Pont Aeri o Alta Velocitat?

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.

Pont Aeri o Alta Velocitat?

Pont Aeri
0
No votes
Alta Velocitat
18
100%

Total votes: 18

megapauer
N8
N8

Re: Pont Aeri o Alta Velocitat?

Post by megapauer »

visir5704 wrote:I dir que si la gent pot dubtar entre el Pont Aeri o l'Avió en general o el Costa Brava, bé jo trio el que em sembla millor pel meu viatge tenint en compte el temps la comoditat i el preu, i en el meu darrer viatge vaig descartar l'AVE per no haver-hi tarifa econòmica, l'avió barat acabava resultant més car que el Costa Brava i no me'n refio de la regularitat dels avions, normalment menor que la del tren, així que vaig triar el Costa Brava, i per tornar com bon aficionat, regional fins a Saragossa, un altre regional fins a Lleida i d'allà un altre regional fins a Barcelona.
Per al viatger ocasional que tingui tot el temps del món em sembla sensacional. Però quan viatges regularment... doncs cada cop t'apeteix menys perdre hores dins un tren.

Jo sempre que puc agafo els ave's semi-directes, amb parada a Saragossa. Son 2:57 hores i són 20 euros més barats.
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
Enric
N7
N7

Re: Pont Aeri o Alta Velocitat?

Post by Enric »

Aquet dilluns va ser la segona vegada que pujo al Ave a CDT, al arribar no habian bitllets de Turista i no vaig tindra mes remei que comprar de Preferent, el preu podria ser una mica mes económic, l'anterior vegada vaig anar en Turista, i trobat que la diferencia de preu está justificada, un bon servei, amabilitát per tot arreu, bon esmorzar, diari, revista, auriculars, be tot aixo ja u sabeu, i per postres vam arribar 10 minuts abans d'hora a Madrid, a mes el cotxe el vaig tindra al parking de l'estació totalment gratis.

Incovenients sol un, millor el 103, aquesta vegada vaig anar amb un 102 i no té punt de comparació, té masas moviments que no crec que sigin debuts llogicament al estat de la vía.

Soc dels que tornaré a pujar al Ave, de moment el avió no.

:ok
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”