Page 21 of 22
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Friday 03/09/2010 10:56
by wefer
Miquel wrote:Montilla no guanyarà per venir a dir 2 discursos a les 19h al Carmel.
Doncs en els anuncis electorals que ja porten els autobusos de TMB, sembla que el govern li dóna força importància a tot el que fa referència al metro:
A part de ser publicitat enganyosa, per cert...
Fa gràcia també que segons sembla, el metro no el construeix la societat, ni el govern, ni tan sols els socialistes... sinó en Montilla ell solet. O potser prefereixen que els electors no recordin que en Montilla és del PSC-PSOE, vés a saber.
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Friday 03/09/2010 11:58
by Platanito
Miquel wrote:No inaguren res 2 cops, continuen amb els actes d'inaguració.
Seria injust que allà on hi han inaguracions es fà la festa i aquí no.
Ademes, no crec que aquesta festa mogui la balança electoral, Montilla no guanyarà per venir a dir 2 discursos a les 19h al Carmel.
Llavors el que sobrava, el que era injustificat, és que el dia 30 de juliol el servei no comencés fins les 15 hores perquè abans havien d'anar-hi els polítics a fer-se la foto. Aquell acte va ser intolerable, i s'hauria de demanar resposabilitats polítiques als que el van perpetrar.
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Friday 03/09/2010 15:09
by wefer
Per cert: molta inauguració i molta tonteria política, però a la majoria de les estacions de la L5 la línia continua acabant a Horta.
Potser que facin menys festes i es dediquin a rectificar els rètols d'una (...) vegada encara que sigui posant uns simples adhesius.
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Friday 03/09/2010 17:12
by Miquel
Platanito wrote:Miquel wrote:No inaguren res 2 cops, continuen amb els actes d'inaguració.
Seria injust que allà on hi han inaguracions es fà la festa i aquí no.
Ademes, no crec que aquesta festa mogui la balança electoral, Montilla no guanyarà per venir a dir 2 discursos a les 19h al Carmel.
Llavors el que sobrava, el que era injustificat, és que el dia 30 de juliol el servei no comencés fins les 15 hores perquè abans havien d'anar-hi els polítics a fer-se la foto. Aquell acte va ser intolerable, i s'hauria de demanar resposabilitats polítiques als que el van perpetrar.
El que és injustificant, és que els usuaris no poguem estar a l'acte d'inaguració de dins del metro. I tinguem que esperar 3 hores més a estrenar el servei.
wefer wrote:Per cert: molta inauguració i molta tonteria política, però a la majoria de les estacions de la L5 la línia continua acabant a Horta.
Potser que facin menys festes i es dediquin a rectificar els rètols d'una (...) vegada encara que sigui posant uns simples adhesius.
Els rètols nous els deuen estar acabant, no crec que per esperar els rètols, posem adhesius, ja que seria llençar els diners.
Sobre la campanya, evidentment que es enganyosa, les inaguracions cauen on cauen, no és més que sort que en Montilla inaguri L10, L2 i L5.
Les obres podrien haver trigat una mica més i quedar-se amb les ganes.
Presa de pèl
Posted: Saturday 04/09/2010 22:40
by Guigui
Tot el que els polítics facin per a autobombo pagant-ho tots nosaltres, és una estafa i una malversació de fons públics. Per tant, reitero: fem quedada amb xiulets?
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Sunday 05/09/2010 2:12
by wefer
Miquel wrote:Els rètols nous els deuen estar acabant, no crec que per esperar els rètols, posem adhesius, ja que seria llençar els diners.
D'acord... però per exemple menys van durar els adhesius d'aquella campanya de "+càmeres" i coses semblants, que van empastifar tot el metro. I en canvi només tenien la utilitat de l'autobombo.
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Tuesday 07/09/2010 21:19
by Aureli
Ha plogut a bots i barrals quan els polítics han pujat a l'estrada i han començat a parlar, jejejeje...
Visca el metro del Carmel...!
LA botifarra molt bona i la coca i la xocolata també...!
