Invasió de turistes a l'autobús del Carmel
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Jo faria el 24 express, per exemple amb el numero 25, de la següent manera:
Primer de tot li canviaria la parada de O-F al 58: La posaria junt a la del 9, aprofitant la que va deixar lliure el 66. Llavors l'actual parada del 58 se la quedaria el 25. I faria les seguents parades:
·ORIGEN: Pl.Catalunya-parada 24 (enllaç metro L1-L6-L7 FGC i RENFE)
·Pg.Gràcia-Gran Via (enllaç metro L2-L4)
·Pg.Gràcia-Aragó (enllaç metro L3 i RENFE)
·Pg.St.Joan-Provença (enllaç metro L4-L5)
·Escorial-Pl.Joanic (enllaç metro L4)
·Escorial-Legalitat
·Escorial-N.S.Remei
·Camèlies-Ca l'Alegre de Dalt
·a partir d'aqui totes les parades del 24 fins a Ctra.Carmel-Mühlberg
·a partir d'aqui totes les parades del 28 fins al final del C/Gran Vista.
De tornada mes o menys igual:
·Gran Vista (totes les parades del 28)
·Ctra.Carmel/Ramiro de Maeztu (totes les parades del 24)
·Sardenya-Rda.Guinardó
·Pi i Margall-Secretari Coloma
·Pi i Margall-Escorial (enllaç metro L4)
·Pg.St.Joan-Av.Diagonal (enllaç metro L4-L5)
·Pg.Gràcia-Consell de Cent (enllaç metro L3 i RENFE)
·Pg.Gràcia-Gran Via (enllaç metro L2-L4)
·Pl.Catalunya-Pg.Gràcia davant Banc d'Espanya (enllaç metro L1-L6-L7 FGC i RENFE)
·FINAL: Pl.Catalunya-Davant Corte Inglés.
Primer de tot li canviaria la parada de O-F al 58: La posaria junt a la del 9, aprofitant la que va deixar lliure el 66. Llavors l'actual parada del 58 se la quedaria el 25. I faria les seguents parades:
·ORIGEN: Pl.Catalunya-parada 24 (enllaç metro L1-L6-L7 FGC i RENFE)
·Pg.Gràcia-Gran Via (enllaç metro L2-L4)
·Pg.Gràcia-Aragó (enllaç metro L3 i RENFE)
·Pg.St.Joan-Provença (enllaç metro L4-L5)
·Escorial-Pl.Joanic (enllaç metro L4)
·Escorial-Legalitat
·Escorial-N.S.Remei
·Camèlies-Ca l'Alegre de Dalt
·a partir d'aqui totes les parades del 24 fins a Ctra.Carmel-Mühlberg
·a partir d'aqui totes les parades del 28 fins al final del C/Gran Vista.
De tornada mes o menys igual:
·Gran Vista (totes les parades del 28)
·Ctra.Carmel/Ramiro de Maeztu (totes les parades del 24)
·Sardenya-Rda.Guinardó
·Pi i Margall-Secretari Coloma
·Pi i Margall-Escorial (enllaç metro L4)
·Pg.St.Joan-Av.Diagonal (enllaç metro L4-L5)
·Pg.Gràcia-Consell de Cent (enllaç metro L3 i RENFE)
·Pg.Gràcia-Gran Via (enllaç metro L2-L4)
·Pl.Catalunya-Pg.Gràcia davant Banc d'Espanya (enllaç metro L1-L6-L7 FGC i RENFE)
·FINAL: Pl.Catalunya-Davant Corte Inglés.
Last edited by Ecomobisostrans on Thursday 23/07/2009 12:50, edited 1 time in total.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Pl.Catalunya-Pg. de Gràcia
Deus voler dir, RNE (Ràdio Nacional d'Espanya, o allò que en queda). En plata, Pg. de Gràcia, 1.Ecomobisostrans wrote:·Pl.Catalunya-Pg.Gràcia davant Banc d'Espanya (enllaç metro L1-L6-L7 FGC i RENFE)
I, per cert, és Pi i Margall.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
No, jo volia dir a la parada de Pl.Catalunya del 24 direcció Paral·lel, el 55 direcció Montjuic, etc., pero bueno, tambe es podria fer a Pg.Gracia, 1
Lo de Margall ja està editat.
