Reforços de Renfe, per què no se'n fan?
Re: Reforços de Renfe, per què no se'n fan?
Les obres de la Sagrera-SAC no haurien de ser cap empediment per posar serveis de reforços pel GP de Fòrmula 1,en caps de setmana hi ha menys trànsit ferroviari,al no circular alguns regionals i els Castelldefels-Granollers Centre.
EL que no sé és com s'ho farà,el que feien anys enrere crec era allargar els SVC-SAC fins a Montmeló(tot i que anaven a Granollers de buit)sense parar en aquesta estació.Ara els SVC-SAC acaben a EDF,i no crec que deixin l'EDF sense 2 circulacions per hora/sentit menys,peró capaços que són.Segurament posin serveis que sortin directament desde Sants(potser procedeixin de Belvitge o El Prat de buit),o el que faria jo,circular els Granollers-Castelldefels aquell cap de setmana a les hores de major demanda d'entrada/sortida al circuit,i aquesta relació servida per 450 i dobles de 451.Així també beneficiariem aquells que no viuen a Barcelona i volen anar a veure la carrera,com els de Castelldefels,Gavà,Viladecans,i fins i tot Montcada,La Llagosta que en alguns casos no és veurien obligats a desplaçar-se a Barcelona per agafar un tren que els porti al circuit.
Per cert,que aquest any amb la restructuració de la C2,els turistes que vinguin de l'Aeroprot i vaguin directament al Circuit,ho tindràn la mar de bé,ja que ni transbordament ni res.Agafen un tren i van al circuit sense cambiar de tren.
EL que no sé és com s'ho farà,el que feien anys enrere crec era allargar els SVC-SAC fins a Montmeló(tot i que anaven a Granollers de buit)sense parar en aquesta estació.Ara els SVC-SAC acaben a EDF,i no crec que deixin l'EDF sense 2 circulacions per hora/sentit menys,peró capaços que són.Segurament posin serveis que sortin directament desde Sants(potser procedeixin de Belvitge o El Prat de buit),o el que faria jo,circular els Granollers-Castelldefels aquell cap de setmana a les hores de major demanda d'entrada/sortida al circuit,i aquesta relació servida per 450 i dobles de 451.Així també beneficiariem aquells que no viuen a Barcelona i volen anar a veure la carrera,com els de Castelldefels,Gavà,Viladecans,i fins i tot Montcada,La Llagosta que en alguns casos no és veurien obligats a desplaçar-se a Barcelona per agafar un tren que els porti al circuit.
Per cert,que aquest any amb la restructuració de la C2,els turistes que vinguin de l'Aeroprot i vaguin directament al Circuit,ho tindràn la mar de bé,ja que ni transbordament ni res.Agafen un tren i van al circuit sense cambiar de tren.
Re: Reforços de Renfe, per què no se'n fan?
Aquest any potser hi hagi menys problemes ja que hi anirá menys gent: de moment porten venudes 60.000 entrades, quan el maxim va ser l'any 2007 amb 180.000
Tot i això, segueixo dient que el millor sería fer un baixador al costat del circuit, i fer serveis especials els dies de cursa, que no nomès son els tres del GP de F1 ni els altres tres del GP de MotoGP. Potser aprofitant les obres del desdoblament de la R3 ho podríen fer.
Tot i això, segueixo dient que el millor sería fer un baixador al costat del circuit, i fer serveis especials els dies de cursa, que no nomès son els tres del GP de F1 ni els altres tres del GP de MotoGP. Potser aprofitant les obres del desdoblament de la R3 ho podríen fer.
- solde13
- N5
- Posts: 96
- Joined: Friday 02/01/2009 12:39
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
- Location: Montmeló
- Contact:
Re: Reforços de Renfe, per què no se'n fan?
