Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Psicosi

Post by Guigui »

Jordi Freixas wrote:Normal que hi hagi psicosi.
Normal en un país on enllaç és sinònim d'incomoditat, d'incertesa d'agafar el tren, etc. Però amb les coses ben fetes, no hauria d'haver-hi cap problema. Només es tracta d'acondicionar les instal·lacions i posar-hi una mica d'inventiva, de manera que només calgués creuar l'andana i prou. La gent que ve de Tortosa, només trigaria cinc minuts més; els altres, en canvi, s'estalviarien una mitja horeta.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Post by metring »

Relacionat amb això:

http://www.diaridegirona.cat/secciones/ ... nya-Expres

Renfe substituirà 18 trens Catalunya Exprés
Són combois d'última generació que inicialment
es volien destinar
a la línia Madrid-Jaén


L.F.G. | GIRONA
Renfe té previst substituir divuit trens Catalunya Exprés per combois d'última generació, després de la negociació de CiU amb el Govern estatal. El diputat Pere Macias va recordar ahir que des de la federació nacionalista ja s'ha estat alertant de l'antiguitat dels trens que operen a Catalunya, i va considerar molt positiu que el Govern hagi "recapacitat" ara després de la negociació amb els nacionalistes. Cal recordar que els Catalunya Exprés són els trens que donen servei a Girona. A més, Macias va explicar que inicialment no estava previst que aquests trens anessin a Catalunya, sinó a una altra línia estatal, i per això es va mostrar satisfet davant del canvi d'opinió.
Macias va ser l'autor de la moció que el Congrés va aprovar dimarts passat, en la qual la cambra va assumir bona part de les peticions de la plataforma d'usuaris, des de millores en els horaris fins a la reducció dels temps de viatge i la venda a través d'Internet.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Post by genissimon »

Jordi Freixas wrote:[...]El que haurien de fer, i amb el qual també s'estalviaren temps, és re-instal·lar l'antiga via que sortia de Tortosa en direcció a València per connectar-la amb el Corredor Mediterrani i deixar-se de punyetes.
Això, això. Anem-ho dient molta gent moltes vegades a veure si passa com els túnels de la Diagonal i de la Gran Via de Barcelona.

No s'hauria d'haver aixecat mai la via d'aquesta sortida de Tortosa cap al sud :cop :emprenyat

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Post by trensmat »

i tambe la antiga via que anava de Tortosa-Terol
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
ddbar
N5
N5
Posts: 102
Joined: Wednesday 01/02/2006 20:30

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Post by ddbar »

genissimon wrote:
Jordi Freixas wrote:[...]El que haurien de fer, i amb el qual també s'estalviaren temps, és re-instal·lar l'antiga via que sortia de Tortosa en direcció a València per connectar-la amb el Corredor Mediterrani i deixar-se de punyetes.
Això, això. Anem-ho dient molta gent moltes vegades a veure si passa com els túnels de la Diagonal i de la Gran Via de Barcelona.

No s'hauria d'haver aixecat mai la via d'aquesta sortida de Tortosa cap al sud :cop :emprenyat

Salut !!
Crec que la solució no és única al problema Tortosí. N'esmentaré algunes:

-Podrien haver-ho deixat com tots ho coneixíem. De fet sóc dels que crec que tot l'antic traçat Tarragona-València no hagués hagut de ser retocat. Només calia la construcció d'una alternativa d'alta velocitat digna del segle XXI.

-Podrien haver aprofitat alguns trams desmantellats com el de Tortosa per construïr trens-tram de caràcter més local i amb recorreguts que excedissin els propis trams clausurats amotllant-se a les poblacions que hauria de servir. Potser el problema d'aquesta solució és que la decisió de fer-ho no depèn d'una única administració sinó de vàries.

-Sense fer cap modificació hem de tenir en compte que actualment només tenim dues circulacions que pateixen el problema de la inversió de marxa a l'Aldea. Són els regionals Vinaròs-Barcelona i València-Barcelona. Només s'hauria de fer-los circular per la línia principal i solventat el problema. El Vinaròs-Barcelona sol circular en doble composició i no seria problemàtic acoblar una unitat a l'Aldea procedent de Tortosa. El València-Barcelona circula en doble els dies punta en que es podria fer exactament el mateix que en el cas de Vinaròs. Em temo que són circulacions que no interessen gaire a l'operadora Renfe i continuaran incrementant el temps de trajecte en mitja hora degut al pas per Tortosa. Establir circulacions de regionals entre València i Barcelona en un temps entre 4h 15' i 4h 30' podria significar que en els trajectes intermitjos es deixessin d'utilitzar els grans línies.
User avatar
Archie-250
N6
N6
Posts: 208
Joined: Thursday 17/04/2008 18:16
Location: La Roca del Vallès

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Post by Archie-250 »

- Ahir van veure circular sobre les 9:30 el 449 direcció Girona, i desprès tornada, però la hora ja no la sé.

