Possible destrucció de tots els 1100 al METRO de BARCELONA.
Re: Possible destrucció de tots els 1100 al METRO de BARCELONA.
Esperem que aquest cop sigui veritat
- Guigui
- Administrador
M'ofereixo!
Puc presentar-me per desballestar-ne un? Sortirà baratet, de fet, ho faré de franc. Això sí, sota una condició: que, durant el procés de desballestament, es trobin dins el tren tots els dirigents de tots els partits polítics.wefer wrote:Per més informació, dir-vos que ja s'han desballestat 17 trens, i s'ha convocat un concurs per desballestar-ne 9 més, 2 dels quals ja estan en procés.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Esperem que aquest cop no canviïn d'idea....
Instagram: Ferrocarril | Aviació
- faristol
- N8
No diguis blat fins que no estigui al sac i ben lligat.
No duigis metro fins que no estigui a cotxera i ben salvat.
Ja m'extranyava que volguessin desguassar tots i exterminar la serie..pero com que lamentablament tenim precedents... m'en alegro..ja veruem per aixo.
No duigis metro fins que no estigui a cotxera i ben salvat.
Ja m'extranyava que volguessin desguassar tots i exterminar la serie..pero com que lamentablament tenim precedents... m'en alegro..ja veruem per aixo.
Jo m'apunto a desballestar un 1400 a cops de masa i destral, si pot ser a Can Boixeres mateix.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Amb això es dona a entendre que TMB és una casa de putes i que no existeix cap informació certa ni falsa. Lamentablement crec que quan acavin les eleccions se'ls hi acabaran les intencions de conservar un 1100, simplement en tindrán ganes quan ja s'hagin endut l'ultim.wefer wrote: enteneu que no puc explicar més, però de moment queda confirmat que a hores d'ara sí podem dir que es conserva un tren sencer i que els rumors en contra són de gent que, segurament, estava mal informada.
Salut,
Ja veurem
Esperem que sigui cert, però ya veremos, dijo el ciego.wefer wrote:Bones notícies.
Acabo de confirmar que un tren de 5 cotxes es salvarà, de moment, de la destrucció, per tal que sigui preservat.
La font és de solvència absoluta.
Per més informació, dir-vos que ja s'han desballestat 17 trens, i s'ha convocat un concurs per desballestar-ne 9 més, 2 dels quals ja estan en procés.
enteneu que no puc explicar més, però de moment queda confirmat que a hores d'ara sí podem dir que es conserva un tren sencer i que els rumors en contra són de gent que, segurament, estava mal informada.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2