Alteracions de servei a Renfe per obres
La puntualització és totalment correcte, a més afegint els R7 q també aniran per Sagrera AVE i no pel túnel de la Meridiana
L'únic però seria el tema del túnel de Montcada, q és un projecte q encara està a l'aire ja q el propi l'ajuntament de Montcada va aprovar una moció demanant que no es construeixi, pq els privaria de trens directes a Sabadell i Terrassa. La Generalitat va ser receptiva amb el tema i en principi va desprogramar aquesta actuació del PDI, però ja veurem què passa.
L'únic però seria el tema del túnel de Montcada, q és un projecte q encara està a l'aire ja q el propi l'ajuntament de Montcada va aprovar una moció demanant que no es construeixi, pq els privaria de trens directes a Sabadell i Terrassa. La Generalitat va ser receptiva amb el tema i en principi va desprogramar aquesta actuació del PDI, però ja veurem què passa.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
L'ajuntament de Montcada i Reixac en comptes de demanar tantes coses de la Generalitat i de Renfe es podria dedicar fer campanya perquè la gent del seu municipi pagui cada cop que utilitza el tren, doncs és un municipi on la major part de la gent es pensa que el tren és gratis.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Cert fantito, gràcies per la correcció. El que és cert que les estacions de RENFE són incertes, el que és segur que a Sagrera AV pararan R1 i R2 (si fessin el tunel, quan el fagin també pararien R3) a Sagrera Meridiana, si la RENFE es decideix a ferla, que ultimament se'n desenten del tema pararien R4 R7 i fins que no es fes aquest tunel pararien R3.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
·La taquillera de Torello l'ha liat: Ha dit als passatgers que el tren finalitzaria a Montcada-Bifurcacio i que d'alla tenien que continuar en Metro.
·EL tren era de 2 vagons, nava a tope i aamb 16 minuts de retard. A torello nomes deien "tren procedent de Puigcerda, no deien on anava.
·Les maquines del metro de clot no admetien el billet de renfe. ma tingut que obrir la taquillera.
·Podria haver parat a st.andreu comtal. A molts de sant andreu arenat els auria nat be.
·EL tren era de 2 vagons, nava a tope i aamb 16 minuts de retard. A torello nomes deien "tren procedent de Puigcerda, no deien on anava.
·Les maquines del metro de clot no admetien el billet de renfe. ma tingut que obrir la taquillera.
·Podria haver parat a st.andreu comtal. A molts de sant andreu arenat els auria nat be.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Segur??
A veure, els trens de Puigcerdà sí, però els R3 de Vic acaba a Montcada-Bf, no?mikado wrote:Una matització, els R3 estan tenint origen i/o destinació L'Hospitalet de Ll, no acaben a Montcada sinò que segueixen fins L'H.
davida wrote:www.renfe.es:
· Líniea 3 de Rodalies (Vic - L’Hospitalet): Es prestarà el servei habitual entre Vic i Montcada Bifurcació. En aquesta estació, els viatgers podran utilitzar els trens de la línia 7 per enllaçar amb Torre del Baró i Sant Andreu Arenal, o la línia 4 amb la resta d’estacions de Barcelona.
· Línia Puigcerdà i Media Distancia Barcelona – Manresa – Lleida: Realitzaran el mateix itinerari que la línia 4 de Rodalies a la ciutat de Barcelona: Sants – Plaça Catalunya – Arc de Triomf i Clot-Aragó, per a recuperar el seu itinerari habitual a Montcada Bifurcació. Aquests trens no efectuaran parada a Sant Andreu Arenal i Torre del Baró.
Jo el que estic fart és que la línia de La Tour que per mi és una línia de rodalies(R3)sempre se l'ha parti,vull dir,és digui línia de Puigcerdà(a la mefagonia sona;Tren procedent de La tour destinació Hospitalet)a vegades dieun regionals i altres estacions rodalies,tant costava ficar la línia de Pugcerdà dins la R3?
Re: Segur??
Ok deus tenir raó.U-Bahn wrote:A veure, els trens de Puigcerdà sí, però els R3 de Vic acaba a Montcada-Bf, no?mikado wrote:Una matització, els R3 estan tenint origen i/o destinació L'Hospitalet de Ll, no acaben a Montcada sinò que segueixen fins L'H.davida wrote:www.renfe.es:
· Líniea 3 de Rodalies (Vic - L’Hospitalet): Es prestarà el servei habitual entre Vic i Montcada Bifurcació. En aquesta estació, els viatgers podran utilitzar els trens de la línia 7 per enllaçar amb Torre del Baró i Sant Andreu Arenal, o la línia 4 amb la resta d’estacions de Barcelona.
