Page 3 of 18

Logo

Posted: Monday 18/01/2010 11:06
by Guigui
Potser canviat de cantó...

Re: Traspàs de regionals

Posted: Monday 18/01/2010 11:44
by Oriol
O de color...

Re: Traspàs de regionals

Posted: Monday 18/01/2010 11:47
by Vilarrubla
R (rodalies de Catalunya)
Re (regionals de Catalunya)
:riure

Re: Traspàs de regionals

Posted: Monday 18/01/2010 18:36
by Jordi Freixas
Com es nota que s'apropen les eleccions... xD xD xD xD

Negociacions pel traspàs

Posted: Friday 26/02/2010 10:29
by Guigui
Ahir es van obrir les negociacions pel traspàs de regionals entre la Generalitat i el govern espanyol. Des de la Generalitat esperen tancar-les en qüestió de mesos.

Re: Traspàs de regionals

Posted: Friday 26/02/2010 13:07
by josep_serre
Jo seria partidari d'una sola marca "Trens de Catalunya"
Vilarrubla wrote:R (rodalies de Catalunya)
Re (regionals de Catalunya)
:riure

Re: Traspàs de regionals

Posted: Saturday 27/02/2010 23:00
by elnenabril
Si hi ha traspàs a la Generalitat, ha de haver-hi coordinació d'horaris entre Regionals i Rodalies, el que no pot ser és que un Regional o Mitja Distancia tardi el mateix entre Barcelona i Granollers que un Rodalies, és horrorós!!!

Gestió del trànsit ferroviari

Posted: Sunday 28/02/2010 12:03
by Guigui
Això té a veure amb la gestió del trànsit. Amb l'actual al·lèrgia als avançaments, un regional ha d'anar per força a remolc del rodalia que té al davant.

Re: Traspàs de regionals

Posted: Tuesday 09/03/2010 13:10
by megapauer
Definitivament FGC ja està intentant fent els regionals de Manresa.

Ahir el 15623 al seu pas per Fondarella:

Image

:bleah

Re: Traspàs de regionals

Posted: Friday 27/08/2010 19:02
by Sky
El traspàs dels trens regionals, l'any que ve

• El conseller Joaquim Nadal ho diu a COMRàdio el dia que anuncia trens semidirectes entre Barcelona, Vic i Puigcerdà

El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, ha assegurat aquest matí que l'any que ve s'aconseguirà el traspàs a la Generalitat de la gestió dels trens regionals. "Hem de suposar que serà al 2011 l’efectivitat del traspàs de dels trens regionals", ha assegurat. Així ho ha dit el conseller en una entrevista al programa El dia a COMRàdio que ha dit que després d'aconseguir el traspàs de Rodalies, el següent pas és aconseguir aquesta altra competència. Segons en el conseller Nadal el traspàs podria fer-se efectiu abans del final de lesgislatura o quedar prou avançat perquè l'assumeixi el nou Govern català.

El conseller també ha avançat que la línia entre Barcelona i Puigcerdà retallarà el seu recorregut en 30 o 40 minuts. Aquest mateix divendres, quan el Departament presenti les novetats en Rodalies, s'anunciarà la posada en marxa de trens semidirectes entre Barcelona i la capital de la Cerdanya. Amb tot, però, ha lamentat "especialment" no poder fer el mateix a la línia de Manresa. Nadal també ha confirmat que el 6 de setembre el servei de Rodalies a la Sagrera recuperarà la normalitat.

"Hem avançat en un sentit positiu i podem dir que dels anuncis que va fer ahir el ministre hi ha una voluntat clara de complir amb Catalunya en relació a la disposició addicional tercera de l’Estatut", ha dit Nadal sobre com queda finalment la retallada d’infraestructures per part del ministeri de Foment.

Més places

La millora de la connexió entre Barcelona i Puigcerdà no ha estat l'única millora anunciada aquest divendres pel conseller Nadal, que ha afirmat que el servei de Rodalies de Catalunya augmentarà un 15% les places de les línies R2 sud i R4. Nadal ha dit que els usuaris de la línia R2 sud disposaran de 212.000 places, 45.000 en hora punta. La R4, de la seva banda, incrementarà l'oferta habitual en hora punta un 26,5%, situant-se en 42.000 places en horari de màxima afluència d'un total de 155.000. Aquesta ampliació de l'oferta s'aconseguirà, segons el Govern, amb trens de doble composició.

