Page 3 of 5
Re: Algunes imatges interessants
Posted: Monday 07/07/2014 19:34
by UT440_132M
Els russos han volat aquest pont de ferrocarril a Donetsk.
Re: Algunes imatges interessants
Posted: Thursday 10/07/2014 20:01
by UT440_132M
Un altre pont que ha caigut, a Bettemburg, Luxemburg. Foto enllaçada del Facebook de Via Libre.
Re: Thomas & friends
Posted: Thursday 10/07/2014 20:34
by davida
Guigui wrote:És el Thomas.
Per tot el mon d'Australia a Estat Units passant per Anglaterra hi ha multituds de ferrocarrils turistics que tenen la Locomotora Thomas per fer les delicies del nens
http://www.puffingbilly.com.au/news-eve ... th-thomas/
http://www.ticketmaster.com/Day-Out-wit ... st/1342825
Al Regne Unit hi ha almenys 20 ferrocarrils turistics amb en Thomas
http://www.dayoutwiththomas.co.uk/section.php?xSec=2
Re: Algunes imatges interessants
Posted: Monday 14/07/2014 13:59
by UT440_132M
oriolp13 wrote:
Recordeu aquesta imatge de l'any passat? Doncs aquest any, en l'etapa de dissabte, va succeïr quelcom semblant.
Re: Algunes imatges interessants
Posted: Monday 14/07/2014 14:17
by wefer
De fet, es pot veure el vídeo sencer:
Re: Algunes imatges interessants
Posted: Monday 14/07/2014 17:02
by UT440_132M
wefer wrote:De fet, es pot veure el vídeo sencer:
El video que has posat, és el de l'any passat, on van neutralitzar la prova uns segons per deixar passar el TER. La foto que he penjat és d'un TGV creuant enmig d'una ciutat i un pas a nivell. Cosa que a França és del tot normal. Aquí ja estarien demanant el soterrament, i mil coses més perquè el tren "fa nosa".
Re: Algunes imatges interessants
Posted: Wednesday 16/07/2014 8:47
by JPlanas
Normes de RENFE per a bitllets de rodalies de 3a classe
Ordre del Ministerio de Obras Públicas
1947
¿Por qué esta máquina está en una sala oculta en el subsuelo
Posted: Thursday 17/07/2014 17:45
by JPlanas
¿Por qué esta máquina está en una sala oculta en el subsuelo de NY?
Bajo la estación central de Nueva York, a diez pisos de profundidad, hay una sala oculta casi tan grande como la propia estación de tren. ¿Qué hay en esa sala? Una máquina que los Nazis intentaron destruir durante la segunda guerra mundial.
En concreto se trata de unos inmensos transformadores de 15 toneladas capaces de convertir 11.000 voltios de corriente alterna en corriente continua. Dotando así de electricidad a toda la red de trenes del noreste de los Estados Unidos. Así que cuando los Estadounidenses decidieron unirse al bando aliado durante la guerra, los Alemanes mandaron soldados para destruirla. Cosa que, evidentemente, nunca consiguieron.
Colorful Street Art on the Train Tracks of Portugal
Posted: Sunday 27/07/2014 14:58
by JPlanas
The Great Salt Lake’s Railroad Causeway
Posted: Friday 15/08/2014 20:08
by JPlanas
The Great Salt Lake’s Railroad Causeway
Digne de veure's, una imatge com a exemple:
Re: Algunes imatges interessants
Posted: Monday 18/08/2014 9:07
by JPlanas
Chemin de fer de spam Ceinture, Paris
Posted: Friday 22/08/2014 7:50
by JPlanas
Re: Chemin de fer de spam Ceinture, Paris
Posted: Friday 22/08/2014 7:51
by JPlanas
Al títol poso "Chemin de fer de P e t i t e Ceinture, Paris" i en comptes de P e t i t e surt spam... ¿?
Re: Chemin de fer de spam Ceinture, Paris
Posted: Friday 22/08/2014 10:43
by Renfe445
JPlanas wrote:Al títol poso "Chemin de fer de P e t i t e Ceinture, Paris" i en comptes de P e t i t e surt spam... ¿?
Potser el censurador automàtic t'ha fet una broma.
Infiernillo “Little Hell” Bridge in Peru
Posted: Saturday 23/08/2014 14:46
by JPlanas
Infiernillo “Little Hell” Bridge in Peru
Ferrocarril Central Andino, in the Andes, is the second highest railway in the world, and one of the most notable due to the great technical challenges faced and overcome while laying the line. The line starts at the port city of Callao, at almost sea level, then passes by Lima city and then reach the peak altitude of 4,818 meters in the Anticona pass (Ticlio, Lima). It continues until it reaches the mining town of La Oroya, where the railway forks in two routes: one to Cerro de Pasco and the other to Huancayo and Huancavelica. The ride along this route is a major attraction for train enthusiasts with 58 bridges, 69 tunnels – including the second highest railroad tunnel in the world - and 6 switchbacks.
One of the most famous bridges encountered along the Lima to La Oroya line is the Infiernillo or “Little Hell” Bridge, located in a narrow canyon between two tunnels. The track emerges from a tunnel on a vertical cliff, crosses the bridge, and immediately enters another tunnel in a vertical cliff. Underneath the bridge flows the Rio Rimac river, and adjacent to it runs the “Carretera Central” main highway.
The bridge is located at a height of 3,300 meters above sea level and is 129.5 from Callao. It was built in 1908 by the “American Bridge Company” and has a length of 62.78 meters. The tunnel at its both ends give the bridge the most dramatic appearance.
Re: Algunes imatges interessants
Posted: Saturday 23/08/2014 14:53
by gatvell
I el pont de sota que fa una mena de circuit tancat?
Segon pont
Posted: Saturday 23/08/2014 15:23
by Guigui
Té aspecte de ser el de l'antiga carretera.
Tren de reis Irun 2015
Posted: Thursday 08/01/2015 1:13
by oriolp13
Us poso algunes imatges del tren de Reis a Irún, d'aquest any 2015, decorat especialment per a la ocasió (una bona currada...!!!)
Per veure les imatges senceres: boto de la dreta del ratolí > Ver imagen o abrir imagen
I aquí un vídeo, amb una bona xiulada del maquinista:
Re: Algunes imatges interessants
Posted: Friday 09/01/2015 17:10
by Renfe451
Mare meva, quina decoració més maca li han fet a la 447!
Re: Algunes imatges interessants
Posted: Saturday 10/01/2015 1:13
by res_publica
Pues como vinieran de Oriente (o Andalucía, según estudio del tema hecho por Benedicto XVI) en la 447... se les iba a quedar culo tabla de planchar