· Línia Puigcerdà i Media Distancia Barcelona – Manresa – Lleida: Realitzaran el mateix itinerari que la línia 4 de Rodalies a la ciutat de Barcelona: Sants – Plaça Catalunya – Arc de Triomf i Clot-Aragó, per a recuperar el seu itinerari habitual a Montcada Bifurcació. Aquests trens no efectuaran parada a Sant Andreu Arenal i Torre del Baró.
El meu era un La Tour que ara ja no sé si és Regional, Media Distancia, Rodalies, Rodalies Express, Civis, Civia, Borreguero...
RENFE em treu de polleguera . . . però si es considera R3 Vic tens tota la raó . . .
Coses de RENFE
N ho té clar
Em sembla que ni Renfe sap què és la línia de La Tour, si un Regional, un Media Distancia, un Cercanías, un Catalunya Express o un línea con mucha pendiente y una vuelta de caracol que conecta a los polacos con los franceses.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Els trens que pujen a Puigcerdà tècnicament són Rodalies, però amb bitllets i tarifes de Regionals (ara Media Distància).
Les meves conclusions que he tret del tall d'avui
- Els trens no paren a Sant Andreu Comtal
- La megafonia de Montcada Bifurcació és manual
- Els trens de la linia R7, tenen la megafonia espatllada.
- Als trens de la R4 l'estació de Clot l'anuncia el maquinista manualment
- A Clot els Terrassa(s) i Manresa (s) i Lleida (s) via Manresa son anunciats amb megafonia centralitzada. Els trens de La Tor i Puigcerdà són anunciats manualment. No anuncien els Martorell(s) i Sant Vicenç de C. (s) via Vilafranca.
- Els únics trens de tota la xarxa de Rodalia que van puntuals són els que tenen origen Montcada Bifurcació i que van a Vic.
-Quan passes un bitllet senzillde Renfe (sigui Rodalies o Regionals) per una cancel.ladora del metro no et marca res, simplement et deixa passar.
Em queda inspeccionar Sant Andreu Arenal.
Les meves conclusions que he tret del tall d'avui
- Els trens no paren a Sant Andreu Comtal
- La megafonia de Montcada Bifurcació és manual
- Els trens de la linia R7, tenen la megafonia espatllada.
- Als trens de la R4 l'estació de Clot l'anuncia el maquinista manualment
- A Clot els Terrassa(s) i Manresa (s) i Lleida (s) via Manresa son anunciats amb megafonia centralitzada. Els trens de La Tor i Puigcerdà són anunciats manualment. No anuncien els Martorell(s) i Sant Vicenç de C. (s) via Vilafranca.
- Els únics trens de tota la xarxa de Rodalia que van puntuals són els que tenen origen Montcada Bifurcació i que van a Vic.
-Quan passes un bitllet senzillde Renfe (sigui Rodalies o Regionals) per una cancel.ladora del metro no et marca res, simplement et deixa passar.
Em queda inspeccionar Sant Andreu Arenal.
Re: Renfe Tall Sant Andreu Arenal - Arc de Triomf
Interessant...davida wrote:· Línia Puigcerdà i Media Distancia Barcelona – Manresa – Lleida: Realitzaran el mateix itinerari que la línia 4 de Rodalies a la ciutat de Barcelona: Sants – Plaça Catalunya – Arc de Triomf i Clot-Aragó, per a recuperar el seu itinerari habitual a Montcada Bifurcació. Aquests trens no efectuaran parada a Sant Andreu Arenal i Torre del Baró.
-
- N2
- Posts: 13
- Joined: Sunday 21/01/2007 16:34
- Location: Tocant els tèrmics del serbomotor
- Jefe de C.T.C.
- N5
- Posts: 102
- Joined: Wednesday 04/05/2005 18:44
- Location: Terrassa
Respecte a l'estatus jurídic de la línia Vic-Puigcerdà: Es una línia de Regionals que s'explota en base a un acord amb Rodalies de forma que aquesta cedeix material mòbil i personal per fer-ho.
No es tan complicat...ve a ser com la línia de la Pobla...de titularitat dels FGC però que explota l'Adif y opera Renfe en base a un acord de "lloguer" de material i personal necessari.
Es diu, es comenta, es rumoreja...que la línia de Puigcerdà no es directament de Rodalies (s'enten que s'encarrega directament cobrir els serveis per part de Rodalies) per què hi ha una llei que diu que els Rodalies no poden cobrir trajectes de mes de 100 Km. respecte al nucli al que pertanyen. Jo m'he tornat tonto buscant aquesta llei i no la he trobat, si algú s'avorreix....
No es tan complicat...ve a ser com la línia de la Pobla...de titularitat dels FGC però que explota l'Adif y opera Renfe en base a un acord de "lloguer" de material i personal necessari.
Es diu, es comenta, es rumoreja...que la línia de Puigcerdà no es directament de Rodalies (s'enten que s'encarrega directament cobrir els serveis per part de Rodalies) per què hi ha una llei que diu que els Rodalies no poden cobrir trajectes de mes de 100 Km. respecte al nucli al que pertanyen. Jo m'he tornat tonto buscant aquesta llei i no la he trobat, si algú s'avorreix....
