Trobada a Can Tunis

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
tintin
N6
N6

Re: Trobada a Can Tunis

Post by tintin »

Hei, jo també vaig amb acompanyant. Se m'havia oblidat.

-aim
-FerrocarrilsCAT
-BCN2008
-Invitat BCN2008
-Trenscat
-wefer
-metring
-Miquel
-tintin
-Acompanyant tintin
-TramviaBlau
-Acompanyant TramviaBlau
-canalcole
-marc
-Javi M (i pot ser també mon pare)
-ElDesi1994.
-Acompanyant d'ElDesi1994
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

-aim
-FerrocarrilsCAT
-BCN2008
-Invitat BCN2008
-Trenscat
-wefer
-metring
-Miquel
-tintin
-TramviaBlau
-Acompanyant TramviaBlau
-canalcole
-marc
-Javi M (i pot ser també mon pare)
-ElDesi1994.
-Acompanyant d'ElDesi1994
-josep_serre

Us estàveu oblidant de mi.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
metring
Administrador

Post by metring »

Des de l'administració, us instem a que es concerti la trobada, amb dia i hora, sino, no té cap mena de sentit fer una llista. Si la situació continua per aquesta banda, ens veurem obligats a esborrar els missatges amb llistes, per evitar situacions de confusió.

Us recordo el missatge d'en Platanito:
Platanito wrote:
Insisteixo: Si voleu ressucitar fantasmes de trobades improbables, almenys aporteu-hi una mica d'esforç per fer-les possibles. No té cap sentit apuntar-se a un esdeveniment que pot trigar mesos a tenir lloc. Així que en comptes d'inflar el tamany d'un fil tan improductiu com aquest, si tantes ganes teniu de fer aquesta trobada, mireu de fer-la possible. Potser penseu que si algú organitza aquesta activitat d'aquí a sis o dotze mesos s'agafarà la llista tal qual? D'aquí a mig any la gent pot haver canviat de feina, pot haver-se mudat, pot tenir problemes de salut o de mobilitat, o simplement pot haver deixat de passar-se pel fòrum amb la freqüència malaltissa amb què ho fem alguns.

Més coherència, més iniciativa i una mica menys d'egoïsme, si us plau.
wefer
Administrador

Post by wefer »

A veure si ens aclarim:
1- NO hi ha trobada.
2- NO s'estan fent gestions per fer-la.
3- La llista que s'està fent, NO serveix per a res.

En definitiva:

En aquest fil s'acceptaran missatges sobre els progressos que s'estiguin fent per muntar la trobada. La resta, seran eliminats ja que no tenen sentit.
Javi M
N9
N9

Post by Javi M »

Senyors administradors;

¿Podeu dir-nos on s'ha d'anar per tal de que algú pugui fer la gestió de demanar el permís?
¿Per demanar el permís cal sàpiguer el nombre d'asistents, el día i l'hora de la visita?

Gràcies
Guigui
Administrador

La informació, a càrrec de qui ho organitzi

Post by Guigui »

Vull recordar que aquesta trobada, en cap moment ha sigut promoguda des de l'Administració del Fòrum. En aquest sentit, no disposem de la informació necessària sobre els requisits.

Evidentment, tothom és lliure d'organitzar-ne una, però això en cap cas significa que cap administrador tingui l'obligació d'implicar-s'hi.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Javi M
N9
N9

Post by Javi M »

Ok, no ho sabia, rectifico:

Hola;

¿Algú pot dir-nos on s'ha d'anar per tal de que algú pugui fer la gestió de demanar el permís?
¿Sabeu si per demanar el permís cal sàpiguer el nombre d'asistents, el día i l'hora de la visita?

Gràcies
BCN2008
N8
N8

Post by BCN2008 »

Tot i que jo segurament no hi acabi assistint si es fa una trobada, haig de dir-vos que el passat dia 12 de desembre (dissabte) vaig anar a veure si podia entrar a les instal·lacions, i em van dir que aquell dia era festiu i que no s'hi podia accedir.
Desconec si aquella raó era real o si em van negar l'entrada "per que si", pero us adverteixo sobre aixo.
Javi M
N9
N9

Post by Javi M »

¿Vas anar a preguntar a Sans o a Can Tunis directament?
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Si algú pren l'iniciativa de demanar una visita a Can Tunis, que no sé ni tan sols a qui s'ha de demanar, probablement a Integria, que a Sants no hi és, em penso, la primera cosa que voldran saber és el nombre de persones que formaran el grup si és que no demanen més dades per tant, home, una llista no em sembla mala idea.

