Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Obres a l'estació de Gavà
Com ja sabreu alguns l'estació de Gavà es troba en obres, avui he pogut estrenar el vestíbul que porta uns dies obert, per la forma com s'ha fet sembla descartada la implantació de l'explotació integral a l'estació tot i que tampoc hi haurà bar a l'estació, el vestíbul té ara una distribució força més funcional i la taquilla té la forma que sembla que s'està generalitzant a Rodalies de Catalunya tot i que encara no hi ha la senyalètica.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Abans de tot demanar-vos disculpes pels accents, doncs no en funcionen.
Les obres de Badalona sembla que ja han començat en serio. Des de fa 15 dies la via 1 resta fora de servei i els trens direccio mataro passen per la via desviada 3. Estan canviant els cantons de tota l'andana de les vies 1 i 3 i substituint pels de tipus nous unificats. Tambe s'ha vallat la zona on es fara el pas subterrani nou i sembla ser que aquest comunicara finalment amb el costat mar on s'obrira un acces nou.
Les obres de Badalona sembla que ja han començat en serio. Des de fa 15 dies la via 1 resta fora de servei i els trens direccio mataro passen per la via desviada 3. Estan canviant els cantons de tota l'andana de les vies 1 i 3 i substituint pels de tipus nous unificats. Tambe s'ha vallat la zona on es fara el pas subterrani nou i sembla ser que aquest comunicara finalment amb el costat mar on s'obrira un acces nou.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A Maçanet Massanes també s'està remodelant l'estació i els trens amb parada amb destinació Barcelona utilitzen la via 3 ja que la via 1 no és practicable pels trens amb parada.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Deu n'hi do el moviment! M'hi hauré de passar un diaMZA_1600 wrote:Abans de tot demanar-vos disculpes pels accents, doncs no en funcionen.
Les obres de Badalona sembla que ja han començat en serio. Des de fa 15 dies la via 1 resta fora de servei i els trens direccio mataro passen per la via desviada 3. Estan canviant els cantons de tota l'andana de les vies 1 i 3 i substituint pels de tipus nous unificats. Tambe s'ha vallat la zona on es fara el pas subterrani nou i sembla ser que aquest comunicara finalment amb el costat mar on s'obrira un acces nou.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A Garraf l´andana de l´edifici de viatgers (bé, el que va ser-ho) està ja avançada, però encara els queda una mica per acabar.
Han començat a fer alguna cosa a l´andana central.
A l´andana cantó mar encara res.
Per cert, a Garraf per no haver-hi, no hi ha ni validadora.
A Lavern-Subirats n´hi ha (però espatllada)!!
Han començat a fer alguna cosa a l´andana central.
A l´andana cantó mar encara res.
Per cert, a Garraf per no haver-hi, no hi ha ni validadora.
A Lavern-Subirats n´hi ha (però espatllada)!!
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
I quan començaran les obres de reforma integra,alçament i allargament d'andanes a L'Arboç,Els Monjos,La Granada,Lavern-Subirats,Sant Sadurní,Montcada Birfucació,els baixadors entre Terrassa i Sant Vicenç de Castellet,Sant Vicenç de Castellet i col.locar ascensors a Manresa?,la majoria d'aquestes estacions amb andanes lamentables i sense passos superiors ni inferiors.
Considero que s'ha de prioritzar la reforma d'aquelles estacions que estàn en pitjor estat,obiament en algunes estacions s'ha fet certa reforma com Sant Vicenç de Calders,que la necessita de fa molt de temps,així com altres sobretot de l'R2 Sud i alguna de l'R1 i ho celebro,peró altres continuen igual,sobretot a l'R3 i R4.I trobo lamentable que és prioritzi reformar Cabrera de Mar(estació nova del 2003)o Montgat(reformada cap al 2004-2005)que no pas L'Arboç o Castelbell i el Vilar(fetes una m****)amb el motiu de més demanda.És injust.
Considero que s'ha de prioritzar la reforma d'aquelles estacions que estàn en pitjor estat,obiament en algunes estacions s'ha fet certa reforma com Sant Vicenç de Calders,que la necessita de fa molt de temps,així com altres sobretot de l'R2 Sud i alguna de l'R1 i ho celebro,peró altres continuen igual,sobretot a l'R3 i R4.I trobo lamentable que és prioritzi reformar Cabrera de Mar(estació nova del 2003)o Montgat(reformada cap al 2004-2005)que no pas L'Arboç o Castelbell i el Vilar(fetes una m****)amb el motiu de més demanda.És injust.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Per línies
Com ja s'ha dit, sembla que la idea és anar reformant per línies, de manera que les estacions estiguin adaptades als Civia en tot el seu trajecte.