Hola gent!!
Aquí hi ha un detall que m'ha cridat l'atenció:
Encara que la situació sigui temporal, és una molèstia. I com a molèstia que és, aquests trens haurien de fer parada a Sant Andreu Comtal.
Com pot ser que algú que només té 2 missatges escrits en aquest fòrum, parli en plural, i més concretament, en nom de totes i tots els usuaris que habitualment poden fer ús de l'estació de Sant Andreu Arenal?Eslebeberlin wrote:La verdad que los usuarios que bajariamos en Sant Andreu Arenal seria una molesta menor bajar en Sant Andreu Comtal... pero bueno, consideramos que es una situación muy puntual, solo 3 fines de semana.
Encara que la situació sigui temporal, és una molèstia. I com a molèstia que és, aquests trens haurien de fer parada a Sant Andreu Comtal.
He pogut escapar un moment a S. Andreu Arenal, i he vist que hi havien molts informadors i fullets, però no he vist enlloc indicadors de a on es trobava la parada dels busos llançadora (igual m'he despistat, no dic que no hi hagin), i he vist que paraven a la mateixa marquesina dels de la línia 74, indicant "Servei especial", tots de composició doble.
Una cosa ben curiosa era veure a les pantalles indicadores de l'estació, tota l'estona UAB-Martorell, UAB-Martorell, UAB-Martorell...potser, indicant les hores a les que passava hi havia prou
Una cosa ben curiosa era veure a les pantalles indicadores de l'estació, tota l'estona UAB-Martorell, UAB-Martorell, UAB-Martorell...potser, indicant les hores a les que passava hi havia prou
Jo crec que en general s'ho han muntat bastant bé els de la Renfe. Potser hi havia algunes coses que es podriens haver fet millor com allargar la R3 o quelcom de semblant però veient l'historial de la empresa tampoc no podem demanar massa.
En quant al fet que no parin a St Andreu C, a títol personal ho veig un mal menor perquè tant a St Andreu C com a Clot tenim la L1 de metro que ens porta a Fabra i Puig, tot i que si hem d'anar pel Clot perdrem més temps, però és una situació puntual d'uns quants caps de setmana
En quant al fet que no parin a St Andreu C, a títol personal ho veig un mal menor perquè tant a St Andreu C com a Clot tenim la L1 de metro que ens porta a Fabra i Puig, tot i que si hem d'anar pel Clot perdrem més temps, però és una situació puntual d'uns quants caps de setmana
Hola:
A l'inspecció d'ahir vem veure que el punt neuralgic de les opercacions era Montcada Bifurcació: havia agents d'informació subcontractats, interventors de renfe i gerents de les linies afectades. A dins dels trens els maquinistes enunciaven tant al sortir de Montcada com a Arc de Triomf la situció i el desviament. A les andanes de Sants havia gent subcontractada repartint fullets informatius i també havia agents informadors a Catalunya, Arc de Triomf i Clot Aragó. A Sant Andreu Arenal la informació era exhaustiva, tot i això encara baixaba gent despistada a les andanes, però no es pot demanar més. Havia megafonia telecomandada des de Montcada, parlava el mateix gerent d'una de les linies afectades . A totes les estacions cada 5 minuts sonava un missatje advertint d'aquesta situació com es ve fent des de mitjans de semana.
No he vist el servei substitutori d'autobusos, però en el metro els bitllets de renfe són vàlids teòricament a Fabra i Puig i Arc de Triomf. El més bó es que el bitllet no queda validat i per tant, es pot reaprofitar. Ara l'unic que em falta es provar el servei substitutori d'autobusos.
Salut,
A l'inspecció d'ahir vem veure que el punt neuralgic de les opercacions era Montcada Bifurcació: havia agents d'informació subcontractats, interventors de renfe i gerents de les linies afectades. A dins dels trens els maquinistes enunciaven tant al sortir de Montcada com a Arc de Triomf la situció i el desviament. A les andanes de Sants havia gent subcontractada repartint fullets informatius i també havia agents informadors a Catalunya, Arc de Triomf i Clot Aragó. A Sant Andreu Arenal la informació era exhaustiva, tot i això encara baixaba gent despistada a les andanes, però no es pot demanar més. Havia megafonia telecomandada des de Montcada, parlava el mateix gerent d'una de les linies afectades . A totes les estacions cada 5 minuts sonava un missatje advertint d'aquesta situació com es ve fent des de mitjans de semana.
No he vist el servei substitutori d'autobusos, però en el metro els bitllets de renfe són vàlids teòricament a Fabra i Puig i Arc de Triomf. El més bó es que el bitllet no queda validat i per tant, es pot reaprofitar. Ara l'unic que em falta es provar el servei substitutori d'autobusos.
Salut,