Actualment s'està construint una estació a pocs metres del circuit. La estació es dirà Montmeló Nord i serà la que separarà la R3 amb la futura linia orbital.BCN2008 wrote:Aquest any potser hi hagi menys problemes ja que hi anirá menys gent: de moment porten venudes 60.000 entrades, quan el maxim va ser l'any 2007 amb 180.000
Tot i això, segueixo dient que el millor sería fer un baixador al costat del circuit, i fer serveis especials els dies de cursa, que no nomès son els tres del GP de F1 ni els altres tres del GP de MotoGP. Potser aprofitant les obres del desdoblament de la R3 ho podríen fer.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
"Separar"?
solde13 wrote:La estació es dirà Montmeló Nord i serà la que separarà la R3 amb la futura linia orbital.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: "Separar"?
Efectivament, l'estació de Montmeló-Nord es situarà a la zona on ara hi ha un petit túnel al costat de l'autopista AP-7 al sud del Circuit i en principi serà una estació de quatre vies. Almenys quan vaig participar en l'elaboració de l'estudi informatiu és el que proposàvem, fent un salt de moltó a la zona prèvia de l'estació (on ara hi ha vies abandonades d'un apartador industrial) de manera que l'estació tindria 2 vies amb andana central per a la línia de Vic i 2 vies amb andana central per a la línia orbital, que des d'aquest punt aniria a cercar la línia de Girona en paral·lel a l'autopista AP-7 fins arribar a la zona on hi ha la fàbrica de l'Ausonia (i també la sortida de Granollers de l'autopista). Tranquils que l'estació la proposàvem en trinxera, mai soterrada, i amb andanes ben amples donada la proximitat amb el circuit però ja veurem al final en què quedarà el projecte definitiu!Guigui wrote:solde13 wrote:La estació es dirà Montmeló Nord i serà la que separarà la R3 amb la futura linia orbital.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Re: Reforços de Renfe, per què no se'n fan?
Per fer anar trens de dos pisos a Vic per a pics de demanda:
- Haig de tenir material disponible (que suposo que si que n'hi ha)
- Haig de trobar un maquinista autoritzat per les 451 que ja sigui coneixedor de la línia.
- Alternativament, haig de destacar a un maquinista que conegui la línia per tal que acompanyi a un maquinista de la 451 que no la conegui.
- Això és per un sol tren, però si l'afluència és durant unes hores hauré de multiplicar aquests sobrecostos pel nombre de trens que circulin durant aquelles hores.
- La demanda és només en un sentit al matí, i només pel sentit invers a la tarda, i entre mig hi tinc la demanda habitual. Per tant les meves flamants UT's de dos pisos aniran gairebé buides durant el trajecte d'anada o de tornada, i per això no calen trens de dos pisos.
- La línia que va a Vic es cobreix en part amb trens que van fins a França. ¿Què en faig? No puc fer passar les 451's més enllà de Ripoll, o de Ribes a tot estirar. Programo transbordament a Ribes, tal com es feia abans entre les 447 i les 440? Au, torna a reorganitzar el material per tal de destacar un tren i un maquinista a fer Ribes-La Molina quan per fi havia aconseguit suprimir el transbordament a Ribes i havia alliberat la unitat que n'era captiva.
- I tot plegat per què? Per fer hi circular uns trens que perden cèntims?
Va a ser que no. Trobo molt bé que s'adapti la demanda a l'oferta, però... no esperem el que no es pot esperar. I si no, que els Ajuntaments es mullin més i afluixin els diners que costa posar trens especials, apart del servei regular, que Renfe no posa pegues a fer circular especials quan els Ajuntaments (o qui sigui) n'eixuguen el dèficit.
El que és cert és que Renfe sí que podria haver-se assegurar que les 447's que anaven a Vic aquell matí eren totes en doble composició, cosa que no sé si va ser el cas o no.
- Haig de tenir material disponible (que suposo que si que n'hi ha)
- Haig de trobar un maquinista autoritzat per les 451 que ja sigui coneixedor de la línia.
- Alternativament, haig de destacar a un maquinista que conegui la línia per tal que acompanyi a un maquinista de la 451 que no la conegui.
- Això és per un sol tren, però si l'afluència és durant unes hores hauré de multiplicar aquests sobrecostos pel nombre de trens que circulin durant aquelles hores.