També Nadal també ha donat a conèixer les obres de millora i adequació de les estacions de Molins de Rei i Sitges, a les quals s'uniran a final d'any les de Cerdanyola del Vallès, Vilassar de Mar, Santa Perpètua de Mogoda i Sant Andreu Arenal.

Una altra de les actuacions previstes serà la posada en marxa, a partir del 15 de setembre, d'un pla de millora de la seguretat i control del frau. El pla preveu augmentar la sanció mínima per viatjar sense bitllet de 9,3 a 50 euros -el mateix nivell que a la resta dels operadors de la Regió Metropolitana- i la contractació de 32 nous agents de seguretat.

http://www.lamalla.cat/societat/article?id=399163

Re: Traspàs de regionals

Posted: Saturday 28/08/2010 0:37
by liniadelRipollés
Veurem trens de REgionals de Catalunya fins a Faió i Ulldecona?
megapauer wrote:Definitivament FGC ja està intentant fent els regionals de Manresa.

Ahir el 15623 al seu pas per Fondarella:

Image

:bleah

Re: Traspàs de regionals

Posted: Saturday 28/08/2010 0:44
by liniadelRipollés
Celebro el retall de temps a la línia de Puigcerdà, encara que experiències anteriors demostren que la via única és prou complicada de gestionar en degradat amb trens semidirectes com per a no poder preveure problemes. Algú del CTC deu estar revisant bé aquestes noves malles.
Veig que ADIF aixecarà gran part de les limitacions de velocitat poc coherents existents al tram Vic-Puigcerdà, ho celebro de debò. Ara ens haurem d'enrecordar de la línia de La Pobla de Segur, on també pot retallar-se un gruix de minuts prou important.



Sky wrote:El traspàs dels trens regionals, l'any que ve

• El conseller Joaquim Nadal ho diu a COMRàdio el dia que anuncia trens semidirectes entre Barcelona, Vic i Puigcerdà

El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, ha assegurat aquest matí que l'any que ve s'aconseguirà el traspàs a la Generalitat de la gestió dels trens regionals. "Hem de suposar que serà al 2011 l’efectivitat del traspàs de dels trens regionals", ha assegurat. Així ho ha dit el conseller en una entrevista al programa El dia a COMRàdio que ha dit que després d'aconseguir el traspàs de Rodalies, el següent pas és aconseguir aquesta altra competència. Segons en el conseller Nadal el traspàs podria fer-se efectiu abans del final de lesgislatura o quedar prou avançat perquè l'assumeixi el nou Govern català.

El conseller també ha avançat que la línia entre Barcelona i Puigcerdà retallarà el seu recorregut en 30 o 40 minuts. Aquest mateix divendres, quan el Departament presenti les novetats en Rodalies, s'anunciarà la posada en marxa de trens semidirectes entre Barcelona i la capital de la Cerdanya. Amb tot, però, ha lamentat "especialment" no poder fer el mateix a la línia de Manresa. Nadal també ha confirmat que el 6 de setembre el servei de Rodalies a la Sagrera recuperarà la normalitat.

"Hem avançat en un sentit positiu i podem dir que dels anuncis que va fer ahir el ministre hi ha una voluntat clara de complir amb Catalunya en relació a la disposició addicional tercera de l’Estatut", ha dit Nadal sobre com queda finalment la retallada d’infraestructures per part del ministeri de Foment.

Més places

La millora de la connexió entre Barcelona i Puigcerdà no ha estat l'única millora anunciada aquest divendres pel conseller Nadal, que ha afirmat que el servei de Rodalies de Catalunya augmentarà un 15% les places de les línies R2 sud i R4. Nadal ha dit que els usuaris de la línia R2 sud disposaran de 212.000 places, 45.000 en hora punta. La R4, de la seva banda, incrementarà l'oferta habitual en hora punta un 26,5%, situant-se en 42.000 places en horari de màxima afluència d'un total de 155.000. Aquesta ampliació de l'oferta s'aconseguirà, segons el Govern, amb trens de doble composició.

També Nadal també ha donat a conèixer les obres de millora i adequació de les estacions de Molins de Rei i Sitges, a les quals s'uniran a final d'any les de Cerdanyola del Vallès, Vilassar de Mar, Santa Perpètua de Mogoda i Sant Andreu Arenal.

