Page 21 of 23

Posted: Thursday 18/10/2007 17:29
by BCN06
Hola, avui, he vist un 9000, en concret el Remolc Motor sense cabina 9091.
El portaven carrer Navas avall cap a rambla Guipúscoa i al triangle.
La meva pregunta es, ¿hi ha alguna manera de calcular quants trens 9000 hi han?
Només he vist el 9091, cap remolc intermig sense motor, sinó ja us informaría més.

Posted: Friday 19/10/2007 9:12
by Platanito
BCN06 wrote:Hola, avui, he vist un 9000, en concret el Remolc Motor sense cabina 9091.
El portaven carrer Navas avall cap a rambla Guipúscoa i al triangle.
La meva pregunta es, ¿hi ha alguna manera de calcular quants trens 9000 hi han?
Només he vist el 9091, cap remolc intermig sense motor, sinó ja us informaría més.
(9091 - 9000) / 4 = 12,75

Aquesta serà, per tant, la tretzena unitat.

Posted: Friday 19/10/2007 9:52
by Busman
Voldràs dir la vint-i-tresena. 91/4 = 22.75

Posted: Friday 19/10/2007 12:18
by Platanito
Busman wrote:Voldràs dir la vint-i-tresena. 91/4 = 22.75
Això em passa per fer càlculs mentalment a primera hora del matí. :oops:

Posted: Friday 19/10/2007 13:29
by EUKibo
A la L2 jo ja no veig 2100.

Sembla que tant la L5 i la L2 ja estan purgades.

Posted: Friday 19/10/2007 13:48
by Jordilar
El dimarts passat hi havia 2 2100 circulant.

Posted: Friday 19/10/2007 23:57
by Vox
Ahir, dimarts i dilluns hi havia 2100 a la L2.

Vox

Posted: Friday 19/10/2007 23:58
by EUKibo
I avui mateix que ho he dit n'he vist una 2100...

Posted: Tuesday 23/10/2007 0:16
by Vox
R2405 avui a la L2.

Vejam si ariven al Nadal, o bé llavors ja es una línea 100% noumilitzada :D

Vox

Posted: Tuesday 23/10/2007 14:11
by traveller
Últimes notícies a L4. La previsió del parc mòbil de L4 ha canviat. Si fins ara estava planejat tenir 15 unitats 2100, 5 unitats 1100 i 5 9000; ara han decidit no guardar CAP 1100, i pujar la demanda de 9000 fins a 15, per tant el parc mòbil de L4 quedarà aviat amb 15 unitats 2100, i 15 9000; total... 30 trens!!! Aquest nombre tan elevat de trens fa pensar que volen augmentar la oferta de trens fins suposo 25 o 26 trens, perquè si no, no s'explica...

Posted: Tuesday 23/10/2007 14:16
by EUKibo
traveller wrote:Últimes notícies a L4. La previsió del parc mòbil de L4 ha canviat. Si fins ara estava planejat tenir 15 unitats 2100, 5 unitats 1100 i 5 9000; ara han decidit no guardar CAP 1100, i pujar la demanda de 9000 fins a 15, per tant el parc mòbil de L4 quedarà aviat amb 15 unitats 2100, i 15 9000; total... 30 trens!!! Aquest nombre tan elevat de trens fa pensar que volen augmentar la oferta de trens fins suposo 25 o 26 trens, perquè si no, no s'explica...
O potser ja preveuen l'extensió Sagrera.

Posted: Tuesday 23/10/2007 14:34
by wefer
traveller wrote:Si fins ara estava planejat tenir 15 unitats 2100, 5 unitats 1100 i 5 9000; ara han decidit no guardar CAP 1100,
De fet el que volia la direcció és eliminar els 1100, però com encara no tenien el vist-i-plau per comprar més 9000s, momentàniament van decidir preveure la conervació d'aquests 1100.
Sembla que ja deuen tenir la confirmació sobre la taula...

Per cert... tot això i molt més es podrà confirmar a la conferència que es farà a l'Associació d'Amics del ferrocarril aquest dissabte:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=6768

Posted: Saturday 27/10/2007 17:04
by Vox
traveller wrote:Últimes notícies a L4. La previsió del parc mòbil de L4 ha canviat. Si fins ara estava planejat tenir 15 unitats 2100, 5 unitats 1100 i 5 9000; ara han decidit no guardar CAP 1100, i pujar la demanda de 9000 fins a 15, per tant el parc mòbil de L4 quedarà aviat amb 15 unitats 2100, i 15 9000; total... 30 trens!!! Aquest nombre tan elevat de trens fa pensar que volen augmentar la oferta de trens fins suposo 25 o 26 trens, perquè si no, no s'explica...
Saps quant temps queda per la desaparició de les 1100?

Vox

Posted: Saturday 27/10/2007 19:29
by pol
traveller wrote:Últimes notícies a L4. La previsió del parc mòbil de L4 ha canviat. Si fins ara estava planejat tenir 15 unitats 2100, 5 unitats 1100 i 5 9000; ara han decidit no guardar CAP 1100, i pujar la demanda de 9000 fins a 15, per tant el parc mòbil de L4 quedarà aviat amb 15 unitats 2100, i 15 9000; total... 30 trens!!! Aquest nombre tan elevat de trens fa pensar que volen augmentar la oferta de trens fins suposo 25 o 26 trens, perquè si no, no s'explica...
Al menys sera una linea amb diveros trens

Posted: Sunday 28/10/2007 0:13
by Vox
pol wrote:
traveller wrote:Últimes notícies a L4. La previsió del parc mòbil de L4 ha canviat. Si fins ara estava planejat tenir 15 unitats 2100, 5 unitats 1100 i 5 9000; ara han decidit no guardar CAP 1100, i pujar la demanda de 9000 fins a 15, per tant el parc mòbil de L4 quedarà aviat amb 15 unitats 2100, i 15 9000; total... 30 trens!!! Aquest nombre tan elevat de trens fa pensar que volen augmentar la oferta de trens fins suposo 25 o 26 trens, perquè si no, no s'explica...
Al menys sera una linea amb diveros trens
Sí però (si es confirma el que diu en traveller) només 2: 2100 i 9000. Les L1 i L2 (però no per gaire temps) tambè tenen 2 series.

La L3 en te/tindrà més: 3000, 2000 i 5000.

Vox

Posted: Sunday 28/10/2007 5:14
by traveller
No sé quant de temps trigaran en desaparèixer els 1100... sense jugarme cap cafè diria que per l'any que ve a aquestes dates ja serà força difícil veure'n cap...

Posted: Wednesday 14/11/2007 22:22
by Fran-Ikarus
Avui giraven sengles tràilers de transport especial, amb el 9525 i el 9099 respectivament, de Guipúscoa (sentit Besòs) cap a Prim (sentit muntanya).

No entenc ben bé quin itinerari han seguit, ja que venint des de Santa Perpètua el més lògic hagués estat trobar-se'ls a l'inrevès, no?

Posted: Thursday 20/12/2007 15:34
by Fran-Ikarus
Avistat el 9110, a sobre de la gòndola, a la mateixa zona que els del post anterior.

Posted: Friday 21/12/2007 11:31
by EUKibo
Ja fa temps que a la L2 no veig cap ni un de 2100.

Posted: Friday 21/12/2007 19:52
by Miquel
EUKibo wrote:Ja fa temps que a la L2 no veig cap ni un de 2100.
Aquest matí només n'he vist 1.
Respecte el 9000, he vist circul·lar al 9101-9104.