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Tuesday 07/09/2010 21:56
by metring
Aureli wrote:Ha plogut a bots i barrals quan els polítics han pujat a l'estrada i han començat a parlar, jejejeje...
Visca el metro del Carmel...!
LA botifarra molt bona i la coca i la xocolata també...!
Juas!! Una maledicció bíblica, impressionant!!!
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Tuesday 07/09/2010 21:57
by wefer
Aureli wrote:Ha plogut a bots i barrals quan els polítics han pujat a l'estrada i han començat a parlar
Déu existeix. Al·leluia germans!!!!
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Tuesday 07/09/2010 21:58
by metring
wefer wrote:Aureli wrote:Ha plogut a bots i barrals quan els polítics han pujat a l'estrada i han començat a parlar
Déu existeix. Al·leluia germans!!!!
Que vagi dient l'Stephen Hawking
Polònia rules!
Posted: Tuesday 07/09/2010 22:04
by Guigui
Una demostració més que el poder real a Catalunya el té el Polònia. En Molina ha activat el botonet...
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Tuesday 07/09/2010 23:06
by metring
Al menys tenen sentit de l'humor
http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... talun.html
[...]Hereu, que ha recibido con un saludo y sonrisas a Montilla a su llegada a el Carmel, ha asegurado que el Ayuntamiento de Barcelona
"se mojará ahora y en el futuro" por el barrio, y ha puesto la llegada del Metro como ejemplo de la dignidad de la zona.[...]
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Monday 18/10/2010 12:03
by metring
Avui hem estat a l'estació de Vall d'Hebron L5. Dues coses:
-Què coi han fet al terra de l'andana, que està mig gratat amb "Nanas" i ha perdut la lluentor, però només en algunes parts? Si el problema era que relliscava, no es podia fer servir una sol·lució menys cutre?
-Un únic ascensor per anar a cada cantó, sobretot el de l'hospital, cues i més cues de gent per agafar-lo, perquè evidentment, és una llauna haver de pujar i baixar tantes escales mecàniques. En aquesta estació s'haurien d'haver posat al menys dos ascensors de gran capacitat. Jo veig ben clar que qui va dissenyar l'estació no va pensar en absolut en la gent. Un
0
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Monday 18/10/2010 13:42
by Vilarrubla
Els ascensors són per a PMR, invidents, gent gran, dones embarrassades, gent que puguin tenir un problema en un moment concret o que vagin carregats amb maletes o carros no per la gent vaga que li fa mandra anar amb escales mecàniques.
Es posen escales mecàniques i no ascensors de gran capacitat perquè poden dur més gent els primers.
Si és que al final la gent voldrà que els deixem a la planta baixa de casa sense haver caminat ni un segon...
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Monday 18/10/2010 14:06
by metring
Igualment, l'ascensor és massa petit, i massa, massa gent l'espera. Per alguna cosa deu ser. La gent no està per històries, vol anar ràpida pel metro, no fer excursions, i això és el que passa a les noves estacions de la prolongació de la L5. Que em digueu que per 1 o dues escales mecàniques, el qui pot que les agafi i deixi els ascensors, val, però per 7 o 8...
Quantes escales serien estacions de la L9 com la de Fondo? Algú ho sap?
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Monday 18/10/2010 14:22
by wefer
Vilarrubla wrote:Si és que al final la gent voldrà que els deixem a la planta baixa de casa sense haver caminat ni un segon...
No es tracta d'això. Es tracta de que es perd més temps sortint de l'estació del que trigues arribant-hi en metro.
Perquè si no es tractava d'arribar amb menys temps a Vall d'Hebron, aleshores no calia que es gastessin una milionada en el metro. Amb una tartana de cavalls ja fèiem
Per tenir una idea del desastre: quan arriba un tren a l'estació, la gent de l'anterior tren encara està esperant que arribi l'ascensor per pujar al vestíbul
És a dir: el disseny de l'estació de la L5 a Vall d'Hebron, a l'igual que la de la L4 a Sagrera,
és un absolut fracàs. No funcionen, ja que la gent no fa servir les escales per raons lògiques.