Lo de Margall ja està editat.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Pg. de Gràcia o Rambla Catalunya
Aleshores, vols dir Pl. Catalunya amb Rambla Catalunya. De cara als enllaços amb metro i Renfe, gairebé millor Pg. de Gràcia. L'autobús s'estalviaria un semàfor.Ecomobisostrans wrote:No, jo volia dir a la parada de Pl.Catalunya del 24 direcció Paral·lel, el 55 direcció Montjuic, etc., pero bueno, tambe es podria fer a Pg.Gracia, 1
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Proposta de reordenació
Proposta per a reordenar el trànsit d'autobusos al Carmel, especialment amb vistes a la propera inauguració del perllongament de la L5:
- 24 Paral·lel-Gran Vista (on ara acaba el 28)
- 28 Catalunya-Alfons X pel Coll
- Creació d'una línia de bus de barri entre Pl. Sanllehy i la Vall d'Hebron, que cobriria la L3, L5 i L9; podria agafar Dr. Bové i la Font d'en Fargues
- 24 Paral·lel-Gran Vista (on ara acaba el 28)
- 28 Catalunya-Alfons X pel Coll
- Creació d'una línia de bus de barri entre Pl. Sanllehy i la Vall d'Hebron, que cobriria la L3, L5 i L9; podria agafar Dr. Bové i la Font d'en Fargues
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Queixes per les aglomeracions de passatgers a la línia 24
http://www.btvnoticies.cat/2011/04/27/q ... obus/#None
Queixes per les aglomeracions de passatgers a la línia 24 d’autobús
Actualitzat el 27.04.2011 a les 11:14
Aitana Molina / Miquel Rodríguez
La línia 24 de TMB comença l'itinerari a l'avinguda del Paral·lel i finalitza al barri del Carmel. Els autobusos recullen passatgers en zones cèntriques com la plaça de Catalunya, passen pel Parc Güell i també s'aturen a l'Hospital de l'Esperança. Turistes i veïns es veuen obligats a anar com sardines a les hores punta.
Durant l'any 2010 la línia 24 va transportar quatre milions i mig de passatgers, gairebé 400.000 cada mes. Tot i la tendència a la baixa, a les hores punta del migdia l'autobús va ple. Els robatoris a turistes, la manca d'espai i el temps d'espera són les principals queixes dels usuaris.
LÍDIA ARGELÍ, usuària
"Va una mica ple, penso que potser hauria d'haver més servei, sempre va molt ple de turistes i té fama, a mi no m'ha passat mai, però té fama que hi ha lladregots."
MARIA VALERO, usuària
"Cuando llegan al Parc Güell que hay tanto turismo, entonces se llena y ya es imposible cogerlo, la gente se espera a otro."
JUAN MARTÍNEZ, usuari
"El 24 viene a tope, como suben de arriba. En esta parada descarga una cantidad de gente, madre mía."
L'interval de pas és de 7 a 9 minuts, però la dificultat del recorregut per algunes zones del Carmel fa que qualsevol incidència de trànsit o l'aparcament irregular de vehicles pugui afectar a tot el carrusel de la línia.
ESPERANÇA SIERRA, usuària
"Moltes vegades es queden atapeïts allà, venen dos seguits i després s'està vint minuts sense aparèixer cap, però en general, quin remei, perquè l'he d'agafar."
TINA MORAL, usuària
"A veces un cuarto de hora, veinte minutos, no hay quien se lo quite, y hay días que más, sobretodo cuando los niños terminan el colegio quitan servicio y es casi media hora."
Des de Transports Metropolitans de Barcelona s'ha estudiat la manera de millorar la línia i al 2009 va proposar una reestructuració a la zona del Carmel que no va prosperar. Després d'aquest rebuig, TMB ha optat per intentar gestionar amb la màxima eficàcia el recorregut actual.
Queixes per les aglomeracions de passatgers a la línia 24 d’autobús
Actualitzat el 27.04.2011 a les 11:14
Aitana Molina / Miquel Rodríguez
La línia 24 de TMB comença l'itinerari a l'avinguda del Paral·lel i finalitza al barri del Carmel. Els autobusos recullen passatgers en zones cèntriques com la plaça de Catalunya, passen pel Parc Güell i també s'aturen a l'Hospital de l'Esperança. Turistes i veïns es veuen obligats a anar com sardines a les hores punta.
Durant l'any 2010 la línia 24 va transportar quatre milions i mig de passatgers, gairebé 400.000 cada mes. Tot i la tendència a la baixa, a les hores punta del migdia l'autobús va ple. Els robatoris a turistes, la manca d'espai i el temps d'espera són les principals queixes dels usuaris.
