Re: Los fantásticos 1000
Posted: Saturday 25/10/2008 20:03
Més que mal caràcter el que volia era fugir de la trinxadora
Si no recordo malament, la primera remesa de 1000's va ser enviada des d'Alemanya fins al port de Barcelona en vaixell.aim wrote:Els van dur amb vaixell? D'es d'on ?
El LLOP wrote:aquí en tenim un altre: THE FLYING 1000
Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clarmetring wrote:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
Je, je, això ja m'ho imagino, però el motiu per fer-ho?victorcasta wrote:Doncs m'imagino perquè el motorista accionava primer els botons d'un cantó i després els de l'altre...
BRILL 18 wrote:Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clarmetring wrote:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
Es cert que sovint bunquem expicacions complicades i la realitat es molt mes senzila, es un bon motiu mi logic per altre bandaEl LLOP wrote:BRILL 18 wrote:Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clarmetring wrote:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
doncs el motiu es més senzill que això que dieu. Quan els 1000 entraven a Sagrera, encara anaven en conducció manual. A l'arrivar a Sagrera els motoristes duien la mà dreta al manipulador i l'esquerra lliure. Quan el tren parava, la mà esquerra ja estava situada als polsadors d'obrir portes i per això s'obrien abans d'una banda que a l'altre. Amb l'ATO aquest fet es va minimitzar molt. El que si que va continuar sempre, va ser que al tancar portes es tancava primer una banda i després l'altra per motius lògics.
No es pot deixar cap 1000, símplement perquè ja no en queda cap.MetroBCN wrote:Quines fotos... Es tendria que deixar almenys un s/1000... Ara, diu la gent que els 1000 i 1100 eres xatarra pura... (que poc saben )
però 1100 se suposa que sí (tot i que ja no està al desviament de La Pau)metring wrote:No es pot deixar cap 1000, símplement perquè ja no en queda cap.MetroBCN wrote:Quines fotos... Es tendria que deixar almenys un s/1000... Ara, diu la gent que els 1000 i 1100 eres xatarra pura... (que poc saben )