Una altra cosa és que triguin tant. Com ja he dit vàries vegades, a l'S-Bahn de Viena van remodelar totes les estacions en qüestió de pocs mesos, ara farà poc més de deu anys.
Una altra cosa és que triguin tant. Com ja he dit vàries vegades, a l'S-Bahn de Viena van remodelar totes les estacions en qüestió de pocs mesos, ara farà poc més de deu anys.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Doncs sí que és veritat que triguen molt.En teoria al 2012(no se si abans o el mateix 2012)totes les estacions de Rodalies haurien de tenir andanes de 200 metres d'allargada i 68 centímetres d'alçada.Tot i que el tema de trigar en alguns casos s'entèn,per qué si volen fer un pas inferior a Montcada i Reixac-Manresa per exemple,no se jo com s'ho faràn,potser ho fan superior suposo,o allargar l'andana a la mateixa estació(tot i que crec que l'acabaràn translladant uns molts pocs metres més al sud).I fer un pas inferior a Montgat Nord no crec que hagui estat gens fàcil.
I en el cas de l'R3,no se jo si reformaràn totes les estacions de certa línia,algunes com Granollers-Canovelles suposo que sí,peró altres tenint el compte el tema del desdoblament,tinc els meus dubtes.
I en el cas de l'R3,no se jo si reformaràn totes les estacions de certa línia,algunes com Granollers-Canovelles suposo que sí,peró altres tenint el compte el tema del desdoblament,tinc els meus dubtes.
Last edited by Mako448 on Thursday 21/10/2010 10:16, edited 1 time in total.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Ara entenc les queixes de la gent que no pot pujar als Civia! És que si han de saltar 68metres acabes com un full de paper!Mako448 wrote:haurien de tenir andanes de 200 metres i 68 metres d'alçada.
-
- N6
- Posts: 188
- Joined: Tuesday 12/10/2010 15:47
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
La que esta una mica "cutre" es la de La Llagosta, ja que es puguen i baixen moltes persones! Per la nit es una mica perillós ja que una vegada em vaig casi per caure per un esglao, per culpa de la llum que la trencan els gamberros!
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
es que "mal estat" es queda curt quan ens referim a la llagosta i a altres estacions en les mateixes condicions
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Espero que realment s'acabin remodelant totes les estacions perquè els baixadors entre Terrassa i St.Vicenç de Castellet amb l'andana alta per accedir a un sol cotxe és realment vergonyós, especialment perquè el tram baix queda fins i tot per sota la cota del carril!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
http://www.delcamp.cat/index.php?comman ... s_id=12623
Adif tanca el recinte de l'estació del Vendrell per evitar més accidents
Marc Guitart - El Vendrell (Baix Penedès)
15 de novembre de 2010
En total s'encercla un tram de 500 metres al voltant de l'estació, amb uns mòduls de prop de tres mestres d'alt, i només es deixa una sola entrada al recinte. D'aquesta manera es vol evitar que la gent creui per algun dels passos no autoritzats que hi ha sobre la via, i que han causat diversos accidents mortals
L'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries (Adif) està tancant el recinte de l'estació de Renfe del Vendrell amb uns mòduls de tres metres d'alçada i dos i mig d'amplada. Les obres, emmarcades en el pla de millora de la xarxa ferroviària a Catalunya, tenen un cost de 95.000 euros i ocuparan un tram de 500 metres al voltant de l'estació.
Amb aquesta actuació, que es va anunciar abans de l'estiu, es té la intenció d'evitar que els usuaris d'aquest transport creuin per alguns dels passos no autoritzats que hi ha sobre la via. Un fet que ha provocat diversos accidents mortals, l'últim d’ells la passada primavera. L'ajuntament del Vendrell havia reclamat en diferents ocasions aquest tancament del recinte ferroviari.
La col·locació d'aquest mòduls també obliga als usuaris a entrar i sortir de l'estació per una única entrada, amb el qual s'evitarà que es passi per sobre les vies. Tot i aquesta actuació, el consistori vendrellenc seguirà reclamant una remodelació total del recinte i de l'edifici de Renfe, que segueix presentant alguns símptomes de deixadesa.
