Page 21 of 68
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'EMT
Posted: Tuesday 02/03/2010 15:51
by m.h.t.
La línia JT de Soler i Sauret s'ha ampliat fins a Sant Joan Despí. Des d'ahir, arriba fins l'Hospital Comarcal Moisès Broggi.
A més, ha passat a tenir una freqüència de pas de 30 minuts (en comptes dels 40 min. d'abans)
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'EMT
Posted: Saturday 06/03/2010 10:14
by Miquel
Com vaig dir fa uns dies, la línia 17 de TB, ha modificat el seu recorregut a la Zona de Vall d'Hebron, segueix tot recte per Coll i Alentorn i dona la volta a la Plaça Clota per pujar finas a Vall d'Hebron.
L'única parada nova és: Coll i Alentorn - Martí Codolar, amb enllaç amb les línies 112 (Horta) i 185 (Metro Canyelles), i esporàdicament amb la 19 (Port Vell) quan hi han cotxes mal aparcats al Carrer de Santa Rosalia
Canvi de recorregut reclamat
Posted: Friday 12/03/2010 0:07
by Guigui
El recorregut inicial del 92 fins a la Pl. Lesseps en sentit Pg. Marítim ha sigut modificat,
com havia reclamat fa no massa temps. No em penjo la medalla, simplement em felicito per aquesta decisió sensata per part de TMB.
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'EMT
Posted: Wednesday 17/03/2010 16:45
by Miquel
La línia 65 de bus amplia el recorregut al Prat de Llobregat i s’acosta al polígon Mas Blau 1
La línia 65 (Plaça Espanya - El Prat) d’autobusos de TMB amplia el seu recorregut a partir de demà, 18 de març, al terme del Prat de Llobregat, per donar més bon servei al polígon Mas Blau 1.
Concretament, la línia 65 allargarà el seu recorregut, que fins ara a causa de les obres arribava fins el carrer Guadalquivir, on de manera provisional tenia la parada final. A partir d’ara, l’autobús procedirà en sentit ascendent per l’avinguda Onze de Setembre, fins arribar al recinte industrial Mas Blau, on tindrà tres parades. Després, de baixada tornarà a agafar l’avinguda Onze de Setembre on recuperarà el trajecte original de tornada passant pel centre del Prat en direcció Barcelona.
D’aquesta manera, els recorreguts dels autobusos 65 i 165, que només circula els dies feiners i no circula a l’estiu (Pratexprés), seran els mateixos, tot i que variarà el nombre de parades que tenen als seus trajectes. L’ampliació de l’autobús 65, juntament amb l’actual servei ofert per la línia 165, farà més accessible el polígon Mas Blau 1 tots els dies de la setmana i tots els mesos de l’any.
La línia 65 de bus va ser creada el 1984 i actualment transporta uns 7.000 viatgers diaris. Com que està incorporada al sistema TMB iBus, és possible preveure el temps d’arribada dels busos d’aquesta línia a les parades mitjançant l’enviament de missatges de mòbil al 7412 o entrant al portal web de TMB.
Barcelona, 17 de març de 2010
Nota de premsa de TMB.
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'EMT
Posted: Thursday 18/03/2010 7:30
by mikado
Miquel wrote:La línia 65 de bus amplia el recorregut al Prat de Llobregat i s’acosta al polígon Mas Blau 1
La línia 65 (Plaça Espanya - El Prat) d’autobusos de TMB amplia el seu recorregut a partir de demà, 18 de març, al terme del Prat de Llobregat, per donar més bon servei al polígon Mas Blau 1.
Concretament, la línia 65 allargarà el seu recorregut, que fins ara a causa de les obres arribava fins el carrer Guadalquivir, on de manera provisional tenia la parada final. A partir d’ara, l’autobús procedirà en sentit ascendent per l’avinguda Onze de Setembre, fins arribar al recinte industrial Mas Blau, on tindrà tres parades. Després, de baixada tornarà a agafar l’avinguda Onze de Setembre on recuperarà el trajecte original de tornada passant pel centre del Prat en direcció Barcelona.
D’aquesta manera, els recorreguts dels autobusos 65 i 165, que només circula els dies feiners i no circula a l’estiu (Pratexprés), seran els mateixos, tot i que variarà el nombre de parades que tenen als seus trajectes. L’ampliació de l’autobús 65, juntament amb l’actual servei ofert per la línia 165, farà més accessible el polígon Mas Blau 1 tots els dies de la setmana i tots els mesos de l’any.