- La demanda és només en un sentit al matí, i només pel sentit invers a la tarda, i entre mig hi tinc la demanda habitual. Per tant les meves flamants UT's de dos pisos aniran gairebé buides durant el trajecte d'anada o de tornada, i per això no calen trens de dos pisos.
- La línia que va a Vic es cobreix en part amb trens que van fins a França. ¿Què en faig? No puc fer passar les 451's més enllà de Ripoll, o de Ribes a tot estirar. Programo transbordament a Ribes, tal com es feia abans entre les 447 i les 440? Au, torna a reorganitzar el material per tal de destacar un tren i un maquinista a fer Ribes-La Molina quan per fi havia aconseguit suprimir el transbordament a Ribes i havia alliberat la unitat que n'era captiva.
- I tot plegat per què? Per fer hi circular uns trens que perden cèntims?
Va a ser que no. Trobo molt bé que s'adapti la demanda a l'oferta, però... no esperem el que no es pot esperar. I si no, que els Ajuntaments es mullin més i afluixin els diners que costa posar trens especials, apart del servei regular, que Renfe no posa pegues a fer circular especials quan els Ajuntaments (o qui sigui) n'eixuguen el dèficit.
El que és cert és que Renfe sí que podria haver-se assegurar que les 447's que anaven a Vic aquell matí eren totes en doble composició, cosa que no sé si va ser el cas o no.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Com, que no tots els maquinistes poden portar tots els trens?awe wrote:- Haig de trobar un maquinista autoritzat per les 451 que ja sigui coneixedor de la línia.
- Alternativament, haig de destacar a un maquinista que conegui la línia per tal que acompanyi a un maquinista de la 451 que no la conegui.
I una altra cosa, quina falta fa que el maquinista es conegui la línia? Nomes donant-li les instruccions necessaries, dels horaris, parades que ha de realitzar,etc. n'hauria de tenir prou, no?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re:
En principi tots els maquinistes de rodalies poden conduir qualsevol tren de rodalies per qualsevol línia de rodalies. No hi han limitacions d'aquest tipus.Ecomobisostrans wrote:Com, que no tots els maquinistes poden portar tots els trens?awe wrote:- Haig de trobar un maquinista autoritzat per les 451 que ja sigui coneixedor de la línia.
- Alternativament, haig de destacar a un maquinista que conegui la línia per tal que acompanyi a un maquinista de la 451 que no la conegui.
I una altra cosa, quina falta fa que el maquinista es conegui la línia? Nomes donant-li les instruccions necessaries, dels horaris, parades que ha de realitzar,etc. n'hauria de tenir prou, no?
Re: Reforços de Renfe, per què no se'n fan?
Martes 5 de mayo de 2009 y en "Ultima Hora" sigue sin salir nada. Igual hay que ir a Ultimísima Hora . . .mikado wrote:mikado wrote:Pues este mismo martes 21 de abril mandé un mail pidiendo información a Cercanías Barcelona acerca de los servicios especiales con motivo de la F1 en Montmeló y . . . . todavía espero respuesta de RENFE
Respuesta de RENFE a 10 días de la celebración del GP de F1
Buenas tardes,
El servicio de trenes para estas fechas se verá reforzado como en anteriores años. En estos momentos no podemos ofrecerle el horario final pero le recomendamos que visite nuestra página web en la sección Última Hora para comprobar el servicio.
Atentamente,
Atenció al Client
Direcció de Rodalies Metropolitanes de Barcelona
PL.Països Catalans, s/n
08014 Barcelona
Re: Reforços de Renfe, per què no se'n fan?
Avui tanta les estacions com a tots els trens de rodalies que he pujat,de manera exagrada crec jo,dient que els dies 8 i 9 hi haurien reforços a la C2 com a conseqüència del GP Espanya al Circuit de Montmeló.A sobre tenen la tabarra de dir"la manera mès ràpida d'anar al circuit amb renfe rodalies".Sí clar,caminant 45 minuts desde l'estació fins al Circuit,i a sobre passant unes vies pel costat i sense un baixador
No han dit com serien els reforços,ara consultaré la web de renfe.
