Page 3 of 7
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Monday 18/01/2010 0:34
by ElDesi1994
Hr trobat això
:
http://www.enpuntorenfe.es/punto-a-punto.htm
¿Cómo se van a hacer accesibles las 446 y 447?
Se trata del gran reto para Renfe en materia de adaptación del material. Entre otros motivos por:
- La exigencia de la explotación de cercanías, con gran frecuencia de servicio y de afluencia de clientes.
- Diferentes alturas de andén.
- La inaccesibilidad total del material, que además carece de plazas H y aseos adaptados.
- El volumen de trenes sobre los que hay que actuar, hasta un máximo de 350 composiciones (167 de la 446 y 183 de la 447).
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Monday 18/01/2010 1:40
by Oriol
Altaria_Trianilla wrote:marc wrote:Com no ho facin per no haver d'apartar del servei la unitat completa mentre es reforma el cotxe intermig no entenc quia rao pot portar a aquest fet
Segurament sortirà més a compte comprar remolcs intermitjos que reformar els ja existents, ja que podria ser que hi hagi equips importants que impossibilitin o facin molt cara la reforma del Ri.
Més que això, em fa pensar que es toca l'estructura del cotxe, cosa gens fàcil. Les 447 van força buides per baix i dins del que cap, alguns equips es poden reubicar. I seguint la política de RENFE amb els remolcs intermitjos em fa pensar que, certament, aniràn a la foneria avans que aprofitar-los per fer cotxes, per exemple.
Un altre exemple de cotxes amb l'estructura tocada són els 10.000 que es van fer servir per a reformar com a cotxe saló (és a dir, els butaques reclinables, diria que sèrie 10.800 i els de la sèrie 2.000, més coneguts com a Arco). Al tocar la tabiqueria que separava els departaments i que formava part de l'estructura del cotxe, aquests estàn panxeixant poc a poc.
UT440_132M wrote:594-001-0 wrote:Según tengo entendido se construye un nuevo remolque y las 446 y 447 pasan a ser de 4 coches.
Doncs en algunes línies ja poden començar a arreglar andanes, si no volen escalar.
Ep! Que afegeixin un altre cotxe no vol dir que aixequin el pis
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Monday 18/01/2010 2:11
by Jordi Freixas
En cas que finalment s'hi incorpori un nou cotxe de viatgers als tres ja existents, se sap si aquests aniran dotats de tracció propia, o seran cotxes remolc simplement? Penso que aprofitant el caràcter de tren indeformable, aniria molt bé que aquests nous cotxes anessin dotats també de tracció propia.
Andanes per a 3 cotxes
Posted: Monday 18/01/2010 13:06
by UT440_132M
Em referia a les andanes, perquè almenys a la R3, la gran majoria només estan a nivell per albergar 3 cotxes, quan a vegades van en doble composició, s'ha de fer un salt d'almenys 20/25 cms, des de l'últim esglaó fins a l'andana, a això em referia.
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Tuesday 19/01/2010 20:43
by marc
Per els amants de la lectura aqui teniu el link amb la revista de renfe, on apareix aquesta informació:
http://www.enpuntorenfe.es/punto-a-punto.htm
El que si que no us puc dir es on vaig llegir que la reforma de les 447 es tractava de substituir els Ri per cotxes nous adaptats, per tant continuaran sent de 3 cotxes. Per cert, com es que tambe reformaran totes les seves germanes 446 si a les rodalies de bilbao hi ha andanes altes?
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Tuesday 19/01/2010 21:32
by Pere
marc wrote:Per els amants de la lectura aqui teniu el link amb la revista de renfe, on apareix aquesta informació:
http://www.enpuntorenfe.es/punto-a-punto.htm
El que si que no us puc dir es on vaig llegir que la reforma de les 447 es tractava de substituir els Ri per cotxes nous adaptats, per tant continuaran sent de 3 cotxes. Per cert, com es que tambe reformaran totes les seves germanes 446 si a les rodalies de bilbao hi ha andanes altes?
A Madrid també hi han 446.
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Tuesday 19/01/2010 21:52
by ElDesi1994
Pere wrote:A Madrid també hi han 446.
A Santander, Irún, Llanera, Sevilla i Ollargan, també hi han
.
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Tuesday 19/01/2010 22:58
by UT596001
marc wrote:si a les rodalies de bilbao hi ha andanes altes?
Només les línies del BPT (C-1 i C-2), la C-3 no té andanes altes.
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Tuesday 19/01/2010 23:08
by sigfrid440s
Molt molt molt curios aquest projecte. Veure una 447 amb un Ri nou de trinca... quin bitxo mes raro...
La pregunta que em faig ara es...que faran amb els Ri sobrants?
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Tuesday 19/01/2010 23:12
by ElDesi1994
sigfrid440s wrote:Molt molt molt curios aquest projecte. Veure una 447 amb un Ri nou de trinca... quin bitxo mes raro...
La pregunta que em faig ara es...que faran amb els Ri sobrants?
En teoria serien les mateixes composicions amb un R nou (sense eliminar els actuals):
M+Ri+Ri+M.
En teoria. (un dels dos Ri nou)
Potència
Posted: Tuesday 19/01/2010 23:18
by Guigui
La qüestió és: les 447 tenen prou potència per a arrossegar dos remolcs en totes les condicions previsibles de servei?
Rampes
Posted: Tuesday 19/01/2010 23:33
by UT440_132M
Ara que dius això, imagina't que en pendent normal no puguin, doncs això les descarta per fer les rampes de 4 mil·lèssimes del Transpirinenc.
Re: Rampes
Posted: Tuesday 19/01/2010 23:40
by victorcasta
UT440_132M wrote:Ara que dius això, imagina't que en pendent normal no puguin, doncs això les descarta per fer les rampes de 40 mil·lèssimes del Transpirinenc.
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Wednesday 20/01/2010 0:06
by Jordi Freixas
Pero les 446/447 no tenen la traccio al llarg de tot el tren? Dedueixo que en cas d'anar amb un cotxe de mes, tambe aniria aquest amb traccio, no?
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Wednesday 20/01/2010 0:20
by victorcasta
No. El cotxe central és remolc i els seus bogis no estan motoritzats.
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Wednesday 20/01/2010 1:14
by Jordi Freixas
Collons... llavors el que no he entes mai es perque els pantografs es troben precisament en el vago central.
I en qualsevol cas... no es podria solventar el tema del pes motoritzant el vago de nova construccio?
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Wednesday 20/01/2010 10:03
by alkolo89
Si et fixes, els pantografs estan en el vagó central, mentre que al sostre dels dos motors tens totes les resistències elèctriques.
Salut
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Wednesday 20/01/2010 15:36
by Jordi Freixas
Sí sí però llavors, què passarà amb el vagó de nova incorporació entre el cotxe remolc i un dels cotxes motors? Serà motoritzat o simplement remolc?
Llegint el fil sencer, hom acaba traient-ne conclusions
Posted: Wednesday 20/01/2010 15:40
by Guigui
Si se substitueix el remolc actual, serà remolc. Si s'afegeix com a quart cotxe...
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Wednesday 20/01/2010 15:45
by BRILL 18
Jordi Freixas wrote:Collons... llavors el que no he entes mai es perque els pantografs es troben precisament en el vago central.
I en qualsevol cas... no es podria solventar el tema del pes motoritzant el vago de nova construccio?
El fet de que un vago tingui pantograf, no vol dir que sigui motor , com tampoc per ser motor es imprescindible que porti pantograf ( cas de la serie 700 de FGC)