius governs de Catalunya i a l’Estat. Durant molt anys hem denunciat el fet de que les inversions en l’AVE amagaven la manca d’inversions en la resta de la xarxa ferroviària de Catalunya.
Es evident que la precarietat de la situació en què es trobava la xarxa s’ha aguditzat amb les obres de l’AVE a la seva arribada a Barcelona. Però volem desmentir el que la Ministra de Foment va dir ahir: a partir del setembre poden acabar-se les obres de l’Estació de Sants i per tant l’actual situació excepcional, però es mantindrà la situació de precarietat de la xarxa ferroviària.
És evident que el que fa falta són les inversions necessàries per adequar, millorar i modernitzar la xarxa ferroviària de Catalunya en general i la de rodalies en particular. I és per això que cal reclamar que el traspàs de rodalies a la Generalitat es faci amb els recursos necessaris. Un traspàs i uns recursos que són urgents i que no es poden demorar.
Altrament, des de CCOO de Catalunya volem també anunciar que la situació que es viu a rodalies pel que fa a tràfic de viatgers és similar al deteriorament i mancances que també existeix pel que fa al tràfic ferroviari de mercaderies, que també es troba en una situació de total insuficiència i que pot comportar a curt termini greus problemes per a la nostra competitivitat econòmica.
Volem també posar en evidencia la manca d’interès en aquests temes, que afecten de forma directa a milers de ciutadans del carrer de forma directa, dels “lobbies” econòmics que tant visibles es fan quan es tracta d’altres temes com pot ser el de l’arribada de l’AVE.
Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 d’agost de 2007
Des de quan els poders fàctics de l'Espanya profunda s'han dignat a mirar si qualsevol acte d'afirmació nacional és legal o no i des de quan, en casos com aquests, s'han dignat a fer complir la llei aquells que n'estan encarregats?davida wrote:Jo tinc un dubte.
¿Es una vaga legal?
Doncs jo crec que tindrà un seguiment relatiu a l'Espanya profunda i nul a Catalunya (i altres comunitats que reclamin el traspàs i s'ho creguin, si n'hi ha). Sembla que aquí tothom s'ha adonat de que això no és més que una maniobra política que alguns pretenen disfressar de conflicte laboral quan fins ara no ha trascendit a l'opinió pública res més que un manifest centralista disfressat de retòrica farsant.JaMiRo! wrote:Per tornar al tema: penseu que aquesta vaga finalment es consumarà?
Esperem que no sigui així. Perquè si als problemes habituals dels qui usem el TP diariament (i en especial Rodalies Renfe) sumem la vaga...josep_serre wrote:Pel que fa a la vaga, jo penso que el sindicat que està més fort amb la vaga és el SEMAF i aquest és qui està més en contra del traspàs, i com que són els maquinistes qui tenen la paella pel mànec....una altra cosa és que hi hagi treballadors que a títol personal no hi estiguin d'acord, però jo penso que la vaga tindrà un seguiment important.
El País wrote:Los sindicatos de Renfe y Adif no irán a la huelga tras llegar a un acuerdo con Fomento
· Un "grupo de trabajo" analizará "el nuevo modelo de gestión de cercanías".
· CC OO, UGT y SEMAF harán valer su mayoría para desconvocar los paros.
Los sindicatos CC OO, UGT y SEMAF han acordado esta noche "promover todas las acciones pertinentes para desconvocar las huelgas" que habían fijado próximamente en Renfe y Adif en protesta por no participar en el proceso de transferencia de las cercanías a Cataluña, según fuentes del Ministerio de Fomento y de las federaciones de Comunicaciones y Transportes de UGT y de CC OO. El acuerdo ha sido alcanzado en una reunión maratoniana que comenzó a las 11.30 de la mañana.
El compromiso tiene dos puntos: El primero se refiere a la desconvocatoria de los seis paros de 24 horas (los días 25 y 26 de septiembre, y 1, 2, 11 y 15 de octubre), y el segundo supone la creación de un "grupo de trabajo para analizar y concretar el nuevo modelo de gestión de cercanías", el cual será aplicable a todas las futuras transferencias a las comunidades. La primera reunión que mantendrá dicho grupo ha sido convocada para el próximo día 26 de septiembre.
El lunes está previsto que se reúnan los comités generales de empresa de Adif y Renfe, donde CC OO, UGT y SEMAF harán valer su mayoría para desconvocar dichos paros.
El secretario de Comunicación de CGT, Reyes Cañaveras, ha explicado que su sindicato seguirá adelante con la convocatoria de huelga porque se oponen a cómo se están haciendo las cosas, y no a que las comunidades asuman más competencias.
El que em dec haver perdut------------------------------
Editat per administració per contingut inapropiat
------------------------------
entfe001 wrote:El que em dec haver perdut------------------------------
Editat per administració per contingut inapropiat
------------------------------
Com a curiositat, algú ha pogut aconseguir còpia dels serveis mínims previstos abans que es desconvoqués la vaga?
a Molins estaven penjats aquesta tarda encara el horaris per a la vaga, axi per sobre com a servei extrany he vist que alguns tren de la C4 sud acababen a l'Hospitaletentfe001 wrote:El que em dec haver perdut------------------------------
Editat per administració per contingut inapropiat
------------------------------
Com a curiositat, algú ha pogut aconseguir còpia dels serveis mínims previstos abans que es desconvoqués la vaga?