Page 21 of 59

Posted: Thursday 28/06/2007 0:03
by Jordilar
Heu de pensar que durant el tall la comunicació amb el Triangle ( d'on provenen els 2100 ) está tallada i s'ha de fer una gran volta per poder anar des d'allá a la L4.

Salut,

Posted: Thursday 28/06/2007 3:23
by orique
Jordilar wrote:Heu de pensar que durant el tall la comunicació amb el Triangle ( d'on provenen els 2100 ) está tallada i s'ha de fer una gran volta per poder anar des d'allá a la L4.

Salut,
No pas tanta volta, només cal anar fins Passeig de Gràcia...

Posted: Thursday 28/06/2007 11:04
by entfe001
orique wrote:
Jordilar wrote:Heu de pensar que durant el tall la comunicació amb el Triangle ( d'on provenen els 2100 ) está tallada i s'ha de fer una gran volta per poder anar des d'allá a la L4.
No pas tanta volta, només cal anar fins Passeig de Gràcia...
Diria que la L2 només té enllaços amb d'altres línies a La Pau i Paral·lel. No em sona cap enllaç a Passeig de Gràcia. Si n'hi hagués, hauria d'estar a la via que enllaça els dos túnels individuals de la L2 entre PdG i Universitat (no he fet mai aquest canvi de via).

Posted: Thursday 28/06/2007 14:27
by victorcasta
orique wrote:
Jordilar wrote:Heu de pensar que durant el tall la comunicació amb el Triangle ( d'on provenen els 2100 ) está tallada i s'ha de fer una gran volta per poder anar des d'allá a la L4.

Salut,
No pas tanta volta, només cal anar fins Passeig de Gràcia...
Fins a Passeig de Gràcia, per la L4 no s'hi pot anar perquè està tallat. Per la L2 cal anar forçosament a Paral·lel. Un cop a la L3, es podria anar fins a la L4 per la bifurcació d'Aragó, tot i que tinc els meus dubtes que estigui electrificada. En cas de no estar-ho, caldria anar fins a Sants-Estació i prendre la L5 i d'allà fins a Maragall, on es podria prendre la L4.


PD: Per cert, m'ha costat arribar-hi, però després de 2 anys i escaitx, arribo als 1000 missatges. :D

Posted: Thursday 28/06/2007 17:05
by George85

Code: Select all


A dia d'avui estan a disposició de la L4 els seguents 2100.
Cada dia es decideix quants surten

2133
2141
2145
2149
2153
2157

Posted: Friday 29/06/2007 17:29
by Miquel
El canvi de L-3 a L-4 a Passeig de Gràcia si està electrificat i amb catènaria posada.

Posted: Saturday 30/06/2007 9:47
by Miquel
El 3000 reformat(3013-3036) li falta poc per sortir a circul·lar, si tot va de marevelles en 2 o 3 setmanes començarà correr per la línia.

Posted: Saturday 30/06/2007 20:32
by Vox
Ahir només vaig veure una 2100, amb el torn 406. Les 407, 408, 409 i 410 eren 1100.

Vox

Posted: Sunday 01/07/2007 22:44
by alex86bcn
Parlant de l'enllaç L3-L4 de Passeig de Gracià...podeu donar més informacio?? (alguns que heu escrit en altres posts...sabreu que tinc un fetichismo raro per aquest punt del FMB)

Ultimament he fet passades amb un 5000, es veu el pont a ma esquerra per la via de baixada etc.

Es possible aconseguir més fotos sobre aquest tram? Vaig veure algunes a Trensim fa molt de temps...pero QUIERO MAAAAS!!!

(per cert, aquest tram esta a sota d'aragó no?)

Gracies per satisfer la meva curiositat

Túnel d'enllaç L3-L4

Posted: Sunday 01/07/2007 23:04
by Guigui
alex86bcn wrote:(per cert, aquest tram esta a sota d'aragó no?)
No, el túnel d'enllaç està situat sota Pg. de Gràcia, una mica més avall de Gran Via (més o menys, d'altres segur que ho sabran precisar millor).

Posted: Monday 02/07/2007 1:07
by sigfrid440s
Aquest tram está electrificat, o almenys aixi ho selba desde el costat L4

Posted: Thursday 05/07/2007 13:03
by pokeroms
Hola!

Doncs pel que vaig veient des de diferents dies, sembla que els torns del 2100 son aleatoris, és a dir, que els 2100 ja no tenen un número de torn fixos.

Salutacions.

Posted: Friday 06/07/2007 4:07
by sortrens
George85 wrote:

Code: Select all


A dia d'avui estan a disposició de la L4 els seguents 2100.
Cada dia es decideix quants surten

2133
2141
2145
2149
2153
2157
Això que vol dir? Que pasan unitats 2100 de la L2 a L4, 1 per mes?

Posted: Saturday 07/07/2007 1:44
by Eslebeberlin
No és un per mes... no donaria pas temps.

A la L4 hi ha d'anar a parar els 15 trens de la s2100.

Aquests tres mesos de l'estiu (jul-agost-set) n'han d'entrar 8 si es compleixen els plans de la Gerència L4.

Posted: Saturday 07/07/2007 1:47
by Eslebeberlin

Code: Select all

Fins a Passeig de Gràcia, per la L4 no s'hi pot anar perquè està tallat. Per la L2 cal anar forçosament a Paral·lel. Un cop a la L3, es podria anar fins a la L4 per la bifurcació d'Aragó, tot i que tinc els meus dubtes que estigui electrificada. En cas de no estar-ho, caldria anar fins a Sants-Estació i prendre la L5 i d'allà fins a Maragall, on es podria prendre la L4. 
El tram que connecta desde la L3 que et condueix fins a la via 2 de la L4 si que està electrificat, no es rar anar-hi per allà.

Posted: Saturday 07/07/2007 15:29
by Denisuko
Ahir vaig veure el 3000 reformat en proves pels túnels de L3 mentre jo anava dins d'un altre 3000. El vaig veure a la corva de Drassanes i anava darrere del 314.

Posted: Saturday 07/07/2007 22:56
by sortrens
Denisuko wrote:Ahir vaig veure el 3000 reformat en proves pels túnels de L3 mentre jo anava dins d'un altre 3000. El vaig veure a la corva de Drassanes i anava darrere del 314.
Son molt diferents les 3000 a les 3000 reformades? Suposo que les reformarant per dintre, posarant monitors de tv i tot això...

Posted: Saturday 07/07/2007 22:59
by metring
Les reformades seran "gusaniles", tres cotxes per un cantó i dos per l'altre (no es podien interconnectar tots), l'interiorisme de les sèries 5000-6000-9000, i amb el seients col·locats com en aquestes. Ah! I els testers, pintats de vermell, amb els fars diferents.

No TV

Posted: Sunday 08/07/2007 15:25
by Denisuko
I no hi hauran monitors

Re: No TV

Posted: Sunday 08/07/2007 15:34
by Guigui
Denisuko wrote:I no hi hauran monitors
Total, perquè acabin donant-los el mateix ús que als dels 5000...