Salutacions. :hola
Image
aso111
N5
N5
Posts: 98
Joined: Saturday 11/04/2009 17:46
Location: Térmens (Lleida)
Contact:

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Post by aso111 »

que s'en sap alguna cosa d'aquestes unitats? se sap si ja circulen?? arribaran a port-bou o es quedaran a girona??
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Post by canalcole »

Encara no circulen , però, quan ho faci, ho faran amb els serveis BCN - Figueres - Portbou.
De moment, la 449.003 continua al dipòsit de SAC. ;)
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

449 a Portbou?

Post by Guigui »

canalcole wrote:Encara no circulen , però, quan ho faci, ho faran amb els serveis BCN - Figueres - Portbou.
Vista l'experiència amb les 448, no crec que passin de Figueres.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Post by canalcole »

Doncs fins a Figueres. :P :)
User avatar
BB9200
N8
N8
Posts: 748
Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contact:

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Post by BB9200 »

Hi ha CEX que continuen fins a Portbou, i tots ells normalment a càrrec de fabuloses 448 ;) .
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Jordi Freixas

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Post by Jordi Freixas »

El que no entenc d'aquests Catalunya Exprés, és perquè es queden a Portbou enlloc d'arribar fins a Cervera. La qüestió és complicar les coses...
User avatar
BB9200
N8
N8
Posts: 748
Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contact:

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Post by BB9200 »

I jo tampoc, doncs podria vindre'n algun. A no ser que les 448 no càpiguen per el túnel transfronter (cosa que no em crec en absolut, per això), però sí que anirien millor CEX a Cèrbere que els regionals, la veritat. Fins i tot de cara a l'extranjer.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Jordi Freixas

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Post by Jordi Freixas »

Com no hi haurien de cabre per el túnel transfronterer si el mateix Estrella Costa Brava hi passa gairebé* cada dia?

* mode ironia :roll:

El que és surrealista, és que durant el dia pots fer correspondència amb els trens francesos arribant amb les 440 reformades, però amb les 448, que venen a representar un servei de major qualitat i confort, no. Com s'explica això?
User avatar
BB9200
N8
N8
Posts: 748
Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contact:

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Post by BB9200 »

Per això mateix, de cap manera.
Jordi Freixas wrote:Com no hi haurien de cabre per el túnel transfronterer si el mateix Estrella Costa Brava hi passa gairebé* cada dia?

* mode ironia
Home, jo també ho deia en mode irònic. Com no poden passar les 448 i en canvi hi passen les Sybic?
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
aso111
N5
N5
Posts: 98
Joined: Saturday 11/04/2009 17:46
Location: Térmens (Lleida)
Contact:

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Post by aso111 »

a vere si amb la arribada de les noves 449 s'anima aquella zona perque de figueres en amunt la cosa esta fotuda fotuda en quant a gent, nomes agafen el tren per anar a fira a figueres :roll:
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

No n'esperem res

Post by Guigui »

No t'hi facis massa il·lusions. Renfomentadif, de la mà de TP Ferro, ha condemnat la línia entre Figueres i Portbou a la letàrgia en estat vegetatiu.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
aso111
N5
N5
Posts: 98
Joined: Saturday 11/04/2009 17:46
Location: Térmens (Lleida)
Contact:

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Post by aso111 »

per cert les 449 son mes altes que les 448 o no??
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Post by canalcole »

448 -> Altura máxima: 4.260 mm

Fitxa sèrie 448

449 -> Altura máxima: 4.265 mm

Fitxa sèrie 449

Per poc, però les 449 són més altes que les 448.
User avatar
Archie-250
N6
N6
Posts: 208
Joined: Thursday 17/04/2008 18:16
Location: La Roca del Vallès

Re: No n'esperem res

Post by Archie-250 »

Guigui wrote:No t'hi facis massa il·lusions. Renfomentadif, de la mà de TP Ferro, ha condemnat la línia entre Figueres i Portbou a la letàrgia en estat vegetatiu.
Ara quan vulguin fer el By-pass de Girona cap al túnnel d'ample internacional, i fer pasar tots els mercaderíes, la que quedarà pitjor serà Portbou, ja que pocs mercaderíes veurà en ample ibèric... :nono

Salutacions :hola
Image
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”