Adif tanca el recinte de l'estació del Vendrell per evitar més accidents
Marc Guitart - El Vendrell (Baix Penedès)
15 de novembre de 2010
En total s'encercla un tram de 500 metres al voltant de l'estació, amb uns mòduls de prop de tres mestres d'alt, i només es deixa una sola entrada al recinte. D'aquesta manera es vol evitar que la gent creui per algun dels passos no autoritzats que hi ha sobre la via, i que han causat diversos accidents mortals
L'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries (Adif) està tancant el recinte de l'estació de Renfe del Vendrell amb uns mòduls de tres metres d'alçada i dos i mig d'amplada. Les obres, emmarcades en el pla de millora de la xarxa ferroviària a Catalunya, tenen un cost de 95.000 euros i ocuparan un tram de 500 metres al voltant de l'estació.
Amb aquesta actuació, que es va anunciar abans de l'estiu, es té la intenció d'evitar que els usuaris d'aquest transport creuin per alguns dels passos no autoritzats que hi ha sobre la via. Un fet que ha provocat diversos accidents mortals, l'últim d’ells la passada primavera. L'ajuntament del Vendrell havia reclamat en diferents ocasions aquest tancament del recinte ferroviari.
La col·locació d'aquest mòduls també obliga als usuaris a entrar i sortir de l'estació per una única entrada, amb el qual s'evitarà que es passi per sobre les vies. Tot i aquesta actuació, el consistori vendrellenc seguirà reclamant una remodelació total del recinte i de l'edifici de Renfe, que segueix presentant alguns símptomes de deixadesa.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Veurem fins quan aguanta la valla en qüestió... estem parlant del Vendrell, no de Pedralbes ni Suïssa.
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Un parell o tres de setmanes, i ja la veurem foradada437.001 wrote:Veurem fins quan aguanta la valla en qüestió... estem parlant del Vendrell, no de Pedralbes ni Suïssa.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
http://www.cerdanyola.info/web/menu_pri ... renfe.html
Obres de millora a l'estació central de Renfe
16/11/2010
L’estació de RENFE de Cerdanyola millorarà els seus sistemes de circulació i de seguretat. Per aquest motiu l’empresa IADIF regularà les obres de millora que es realitzaran les properes setmanes dins del recinte ferroviari.
Les obres es faran en horari nocturn el que provocarà possibles molèsties als veïns de la zona pels sorolls que es puguin derivar. Segons declaracions de l’empresa que realitza les obres, INECO, els treballs de millora es faran en horari nocturn per tal de no afectar el pas dels trens per aquesta via.
Les obres començaven ahir, dia 15, i finalitzaran el 28 de novembre des de les 12 hores de la nit fins a les 5 hores de la matinada.
Obres de millora a l'estació central de Renfe
16/11/2010
L’estació de RENFE de Cerdanyola millorarà els seus sistemes de circulació i de seguretat. Per aquest motiu l’empresa IADIF regularà les obres de millora que es realitzaran les properes setmanes dins del recinte ferroviari.
Les obres es faran en horari nocturn el que provocarà possibles molèsties als veïns de la zona pels sorolls que es puguin derivar. Segons declaracions de l’empresa que realitza les obres, INECO, els treballs de millora es faran en horari nocturn per tal de no afectar el pas dels trens per aquesta via.
Les obres començaven ahir, dia 15, i finalitzaran el 28 de novembre des de les 12 hores de la nit fins a les 5 hores de la matinada.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Segur que són obres molt lleus,col.locar-hi la retolació de Rodalies Catalunya i poc més.Res d'allargar andanes ni res per l'estil.metring wrote:http://www.cerdanyola.info/web/menu_pri ... renfe.html
Obres de millora a l'estació central de Renfe
.
Per cert,si heu passat per Pl.Catalunya,no heu vist una "petita novetat",una mena de tros d'andana una mica cutre d'obres,que abans no s'hi podia passar on estava els televisors i les càmares a la punta sud,i ara aquests televisors i càmares els han posat una mica més cap al sud,i just abans d'arribar a aquests hi ha el tros d'andana cutre d'obres.No se si m'explico.Doncs sembla que Pl.Catalunya ja està inmersa en obres!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Cerdanyola
Si fan les obres de nit durant quinze dies per a no estorbar la circulació, seran d'algun calat.Mako448 wrote:Segur que són obres molt lleus,col.locar-hi la retolació de Rodalies Catalunya i poc més.Res d'allargar andanes ni res per l'estil.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Els últims dies m'he fixat que els trens entren per la via 1 de Cerdanyola a velocitat més lenta que l'habitual, però no sé si hi té alguna relació o simplement ha donat la casualitat que alguns maquinistes entrin a l'estació a velocitat un pèl més reduïda.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
remodelació Estació Cunit
http://www.radiocunit.org/php/noticia_d ... e291b4f8fd
L’ alcaldessa de Cunit, Judith Alberich, visita les obres de l’estació de tren
Imatge de notícia.
