Page 3 of 6

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Saturday 25/10/2008 20:03
by aim
Més que mal caràcter el que volia era fugir de la trinxadora :D

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Saturday 25/10/2008 21:25
by El LLOP
la foto del xoc és del any 2002 o 2003. On si que haurien d'haver corregut es quan estaven aquí:


Image



Requiemcast In Pace

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Thursday 18/12/2008 8:20
by El LLOP
aquí en tenim un altre: THE FLYING 1000


Image

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Thursday 18/12/2008 8:22
by metring
Ospa, tapadets amb fusta, com una caixa de cava de Nadal! I és que eran com un regal :'(

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Thursday 18/12/2008 14:56
by aim
Els van dur amb vaixell? D'es d'on ?

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Thursday 18/12/2008 17:58
by metring
aim wrote:Els van dur amb vaixell? D'es d'on ?
Si no recordo malament, la primera remesa de 1000's va ser enviada des d'Alemanya fins al port de Barcelona en vaixell.

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Thursday 18/12/2008 18:12
by metring
He unificat un tema que he trobat de les pàgines del principi de Ferrocarril àrea Barcelona amb aquest, per això hi han més missatges :D

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Monday 22/12/2008 19:07
by JaMiRo!
El LLOP wrote:aquí en tenim un altre: THE FLYING 1000


Image

:o :o :o :o :o :o

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Tuesday 23/12/2008 13:53
by pol
Tot el bon tracte que van rebre en el seu dia, i mira ara...

Maginfiques fotos el Llop!

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Wednesday 24/12/2008 12:03
by metring
A wefer.com, a l'apartat dels 1000, hi ha una foto de l'antic interiorisme dels 1000.

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Saturday 27/12/2008 22:51
by metring
Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Sunday 28/12/2008 0:45
by victorcasta
Doncs m'imagino perquè el motorista accionava primer els botons d'un cantó i després els de l'altre... :x

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Sunday 28/12/2008 10:19
by BRILL 18
metring wrote:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clar

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Sunday 28/12/2008 10:41
by metring
victorcasta wrote:Doncs m'imagino perquè el motorista accionava primer els botons d'un cantó i després els de l'altre... :x
Je, je, això ja m'ho imagino, però el motiu per fer-ho? :D

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Sunday 28/12/2008 12:47
by pol
Crec que es per que primer obrien une sportes per descarregar i despres les altres per carregar com a FGC Pl.Cat

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Sunday 28/12/2008 19:38
by El LLOP
BRILL 18 wrote:
metring wrote:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clar

doncs el motiu es més senzill que això que dieu. Quan els 1000 entraven a Sagrera, encara anaven en conducció manual. A l'arrivar a Sagrera els motoristes duien la mà dreta al manipulador i l'esquerra lliure. Quan el tren parava, la mà esquerra ja estava situada als polsadors d'obrir portes i per això s'obrien abans d'una banda que a l'altre. Amb l'ATO aquest fet es va minimitzar molt. El que si que va continuar sempre, va ser que al tancar portes es tancava primer una banda i després l'altra per motius lògics.

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Monday 29/12/2008 10:07
by BRILL 18
El LLOP wrote:
BRILL 18 wrote:
metring wrote:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clar

doncs el motiu es més senzill que això que dieu. Quan els 1000 entraven a Sagrera, encara anaven en conducció manual. A l'arrivar a Sagrera els motoristes duien la mà dreta al manipulador i l'esquerra lliure. Quan el tren parava, la mà esquerra ja estava situada als polsadors d'obrir portes i per això s'obrien abans d'una banda que a l'altre. Amb l'ATO aquest fet es va minimitzar molt. El que si que va continuar sempre, va ser que al tancar portes es tancava primer una banda i després l'altra per motius lògics.
Es cert que sovint bunquem expicacions complicades i la realitat es molt mes senzila, es un bon motiu mi logic per altre banda
Gracies

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Sunday 11/01/2009 17:27
by MetroBCN
Quines fotos... Es tendria que deixar almenys un s/1000... Ara, diu la gent que els 1000 i 1100 eres xatarra pura... (que poc saben :D )

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Monday 12/01/2009 8:44
by metring
MetroBCN wrote:Quines fotos... Es tendria que deixar almenys un s/1000... Ara, diu la gent que els 1000 i 1100 eres xatarra pura... (que poc saben :D )
No es pot deixar cap 1000, símplement perquè ja no en queda cap.

Re: Los fantásticos 1000

Posted: Monday 12/01/2009 12:44
by Mortadel·lo
metring wrote:
MetroBCN wrote:Quines fotos... Es tendria que deixar almenys un s/1000... Ara, diu la gent que els 1000 i 1100 eres xatarra pura... (que poc saben :D )
No es pot deixar cap 1000, símplement perquè ja no en queda cap.
però 1100 se suposa que sí (tot i que ja no està al desviament de La Pau)