Realment, els tramvies han quedat perfectes!!!!Renfe451 wrote: Una fotomontatge excel·lent!
Ja m'imagino la megafonia dels tram's de FGC: Tin Tin. Pròxima estació: Estació de St. Adrià, aquest tramvia finalitza el seu recorregut en aquesta estació.
Salutacions
3er concurs del FTC: fotomontatges
Re: 3er concurs del FTC: fotomontatges
Jo tampoc puc veure la foto.metring wrote:No puc veure la imatge, és problema del meu ordinador o no?
La podries tornar a pujar Jordi?
Salut
Buf, pensava que només em passava a mi!!
Molt currat!metring wrote:Realment, els tramvies han quedat perfectes!!!!Renfe451 wrote:Una fotomontatge excel·lent!aim wrote:Per acabar d'omplir els 3 fotomuntatges, poso l'últim.
Com serien els TRAM's si fos TMB o FGC qui els gestionés?
Ja m'imagino la megafonia dels tram's de FGC: Tin Tin. Pròxima estació: Estació de St. Adrià, aquest tramvia finalitza el seu recorregut en aquesta estació.
Salutacions
El frontal del Tramvia de TMB te un cert aire al frontal del 9000, no trobeu?
PD: jo tampoc veig la foto
Salutacions,
Oriol
Oriol
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
No es mostra la imàtge
Jo tampoc la veig. Jordi, podries penjar-la de nou per què la poguem veure siusplau?
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
En teoria això ara se t'hauria de veure bé. Ho he penjat a una altra banda i crec que ara anirà milor.
Finalment el Corail Lunéa La Tor de Querol - París ha estat prolongat fins a Barcelona gracies a la instal·lació de boogies Brava i un acord amb FGC (ja miraré de pujar fotos amb els nou Corails amb el logo e FGC). Poc després de fer la foto, apareixeria pel darrere una màquina de maniobres que s'emportaria enrere els vagons d'aquest Corail Lunéa procedent de Barcelona Estació de França, per fer-los passar per l'intercanviador, mentre que la màquina es queda al topall fins que li toqui anar a recollir el Talgo Perpinyà - Vilafanca de Conflent - Barcelona - Alacant.
PD: És diumenge... tinc ressaca... ^^'
Finalment el Corail Lunéa La Tor de Querol - París ha estat prolongat fins a Barcelona gracies a la instal·lació de boogies Brava i un acord amb FGC (ja miraré de pujar fotos amb els nou Corails amb el logo e FGC). Poc després de fer la foto, apareixeria pel darrere una màquina de maniobres que s'emportaria enrere els vagons d'aquest Corail Lunéa procedent de Barcelona Estació de França, per fer-los passar per l'intercanviador, mentre que la màquina es queda al topall fins que li toqui anar a recollir el Talgo Perpinyà - Vilafanca de Conflent - Barcelona - Alacant.
PD: És diumenge... tinc ressaca... ^^'
- Guigui
- Administrador
Fotomuntatge?
Jordi, o no ho sé veure, o a mi aquesta foto teva em sembla perfectament real, sense cap retoc que la converteixi en fotomuntatge. Una fase intermèdia abans de la presentació final, potser?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ehm... estem parlan de la mateixa foto?
La torno a posar:
Si efectivment et referies a aquesta doncs... m'estàs dient que sóc la rehòstia de bo . Això és La Tor de Querol, i aquí a on apareix el Corail Lunéa en primer pla, repreenta que està sobre una de les vies d'ample ibèric d'aquesta estació, just abans de la topera final i de fet, en el moment de fer la foto, el tren que h havia estacionat era una doble composició de 440's (la de davant era una sense reformar i la del darrere una reformada).
Ah.. l'Exprés que apareix en primer pla, és el mateix Corail Lunéa que es veu estacionat a l'altra bada més al fons... procedent d'una foto diferent, es clar. Per cert, a l'hora d'agafar el Corail per enganar-lo aquí ho vaig tenir una mica negre per les columnes de la marquesina que cobreixen aquella part de l'andana.
La torno a posar:
Si efectivment et referies a aquesta doncs... m'estàs dient que sóc la rehòstia de bo . Això és La Tor de Querol, i aquí a on apareix el Corail Lunéa en primer pla, repreenta que està sobre una de les vies d'ample ibèric d'aquesta estació, just abans de la topera final i de fet, en el moment de fer la foto, el tren que h havia estacionat era una doble composició de 440's (la de davant era una sense reformar i la del darrere una reformada).
Ah.. l'Exprés que apareix en primer pla, és el mateix Corail Lunéa que es veu estacionat a l'altra bada més al fons... procedent d'una foto diferent, es clar. Per cert, a l'hora d'agafar el Corail per enganar-lo aquí ho vaig tenir una mica negre per les columnes de la marquesina que cobreixen aquella part de l'andana.
No hi ha el problema de on passar l'ave? Aqui la solució.
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
Si, perquè dibuix no és fotomontatge. Es podria posar al fil de l'AVE i la Sagrada Família.
Premiooooooo!
Ho sento, esque, la tinc guardada a mis imágenes, pero diu que no em cap. No es permeten més de 2MB... Peró, més o menys, si. Era el que volia expressar.
Ho sento, esque, la tinc guardada a mis imágenes, pero diu que no em cap. No es permeten més de 2MB... Peró, més o menys, si. Era el que volia expressar.
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
Teniu fins demà per entregar les vostres fotos per prticipar en el concurs, ja queda menys per rebre el premi!!!
Bé, aquí el meu segón fotomuntatge. Aquesta vegada integrament per damunt de vies d'ample ibèric. I és que... finalment han decidit tornar a posar en servei la 440-132, tot respectant-ne els seus colors de Regional, havent estat degudament repintada i remodelada tot i que aquesta vegada s'ha respectat l'estructura original. Encara que sigui inèdit, a ca la Renfe han entès que si d'alguna cosa parteix el glamour de la línia de Puigcerdà, com a acompanyament a un indret tant romànic del nostre país, com és el Ripllès, són les 440 no reformades: (si cola, cola ^_^')
PD: La foto original la trobareu a la secció de fotos de Ripoll de TrensCat (Bernat, espero que no t'hagi importat que t'hagi agafat la foto; quan la vaig veure, em va sortir de l'ànima ).
PD2: No sé vosaltres, però a mi en el fil, la foto s'em veu una mica retallada. Si la voleu veure sencera, copieu l'enllaç que apareix a "propiedades".
PD: La foto original la trobareu a la secció de fotos de Ripoll de TrensCat (Bernat, espero que no t'hagi importat que t'hagi agafat la foto; quan la vaig veure, em va sortir de l'ànima ).
PD2: No sé vosaltres, però a mi en el fil, la foto s'em veu una mica retallada. Si la voleu veure sencera, copieu l'enllaç que apareix a "propiedades".
Recordeu que teniu fins a les 12 per publicar alguna foto més. A partir d'aquesta hora, tancarem aquest fil, el traslladarem a Oci i divertiments, i publicarem l'enquesta per fer les votacions, amb totes les fotografies presentades