Page 22 of 59
Re: No TV
Posted: Sunday 08/07/2007 21:31
by wefer
Guigui wrote:Denisuko wrote:I no hi hauran monitors
Total, perquè acabin donant-los el mateix ús que als dels 5000...
Realment, per l'ús d'ara ja haguessin pogut posar pantalles de Telesketch que haurien sortit més barates
(qui no sàpiga que és, que ho busqui).
Realment, m'estranya que després de la inversió de posar pantalles a tots els trens nous, ara decideixin tornar enrera i no posar-ne als remodelats.
Crec que era discutible la necessitat de començar a posar-ho, però una vegada ja havien decidit tirar endavant la col·locació de pantalles als trens nous i remodelats, quan comparat amb la inversió ja feta per quatre euros més podrien posar informació de tot tipus a dins dels trens, van i ho deixen perdre?
Però qui pren aquest tipus de decisions tant incoherents?
Re: No TV
Posted: Sunday 08/07/2007 21:57
by pokeroms
wefer wrote:Guigui wrote:Denisuko wrote:I no hi hauran monitors
Total, perquè acabin donant-los el mateix ús que als dels 5000...
Realment, per l'ús d'ara ja haguessin pogut posar pantalles de Telesketch que haurien sortit més barates
(qui no sàpiga que és, que ho busqui).
Realment, m'estranya que després de la inversió de posar pantalles a tots els trens nous, ara decideixin tornar enrera i no posar-ne als remodelats.
Crec que era discutible la necessitat de començar a posar-ho, però una vegada ja havien decidit tirar endavant la col·locació de pantalles als trens nous i remodelats, quan comparat amb la inversió ja feta per quatre euros més podrien posar informació de tot tipus a dins dels trens, van i ho deixen perdre?
Però qui pren aquest tipus de decisions tant incoherents?
Home, si també es posen pantalles, a aquest pas es gasten molts diners en els 3000s reformats, i sortiria més en compte fer una nova demanda de trens per la L3
Las cosas de palacio..... van despacio..... si llegan claro
Posted: Monday 09/07/2007 1:18
by Denisuko
Guigui wrote:Denisuko wrote:I no hi hauran monitors
Total, perquè acabin donant-los el mateix ús que als dels 5000...
Si la linia no esta adaptada a introduir-hi imatges per televisió és lógic que només veiem a L5 un parell de videos i a L3 res de res (només el nom de la proxima estació i res més). Una vegada la linia estigui adaptada a aquesta característica llavors podrem veure imatges.
Re: No TV
Posted: Monday 09/07/2007 8:01
by orique
wefer wrote:Realment, per l'ús d'ara ja haguessin pogut posar pantalles de Telesketch que haurien sortit més barates
(qui no sàpiga que és, que ho busqui).
El que passa és que necessitaríem carril de la línia de la Pobla cada certs metres per actualitzar la pantalla...
Re: Las cosas de palacio..... van despacio..... si llegan cl
Posted: Monday 09/07/2007 9:22
by wefer
Denisuko wrote:Si la linia no esta adaptada a introduir-hi imatges per televisió és lógic que només veiem a L5 un parell de videos i a L3 res de res (només el nom de la proxima estació i res més). Una vegada la linia estigui adaptada a aquesta característica llavors podrem veure imatges.
I a la L2 res de res tampoc.
De tota manera, una cosa és que es pugui retransmetre televisió (poc útil) i altre que les pantalles informin de coses útils.
Bé que fins fa un temps apareixia el nom de les estacions, la qual cosa volia dir que el sistema que lliga el vídeo amb l'estació per on s'està passant es troba en funcionament.
Per tant, entenc que seria molt estrany que hi hagués cap problema per, en comptes de posar el nom de l'estació passant a pas de tortuga, posés correpondències amb metro i Bus i fins i tot llocs significatius. És que de fet només és canviar el text
Posted: Wednesday 11/07/2007 8:21
by El LLOP
està previst que el 3000 remodelat surti a circular aquest divendres 13 en hora vall i per la tarda. ja teniu una nova presa.
Posted: Wednesday 11/07/2007 12:58
by entfe001
I jo el divendres baixo a Barcelona per fer unes gestions
Posted: Wednesday 11/07/2007 13:16
by aarongilp
entfe001 wrote:I jo el divendres baixo a Barcelona per fer unes gestions
I jo divendres baixo a Barcelona de vacances
(però les 8 de la tarda no és hora vall, oi?
Posted: Thursday 12/07/2007 0:44
by UT596001
I jo, disposant d'una T-Jove i estant de vacances...
