Altaria_Trianilla wrote:marc wrote:Com no ho facin per no haver d'apartar del servei la unitat completa mentre es reforma el cotxe intermig no entenc quia rao pot portar a aquest fet
Segurament sortirà més a compte comprar remolcs intermitjos que reformar els ja existents, ja que podria ser que hi hagi equips importants que impossibilitin o facin molt cara la reforma del Ri.
Més que això, em fa pensar que es toca l'estructura del cotxe, cosa gens fàcil. Les 447 van força buides per baix i dins del que cap, alguns equips es poden reubicar. I seguint la política de RENFE amb els remolcs intermitjos em fa pensar que, certament, aniràn a la foneria avans que aprofitar-los per fer cotxes, per exemple.
Un altre exemple de cotxes amb l'estructura tocada són els 10.000 que es van fer servir per a reformar com a cotxe saló (és a dir, els butaques reclinables, diria que sèrie 10.800 i els de la sèrie 2.000, més coneguts com a Arco). Al tocar la tabiqueria que separava els departaments i que formava part de l'estructura del cotxe, aquests estàn panxeixant poc a poc.
UT440_132M wrote:594-001-0 wrote:Según tengo entendido se construye un nuevo remolque y las 446 y 447 pasan a ser de 4 coches.
Doncs en algunes línies ja poden començar a arreglar andanes, si no volen escalar.
Ep! Que afegeixin un altre cotxe no vol dir que aixequin el pis