Estrella_de_Galicia wrote:Buf! a veure si mi puc apropar un dia d'aquests a Sants a dir.ne adeu al menu estimat Estrella
LLavors...encara el podem veure estacionat a Sants????
Estrella_de_Galicia wrote:Buf! a veure si mi puc apropar un dia d'aquests a Sants a dir.ne adeu al menu estimat Estrella
OOOOOPS!!!!!!Guigui wrote:Ja t'has fixat en la data del missatge que cites?
Jo viatjo molt sovint a Galícia (mínim un cop l'any). Abans hi anava en Estrella, però des de fa uns anys hi vaig en cotxe perquè ja no em surt a compte agafar el Trenhotel. Si ara ho substitueixen per una relació AVE/Alvia, a més d'encarir-se el preu, obligarà a fer el viatge de dia, perdent temps. I mentrestant, els autobusos d'ALSA i VIBASA plens fins a la bandera.Guigui wrote:Segons ens va explicar una membre del personal de bord, el Trenhotel a Galícia perilla perquè Renfe té pensat, a mig termini, substituir-lo per relacions AVE/Alvia. Suposo que seria quan s'obri l'LAV a Galícia (o ja a Lleó) i amb canvi a Madrid, però personalment, tinc els meus dubtes.
Ara, si acaba sent així, seria la confirmació de la política d'alta velocitat per honor patrioter, seguint la seqüència lògica més AV que ningú -> AVE amb calçador -> aniquilació de la competència. I el viatger (i el contribuent), que es foti.