Propera reforma de les 447

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
ElDesi1994
N7
N7
Posts: 343
Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
Facebook: Josué Ferrero
Location: Mollet del Vallès
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by ElDesi1994 »

Hr trobat això :D :

http://www.enpuntorenfe.es/punto-a-punto.htm
¿Cómo se van a hacer accesibles las 446 y 447?
Se trata del gran reto para Renfe en materia de adaptación del material. Entre otros motivos por:
- La exigencia de la explotación de cercanías, con gran frecuencia de servicio y de afluencia de clientes.
- Diferentes alturas de andén.
- La inaccesibilidad total del material, que además carece de plazas H y aseos adaptados.
- El volumen de trenes sobre los que hay que actuar, hasta un máximo de 350 composiciones (167 de la 446 y 183 de la 447).
Parlem amb propietat.
User avatar
Oriol
N6
N6
Posts: 218
Joined: Tuesday 01/09/2009 23:13
Location: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Re: Propera reforma de les 447

Post by Oriol »

Altaria_Trianilla wrote:
marc wrote:Com no ho facin per no haver d'apartar del servei la unitat completa mentre es reforma el cotxe intermig no entenc quia rao pot portar a aquest fet :nose
Segurament sortirà més a compte comprar remolcs intermitjos que reformar els ja existents, ja que podria ser que hi hagi equips importants que impossibilitin o facin molt cara la reforma del Ri.
Més que això, em fa pensar que es toca l'estructura del cotxe, cosa gens fàcil. Les 447 van força buides per baix i dins del que cap, alguns equips es poden reubicar. I seguint la política de RENFE amb els remolcs intermitjos em fa pensar que, certament, aniràn a la foneria avans que aprofitar-los per fer cotxes, per exemple.

Un altre exemple de cotxes amb l'estructura tocada són els 10.000 que es van fer servir per a reformar com a cotxe saló (és a dir, els butaques reclinables, diria que sèrie 10.800 i els de la sèrie 2.000, més coneguts com a Arco). Al tocar la tabiqueria que separava els departaments i que formava part de l'estructura del cotxe, aquests estàn panxeixant poc a poc.
UT440_132M wrote:
594-001-0 wrote:Según tengo entendido se construye un nuevo remolque y las 446 y 447 pasan a ser de 4 coches.
Doncs en algunes línies ja poden començar a arreglar andanes, si no volen escalar.
Ep! Que afegeixin un altre cotxe no vol dir que aixequin el pis ;)
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
Jordi Freixas

Re: Propera reforma de les 447

Post by Jordi Freixas »

En cas que finalment s'hi incorpori un nou cotxe de viatgers als tres ja existents, se sap si aquests aniran dotats de tracció propia, o seran cotxes remolc simplement? Penso que aprofitant el caràcter de tren indeformable, aniria molt bé que aquests nous cotxes anessin dotats també de tracció propia.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Andanes per a 3 cotxes

Post by UT440_132M »

Em referia a les andanes, perquè almenys a la R3, la gran majoria només estan a nivell per albergar 3 cotxes, quan a vegades van en doble composició, s'ha de fer un salt d'almenys 20/25 cms, des de l'últim esglaó fins a l'andana, a això em referia.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
marc
N8
N8
Posts: 666
Joined: Tuesday 25/11/2008 23:11
Location: Vic, Osona, Catalunya

Re: Propera reforma de les 447

Post by marc »

Per els amants de la lectura aqui teniu el link amb la revista de renfe, on apareix aquesta informació:

http://www.enpuntorenfe.es/punto-a-punto.htm

El que si que no us puc dir es on vaig llegir que la reforma de les 447 es tractava de substituir els Ri per cotxes nous adaptats, per tant continuaran sent de 3 cotxes. Per cert, com es que tambe reformaran totes les seves germanes 446 si a les rodalies de bilbao hi ha andanes altes?
De nou al FTC
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Re: Propera reforma de les 447

