Re: Catenaria rígida per a Rodalies
Posted: Tuesday 05/08/2008 17:23
Es veritat que tot el tros a l'aire lliure que hi ha abans no existeix.EUKibo wrote:Concretament 550mProastiakos wrote: 1) Des de la sortida del túnel de Glòries fins a l'EdF hi han bastants més d'uns quants metres.
La catenària rígida es útil allà on li pertoca, on no no. Pel mateix que dius es com comparar construir un edifici de 20 plantes amb una estructura a base de vigues de fusta que de formigó armat, si total, la fusta és més bonica, no? Per gustos hi han colors però no sempre ha de ploure quan un vol.En què quedem? Ha se ser maca o útil?Proastiakos wrote: 2) No, i ara, impacte visual gens ni mica, només una espècie de teranyines de vigues d'un pam de grandària amb ménsules cada 10 metres, aixó es transparent total...
3)Mai es va pensar en fer la catenària "actual" com a maca, sinò útil, económica i lleugera.
La catenària rígida és millor que els fils penjant, de fet al metro fa anys que ja la van instal·lar, en canvi, Renfe-ADIF (no cal calificar-la ja que és evident com funciona encara que molts no ho vulguin accepta) sempre va amb retards. I a l'EDF per uns quants pals més no ve d'aquí, a més són pocs metres i en un futur segurament ho soterrin amb les ampliacions del TRAM.
La catenària rígida no es la prodigiosa sol·lució a tots els problemes. Que vols fer a un país on la burocràcia o la política són un desgavell? Una casa mai es comença per la teulada.
Ningú ha dit que tregui el seu potencial, només et dic que si estàn aquelles vies es per algo, sino la nostra estimada Renfe ja ho hagues fet volar. Encara no te'n adones que hi ha moviment de material ferroviari més enllà dels serveis convencionals.Dubto molt que de l'Estació de França estiguin treient tot el seu potencial. Encara sort de la R10 i de l'Alvia (que per cert ja no està).Proastiakos wrote: 4) Vies infrautilitzades? Hi ha una cosa que s'en diu maniobres per on trens passen per aquest munt de vies infrautilitzades que tu dius
Atacs personals? Aquí hi ha gent que entén més del tema i en sap que tú o jo i crec que són els únics que sabent tenen dret a replicar amb arguments. Simplement demano que per a que aixó no es converteixi en un lloc de despotricament i radicalisme es medeixin les paraules. Les queixes sempre les podràs efectuar a qualsevol oficina o cap d'estació de la xarxa d'ADIF aquí considero que no cal. Parlar despectivament de coses com "fils penjants" ja dona constància de la consideració que li dónes a les coses.I també estàs d'acord amb els atacs personals? No entenc perquè quan critico a Renfe el que rebo en comptes d'arguments són atacs personals dels quals mai he rebut disculpes.Proastiakos wrote: 5)Jo quan no tinc ni idea de quelcom prefereixo no opinar.
Decididament tal com deia un company, t'estas cobrint de glòria i demanaria que abans d'obrir la boca pensesis dos cops el que escrius, com a fòrum d'opinions estic d'acord en que s'opini i es discuteixi, però el que molta gent dubto que suporti es que es parli amb ignorància, despreci i vehemència a coses que son tant respetables com unes altres.
Salutacions,