Sobre la possibilitat de visitar, tingueu molt clar que un taller és un recinte privat i com a tal el seu propietari Renfe-Operadora té tot el dret a restringir-hi l'accés i a permetre'l només segons les seves normes i sí, l'Adif ha suprimit el permís de fotografies però no pas Renfe-Operadora, val a dir que cap document reconeix la prohibició de les fotografies però en qualsevol cas torno a insistir un taller és un recinte privat on d'alguna forma no hi pintem res, a menys que ens hi autoritzin a entrar.

Un grup d'una vintena de persones com el que sembla que podria ser només podria anar-hi amb una autorització pel grup i no a parlar amb el guàrdia i que aquest segons li semblem bona o mala gent o dubtosa ens deixi entrar.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
ElDesi1994
N7
N7
Facebook: Josué Ferrero

Post by ElDesi1994 »

El que jo penso, es que tenim que decidir, almenys, la data de la trobada.

Com per exemple, el 3 de gener, o el 10, si és festiu, crec que millor, no?
Parlem amb propietat.
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Bé, puc intentar fer alguna conversa sobre això de tota manera us adverteixo que no serà senzill doncs acabo de tenir una conversa amb una persona que també ho ha demanat i no ho ha tingut fàcil.

Molt em temo que si volem fer una cosa així la data no la decidirem nosaltres.
Javi M
N9
N9

Post by Javi M »

Si algú sab segur on s'ha d'anar, avui puc passar-m'hi, sigui on sigui mentres hi hagi transport públic. Serà l'ultim dia que puc anar a algún lloc fins després de Reis...
He enviat un missatge a atenció al client preguntan-ho pero estem al cap de setmana i dubto que em responguin fins d'aquí a un parell de dies...
Enric
N7
N7

Post by Enric »

No estic ara segur si vaig explicar aquí la meva estada a Can Tunis fará cossa de un parell de messos.

Nosoltres eram uns 7 o 8, simplement ens vam arribar fins l'entrada on está el vigilant dins d'un petit edifici, al principi ens va negar l'entrada, que si eram grafitejadors, jo tinc 53 anys i puc semblar moltes cosses pero embrutar trens no, be després que si necesitabam un permis d'un alt carrec, també permis de fotos, total vaja embolic aquet vigilant, total després d'uns minuts de persuassió cap amb ell, tots a dins, mes endavant on estant els tallers dels Ave's esperaban els vigilants de un coneguda empresa, aquets van ser molt amables i van donar carta blanca per tot arreu, i tal com vam entrar vam sortir, sense cap problema.

Si algú vol anar un día, es clar que no se sap segur si entrariam o no, pero a mi amb faria ilussió tornar, que encara tinc llocs pendents per fotografiar i grabar, la proba es que vaig grabar dins dels tallers -a youtube tinc el video penjat- i a mes tots van fotejar tot el que trobabam.

;)
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

El millor lloc per trobar-se és a la Plaça Espanya de Barcelona per les persones que hi vagin en transport públic i des d'allà amb l'autobús 79 que deixa a l'entrada de Can Tunis, de tota manera jo intentaré fer alguna gestió per una visita regular, ja us dic que no és senzill.
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

ElDesi1994 wrote:El que jo penso, es que tenim que decidir, almenys, la data de la trobada.

Com per exemple, el 3 de gener, o el 10, si és festiu, crec que millor, no?
:martell2
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Javi M
N9
N9

Post by Javi M »

Jo estic a la espera de que l'aenció al client d'alguna de les esmpresses que he preguntat hem respongui diguent-me quines gestions s'han de fer i a on, però encara no m'han dit res. I aquí al forum tampoc ningú sembla saber que s'ha de fer...
Si ningú no en sap res no podem fer gaire... :|
ElDesi1994
N7
N7
Facebook: Josué Ferrero

Post by ElDesi1994 »

JA, jo he enviat un email a adif amb tota l'educació del món. Aveure si i que responen... :|

Platanito, tampoc et pasis, que no m'enrecordava del teu missatge d'avans, coi! :suar :tranqui
Parlem amb propietat.
metring
Administrador

Post by metring »

Be, nois, com que no hi havia forma de "desincrustar" el tema, m'he llançat a preguntar a Adif si es podria fer una trobada, i m'han dit que no hi ha res que es pugui assegurar al 100%, però em diuen que de moment hem de fer una carta oficial, explicant qué volem veure concretament, noms i DNI's, i que els hi donem un parell de dates.
calisay
N7
N7

Post by calisay »

metring wrote:Be, nois, com que no hi havia forma de "desincrustar" el tema, m'he llançat a preguntar a Adif si es podria fer una trobada, i m'han dit que no hi ha res que es pugui assegurar al 100%, però em diuen que de moment hem de fer una carta oficial, explicant qué volem veure concretament, noms i DNI's, i que els hi donem un parell de dates.

Podeu afegir-me a la llista??? gracies ;)
El licor Calisay no se bebe, se saborea
Post Reply

Return to “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”