La línia 65 de bus va ser creada el 1984 i actualment transporta uns 7.000 viatgers diaris. Com que està incorporada al sistema TMB iBus, és possible preveure el temps d’arribada dels busos d’aquesta línia a les parades mitjançant l’enviament de missatges de mòbil al 7412 o entrant al portal web de TMB.
Barcelona, 17 de març de 2010
Nota de premsa de TMB.
Primer paso para eliminar la 165?
Lo enmascararán dentro de poco con ampliación de coches en la 65 y desaparición de la 165?
Por cuestiones laborales tuve que utilizar las 2 y el trayecto en la 65 hasta Mas Blau o cercanías (casco urbano El Prat) se hacía bastante largo y con innumerables paradas, la 165 es una muy buena alternativa
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'EMT
Posted: Tuesday 30/03/2010 17:46
by trainman
Les línies de bus 155 i 156 es fusionen i s'amplia el recorregut de la 96 fins a Mas Duran
25/03/2010
A partir del 7 d'abril i degut a la poca utilització de la línia 156 de bus, s'unifiquen les línies 155 i 156. A més, la línia 96 ampliarà el seu trajecte per donar servei als veïns de Mas Duran. Es tracta de modificacions consensuades entre l'Ajuntament de Montcada i Reixac i Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), i que han comptat amb la participació de la Federació d'Associacions de Veïns de Montcada i Reixac (FAVMIR), per tal d'optimitzar el servei.
La línia 156 es va posar en marxa el desembre de 2006 per connectar els barris de Carrerada i Pla d'en Coll amb els polígons industrials de Pla d'en Coll i Can Milans. L'objectiu era complementar el recorregut de la línia 155, que enllaça Can Cuiàs amb Terra Nostra, passant pel centre del municipi.
Durant aquest temps, el 156 ha registrat un nombre d'usuaris molt reduït, cosa que ha portat el Consistori a buscar una alternativa que millori el servei. Donat que el recorregut d'aquesta línia és complementari al de la 155, la solució plantejada consisteix a fusionar les dues línies, de manera que s'allarga en 2,5 quilòmetres.
Així, la línia 155 cobrirà tots els barris del municipi sense necessitat de transbordament, inclòs el polígon de Pla d'en Coll i el Centre d'Assistència Primària (CAP) Les Indianes. El vehicle que tenia adscrit la línia 156 passa a integrar-se a la flota de la 155, que d'aquesta manera compta amb quatre vehicles els dies feiners i redueix en més de cinc minuts els intervals de pas tots els dies feiners i a quasi la meitat els dissabtes i festius. D'altra banda, l'Ajuntament i GISA, l'empresa pública de la Generalitat encarregada de l'obra de soterrament de la carretera C-17 i de la millora del nus amb la N-150, estan estudiant la col·locació de dues parades més del 155 a la N-150, a l'alçada de la benzinera. Si les característiques de l'obra ho permeten, s'hi podrien instal·lar un cop finalitzin les obres de la macrorotonda que s'està construint en l'enllaç amb la C-17, a la sortida del barri de Can Sant Joan.
Pel que fa a la línia 96, que fins ara feia el trajecte entre el Metro Sagrera i el barri de Mas Rampinyo, canvia la part final del recorregut, que s'amplia en 2 quilòmetres, passant pel nou pas inferior sota la línia 3 de Rodalies Renfe del carrer Frederic Mompou, per donar servei als residents a Mas Duran i als usuaris de l'escola Mas Rampinyo. L'ampliació del trajecte suposa la instal·lació de cinc noves parades, la més propera a l'escola amb marquesina. A més, s'està instal·lant una rotonda provisional a la confluència del carrer Joan Miró amb l'avinguda Europa per facilitar el gir del bus. Mentrestant s'està tramitant l'adjudicació del projecte per construir-ne la definitiva.
La regidora de Transports i Mobilitat, M. Carmen Porro, ha explicat que amb aquests canvis "volem millorar el servei d'autobusos al municipi. Fins ara hi havia un dèficit de transport a Mas Duran, que amb les novetats incorporades quedarà resolt en bona part. A més, amb la fusió de les línies 155 i 156 optimitzem recursos i oferim un millor servei als usuaris del municipi".
