Page 3 of 7
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Saturday 24/01/2009 21:37
by canalcole
oriolp13 wrote:El problema no és que la gent vegi com li passa un tren sense parar, sinó que si en un trajecte llarg, els trens han de parar a totes les parades (inclús les "menys importants", és a dir amb menys demanda), el trajecte s'allarga bastant, i un usuari que vulgui fer un Barcelona-Blanes, pot arribar a envellir a dins del tren. A més, a la línia de Mataró les freqüències eren bones, així que per esperar 5 o 10 minuts a l'andana tampoc passava res...
Aqui, a la C2 Sud, si s'et escapa el tren, et tens que esperar 30 minuts per al següent, això a Segur, en els SVC-SAC que són els unics que passen.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Saturday 24/01/2009 21:47
by sortrens
Bé l'Estació de França torna a tenir protagonisme tot i que sigui modifican la R10 a R2. Esperem que un cop hagin acabat les obres i torni tot a la normalitat com a mínim deixin arribar la R10 a l'EDF per sempre més.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Saturday 24/01/2009 22:28
by Mako448
sortrens wrote:Bé l'Estació de França torna a tenir protagonisme tot i que sigui modifican la R10 a R2. Esperem que un cop hagin acabat les obres i torni tot a la normalitat com a mínim deixin arribar la R10 a l'EDF per sempre més.
Lo més curiòs serà veure 450/451 a EDF,i veure els teleindicadors d'aquests trens posant "BCN EST.FRANÇA"no m'ho vull pedre.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Saturday 24/01/2009 23:02
by canalcole
Mako448 wrote:sortrens wrote:Bé l'Estació de França torna a tenir protagonisme tot i que sigui modifican la R10 a R2. Esperem que un cop hagin acabat les obres i torni tot a la normalitat com a mínim deixin arribar la R10 a l'EDF per sempre més.
Lo més curiòs serà veure 450/451 a EDF,i veure els teleindicadors d'aquests trens posant "BCN EST.FRANÇA"no m'ho vull pedre.
No se jo si les deixaran per a Edf...
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Saturday 24/01/2009 23:09
by Mako448
Atenció amb aixó;
Mireu els horaris de la C2,fixeu-vos a l'últim tren EDF-VIlanova del dia,diu que circula via Pl.Catalunya?????????????La meva pregunta es COM????O pensen Inverter la marxa a Sagrera o que?Qué algú m'ho expliqui si sap alguna cosa,per qué jo no entenc res.Suposo que serà una equivocació.
http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... .01.09.pdf
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Saturday 24/01/2009 23:23
by Enric
Ara el últim tren fins Vilanova també pasa per P. Catalunya, potser que fasi igualment, invertin la marxa, i sino deu ser una equivocació, no li veig cap altre resposta.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Sunday 25/01/2009 0:02
by oriolp13
canalcole wrote:Mako448 wrote:sortrens wrote:Bé l'Estació de França torna a tenir protagonisme tot i que sigui modifican la R10 a R2. Esperem que un cop hagin acabat les obres i torni tot a la normalitat com a mínim deixin arribar la R10 a l'EDF per sempre més.
Lo més curiòs serà veure 450/451 a EDF,i veure els teleindicadors d'aquests trens posant "BCN EST.FRANÇA"no m'ho vull pedre.
No se jo si les deixaran per a Edf...
Sinó van a EDF aniràn al Aeroport, que també serà curios.
canalcole wrote:oriolp13 wrote:El problema no és que la gent vegi com li passa un tren sense parar, sinó que si en un trajecte llarg, els trens han de parar a totes les parades (inclús les "menys importants", és a dir amb menys demanda), el trajecte s'allarga bastant, i un usuari que vulgui fer un Barcelona-Blanes, pot arribar a envellir a dins del tren. A més, a la línia de Mataró les freqüències eren bones, així que per esperar 5 o 10 minuts a l'andana tampoc passava res...
Aqui, a la C2 Sud, si s'et escapa el tren, et tens que esperar 30 minuts per al següent, això a Segur, en els SVC-SAC que són els unics que passen.
Perquè la freqüència deu ser de 30 minuts. Apart a Segur no hi han trens semidirectes, ja que TOTS els rodalies hi paren, els únics que no paren són MD i LD, així que no és el mateix cas...