Post by Pere »

marc wrote:Per els amants de la lectura aqui teniu el link amb la revista de renfe, on apareix aquesta informació:

http://www.enpuntorenfe.es/punto-a-punto.htm

El que si que no us puc dir es on vaig llegir que la reforma de les 447 es tractava de substituir els Ri per cotxes nous adaptats, per tant continuaran sent de 3 cotxes. Per cert, com es que tambe reformaran totes les seves germanes 446 si a les rodalies de bilbao hi ha andanes altes?
A Madrid també hi han 446.
User avatar
ElDesi1994
N7
N7
Posts: 343
Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
Facebook: Josué Ferrero
Location: Mollet del Vallès
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by ElDesi1994 »

Pere wrote:A Madrid també hi han 446.
A Santander, Irún, Llanera, Sevilla i Ollargan, també hi han :D .
Parlem amb propietat.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: Propera reforma de les 447

Post by UT596001 »

marc wrote:si a les rodalies de bilbao hi ha andanes altes?
Només les línies del BPT (C-1 i C-2), la C-3 no té andanes altes.
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by sigfrid440s »

Molt molt molt curios aquest projecte. Veure una 447 amb un Ri nou de trinca... quin bitxo mes raro...

La pregunta que em faig ara es...que faran amb els Ri sobrants?
User avatar
ElDesi1994
N7
N7
Posts: 343
Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
Facebook: Josué Ferrero
Location: Mollet del Vallès
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by ElDesi1994 »

sigfrid440s wrote:Molt molt molt curios aquest projecte. Veure una 447 amb un Ri nou de trinca... quin bitxo mes raro...

La pregunta que em faig ara es...que faran amb els Ri sobrants?
En teoria serien les mateixes composicions amb un R nou (sense eliminar els actuals):

M+Ri+Ri+M. En teoria. (un dels dos Ri nou)
Parlem amb propietat.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Potència

Post by Guigui »

La qüestió és: les 447 tenen prou potència per a arrossegar dos remolcs en totes les condicions previsibles de servei?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Rampes

Post by UT440_132M »

Ara que dius això, imagina't que en pendent normal no puguin, doncs això les descarta per fer les rampes de 4 mil·lèssimes del Transpirinenc.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Rampes

Post by victorcasta »

UT440_132M wrote:Ara que dius això, imagina't que en pendent normal no puguin, doncs això les descarta per fer les rampes de 40 mil·lèssimes del Transpirinenc.
Jordi Freixas

Re: Propera reforma de les 447

Post by Jordi Freixas »

Pero les 446/447 no tenen la traccio al llarg de tot el tren? Dedueixo que en cas d'anar amb un cotxe de mes, tambe aniria aquest amb traccio, no?
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Propera reforma de les 447

Post by victorcasta »

No. El cotxe central és remolc i els seus bogis no estan motoritzats.
Jordi Freixas

Re: Propera reforma de les 447

Post by Jordi Freixas »

Collons... llavors el que no he entes mai es perque els pantografs es troben precisament en el vago central.

I en qualsevol cas... no es podria solventar el tema del pes motoritzant el vago de nova construccio?
alkolo89
N6
N6
Posts: 164
Joined: Thursday 26/02/2009 11:57

Re: Propera reforma de les 447

Post by alkolo89 »

Si et fixes, els pantografs estan en el vagó central, mentre que al sostre dels dos motors tens totes les resistències elèctriques.


Salut
Jordi Freixas

Re: Propera reforma de les 447

Post by Jordi Freixas »

Sí sí però llavors, què passarà amb el vagó de nova incorporació entre el cotxe remolc i un dels cotxes motors? Serà motoritzat o simplement remolc?
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Llegint el fil sencer, hom acaba traient-ne conclusions

Post by Guigui »

Si se substitueix el remolc actual, serà remolc. Si s'afegeix com a quart cotxe... :roll:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Re: Propera reforma de les 447

Post by BRILL 18 »

Jordi Freixas wrote:Collons... llavors el que no he entes mai es perque els pantografs es troben precisament en el vago central.

I en qualsevol cas... no es podria solventar el tema del pes motoritzant el vago de nova construccio?
El fet de que un vago tingui pantograf, no vol dir que sigui motor , com tampoc per ser motor es imprescindible que porti pantograf ( cas de la serie 700 de FGC)
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”