LÍDIA ARGELÍ, usuària
"Va una mica ple, penso que potser hauria d'haver més servei, sempre va molt ple de turistes i té fama, a mi no m'ha passat mai, però té fama que hi ha lladregots."
MARIA VALERO, usuària
"Cuando llegan al Parc Güell que hay tanto turismo, entonces se llena y ya es imposible cogerlo, la gente se espera a otro."
JUAN MARTÍNEZ, usuari
"El 24 viene a tope, como suben de arriba. En esta parada descarga una cantidad de gente, madre mía."
L'interval de pas és de 7 a 9 minuts, però la dificultat del recorregut per algunes zones del Carmel fa que qualsevol incidència de trànsit o l'aparcament irregular de vehicles pugui afectar a tot el carrusel de la línia.
ESPERANÇA SIERRA, usuària
"Moltes vegades es queden atapeïts allà, venen dos seguits i després s'està vint minuts sense aparèixer cap, però en general, quin remei, perquè l'he d'agafar."
TINA MORAL, usuària
"A veces un cuarto de hora, veinte minutos, no hay quien se lo quite, y hay días que más, sobretodo cuando los niños terminan el colegio quitan servicio y es casi media hora."
Des de Transports Metropolitans de Barcelona s'ha estudiat la manera de millorar la línia i al 2009 va proposar una reestructuració a la zona del Carmel que no va prosperar. Després d'aquest rebuig, TMB ha optat per intentar gestionar amb la màxima eficàcia el recorregut actual.
Re: Queixes per les aglomeracions de passatgers a la línia 2
Jo crec que es tindria que fer una altra línia Express a part de la 24, com aquesta que vaig dissenyar en el seu dia:metring wrote:http://www.btvnoticies.cat/2011/04/27/q ... obus/#None
Queixes per les aglomeracions de passatgers a la línia 24 d’autobús
Actualitzat el 27.04.2011 a les 11:14
Aitana Molina / Miquel Rodríguez
La línia 24 de TMB comença l'itinerari a l'avinguda del Paral·lel i finalitza al barri del Carmel. Els autobusos recullen passatgers en zones cèntriques com la plaça de Catalunya, passen pel Parc Güell i també s'aturen a l'Hospital de l'Esperança. Turistes i veïns es veuen obligats a anar com sardines a les hores punta.
Durant l'any 2010 la línia 24 va transportar quatre milions i mig de passatgers, gairebé 400.000 cada mes. Tot i la tendència a la baixa, a les hores punta del migdia l'autobús va ple. Els robatoris a turistes, la manca d'espai i el temps d'espera són les principals queixes dels usuaris.
LÍDIA ARGELÍ, usuària
"Va una mica ple, penso que potser hauria d'haver més servei, sempre va molt ple de turistes i té fama, a mi no m'ha passat mai, però té fama que hi ha lladregots."
MARIA VALERO, usuària
"Cuando llegan al Parc Güell que hay tanto turismo, entonces se llena y ya es imposible cogerlo, la gente se espera a otro."
JUAN MARTÍNEZ, usuari
"El 24 viene a tope, como suben de arriba. En esta parada descarga una cantidad de gente, madre mía."
L'interval de pas és de 7 a 9 minuts, però la dificultat del recorregut per algunes zones del Carmel fa que qualsevol incidència de trànsit o l'aparcament irregular de vehicles pugui afectar a tot el carrusel de la línia.
ESPERANÇA SIERRA, usuària
"Moltes vegades es queden atapeïts allà, venen dos seguits i després s'està vint minuts sense aparèixer cap, però en general, quin remei, perquè l'he d'agafar."
TINA MORAL, usuària
"A veces un cuarto de hora, veinte minutos, no hay quien se lo quite, y hay días que más, sobretodo cuando los niños terminan el colegio quitan servicio y es casi media hora."