El que és increïble és com és possible que havent fet tants estudis com es deuen haver fet, havent-hi participat arquitectes, etc, s'hagi pogut fer un nyap similar que faci que la gent acabi apinyant-se a cops de colze dins d'un diminut ascensor, mentre la resta de vestíbuls, escales, etc estan buits. És bastant patètic i surrealista, i
obligarà a refer aquestes estacions en poc temps.
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Monday 18/10/2010 14:25
by metring
Clar, és que no es pot dir que pujar 7 o 8 escales, per molt mecàniques que siguin, no es pugin només per mandra, sinó perquè és excessivament lent, la gent va a l'hospital, a veure un malalt, perquè no es troba bé... Que no és el mateix anar a uns grans magatzems d'esbarjo que sortir del metro!
Jo de moment espero a veure si algú sap si calien o no ascensors de gran capacitat per a estacions de les línies 9 i 10, o els han posat perquè si.
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Monday 18/10/2010 14:55
by victorcasta
wefer wrote:És a dir: el disseny de l'estació de la L5 a Vall d'Hebron, a l'igual que la de la L4 a Sagrera, és un absolut fracàs. No funcionen, ja que la gent no fa servir les escales per raons lògiques.
El que és increïble és com és possible que havent fet tants estudis com es deuen haver fet, havent-hi participat arquitectes, etc, s'hagi pogut fer un nyap similar que faci que la gent acabi apinyant-se a cops de colze dins d'un diminut ascensor, mentre la resta de vestíbuls, escales, etc estan buits. És bastant patètic i surrealista, i obligarà a refer aquestes estacions en poc temps.
Els estudis estan fets i demostren que les escales mecàniques absorbeixen molta més gent que un ascensor de gran capacitat. Està demostrat i és per això que en les estacions amb previsió de més afluència no hi ha ascensors de gran capacitat sinó escales mecàniques. El problema només rau en que la gent és
VAGA i s'ha mal acostumat a agafar l'ascensor per norma, quan hauria de ser l'excepció. Què fem? Posem els ascensors amagadets perquè ningú els vegi? Perquè si hem de fer el metro a menys profunditat, ja ens podem anar oblidant de fer més metro... O posem a un policia o un vigilant a la porta de l'ascensor per dir "a tu no et cal pujar a l'ascensor"?
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Monday 18/10/2010 14:56
by metring
Els fets són els que són, ho veiem bé o malament, la gent no puja les escales mecàniques de Vall d'Hebron, i no n'hi ha més. Així que per molts estudis que facin, la realitat és una altre. A mi el que em sembla malament és que s'agafi l'ascensor per 2 o 3 escales mecàniques, però per tantes no m'estranya.
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Posted: Monday 18/10/2010 14:58
by 122-042-132
D'acord que millor haver posat ascensors de gran capacitat, però tampoc en hi ha per tant; els quatre trams d'escales mecàniques de connexió entre línies a Vall d'Hebron, en quan t'hi acostumes els fas sense ni adonar-t'en compte. Jo els utilitzo quasibé cada dia, doncs per anar de casa (estació Maragall) fins la feina (estació Vallcarca) és una molt bona combinació.
A la línia 6 del metro de Madrid hi ha trams de sis escales mecàniques, i al metro de Londres (no son trams, però son llarguissimes), i aneu a l'estació de Woodly Park-Zoo-Adams Morgan a Washington DC, tens la opció de l'escala mecànica (uns tres minuts de pujada ó baixada) i sí no, el petit ascensor (com els de Barcelona). Aquest és el problema de les línies de metro a gran profunditat. En el cas de la Vall d'Hebron també cal tindre present que fer un pou del tipus de la línia 9 era inviable atesa la ubicació de la estació L5 creuant per sota de la L3, i amb el nus viari que hi ha a sobre (Ronda de Dalt) amb més de 120.000 cotxes al dia. Tot aixó és va estudiar, valorar i és va optar per aquesta solució. D'ací un temps ens hi haurem acostumat. Salut!