Estudis informatius a gairebé un quilo
Posted: Wednesday 16/06/2010 10:20
971.000 per un estudi informatiu? Hi ha pel Fòrum algú entès en el tema que em pugui aclarir aquesta quantitat?
La notícia diu que el túnel (que si s'arriba a fer serà l'any 2534) és per combatre la saturació de la línia del Vallès.UT447Barcelona wrote:Rull recupera el proyecto del túnel ferroviario de Horta
http://ccaa.elpais.com/ccaa/2016/04/18/ ... rsoc=TW_CC
Em jugo els nassos a que quadruplicar el tram entre Sarrià i Catalunya surt més barat que aquesta animalada.wefer wrote:La notícia diu que el túnel (que si s'arriba a fer serà l'any 2534) és per combatre la saturació de la línia del Vallès.UT447Barcelona wrote:Rull recupera el proyecto del túnel ferroviario de Horta
http://ccaa.elpais.com/ccaa/2016/04/18/ ... rsoc=TW_CC
La meva pregunta és... quina saturació? I si tan saturada està, per què no s'allarguen andanes i es posen trens "de veritat" (7 o 8 cotxes)? Ja sabem que és car allargar andanes, però sempre serà molt (però molt!) més barat que fer tota una línia nova.
Ara bé, si l'objectiu és donar servei a altres zones o fer una línia més ràpida, res a dir.
Però si us plau, abans de tornar a projectar coses sense sentit (més L9s no!!!) pensem bé per què ho farem servir.
Hay dos opciones para reorganizar los servicios en la línea del Vallès:Don Ramón wrote:Esque ni cuadruplicaciones ni hostias, para empezar poner un tren cada 3 minutos hasta Sant Cugat ya doblamos la capacidad en ese tramo más saturado, a cambio solo hace falta cargarnos la L6 y las paradas exclusivas de ésta y las S5/S55, o incluso se puede mantener el esquema S1/S2/S5/S55 siendo la mitad de trenes S5/S55.
Este anuncio sólamente demuestra una vez más que a esta gente lo que les interesa es hacer grandes obras, sea por el 3% o por la foto.
La opció de la L6 entre Sarrià i Reina Elisenda i S5/S55 totes les hores és la millor solució que lo de la L6 fins a Les Planes. El major fluxe de viatgers vénen de Terrassa, Sabadell, Sant Cugat, Rubí i la UAB, deixar un tren fins a Les Planes seria allargar trens sense sentit. Això si, aquest canvi al meu parer només faria falta als laborables, i si m'apures també els dissabtes, diumenges la demanda no ho justifica. I sé del què parlo, soc usuari habitual jeje.Renfe451 wrote:Hay dos opciones para reorganizar los servicios en la línea del Vallès:Don Ramón wrote:Esque ni cuadruplicaciones ni hostias, para empezar poner un tren cada 3 minutos hasta Sant Cugat ya doblamos la capacidad en ese tramo más saturado, a cambio solo hace falta cargarnos la L6 y las paradas exclusivas de ésta y las S5/S55, o incluso se puede mantener el esquema S1/S2/S5/S55 siendo la mitad de trenes S5/S55.
Este anuncio sólamente demuestra una vez más que a esta gente lo que les interesa es hacer grandes obras, sea por el 3% o por la foto.
- Mantener L6 pero dividirla en dos: Una "L6a" que vaya desde Catalunya hasta Les Planes y la "L6b" cubriendo las lanzaderas entre Sarrià y Reina Elisenda. El resto de líneas sigue con las mismas paradas que ahora.
- Dejar la L6 únicamente entre Sarrià y Reina Elisenda. Las paradas de las líneas S1 y S2 no se modifican, en cambio la S5 y S55 pasarían a circular todos los días y en todas las franjas para mantener el servicio en las estaciones de Sant Gervasi, Bonanova y Tres Torres.
Ho sento, Sergio, però si "el remero" ha de cobrar 2.000€ nets al mes, has de pagar-li a l'empresa més de 5.500€ cada mes. Només cal que tinguis en compte que hi ha 14 pagues, l'IRPF i SS, la quota patronal, les despeses d'estructura, el benefici industrial.. i l'IVA. Tampoc no crec que sigui feina d'una persona en 2 mesos.Santfeliuenc wrote:Y por supuesto, esto lo hace un tío solo en 2 meses, con 2000 € al mes con la tarifa plana de la empresa para el teléfono y llamadas varias, con el mail de la empresa y con su coche para las gestiones abonándole la empresa los kilómetros y pagándose él la comida y los cafés... total: 4000 € + kilómetros + algún extra si el jefe es buenecillo, ¿unos 6.000 €?
Santfeliuenc » Dimecres 16/06/2010 10:45
En su lugar, gana enteros la construcción de un túnel paralelo al ya existente, sin paradas entre Sant Cugat y el centro de Barcelona, que permita ganar capacidad de pasaje y reducir hasta 15 minutos el tiempo de trayecto. [...]
ARTICLE COMPLET:Lo cierto es que la opción de Horta ha sido descalificada por anticipado. El descarte definitivo de la idea, que en su momento llegó a proyectarse tanto viario como ferroviario, se ha materializado con total discreción enmascarado en una modificación puntual del Plan General Metropolitano (MGPM) que se ha tramitado en un paquete junto al Plan Especial de Protección de Collserola (PEPNat) para determinar las cuestiones urbanísticas junto al documento de carácter medioambiental.
Es en dicha modificación del PGM donde se elimina la reserva prevista desde 1976 para el túnel de Horta y que fue motivo de intensos debates políticos y técnicos durante la primera década de los 2000, con opciones para todos los gustos. Muy lejos del ruido de entonces, el Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) ya lo ha aprobado en su Consell Metropolità [...]
El que podrien fer, tot i que el túnel tingui inici a Sant Cugat, és portar-lo cap a Mundet igualment i fer el recorregut vertical pel costat dret de Barcelona.wefer wrote: ↑Thursday 20/08/2020 0:16 M'agradarà veure com solucionen els accessos als dos extrems del túnel, estant tant Sant Cugat com sobretot el tram Gràcia-Pl. Catalunya absolutament col.lapsats.
De tota manera dubto que abans del 2030 veiem res de res, segurament ni tan sols projecte definitiu.
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