Des de Transports Metropolitans de Barcelona s'ha estudiat la manera de millorar la línia i al 2009 va proposar una reestructuració a la zona del Carmel que no va prosperar. Després d'aquest rebuig, TMB ha optat per intentar gestionar amb la màxima eficàcia el recorregut actual.
http://propostesdemobilitat.wordpress.c ... sta-bus25/
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
-
- N5
- Posts: 95
- Joined: Thursday 29/07/2010 16:52
- Location: Menendez Pelayo (Madrid)
Re: Invasió de turistes a l'autobús del Carmel
Lo del Carmel no te solució, ja us podeu oblidar de fer propostes que TMB no te cap interes en possar solució i si el problema es el Parc Güell, encara pitjor, perque tindria que haver com a minim una estació de metro i no hi ha molta intenció de ferhi una i també que la frecuencia de pas, fa riure en la 24 i en totes les linies. Si ahi desde el carrer Cartellá fins a Gran de Sant Andreu vaig tenir que baixar caminant perque no hi baixaba cap autobús, es normal aixó en un dimecres a las 6 de la tarda?, jo a la gent que conec de altres indrets de Espanya com Madrid o les illes Canaries, els hi dic que aquesta ciutat no vinguin ni de vacances perque el transport es tercer mundista, encara que es paga com si fos un luxe. I a la minima que pugui aquest any foto el camp de aqui que hi ha millors llocs per viure i que tenen un transport molt millor que en aquesta ciutat i mes economic i tarjeta sense contacte cossa que aqui de aixó no sen parla res.
I un amic de Madrid, de Vallecas, va a estar el any passat aqui a Barcelona i en el mateix dia que va vindre va fotre el camp perque no li va agradar res i jo penso lo mateix.
I un amic de Madrid, de Vallecas, va a estar el any passat aqui a Barcelona i en el mateix dia que va vindre va fotre el camp perque no li va agradar res i jo penso lo mateix.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
I què més?
Tornar-se'n a Madrid pel transport públic... això m'ho he de creure?
Però tornem al tema del fil.
Però tornem al tema del fil.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Problemes al 24
Ahir em vaig trobar el Diario Qué (al bus, precisament). Hi havia un article sobre els problemes de la línia 24, deguts a la quantitat de turistes que van al Parc Güell. No em vaig quedar el diari perquè creia que trobaria l'article a l'edició digital, però no...
Si algú el té encara (el Qué d'ahir), potser el podria recuperar. En essència, s'explicaven els problemes de massificació deguts a la quantitat de turistes que hi van, i d'altres derivats (carteristes, etc.). També deia que el conductor de vegades decideix deixar el passatge a la Pl. Sanllehy, perquè li costa molt continuar endavant.
Es feia esment a la proposta de TMB del 2009 (que trobem referenciada en aquest mateix tema), referent a escurçar la 24 i posar un bus de barri que cobrís la resta del trajecte, i de com els veïns la van rebutjar pels inconvenients que li veien al transbordament.
Si algú el té encara (el Qué d'ahir), potser el podria recuperar. En essència, s'explicaven els problemes de massificació deguts a la quantitat de turistes que hi van, i d'altres derivats (carteristes, etc.). També deia que el conductor de vegades decideix deixar el passatge a la Pl. Sanllehy, perquè li costa molt continuar endavant.
Es feia esment a la proposta de TMB del 2009 (que trobem referenciada en aquest mateix tema), referent a escurçar la 24 i posar un bus de barri que cobrís la resta del trajecte, i de com els veïns la van rebutjar pels inconvenients que li veien al transbordament.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Problemes al 24
Es que és un inconvenient, si els busos van a petar, que facin una 85 nova, i que sigui circular Sanllehy - Crta. Carmel - Santuari - Pg.Mare de Déu del Coll - Rep. Argentina - Plaça Lesseps - Ronda del Mig (tot i que "lo" de ronda ja va coix).Fran-Ikarus wrote:Ahir em vaig trobar el Diario Qué (al bus, precisament). Hi havia un article sobre els problemes de la línia 24, deguts a la quantitat de turistes que van al Parc Güell. No em vaig quedar el diari perquè creia que trobaria l'article a l'edició digital, però no...
Si algú el té encara (el Qué d'ahir), potser el podria recuperar. En essència, s'explicaven els problemes de massificació deguts a la quantitat de turistes que hi van, i d'altres derivats (carteristes, etc.). També deia que el conductor de vegades decideix deixar el passatge a la Pl. Sanllehy, perquè li costa molt continuar endavant.
Es feia esment a la proposta de TMB del 2009 (que trobem referenciada en aquest mateix tema), referent a escurçar la 24 i posar un bus de barri que cobrís la resta del trajecte, i de com els veïns la van rebutjar pels inconvenients que li veien al transbordament.