Tant la 155 com la 96 són línies que s'exploten per horari, cosa que permet saber els horaris de pas consultant la informació de les parades o la web tmb.cat.
http://www.montcada.org/montcadaPortal/ ... odMenuPN=7
Posted: Thursday 08/04/2010 18:55
by Ecomobisostrans
El recorregut es aquest:
http://www.montcada.org/montcadaPortal/ ... 5623_1.pdf i per tant s'ha suprimit quasi tot el recorregut del 156 pel polígon que arribava quasi fins a La Llagosta i només s'ha mantingut el trocet que va per una rambla
Posted: Wednesday 28/04/2010 19:42
by Ecomobisostrans
EMT wrote: Incidències
PARADA ANUL·LADA A L'AUTOVIA DE CASTELLDEFELS
23/04/2010
Afectacions
LÍNIES:
L70
L72
L78
L80
L81
L86
L87
L94
L95
MUNICIPIS afectats:
L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
Incidència
A partir del dia 23 d'abril de 2010, la parada ubicada a l'Autovia de Catelldefels de l'Hospitalet de Llobregat restarà anul·lada tal i com s'indica en el plànol inferior, afectant a les línies, L70, L72, L78, L80, L81, L86, L87, L94, L95.
Avui el conductor del L70 no ha avisat i 2 persones s'han passat de parada.
Poc hauria costat mentrestant posar un busito que vagi des d'aquesta parada provisional fins al Carrefour (o allargar el 21) per que deu ni do, es haver de caminar 750 m. i això carregat amb bosses o lo que sigui deu ser matador.
Un cop acabin les obres, jo mantindria aquesta parada. es un bon intercanviador.
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'EMT
Posted: Thursday 06/05/2010 12:38
by Ecomobisostrans
LA LÍNIA DE BUS METROPOLITÀ, L88, PROLONGARÀ EL RECORREGUT FINS EL BARRI DE LA RODERA A SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
La Junta de Govern de l’Entitat Metropolitana del Transport ha aprovat la prolongació de recorregut i ajustos de l’horari de la línia L88 entre Sant Climent de Llobregat i Viladecans.
La prolongació del recorregut des del seu origen-final actual, al centre de Sant Climent de Llobregat, fins al barri de la Rodera suposa una millora de la cobertura del transport públic pels habitants de la part més elevada del nucli urbà. Aquesta millora, aprovada per la Junta de Govern de l'EMT, en data 22 d'abril de 2010, es farà efectiva properament.
Amb el perllongament, l’origen-final de l’L88 es trasllada des de la Plaça de la Vila fins al carrer de la Creu, passant pel carrer del Cementiri. (Provisionalment, mentre no es construeixi una nova rotonda que permetrà fer el canvi de sentit, el recorregut només es prolongarà fins a la cruïlla del carrer Padró i carrer del Cementiri.)
La línia L88 és un servei de gestió indirecta de l’EMT que opera l’empresa Monh SL.
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'EMT
Posted: Thursday 06/05/2010 14:01
by metring
Això he vist avui a la línia 11 de TMB:
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'EMT
Posted: Friday 07/05/2010 20:42
by pau5321
metring wrote:Això he vist avui a la línia 11 de TMB:
Olé el transport del Bon Pastor
Doncs a més d'això, hi ha un bon embolic en el barri Bon Pastor, no sé si sabeu que quan hi ha les fires fiquen els busos per les cases barates. Doncs hi va haber-hi un enfonsament de terra, i ara tenen que donar una volta bastant rara.
En el blog estic a punt de publicar-ho.
http://autobuses-bcn.blogspot.com
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'EMT
Posted: Tuesday 11/05/2010 13:26
by metring
http://www.tmb.cat/ca_ES/siterelated/no ... 9&idioma=C
11/05/2010
La línia 127 (Bus del Barri de Roquetes) amplia el recorregut fins a Trinitat Vella i la plaça Karl Marx
La línia 127 (Roquetes) de Bus del Barri de TMB amplia significativament el recorregut a partir de demà, 12 de maig, per donar servei a noves zones dels barris de Trinitat Vella, al districte de Sant Andreu, i de Canyelles, al districte de Nou Barris, i augmentar les possibilitats de connexió amb la xarxa de transport públic.