Una altra de les actuacions previstes serà la posada en marxa, a partir del 15 de setembre, d'un pla de millora de la seguretat i control del frau. El pla preveu augmentar la sanció mínima per viatjar sense bitllet de 9,3 a 50 euros -el mateix nivell que a la resta dels operadors de la Regió Metropolitana- i la contractació de 32 nous agents de seguretat.

http://www.lamalla.cat/societat/article?id=399163

Re: Traspàs de regionals

Posted: Saturday 28/08/2010 1:03
by 437.001
Adolf, no sé ben bé si el que diu el text es refereix al nou servei semidirecte BCN-Puigcerdà amb parades només a Vic i Ripoll o bé significarà un aixecament definitiu de les limitacions per a tots els trens.
Pot ser que la notícia tingui trampa.

Re: Traspàs de regionals

Posted: Saturday 28/08/2010 2:25
by liniadelRipollés
Les limitacions de velocitat poden ser permanents o temporals, per a tots els trens o només per alguns segons les seves característiques.

No et preocupis: a aquest país li queda poc temps de dubte.
437.001 wrote:Adolf, no sé ben bé si el que diu el text es refereix al nou servei semidirecte BCN-Puigcerdà amb parades només a Vic i Ripoll o bé significarà un aixecament definitiu de les limitacions per a tots els trens.
Pot ser que la notícia tingui trampa.

Re: Traspàs de regionals

Posted: Saturday 28/08/2010 17:04
by canalcole


;) ;) ;)

Re: Traspàs de regionals

Posted: Saturday 28/08/2010 23:20
by Mako448
És dedicaren a pintar els trens de Regionals amb un possible esquema "Regionals de Catalunya"un cop traspassat el servei Regional a la Generalitat?

No em vull imaginar-me una 448R amb una gran R lletja al frontal,quina cosa més lletja per favor!,amb lo maques que són les 448R,i tot i que abans eren més maques quan tenien l'antic esquema de Regionals amb el logo antic al fronal que quedava preciòs,i la línia taronja lateral.

Re: Traspàs de regionals

Posted: Sunday 29/08/2010 8:47
by liniadelRipollés
Els semidirectes de la línia de Puigcerdà es faran amb 447 segons van comentar-me ahir els ferroviaris.

A La Tor de Querol han invertit uns 10 euros en arreglar la connexió entre la nova andana francesa adaptada a tothom i les restes de l'andana espanyola on pugen els usuaris "vers l'Espagne".

Re: Traspàs de regionals

Posted: Sunday 29/08/2010 8:54
by liniadelRipollés
El repintat dels trens regionals serà més complicat, atès que les rotacions inclouen desplaçaments cap a l'Aragó i el País Valencià i fins i tot Castejón de Ebro. Dubto que facin arribar un "Regional de Catalunya" més avall de Vinaròs. Per cert, el tren Barcelona-Vinaròs.., aquest serà competència de la Generalitat? Serà una gran pèrdua per a mi si desapareix amb el traspàs ja que és una gran demostració de cap a on miren històricament les relacions dels vinarossencs.

Pintaran els trens de la línia de la Pobla? Seran incapaços de fer-ne una gestió totalment FGC?

Mako448 wrote:És dedicaren a pintar els trens de Regionals amb un possible esquema "Regionals de Catalunya"un cop traspassat el servei Regional a la Generalitat?

No em vull imaginar-me una 448R amb una gran R lletja al frontal,quina cosa més lletja per favor!,amb lo maques que són les 448R,i tot i que abans eren més maques quan tenien l'antic esquema de Regionals amb el logo antic al fronal que quedava preciòs,i la línia taronja lateral.

Decentralització per a la gent o per a la parròquia?

Posted: Sunday 29/08/2010 17:33
by Guigui
liniadelRipollés wrote:El repintat dels trens regionals serà més complicat, atès que les rotacions inclouen desplaçaments cap a l'Aragó i el País Valencià i fins i tot Castejón de Ebro. Dubto que facin arribar un "Regional de Catalunya" més avall de Vinaròs. Per cert, el tren Barcelona-Vinaròs.., aquest serà competència de la Generalitat? Serà una gran pèrdua per a mi si desapareix amb el traspàs ja que és una gran demostració de cap a on miren històricament les relacions dels vinarossencs.
Serà la pedra de toc per a veure fins a quin punt aquest estat entén de què va una decentralització de debò. Ara bé, vists precedents recents, molt em temo que no passarà de guerra de taifes lliurada en nom d'etiquetes i pseudodissenys.

Re: Traspàs de regionals

Posted: Sunday 29/08/2010 19:20
by 470
los 449 casi no tienen 6 meses de vida, ¿ya queremos pintarlos de nuevo?