No han dit com serien els reforços,ara consultaré la web de renfe.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
No informació a la web
A la web, per variar, la informació brilla per la seva absència. És indignant, tot plegat, no tenir un baixador a la R3, ni que a la web informin dels reforços. Igual que pel Mercat del Ram i la copa del món d'snowboard a La Molina. Només hi ha un petit fullet informatiu dels horaris a les estacions, i gràcies.
En canvi a la web del circuit si que diu que es fan reforços:
http://www.circuitcat.com/catalan/noticia.asp?id=5488
En canvi a la web del circuit si que diu que es fan reforços:
http://www.circuitcat.com/catalan/noticia.asp?id=5488
Circuit de Catalunya wrote: El Circuit de Catalunya ofereix diferents opcions d’acostar-se al Circuit. Per tal d’afavorir la circulació, l’opció més efectiva és utilitzar el transport públic.
En tren: Des de diferents punts de Barcelona i des de Maçanet-Massanes es pot arribar al Circuit de Catalunya amb la línia 2 de Rodalies de Renfe, amb parada a l’estació de Montmeló. Des de Barcelona el trajecte té una durada de 25 minuts i aquest any, degut a la reestructuració de serveis, l’estació de Montmeló també té connexió directa amb l’Aeroport del Prat. Un cop a Montmeló es pot arribar al Circuit: fent una passejada d’uns 20 minuts o amb un servei de llançadora de l’Ajuntament de Montmeló per traslladar al públic. Renfe reforça per aquests dies els seus serveis amb 46.200 places addicionals els dies 9 i 10 de maig, el que suposa un increment del 75% respecte a l’oferta de trens especials de l’any anterior. Aquesta programació assegura una freqüència mitja de 15 minuts per sentit a la connexió Barcelona-Montmeló a les hores en que es preveu una major afluència de viatgers. Els reforços programats per aquest any representen un 75% d’increment sobre els 24 trens especials del 2008. El darrer any, més de 40.000 persones van utilitzar els trens de Renfe.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Reforços de Renfe, per què no se'n fan?
Tras ponerme en contacto con RENFE (ver respuesta más arriba) y con el circuit (que no me han respuesto) seguimos igual y estamos a miercoles noche.
He deducido que los trenes especiales son los que salen de SANTS en lso minutos 19 y 49 de cada hora, ya que los que salen a los minutos 0 y 30' son los ordinarios de cada domingo
He deducido que los trenes especiales son los que salen de SANTS en lso minutos 19 y 49 de cada hora, ya que los que salen a los minutos 0 y 30' son los ordinarios de cada domingo
Re: Reforços de Renfe, per què no se'n fan?
Doncs a la megafonia de les estacions i dels trens, ja informen del reforç de la C2 per aquest cap de setmana.
- solde13
- N5
- Posts: 96
- Joined: Friday 02/01/2009 12:39
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
- Location: Montmeló
- Contact:
Re: No informació a la web
suposu que aquest baixador encara no s'ha fet pels beneficis que suposa per el poble de montmeló fer passar una quantitat tant gran de gent pel nucli urbà del poble.UT440_132M wrote:A la web, per variar, la informació brilla per la seva absència. És indignant, tot plegat, no tenir un baixador a la R3, ni que a la web informin dels reforços. Igual que pel Mercat del Ram i la copa del món d'snowboard a La Molina. Només hi ha un petit fullet informatiu dels horaris a les estacions, i gràcies.
[...]
ja faré alguna foto i us les adjuntaré
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Per què no hi ha baixador
No s'ha fet perquè Renfomentadif diu que l'ha de sufragar el Circuit de Catalunya, i aquests, evidentment, suquen de valent amb el pàrquing i tant se'ls en fot el caos que causen els seus esdeveniments multitudinaris als voltants.solde13 wrote:suposu que aquest baixador encara no s'ha fet pels beneficis que suposa per el poble de montmeló fer passar una quantitat tant gran de gent pel nucli urbà del poble.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Reforços de Renfe, per què no se'n fan?
