Carlos González wrote:No estic molt d'acord amb lo que has dit bigcoaster, sí que n'hi ha gent que va des de Catalunya a Andorra o Andorra a Catalunya, de fet diuen que augmentaria el 110.000 el nombre d'usuaris de la línia que ja existeix (Línia Puigcerdà)
Sóc igual de conscient que vosaltres que hi ha molt moviment Andorra-Catalunya, i en dies d'esquí es formen retencions i tal, però justificaria una hipotètica línia La Seu-R3? Primer de tot, la R3 és de tot menys ràpida, cosa que la fa poc atractiva per a trajectes llargs, segon, que la seva via única limitaria que es podessin posar gaires trens, tercer, la línia no passaria per un terreny pla, pel que costaria molts diners, i si no podràs posar-hi gaires trens després, doncs no sé com espereu que sigui més o menys rentable.ortegote wrote:Que la linea es complicadisima y que costaria bastantes millones de euros, es una gran verdad.
Pero dependiendo del trazado y las zonas por donde pasase ya te digo Yo que mucha gente iria a Andorra, la gente de la zona de Igualada somos muy propensos a ir a Andorra, en coche su mayoria y se montaban autocares de la Hispano Igualadina para ir en Fin de semana a comprar y regresar en el mismo dia.
Poder ir en tren a comprar segun que cosas por que Andorra ya no es lo que era, creo que atraeria pasaje o para ir a pasar un fin de semana sin necesidad de conducir seria atractivo.
En su dia a dia no se cuanta demanda habria pero hay autocares que bajan al aeropuerto, ya digo creo que la linea seria atractiva dependiendo de su recorrido y con unos tiempos aceptables.
Saludos.
Jo opto per línia Canillo-La Seu i aquí pàrquings dissuasoris, inclús posaria peatge al tram La Seu-Frontera Andorrana. D'aquesta manera solventem el tram amb més trànsit. Si la línia va bé, i es veu que es pot allargar, doncs cap a la R3, i si les xifres segueixen sent bones, doncs la unim amb la línia de la Pobla, tot això fent-ho amb els propis beneficis que donaria la línia, juntament amb el que posaria el govern andorrà.