Page 22 of 30
Posted: Friday 16/03/2007 0:14
by entfe001
Els 5000 (i també els 9000) haurien de funcionar com els Citadis: que puguis prémer el botó d'obertura abans que el tren freni i que les portes s'obrin un cop el tren s'aturi.
El Sr. Cordills als 5000?
Posted: Sunday 18/03/2007 1:34
by metring
És una bestiessa, però ja m'he fixat uns quants cops que, dalt les portes, de vegades surt del sostre un cordill penjant, com de bamba, i no tinc ni ides de què dellonsis es tracta
Re: El Sr. Cordills als 5000?
Posted: Sunday 18/03/2007 10:02
by pokeroms
metring wrote:És una bestiessa, però ja m'he fixat uns quants cops que, dalt les portes, de vegades surt del sostre un cordill penjant, com de bamba, i no tinc ni ides de què dellonsis es tracta
Això mateix em vaig preguntar jo mateix fa uns dies. Ho havia vist per primer cop a un 5000 però no se que és. Algú ho sap?
Salutacions!
Posted: Sunday 18/03/2007 10:31
by El LLOP
aquest cordills que veieu son unes cordetes de seguretat que impedeixen que si le plafó no està ben enclavat amb els panys, si s'obren de cop no li obrin el cap a ningú. Si el plafó s'obre, la cordeta es tiva i queda a mig obrir, fora de l'alçada normal del passatge (si ets molt alt et donará però amb poca força). Les porten tots els plafons però com els de les portes s'obren i tanquen molt per revisar-les, a tancar-les depressa, el cordonet es queda fora.
Posted: Tuesday 20/03/2007 16:16
by treneros
Com a curiositat, m'he adonat avui al "5521", que a l'espai destinat per les bicicletes, i ha l'enganxina que diu "Seients Reservats".... ¿hauran de seure les embarassades i resta de persones que mereixen especial atenció a terra a partir d'ara?
Probablement hi serà a totes les unitats amb espai reservat de bicicletes, però es la primera vegada que hi quedat al front d'aquest espai i si mes no m'ha cridat l'atenció.
Posted: Tuesday 20/03/2007 16:39
by Vox
El LLOP wrote:aquest cordills que veieu son unes cordetes de seguretat que impedeixen que si le plafó no està ben enclavat amb els panys, si s'obren de cop no li obrin el cap a ningú. Si el plafó s'obre, la cordeta es tiva i queda a mig obrir, fora de l'alçada normal del passatge (si ets molt alt et donará però amb poca força). Les porten tots els plafons però com els de les portes s'obren i tanquen molt per revisar-les, a tancar-les depressa, el cordonet es queda fora.
Cap al 2005, quan els primeríssims 5000s de la L5, em vaig fixar un dia en que un noi, d'aspecte ben normal, per dir alguna cosa
Anava treient uns petits mosquetons de sota el sostre de les portes. Acte seguit queia el famós cordill.
El noi es deuria emportar 2-3 mosquetons.
Vox
Posted: Friday 23/03/2007 0:33
by Carlos L'H
Si alguien ha estado en Roma ya sabe a que me refiero
Avistat nova unitat
Posted: Friday 23/03/2007 17:26
by dewit
Avui a la C-58 a la benzinera BP d'entrada a Barcelona, hi havien camions transportant nous 5-mils. La unitat motora si no vaig equivocat era la 5128. Ja tenim una nova unitat a Vilapicina!
Re: Avistat nova unitat
Posted: Friday 23/03/2007 20:26
by alexbn
dewit wrote:Avui a la C-58 a la benzinera BP d'entrada a Barcelona, hi havien camions transportant nous 5-mils. La unitat motora si no vaig equivocat era la 5128. Ja tenim una nova unitat a Vilapicina!
¿No sería 5148? Porque yo he visto el 5141-5142-5536-5143-5144 circulando por la L5. O a lo mejor es que los trenes no llegan en orden.
Posted: Wednesday 28/03/2007 0:14
by Vox
L'unitat #36 està circulant per la L2 ara mateix (l'he vista avui) per tant, deuen quedar poquísimes unitats per arrivar.
Potser cap o 1-2, no?
Vox
Posted: Wednesday 28/03/2007 0:36
by jlr
Quantes unitats 5000 hi ha a la línia 2?
Posted: Wednesday 28/03/2007 12:43
by Vox
No ho sé, en teoria eren 3 cap finals del 2005 però n'hi ha més, crec.
Em dona la sensació que la L2 està petada de trens
Hi han 13 2100s, més de 3 5000s i com 10 9000s, no?
Em sembla que, en quan sol·lucionin els problemes de les 2100 a la L4 (si es que en tenen, espero que sí i que l'espectacle que fotien al febrer sigui puntual), començaran a passar 2100s a marxes forçades.
Vox
Posted: Wednesday 28/03/2007 23:17
by jlr
Jo he vist el cotxe 9512. Amb això es pot dir que hi ha almenys 12 unitats 9000 actualment en servei, no?
Posted: Thursday 29/03/2007 13:59
by Vox
Avui he vist la 5538 a la L3.
Apart de confirmar que han mogut totes les 5000s de primera fornada (2005) que van enviar a les L2-3 cap a la L5, i alhora han posat les més recents a les mateixes L2-3, ja podem mig confirmar que han rebut totes les 5000s, no?
Faltaria la 5539 però ho ja ha arrivat o deu estar al caure.
Vox
Posted: Thursday 05/04/2007 2:51
by Vox
Algú sap per qué les 5000s de les L2-3 son de les més recents? (51xx).
Vox
Posted: Thursday 05/04/2007 9:29
by Platanito
Vox wrote:Algú sap per qué les 5000s de les L2-3 son de les més recents? (51xx).
Vox
Perquè algun analfabet funcional pugui dir que hi circula la
sèrie 5100.
Posted: Thursday 05/04/2007 15:14
by EUKibo
Vox wrote:Avui he vist la 5538 a la L3.
Apart de confirmar que han mogut totes les 5000s de primera fornada (2005) que van enviar a les L2-3 cap a la L5, i alhora han posat les més recents a les mateixes L2-3, ja podem mig confirmar que han rebut totes les 5000s, no?
Faltaria la 5539 però ho ja ha arrivat o deu estar al caure.
Vox
Suposo que el retard de les 6000 es degut a que abans s'havien de liquidar les 5000, i pel que sembla que les 5000 ja estan acabades i les 6000 ja comencen a arribar.
Posted: Friday 06/04/2007 1:51
by Denisuko
Platanito wrote:
Perquè algun analfabet funcional pugui dir que hi circula la
sèrie 5100.
Posted: Monday 16/04/2007 0:16
by Vox
Heu vist com estant ja algunes 5000s? Brutes pero fora que fan pena
Vox
Posted: Monday 16/04/2007 12:55
by alexbn
Así, ¿cuántos 5000 hay en la L2 y en la L3?