Last edited by Miquel on Saturday 02/06/2012 9:53, edited 1 time in total.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Línia circular al voltant del Parc Güell
Doncs no és absolutament cap mala idea. No sols serviria per al propi barri, sinó que facilitaria l'accés dels turistes al Parc Güell des del metro.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Invasió de turistes a la 92 també?
El 92 també ha d'anar a petar, oi? Ja que passa pel Parc Güell, també...
Perquè és la 92, oi? O m'equivoco?
Perquè és la 92, oi? O m'equivoco?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
El 92, normal
No. L'explicació és força clara: no passa pel centre.Adolescent barceloní wrote:El 92 també ha d'anar a petar, oi? Ja que passa pel Parc Güell, també...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Línia circular al voltant del Parc Güell
La idea és aquesta, el bus apropa a les estacions de Vallcarca i Lesseps, i tampoc queda gaire lluny de l'eix Tibidabo.Guigui wrote:Doncs no és absolutament cap mala idea. No sols serviria per al propi barri, sinó que facilitaria l'accés dels turistes al Parc Güell des del metro.
Faltaria que Turisme de Barcelona promocionés aquesta línia més la connexió amb Metro, i així alleugerir la 24 sense escapçar-la. Tot i que el que molesta a TB no són els turistes, si no el terminal del 24 a Doctor Bové, on cal fer maniobres per donar la volta. D'aquí a que vulguin posar midis un cop s'enfila la Crta del Carmel.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Invasió de turistes a l'autobús del Carmel
Anys després, el problema amb la línia 24 ha empitjorat.
El conflicte dels busos de barri convertits en busos turístics
Cada cop hi ha més grups de turistes asiàtics que volen conèixer Gaudí, i molts ho han començat a fer amb visites guiades en transport públic, en metro o autobús
http://www.ccma.cat/324/el-conflicte-de ... a/2766198/
El conflicte dels busos de barri convertits en busos turístics
Cada cop hi ha més grups de turistes asiàtics que volen conèixer Gaudí, i molts ho han començat a fer amb visites guiades en transport públic, en metro o autobús
http://www.ccma.cat/324/el-conflicte-de ... a/2766198/
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Invasió de turistes a l'autobús del Carmel
Tot i que puc entendre que sigui una molèstia per els usuàris habituals de la línia, aquests turistes tenen el mateix dret que nosaltres a utilitzar la línia.Adolescent barceloní wrote:Anys després, el problema amb la línia 24 ha empitjorat.
El conflicte dels busos de barri convertits en busos turístics
Cada cop hi ha més grups de turistes asiàtics que volen conèixer Gaudí, i molts ho han començat a fer amb visites guiades en transport públic, en metro o autobús
http://www.ccma.cat/324/el-conflicte-de ... a/2766198/
Trobaria un fet força preocupant que se'ls prohibís l'entrada al bus. El que ha de fer TMB és, sabent que es dona aquesta situació en determinades línies, reforçar-les.
Un exemple del que aquí s'explica me'l vaig trobar a Kyoto, Japó. És la ciutat amb més temples de tot Japó, n'hi ha moltíssims. Alguns més famosos que d'altres. Hi viuen quasi 1.500.000 habitants (per tant, més o menys igual que Barcelona). Hi ha pròpiament dues línies de metro més algunes línies de ferrocarril suburbà (que fan la funció de metro dins la ciutat), però a la majoria de temples s'hi arriba amb bus. Doncs aquests busos anaven sempre plens, i eren línies normals i corrents.
L'únic que sí que trobo que es podria exigir és a aquests grups que portin un guia que busquin un autocar propi per a fer el transport, doncs al final és una empresa que s'està lucrant fent visites turístiques.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
El gabinet de premsa de TMB ha fet bona feina
Ara resulta que tot el que no és Noxarbus és un bus de barri. El rentat de cervell oficialista està funcionant molt bé entre els periodistes incauts, que semblen una víctima propiciatòria per a escampar notícies manipulades.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: El gabinet de premsa de TMB ha fet bona feina
Més aviat serà que el nivell de periodisme que hi ha al país deixa molt, molt a desitjar.Guigui wrote:Ara resulta que tot el que no és Noxarbus és un bus de barri. El rentat de cervell oficialista està funcionant molt bé entre els periodistes incauts, que semblen una víctima propiciatòria per a escampar notícies manipulades.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Corrupció informativa
Una cosa va amb l'altra. Els poders fàctics s'aprofiten de la ignorància de qui escampa les notícies per a esbombar la seva versió molt particular de les coses.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.