Por fin, respuesta de RENFE a un mail que he enviado hoy reclamando la información que en su web no aparece.
Buenas tardes,
Le informamos que los trenes con origen Castelldefels y destino Granollers Centre se refuerzan durante estos días. De esta manera, los trenes en la franja matinal que únicamente circulan los laborables también lo harán estos días.
Atentamente,
Atenció al Client
Direcció de Rodalies Metropolitanes de Barcelona
PL.Països Catalans, s/n
08014 Barcelona
Buenas tardes,
Le informamos que los trenes con origen Castelldefels y destino Granollers Centre se refuerzan durante estos días. De esta manera, los trenes en la franja matinal que únicamente circulan los laborables también lo harán estos días.
Atentamente,
Atenció al Client
Direcció de Rodalies Metropolitanes de Barcelona
PL.Països Catalans, s/n
08014 Barcelona
Re: Reforços de Renfe, per què no se'n fan?
Donc sembla finalment que els reforços de renfe pel GP Espanya consistiràn en fer circular els trens de la relació Castelldefels-Granollers que nomès ho fan en laborables també durant aquest cap de setmana,i tot i que em sembla que serà en algunes franjes horàries nomès.
AIxí és millor,ja que facilitat l'accès al circuit no nomès els de Barcelona,sinó també a Granollers(tren cada 15 minuts),i el mateix a Mollet,La Llagosta i Montcada i Reixac(on hi ha enllaç amb la C4 i C7,encara que no sigui oficial)peró sobretot de Bellvitge a Castelldefels,on tindràn tren sense transbord per anar al circuit.Anys enrere el que feien era perllogar els SVC-SAC fins Montmeló(directe de SAC a Montmeló).
AIxí és millor,ja que facilitat l'accès al circuit no nomès els de Barcelona,sinó també a Granollers(tren cada 15 minuts),i el mateix a Mollet,La Llagosta i Montcada i Reixac(on hi ha enllaç amb la C4 i C7,encara que no sigui oficial)peró sobretot de Bellvitge a Castelldefels,on tindràn tren sense transbord per anar al circuit.Anys enrere el que feien era perllogar els SVC-SAC fins Montmeló(directe de SAC a Montmeló).
- solde13
- N5
- Posts: 96
- Joined: Friday 02/01/2009 12:39
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
- Location: Montmeló
- Contact:
Re: Reforços de Renfe, per què no se'n fan?
Suposu que hi deu haver autobusos especials Circuit-Granollers perquè si fa no fa tardes el mateix del circuit a granollers que a Montmeló (Encara que direcció montmeló ja fa anys que van posar voreres a la carretera fins al nucli urbà i, en canvi, cap a granollers no n'hi ha).Mako448 wrote:AIxí és millor,ja que facilitat l'accès al circuit no nomès els de Barcelona,sinó també a Granollers(tren cada 15 minuts),i el mateix a Mollet,La Llagosta i Montcada i Reixac(on hi ha enllaç amb la C4 i C7,encara que no sigui oficial)peró sobretot de Bellvitge a Castelldefels,on tindràn tren sense transbord per anar al circuit.Anys enrere el que feien era perllogar els SVC-SAC fins Montmeló(directe de SAC a Montmeló).
Per cert, ahir a granollers centre al menu principal de les màquines expenedores de bitllets(On posa ida, ida y vuelta, bonotren...) podies comprar directament bitllets cap a Montmeló d'anada i tornada.
Re: Reforços de Renfe, per què no se'n fan?
Llego ahora del Circuit, estuve ayer y vuelvo mañana.
De momento el servicio de RENFE hay que decir que es bastante bueno, trenes cada 15' y la estación tomada por vigilantes e interventores.
Ayer se tenía que validar el billete, ya sea bonotren, ya sea sencillo, ya sea BITLLET ESPECIAl dentro de la estacion con sólo 3 máquinas validadoras de torniquete.
