Es una 440R camuflada de Regionals.Jordi Freixas wrote:I per cert... un dubte. Avui he viatjat de Granollers fins a Gualba en una unitat 440R amb seients de Regionals. El que m'ha estranyat és que estigués enumerada com a 440, i no com a 470...
Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
Més concretament, deuria ser la 440R-235Mcanalcole wrote:Es una 440R camuflada de Regionals.Jordi Freixas wrote:I per cert... un dubte. Avui he viatjat de Granollers fins a Gualba en una unitat 440R amb seients de Regionals. El que m'ha estranyat és que estigués enumerada com a 440, i no com a 470...
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
A tant no vaig arribar. Però què té d'especial aquest automotor? El van reformar i es van oblidar de repintar-lo?
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
No. El que passa és que rematricular-la com a 470 comporta molta feina burocràtica que ara s'han estalviat.Jordi Freixas wrote:A tant no vaig arribar. Però què té d'especial aquest automotor? El van reformar i es van oblidar de repintar-lo?
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
O sigui que l'han reformat i l'han deixat matriculada com estava, no?
Jo, el que no acabo d'entendre és perquè es van rematricular totes les 440 que van passar a ser 470. Bé que de les que hi havien a la línia de Puigcerdà reformades però amb seients de Regionals continuaven també com a 440's.
Jo, el que no acabo d'entendre és perquè es van rematricular totes les 440 que van passar a ser 470. Bé que de les que hi havien a la línia de Puigcerdà reformades però amb seients de Regionals continuaven també com a 440's.
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
Hola!
La 440.235 és un cas a part ja que la van reformar a Valladolid posant-li seients de regionals i pintant-la de Mitja Distància i, en teoria, tenia que anar a fer els REX de León-Ponferrada i Galícia, encara que, per raons "extranyes" (suposo, falta de material) es va portar a Catalunya.
La 440.235 és un cas a part ja que la van reformar a Valladolid posant-li seients de regionals i pintant-la de Mitja Distància i, en teoria, tenia que anar a fer els REX de León-Ponferrada i Galícia, encara que, per raons "extranyes" (suposo, falta de material) es va portar a Catalunya.