metring wrote:Exacte, de moment no es pot parlar de configuració definitiva, però a veure si al gener (si respecten el que van dir de que la R2 estaria tallada durant 2 anys), com unificaran la línia.
O potser ho deixaran tal i com estava (R2 i R10) fent que els trens de Sant Vicenç acabin o a Montcada, o a Granollers i a l'Estació de França.
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Posted: Wednesday 11/08/2010 19:18
by Mako448
Jo sincermanet,allargaria fins a Granollers Centre els SVC-SAC,en cas de que torni la R10 i la R2 sigui una sola línia.
Les freqüències fins a Granollers,en general,són penoses i insuficients,sobretot en cap de setmana i matí de laborables amb un tren cada 30 minuts.Perllogant els SVC-SAC fins Granollers és guanya 2 trens més per hora i sentit,cosa que s'agraeix molt.SI de cas els trens amb origen/destí Sant Celoni és pdorien saltar alguna estaciçó entre Granollers i Barcelona.
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Posted: Wednesday 11/08/2010 19:52
by solde13
Mako448 wrote:Jo sincermanet,allargaria fins a Granollers Centre els SVC-SAC,en cas de que torni la R10 i la R2 sigui una sola línia.
Les freqüències fins a Granollers,en general,són penoses i insuficients,sobretot en cap de setmana i matí de laborables amb un tren cada 30 minuts.Perllogant els SVC-SAC fins Granollers és guanya 2 trens més per hora i sentit,cosa que s'agraeix molt.SI de cas els trens amb origen/destí Sant Celoni és pdorien saltar alguna estaciçó entre Granollers i Barcelona.
Això seria una gran idea, però si miro pels meus interessos, en el cas de que els trens de Sant Celoni no paressin a totes les estacions, Montmeló no guanyaria cap tren. I actualment de Barcelona a Granollers només es podria avançar a Montcada i Mollet.
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Posted: Wednesday 11/08/2010 21:08
by canalcole
Per una part bé, però... a la que hi hagi una incidència... tota la línia a la M!
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Posted: Saturday 14/08/2010 10:44
by metring
canalcole wrote:Per una part bé, però... a la que hi hagi una incidència... tota la línia a la M!
No té perquè, es torna a fer dos trossos quan hi hagi una incidència.
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Posted: Wednesday 25/08/2010 11:43
by metring
Vaig enviar un mail fa uns dies a la Gene per preguntar quan i com es reunificarà la R2, i aquesta és la magnífica resposta:
Modus operandi
Posted: Thursday 26/08/2010 1:03
by Guigui
S'han deixat una frase:
"No disposem d'informació de dates d'inauguració, tallada de cinta i autobombo restant."
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Posted: Thursday 26/08/2010 10:03
by aim
I es queden tan amples...
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Posted: Thursday 26/08/2010 12:25
by metring
A Gerència de Rodalies Barcelona tampoc en saben res. El proper cop, li ho pregunto a la bruja Lola o al Mag Fèlix
Saben alguna cosa?
Posted: Thursday 26/08/2010 16:49
by Guigui
Mirant-ho més de prop, no estranya tant. Pregunteu quan tenen previst reobrir la Lleida-Manresa, desdoblar la línia fins a Vic, tenir totes les estacions del nucli de rodalia de Barcelona adaptades a PMR (o millor, a Civia), etc.
L’Ajuntament sol·licita un augment de les freqüències de pas i una ampliació dels horaris, sobretot els divendres i els caps de setmana
L’alcalde de Gavà, Joaquim Balsera, ha plantejat a l’Executiu català, com a gestor del servei de Rodalies de RENFE, diferents propostes per a la millora del servei de la línia R2 que enllaça Gavà amb l’estació de Barcelona-Sants. Aquestes propostes van adreçades a ampliar el servei durant tots els dies de la setmana, que actualment està operatiu de 5.06 h del matí (de Gavà a Barcelona) fins a les 22.41 hores (sentit Barcelona-Gavà) durant tots els dies de la setmana. El consistori planteja incrementar la freqüència de pas dels combois entre les 5 i les 9 hores, i entre les 22 i les 23.30 hores. Altres propostes passen per avançar la primera sortida a les 4.50 hores, de dilluns a dijous, i endarrerir la darrera tornada a les 23.30 h. Per als divendres, la primera sortida també s’avançaria a les 4.50 hores mentre que la darrera tornada seria a les 2 de la matinada, coincidint amb l’horari del metro.
