Page 3 of 5

Posted: Wednesday 17/10/2007 10:02
by Platanito
Túnels del Garraf wrote:volia saber si aquests botons ja estaven patentats i si hi havia alguna estació de Catalunya que en disposés
A Carretera de les Aigües es demana parada des de la mateixa estació mitjançant uns botonets. N'hi ha un per cada sentit, ja que l'andana és única.

Posted: Thursday 18/10/2007 12:19
by Ecomobisostrans
Platanito wrote:
Túnels del Garraf wrote:volia saber si aquests botons ja estaven patentats i si hi havia alguna estació de Catalunya que en disposés
A Carretera de les Aigües es demana parada des de la mateixa estació mitjançant uns botonets. N'hi ha un per cada sentit, ja que l'andana és única.
Exacte, i si s'hi vol baixar tambe hi ha botonets dins el funicular.

Posted: Sunday 21/10/2007 2:59
by entfe001
A voltes amb les parades facultatives, on trobo jo que serien molt útils és al Tram. Ara totes les parades són prescriptives, cosa que suposa una pèrdua de temps brutal en períodes vall, especialment entre Fòrum i Estació de Sant Adrià.

Posted: Sunday 21/10/2007 3:46
by orique
entfe001 wrote:A voltes amb les parades facultatives, on trobo jo que serien molt útils és al Tram. Ara totes les parades són prescriptives, cosa que suposa una pèrdua de temps brutal en períodes vall, especialment entre Fòrum i Estació de Sant Adrià.
Hi estic d'acord.

Posted: Sunday 21/10/2007 9:40
by Jordilar
En especial la de "Central Tèrimca del Besòs", on encara no he vist pujar i baixar ningú.

És una bona idea això de les parades facultatives al TRAm, doncs seria com lo de sol·licitar parada dels autobusos.

Salut,

Posted: Sunday 21/10/2007 9:56
by aarongilp
Jordilar wrote:En especial la de "Central Tèrimca del Besòs", on encara no he vist pujar i baixar ningú.

És una bona idea això de les parades facultatives al TRAm, doncs seria com lo de sol·licitar parada dels autobusos.

Salut,
Jo allà hi he vist pujar gent, però no al TRAM, sino al Citaro de Sarbus que el substituia :D També secundo la moció de que als tramvies aniria força bé instaurar parades facultatives.

Re: Quines estacions de metro, FGC, etc., són prescindibles?

Posted: Wednesday 31/10/2012 15:58
by vermer3
METRO

Sens cap mena de dubte, Casa de l'Aigua de l'L11 de TMB, hi ha hagut dies que hi hie passat i ni ha puixat ni ha baixat cap passatger, a més a més per la seva proximitat amb Trinitat Nova, a 300 metres escassos, que és estació d'enllaç L3-L4 a sobre

RODALIES DE CATALUNYA

Mont-roig del Camp-R16
la Floresta-R14
Puigverd de Leida-Artesa de Lleida-R14

per estar molt mal situades enmig de no res i per la gairebé nul.la freqüència de pas, només hi paren un o dos trens al dia, en el millor dels casos
és la meva opinió, si estan correctament comunicades amb bus als pobles que serveixen(cosa que dubto)i tenen alguna utilitat, canviaré d'opinió...

Re: Quines estacions de metro, FGC, etc., són prescindibles?

Posted: Wednesday 31/10/2012 17:30
by Adolescent barceloní
vermer3 wrote:METRO

Sens cap mena de dubte, Casa de l'Aigua de l'L11 de TMB, hi ha hagut dies que hi hie passat i ni ha puixat ni ha baixat cap passatger, a més a més per la seva proximitat amb Trinitat Nova, a 300 metres escassos, que és estació d'enllaç L3-L4 a sobre
Totalment d'acord. Algun dia agafo el metro aquí, a Casa de l'Aigua, i sovint estic sol a l'estació (bé, jo i el vigilant, i el que està "al quarto aquell de l'entrada, si està")

Re: Quines estacions de metro, FGC, etc., són prescindibles?

Posted: Wednesday 31/10/2012 18:50
by Renfe445
La de Baró de Viver i Trinitat Vella, potser seria prescindible... :roll:

EDITO: La de Trinitat Vella ahir vaig passar i va pujar bastant gent. La de Baró de Viver crec que està una mica mal situada...