Em passaré tota la tarda a la L3
Posted: Thursday 12/07/2007 9:57
by Denisuko
I no faran cap dia de presentació a la societat de la renovació dels trens?
Posted: Thursday 12/07/2007 10:06
by faristol
Han triat un bon dia per un tren que ha donat problemes un divendres i 13
Posted: Thursday 12/07/2007 10:07
by mikado
Denisuko wrote:I no faran cap dia de presentació a la societat de la renovació dels trens?
No fa falta, ja han passat les eleccions
Posted: Friday 13/07/2007 11:17
by aim
Llàstima que la L3 no la utilitzi actualment
Si algú sap més o menys a quines hores passa per alguna de les estacions de la banda del Besós i quin número de torn té potser faig una escapada per veure què tal ha quedat finalment.
Posted: Friday 13/07/2007 17:11
by victorcasta
Doncs m'he creuat amb ell i anava davant del tren amb torn 306. No sé si portaria el 305 o un torn diferent entre el 305 i el 306.
He agafat el 5038 a Diagonal cap a les 16.00 i m'he l'he creuat amb ell entre aquesta última estació i Passeig de Gràcia. Quan he canviat de direcció per intentar enxampar-lo ja no hi era. L'hauran retirat cap a les 16.30 - 16.45.
Posted: Friday 13/07/2007 20:48
by U-Bahn
Jo a les 18.30 l'he vist a Diagonal direcció Canyelles. Llàstima que jo anés direcció Zona Universitària.
Posted: Friday 13/07/2007 21:49
by Jordilar
Bueno, uns quants membres del fòrum ja hem tingut la oportunitat de provar-lo
Aquesta tarda duia el numero de torn 306, tot i que es veu que al matí duia el 317.
La megafonia es exactament igual que la dels altres 3000, únicament que sona molt millor i el bip bip de tancament de portes es diferent, però no es com els del 5000. El més curiós es la forma en que s'ha instal·lat el pasadís d'accés a l'altre cotxe.
Aquí us deixo amb algunes fotos:
El 3000R estacionat a Canyelles. Fixeu-vos que el display de número de torn es diferent tant per la ubicació com els LED's taronges. També es pot distingir el cambi d'iluminació
Els testers dels 2 semitrens que queden encarats estan pintats de color blanc i em temo que les dues cabines estan anul·lades.
Detall lateral superior de la cabina. Curiosa forma de retolar la numeració. Sembla fluorescent
Interiot del tren. Es un híbrit entre 5000 i 3000, fixeu-vos que el sostre i els laterals son els originals pintas d'un blanc més clar, mentre que el terra i la il·luminació són iguals que el d'un 5000. Els altres instruments són d'estil propi. També podeu veure alguns membres del fòrum
I el que m'ha sembla més curiós de tot, el pas entre cotxe i cotxe, tenint aquesta rampa i els seients que no acaben d'encaixar amb el terra.
Ah, i la porta costat canyelles no tanca bé i es va obrint durant tot el trajecte
Salut,
Seients de l'extrem
Posted: Friday 13/07/2007 22:21
by Guigui
Jordilar wrote:
I el que m'ha sembla més curiós de tot, el pas entre cotxe i cotxe, tenint aquesta rampa i els seients que no acaben d'encaixar amb el terra.
Queda clar que en aquests seients només hi seuré si no en queda cap altre lliure i no m'aguanto dret.
Posted: Friday 13/07/2007 22:48
by aarongilp
Doncs són relativament còmodes, tot i estar mig aixecat el terra. De fet, jo m'he assegut al que està més aprop del "fuelle" i apenes ho ne notat...
Posted: Friday 13/07/2007 23:05
by wefer
Dues coses que em sorprenen:
- Que ara que s'han decidit a posar pantalles a tots els trens nous, en les noves remodelacions no en posin
Això vol dir o bé que en els trens nous són uns elements inútils que no es faran servir mai, o bé que els 3000 hauran de ser re-remodelats d'aquí un temps per incorporar-hi pantalles. Força absurdes les dues opcions.
- Que ja que s'han decidit a anular les cabines intermitges, no les hagin eliminat totalment convertint-les en espai per viatgers. Algú sap si és que és tècnicament molt complicat?
Posted: Friday 13/07/2007 23:19
by Jordilar
Hola:
Lo de tenir les cabines anul·lades ho he suposat jo, però es possible que només s'hagi deixat lo imprescindible per poder comandar des d'allà un semitren per fer maniobres o en cas d'emergència.
Les cabines no es poden suprimir, doncs hi ha un important armari de tèrmics i connexions que controlen el tren juntament amb l'altre cabina.
Salut,