Hoy las cosas han mejorado muy mucho, conforme legas a la estación (calles de acceso) hay informadores de RENFE que te dirigen a uno u otro acceso si llevas o no llevas billete comprado. En el caso de llevar ticket eres desviado a una calle adyacente (acceso Cantina Estacin) donde han abierto lavalla metalica y en la misma calle (sí sí al aire libre con una canaleta por el suelo con cables) hay 8 validadoras junto a lo Vigilantes e interventores.
Respecto al material móvil, el normal de la C2 Nord (447 en doble y CIVIA 465+463).
Veremos mañana pero en dos días , la única queja si se puede llamar queja es que el CIVIA de esta mañana AEROPORT-GRAN CENTRE (Sants 08.30) tenía las dos primeras puertas estropeadas. Siendo fin de semana supongo q sobrará material para tener este rodando.
Como ya he dicho ni rastro de 451-450 ni 440 que están prestando servicio en la C2 Sud.
Y ya por último vergonzoso que la línea de Vic no tenga un apeadero en el circuito, hoy he esado chafardeando y sitio hay para hacero sin apenas gastos inraestructurales, simplemente falta interés. Para más recochineo tanto ayer como hoy dos trenes dstio Vic estaban parados bajo la pasarela q salva la entrada al Circut por tener el semaforo rojo, la sensación de impotencia es tan grande
De momento el servicio de RENFE hay que decir que es bastante bueno, trenes cada 15' y la estación tomada por vigilantes e interventores.
Ayer se tenía que validar el billete, ya sea bonotren, ya sea sencillo, ya sea BITLLET ESPECIAl dentro de la estacion con sólo 3 máquinas validadoras de torniquete.
Hoy las cosas han mejorado muy mucho, conforme legas a la estación (calles de acceso) hay informadores de RENFE que te dirigen a uno u otro acceso si llevas o no llevas billete comprado. En el caso de llevar ticket eres desviado a una calle adyacente (acceso Cantina Estacin) donde han abierto lavalla metalica y en la misma calle (sí sí al aire libre con una canaleta por el suelo con cables) hay 8 validadoras junto a lo Vigilantes e interventores.
Respecto al material móvil, el normal de la C2 Nord (447 en doble y CIVIA 465+463).
Veremos mañana pero en dos días , la única queja si se puede llamar queja es que el CIVIA de esta mañana AEROPORT-GRAN CENTRE (Sants 08.30) tenía las dos primeras puertas estropeadas. Siendo fin de semana supongo q sobrará material para tener este rodando.
Como ya he dicho ni rastro de 451-450 ni 440 que están prestando servicio en la C2 Sud.
Y ya por último vergonzoso que la línea de Vic no tenga un apeadero en el circuito, hoy he esado chafardeando y sitio hay para hacero sin apenas gastos inraestructurales, simplemente falta interés. Para más recochineo tanto ayer como hoy dos trenes dstio Vic estaban parados bajo la pasarela q salva la entrada al Circut por tener el semaforo rojo, la sensación de impotencia es tan grande
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Lloc, de sobres
De lloc, com dius, n'hi ha de sobres. Entre les portes 4 i 3, es poden ficar com a mínim 5 vies, i no ens mengem massa terreny dels tant apreciats, aparcaments. Si en el seu dia, es van expropiar, milers d'hectàrees per construïr el circuit, perquè no es poden expropiar ara, un parell o 3 més per fer-hi una estació com deu mana? La resposta és simple, perquè a la gent del circuit, i a la mateixa Generalitat, no els hi interessa ficar-hi un duro de la seva butxaca, i mantenir el negoci dels aparcaments, encara que comportin embussos de trànsit, els hi va la mar de bé. D'aquesta manera poden invertir en cotxes oficials, i a tunejar els que ja tenen.mikado wrote: Y ya por último vergonzoso que la línea de Vic no tenga un apeadero en el circuito, hoy he esado chafardeando y sitio hay para hacero sin apenas gastos inraestructurales, simplemente falta interés. Para más recochineo tanto ayer como hoy dos trenes dstio Vic estaban parados bajo la pasarela q salva la entrada al Circut por tener el semaforo rojo, la sensación de impotencia es tan grande
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a