Magòria - La Campana

Posted: Wednesday 31/10/2012 20:17
by Javi M
D'FGC, trobo poc útil l'estació de Magòria - La Campana. Pel que jo he vist, la mitja deu estar sobre les dues pujades o baixades per tren que hi circula.

Més moviment

Posted: Wednesday 31/10/2012 20:27
by Guigui
Doncs sempre que hi he passat, hi he vist força més moviment que dues persones que pugen i baixen.

Re: Quines estacions de metro, FGC, etc., són prescindibles?

Posted: Wednesday 31/10/2012 20:59
by sagrering
Creo que no sobra ninguna. Al contario FALTAN MUCHISIMAS. Hay muchas zonas de Barcelona que estan aisladas, y no pongamos de ejemplo la Linea 9. Estas estaciones " muertas ", hacia muchos años que tenian que estar funcionado. LLegar a la Pza Sanllehy, la zona superior del Guinardo , Pº Maragall ( tan largo que es tiene Camp de l´arpa y Maragall ), Font fargues, Alta de Pedrell, Nen del aro... ) es una excursión. La zona superior de la Vall d´hebron y en general toda la zona alta de la ciudad es un verdadero desastre.
Saludos

Magòria i Tarragona

Posted: Wednesday 31/10/2012 21:03
by Javi M
Guigui wrote:Doncs sempre que hi he passat, hi he vist força més moviment que dues persones que pugen i baixen.
Doncs aleshores deu ser cosa de l'hora que hi acostumo a passar. La veritat és que si no s'hagués construït, hi hauria un tram força llarg sense parada, d'uns 2km.

Parlant ara de TMB, encara que l'estació de Tarragona sí que té un mínim flux de viatgers, em qüestiono si val la pena que el tren s'aturi tres cops sota una avinguda d'1km. Entre Espanya i Tarragona hi ha tot just 500m, i entre la mateixa i Sants, no hi arriba.

Al Tram

Posted: Wednesday 31/10/2012 21:44
by Javi M
entfe001 wrote:A voltes amb les parades facultatives, on trobo jo que serien molt útils és al Tram. Ara totes les parades són prescriptives, cosa que suposa una pèrdua de temps brutal en períodes vall, especialment entre Fòrum i Estació de Sant Adrià.
Desconec el cas de la xarxa del Besòs, però a la del Baix tindria poca utilitat: cada dia agafo la T3 de punta a punta, i a cap hora del dia hi ha cap estació on no pugi ni baixi ningú. Des que el faig servir, he vist només una vegada, a Can Clota, que no s'obri cap porta.

Al disseny del tramvia de Múrcia, es preveia fer facultatives les parades fora de la ciutat. De fet, els vehicles duen botons per sol·licitar la parada.
Finalment encara no s'ha implantat el sistema, doncs les estadístiques que s'han fet durant el temps que porta en marxa determinen que només hi ha tres estacions aptes per ser facultatives.

Re: Magòria - La Campana

Posted: Wednesday 31/10/2012 22:49
by victorcasta
Javi M wrote:D'FGC, trobo poc útil l'estació de Magòria - La Campana. Pel que jo he vist, la mitja deu estar sobre les dues pujades o baixades per tren que hi circula.
Magòria, a part de servir els veïns de la Zona Franca, té davant la prefectura de trànsit i el registre mercantil, a més de ser zona d'examen pràctic.

Re: Quines estacions de metro, FGC, etc., són prescindibles?

Posted: Wednesday 31/10/2012 23:20
by raulitinbcn
Si us fixeu la línia 1 del FGV de València, moltes parades són facultatives. 19, per ser exactes. No hi he anat mai per comprovar la gent que hi passa, però és podria aplicar a renfometadif ( :) ) , i a altres

Estacions de metro no rentables

Posted: Saturday 04/01/2014 22:19
by victorromo99
Quines estacions del metro de barcelona creieu que no son rentables?

Re: Estacions de metro no rentables

Posted: Saturday 04/01/2014 22:57
by vermer3
L2 Verneda
L6 Sant Gervasi
L6 La Bonanova/Les Tres Torres ( una de les dues )
L11 Casa de l'Aigua

Re: Estacions de metro no rentables

Posted: Saturday 04/01/2014 23:01
by victorromo99
totalment d'acord, encara que jo també diria Baró de Viver de la L1

Re: Quines estacions de metro, FGC, etc., són prescindibles?

Posted: Sunday 05/01/2014 0:26
by Fran-Ikarus
La paraula "rentable" careix de sentit en aquest àmbit.