L’ampliació de la línia 127 es fa efectiva tant en direcció est com en direcció oest. Des del recorregut actual pel carrer Palamós, a Trinitat Nova, continua pel carrer Garbí, creua la Meridiana pel pont de Sarajevo i recorre el sector occidental del barri de Trinitat Vella, abans de tornar a creuar la Meridiana i reprendre el trajecte anterior pel carrer de Sa Tuna. Aquesta prolongació suposa la creació de set parades noves.
A més, des de l’actual parada d’origen i final a la via Favència, davant el metro de Canyelles, la línia s’allarga per donar la volta a la plaça Karl Marx, amb l’afegit de quatre parades noves, que suposen més possibilitats de connectar amb línies regulars de bus i una de les quals, situada a la via Favència amb la rambla del Caçador, serà el nou punt de regulació dels autobusos.
De manera complementària, es rectifica el traçat de la línia a la cruïlla del passeig Torras i Bages amb via Favència, on se situa una nova parada en substitució de l’actual de Torras i Bages - Tossal.
L’oferta de la línia 127 millora no sols per l’ampliació de recorregut sinó també pels horaris. A partir de demà, els dies feiners l’inici de servei s’avança a les 7 del matí i les freqüències seran de 20-21 minuts, fins a l’última sortida de les 21.15. Els festius les freqüències també milloren, i passen a ser de 30 minuts, entre les 9 i les 21 hores.
Barcelona, 11 de maig de 2010
Posted: Wednesday 12/05/2010 16:48
by Ecomobisostrans
^^Plano:
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'EMT
Posted: Wednesday 12/05/2010 17:50
by Miquel
Si, jo ho he vist aquest matí, i m'ha sorprés.
El 127 a trasllada la parada final al principi de Via favència, el nom de la parada és Via Favència - Pg. Valldaura, al costat d'aquesta parada, hi paren el 122 i 185.
També, i desde avui, es fa efectiva la implantació del ibus a la línia 127. (No ho diu a la nota de TMB)
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'EMT
Posted: Wednesday 12/05/2010 22:12
by pau5321
Doncs a veure si tinc temps i us publico els canvis temporals del transport per la meva zona (Bon Pastor) que han liat una ben grossa... entre la fira i el AVE dona una volta impresionant, sobretot el 60 que va fent "esses".
Salutacions
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'EMT
Posted: Tuesday 18/05/2010 21:29
by lauria1226
per les obres del tunel de l'AVE del carrer Mallorca, Padilla queda tallat pel que ela línia 19 des del carrer de València agafa Marina fins a Rosselló i des d'allí torna a Padilla.
Posted: Wednesday 26/05/2010 16:50
by Ecomobisostrans
Algu en sap algo d'una possible prolongacio del 113 fins l'estació del Nord? Es que he vist això a la secció "on soc" de la web de TMB:
http://www.tmb.cat/onsoc/ca_ES/resultat ... C.+de+Casp
La seccio aquesta de On Soc molt poques vegades dona info. erronia, i fa temps deien que anaven a prolongar el 113, però em sorpren que una linia que va amb busitos la prolonguin en un recorregut tant llarg.
Posted: Thursday 27/05/2010 20:15
by Ecomobisostrans
^^Ja està rectificat, el 113 fa el recorregut de sempre. Deu haver sigut un error.
Posted: Thursday 27/05/2010 20:24
by Ecomobisostrans
El 122 apmplia el seu recorregut pel Pg.Urrutia (no se si es provisional o definitiu):
Posted: Tuesday 01/06/2010 20:38
by Ecomobisostrans
A partir del dia 1 de juny de 2010, la línia L99 que realitza el trajecte de Castelldefels a l'Aeroport de Barcelona al municipi del Prat de Llobregat, amplia el seu horari habitual de forma definitiva amb dues noves expedicions a primera hora del matí, tal i com s'especifica a continuació:
EL PRAT CASTELLDEFELS
Aeroport T1 Santiago Rusiñol
05:45 (nova expedició) 05:00 (nova expedició)
06:15 (nova expedició) 05:30 (nova expedició)
A l'enllaç següent podeu consultar els horàris d'aquesta línia.
http://www.emt.cat/Principales/TiraLine ... arios=true