Aquest matí l'alcaldessa de Cunit Judith Alberich ha comprovat "in situ" el bon ritme de la segona fase de les obres de millora de l'estació i dels seus accessos i s'ha mostrat molt satisfeta pel que significa que la ciutadania de Cunit tingui, després de tants anys reclamant-la, una nova estació de tren, còmoda, amb bona il•luminació i amb noves mesures de seguretat.
L'alcaldessa de Cunit ha afirmat:
"És evident que Cunit està vivint una segona transformació. Obres com aquesta donen un valor afegit al nostre municipi i són un element cohesionador fonamental. Ara que tenim tots els serveis bàsics coberts, la nostra prioritat són les persones, que els cunitencs i les cunitenques tinguin al seu abast equipaments i infraestructures pròpies d'un municipi de primera. Els serveis públics són de tots i continuaré treballant també a Madrid pel meu municipi. Estic molt satisfeta que el Govern de l'Estat hagi entès la necessitat d'adequar la nostra estació i que l'hagi mantingut en les seves prioritats d'inversió, igual que ha fet amb el Passeig Marítim, en el qual aportarà 6 M d'€".
Es preveu que durant els propers sis mesos es refaci el un nou pas inferior, les noves escales, els ascensors per a l'accés a les tres andanes, finalitzar el recrescut de les andanes i la instal•lació de les noves marquesines a l'andana.
L'estació de tren de Cunit rep una inversió directa de 2,7 milions d'€ i és una de les 12 estacions de tota Catalunya que estan incloses en aquest Pla de Rodalies 2008-2015.
Tanmateix, el Consistori demana paciència als veïns i veïnes que solen utilitzar el tren com a mitjà de transport habitual, i afirma que és una obra en benefici de tota la ciutadania.
Telèfon d'ADIF d' informació per a viatgers - 24hores: 902 43 23 43
L’ alcaldessa de Cunit, Judith Alberich, visita les obres de l’estació de tren
Imatge de notícia.
Aquest matí l'alcaldessa de Cunit Judith Alberich ha comprovat "in situ" el bon ritme de la segona fase de les obres de millora de l'estació i dels seus accessos i s'ha mostrat molt satisfeta pel que significa que la ciutadania de Cunit tingui, després de tants anys reclamant-la, una nova estació de tren, còmoda, amb bona il•luminació i amb noves mesures de seguretat.
L'alcaldessa de Cunit ha afirmat:
"És evident que Cunit està vivint una segona transformació. Obres com aquesta donen un valor afegit al nostre municipi i són un element cohesionador fonamental. Ara que tenim tots els serveis bàsics coberts, la nostra prioritat són les persones, que els cunitencs i les cunitenques tinguin al seu abast equipaments i infraestructures pròpies d'un municipi de primera. Els serveis públics són de tots i continuaré treballant també a Madrid pel meu municipi. Estic molt satisfeta que el Govern de l'Estat hagi entès la necessitat d'adequar la nostra estació i que l'hagi mantingut en les seves prioritats d'inversió, igual que ha fet amb el Passeig Marítim, en el qual aportarà 6 M d'€".
Es preveu que durant els propers sis mesos es refaci el un nou pas inferior, les noves escales, els ascensors per a l'accés a les tres andanes, finalitzar el recrescut de les andanes i la instal•lació de les noves marquesines a l'andana.
L'estació de tren de Cunit rep una inversió directa de 2,7 milions d'€ i és una de les 12 estacions de tota Catalunya que estan incloses en aquest Pla de Rodalies 2008-2015.
Tanmateix, el Consistori demana paciència als veïns i veïnes que solen utilitzar el tren com a mitjà de transport habitual, i afirma que és una obra en benefici de tota la ciutadania.
Telèfon d'ADIF d' informació per a viatgers - 24hores: 902 43 23 43