No comparable
Posted: Sunday 25/01/2009 0:46
by Guigui
canalcole wrote:oriolp13 wrote:El problema no és que la gent vegi com li passa un tren sense parar, sinó que si en un trajecte llarg, els trens han de parar a totes les parades (inclús les "menys importants", és a dir amb menys demanda), el trajecte s'allarga bastant, i un usuari que vulgui fer un Barcelona-Blanes, pot arribar a envellir a dins del tren. A més, a la línia de Mataró les freqüències eren bones, així que per esperar 5 o 10 minuts a l'andana tampoc passava res...
Aqui, a la C2 Sud, si s'et escapa el tren, et tens que esperar 30 minuts per al següent, això a Segur, en els SVC-SAC que són els unics que passen.
No té res a veure un cas amb l'altre. Aplicat a la R1, seria com si parlessis de Malgrat, però no de Montgat o Ocata.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Monday 26/01/2009 14:51
by victorcasta
Mako448 wrote:Atenció amb aixó;
Mireu els horaris de la C2,fixeu-vos a l'últim tren EDF-VIlanova del dia,diu que circula via Pl.Catalunya?????????????La meva pregunta es COM????O pensen Inverter la marxa a Sagrera o que?Qué algú m'ho expliqui si sap alguna cosa,per qué jo no entenc res.Suposo que serà una equivocació.
http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... .01.09.pdf
L'error està en dir que circularan per Plaça Catalunya quan ho faran per Passeig de Gràcia. La desviació per Plaça Catalunya acaba el 30 de gener.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Monday 26/01/2009 16:14
by daneel
Pues a mi si que me han fastidiado bien. De los dos trenes que cojo por la mañana, uno lo han retrasado tres minutos la salida, con llegada a Sant Celoni 15 minutos más tarde (con lo cual no me sirve); el otro, un regional, suprimido directamente. Solución: a levantarme más pronto para coger un cercanias anterior.
El tren de regreso por la tarde, un regional; adelantado 15 minutos respecto al horario antiguo, con lo cual lo pierdo y a esperar el siguiente cercanias.
En total unos 40-50 minutos más cada dia; salir de casa sobre las 6,10 para volver sobre las 19,30; y eso si no hay incidencias. Al menos, a los que vamos a Sant Celoni nos podrian dejar utilizar los Catalunya Express con billete de cercanias mientras duren las obras; asi al menos por la mañana suavizaría la "enculada" ya que tengo un Catalunya que por horario me va bien.
Por cierto, en el pdf de Adif, cuyo enlace publicó trenscat en el hilo "Inici actuacions línia AVE a l'entorn de St.Andreu Comtal" y que está aquí:
http://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... penElement, en la página 14 hay una sección transversal de la zona de Sant Andreu. Fijarse que en las vias de ancho convencional indica "Via I
Vilafranca - Maçanet". ¿Será teniendo en cuenta la futura reorganización en La Torrassa?
Per altres canals de comunicació, també
Posted: Monday 26/01/2009 17:35
by Guigui
Mako448 wrote:Atenció amb aixó;
Mireu els horaris de la C2,fixeu-vos a l'últim tren EDF-VIlanova del dia,diu que circula via Pl.Catalunya?????????????La meva pregunta es COM????O pensen Inverter la marxa a Sagrera o que?Qué algú m'ho expliqui si sap alguna cosa,per qué jo no entenc res.Suposo que serà una equivocació.
http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... .01.09.pdf
El mateix he vist avui que deia a una pantalla de Pg. de Gràcia.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Monday 26/01/2009 22:38
by metring
Avui he demanat els horaris nous a Sant Andreu Comtal, i la gràcia ha estat que just en aquell moment, havia arribat la capsa que els contenia, i l'han obert per donar-me un
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Tuesday 27/01/2009 13:59
by Busman
Així doncs, no hi haurà Civies a la C2-Sud, oi? I a la relació Castelldefels-Granollers Centre?
Només de pensar que hauré de suportar en tots els trajectes les inhabitables 450-451 em vene ganes de plorar.
O 440R
Posted: Tuesday 27/01/2009 14:35
by Guigui
Busman wrote:Només de pensar que hauré de suportar en tots els trajectes les inhabitables 450-451 em vene ganes de plorar.