Quant als dissabtes, es proposa avançar la primera sortida a les 5 del matí, i endarrerir la darrera tornada a la 1 de la matinada, així com mantenir la freqüència de pas de tornada a Gavà en període d’1 hora coincidint amb el non-stop del metro. Els diumenges, el servei seria de les 5 del matí a les 23.30 hores.
Per a l'alcalde de Gavà, Joaquim Balsera “Aquesta petició és fruit de la reflexió i l'estudi comparatiu amb altres localitats de la corona metropolitana, com Sabadell o Mataró, que diposen, per exemple del servei dels FFGG, i gaudeixen d'un horari més ampli de servei per poder arribar fins a Barcelona”. Balsera ha admès, que “si bé és cert que en els últims anys s'ha millorat força en matèria de mobilitat, amb un major servei de les línies d'autobusos, i invertint en infraestructures com la important obra de l'estació, que actualment s'està executant i que contribuiran a modernitzar-la i a fer-la més accessible, encara cal seguir treballant”. Balsera s'ha referit a l'important projecte de la nova línia de rodalies R3, que amb tres estacions a Gavà, millorarà notablement la connexió amb Barcelona i amb altres localitats del voltant, com ara Cornellà i Esplugues.
Malgrat tot, l'alcalde considera que "cal fer un esforç en l'explotació de les infraestructures actualment disponibles, especialment durant els caps de setmana, com a resposta a una de les reivindicacions fetes pels joves”. Segons Balsera, “amb les propostes que ha fet Gavà es podrà anar fins a Barcelona amb transport públic per gaudir de l'oci nocturn, garantint així una mobilitat responsable, tal i com succeix en altres localitats properes”
Cada dia s'aprenen coses noves
Posted: Thursday 02/12/2010 23:35
by Guigui
Per a l'alcalde de Gavà, Joaquim Balsera “Aquesta petició és fruit de la reflexió i l'estudi comparatiu amb altres localitats de la corona metropolitana, com Sabadell o Mataró, que diposen, per exemple del servei dels FFGG, i gaudeixen d'un horari més ampli de servei per poder arribar fins a Barcelona”.
Ara resulta que el DPTOP fa les obres d'amagatotis...
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Posted: Friday 03/12/2010 0:28
by 437.001
De quin partit és el tal Balsera?
Ho dic per què despenent de quin partit sigui, més aviat pot anar comptant els dies que li queden per plegar...
S´ha de ser ruc.
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Posted: Friday 03/12/2010 14:47
by Mako448
437.001 wrote:De quin partit és el tal Balsera?
Ho dic per què despenent de quin partit sigui, més aviat pot anar comptant els dies que li queden per plegar...
S´ha de ser ruc.
Del PSC.
Sobre la notícia en si,em fa gràcia aixó de demanar el non-stop a les nits,OK que demani en non-stop,peró abans de demanar el non-stop per qué no reclama més seguretat?I si reclama en non-stop,per qué no reclama que aquest non-stop amb la conidició d'un augment significatiu de la seguretat,inclòs que les Mossos d'Esquadra és facin un passeig per els Rodalies Non-Stop?Ara mateix obrir Rodalies la nit dels dissabtes sense cap augment de la seguretat em sembla perillòs.
I sobre l'augment de freqüències,si l'augment de freqüències és a canvi de fer parar tots els trens a totes les estacions,no,no i no.Em nego a que els viatgers que venen de més enllà haguin de trigar encara més per qué un senyor vol que al seu poble hi passi mes trens,els 6 trens hora/sentit de dies laborables considero que és bona freqüència,millorable peró bona freqüència,si de cas seria millor reclamar els 6 trens hora/sentit durant tot el dia,ja que al matí hi ha una franja amb nomès 4 trens hora/sentit.Tot i que li dóno la raó a que s'hauria d'afegir algún tren per la nit sobretot direcció Barcelona,per exemple un tren que surti de Vilanova a les 22.45,23.00 o 23.15 estaria molt bé.A Terrassa l'últim tren surt a les 23.15,a Vilanova en canvi és a les 22.19,i a Vilanova amb més raó hauria de ser l’últim tren passades les 23.00,ja que a l’R2 Sud hi ha més “oci”.Ho considero molt injust aixó últim.
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Posted: Friday 03/12/2010 14:48
by metring
Tens raó, si ja en un tren de dia, de vegades fa por...
I potser caldria incrementar freqüències de dia també, però ara per ara, impossible...
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Posted: Friday 03/12/2010 23:09
by 437.001
Ho posaré també a la secció d´estacions de rodalies en reformes, però convé que sapigueu que a Cubelles hi ha limitació de velocitat per inici d´obres del pas inferior.