Doncs a mi m'estan començant a agradar els 4000 i els 3000 ara!EUKibo wrote: Platanito, est tot lo contrari a mi, tu 440, jo Civia, tu 1000, jo 5000...
I jo que porto anys desitjant trens nous a la L1... i tu que dius que els deixaras passar jajaja Si es que... tu i jo no estem fets l'un per l'altre... A veure, del 4000 no dic el mateix que de les 440, el 4000 es un senyor tren! Tot i que pot ser mes o menys maco (desde la meva perspectiva, que m'agraden els moderns) pero dona molt bon servei, amb unes caracteristiques tecniques excepcionals! (l'unica deficiencia greu que li veig es que els vagons no estan comunicats entre ells, peor d'aqui a poc amb la reforma aquest problema estara solucionat)
Reconec que sóc una mica retro, i no només pel que fa a trens. Però als que hem gaudit del metro de nens a principis dels 80 i hem fet els nostres primers viatges amb Renfe amb una 440 sense reformar i un Talgo III i amb FGC amb una "granota" i a Montserrat amb un Naval (i durant el viatge ens hem enamorat d'una companya de classe) per l'antic carrilet que creuava l'Hospitalet en superfície, aquests catxarros de plàstic sense soroll ni olor de tren i que van per túnels amb via muntada sobre placa, això no és ferrocarril ni és res. Sempre he pensat que vaig nèixer massa tard, que ho hagués hagut de fer per l'època en què ho van fer els meus pares...