Amb una mica de sort, podràs gaudir de les 440R. Almenys, és el material majoritari en les actuals relacions SVC-SAC.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Tuesday 27/01/2009 14:39
by Busman
Déu t' escolti. De debò, cada tarda, quan espero a Clot em comença a agafar el neguit de pensar que aniré embotit en un seient d' una 451 i, quan veig que em toca una 440R, una sensació de descans em recorre tot el cos.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Tuesday 27/01/2009 19:14
by canalcole
Jo crec que sera així, o com tindria que ser:
C2 Sud: 447+440R*
C2 Centre: 450/451+440R
C2 Nord: Civies+447 i alguna 440R
*Encara que, abans de 440R prefereixo Civies.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Tuesday 27/01/2009 19:17
by metring
http://www.totmataro.cat/portal//index. ... Itemid=106
Les obres de l’AVE allunyen fins a 12 minuts Barcelona
El trajecte de la línia 1 de rodalies, la segona més afectada per el pla del Ministeri de Foment.
Cugat Comas i fotos de Xènia Sola dimarts, 27 gener 2009
Les obres de la nova estació del Tren de Gran Velocitat a La Sagrera, a Barcelona, propiciaran a partir d’aquest 1 de febrer un nou maldecap als milers d’usuaris de Rodalies Renfe de la comarca del Maresme. El trajecte maresmenc fins a la capital catalana durarà entre dos i dotze minuts més per culpa dels problemes a l’entrada de Barcelona.
La línia més afectada és la C-2 perquè la gran part dels problemes es concentren a l’estació barcelonina de Sant Andreu Comtal, però la línia del Maresme també en surt més que damnificada. A més dels minuts de retard acumulats s’allargarà l’estona d’aturada a cada parada i es pararà, ara ja sí sempre, a les dues estacions de Montgat i a Cabrera de Mar. Fins ara només els trens amb orígen o destinació a Mataró estacionaven en aquestes estacions “secundàries”. Ara ho faran totes i el temps d’espera de cada comboi a les estacions podrà ser de fins a cinc minuts.
Dos anys d’obres
L’anunci és un problema més per als milers d’usuaris de Rodalies Renfe. Faran bé de prendre paciència perquè les obres per a l’estació de La Sagrera comencen ara però no acabaran fins d’aquí a dos anys. Dos anys en què Barcelona s’allunyarà entre dos i dotze minuts de Mataró i de tot el Maresme. Això se suma a l’habitual malestar amb el funcionament de la xarxa de rodalies de Renfe i a les puntuals informacions sobre retards i talls del servei per la més diversa casuística.
Canvi d’horaris
La freqüència de pas, de moment, no variarà però sí que ho faran els horaris. Des de dilluns mateix un missatge de megafonia alertava dels canvis tant a les andanes de les estacions com en els diferents combois. En aquests missatges es remetia a la plana web de renfe per a més informació, així com als vestíbuls de les estacions. A la de Mataró, a la tarda del passat dilluns, cap avís o cartell feia preveure que en una setmana els horaris serien diferents.
Pressumiblement els més perjudicats per aquesta mesura temporal seran els milers de persones que cada dia agafen el tren, especialment en hora punta. Allargar les parades a cada estació pot representar una autèntica odissea, així com la sortida de Barcelona cap al Maresme que també es veurà, lògicament, afectada per aquest retard acumulat.
Pot acabar representant, per tant, el perjudici d’aquestes obres quasi mitja hora més de viatge per al treballador o l’estudiant que viatja d’anada i tornada de Barcelona en un dia de cada dia. Tot serà acostumar-s’hi.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Tuesday 27/01/2009 19:33
by ferroviario_catalan
canalcole wrote:Jo crec que sera així, o com tindria que ser:
C2 Sud: 447+440R*
C2 Centre: 450/451+440R
C2 Nord: Civies+447 i alguna 440R
*Encara que, abans de 440R prefereixo Civies.
Yo lo haria de otra forma esto:
C2 Sud: 450/451
C2 Centre: 447
C2 Nord: Civias
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Tuesday 27/01/2009 19:43
by canalcole
ferroviario_catalan wrote:canalcole wrote:Jo crec que sera així, o com tindria que ser:
C2 Sud: 447+440R*
C2 Centre: 450/451+440R
C2 Nord: Civies+447 i alguna 440R
*Encara que, abans de 440R prefereixo Civies.
Yo lo haria de otra forma esto:
C2 Sud: 450/451
C2 Centre: 447
C2 Nord: Civias
Y las 440R todas para la C3?
Además, faltarian 447 para la C7 i C4.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Tuesday 27/01/2009 19:48
by ferroviario_catalan
Las 440, como refuerzo o ocasion especial, y para la R7, ya que es la linea que menos pasage lleva (con todos mis respetos)