Page 22 of 23
Zona Universitària
Posted: Monday 06/04/2015 21:05
by Javi M
davroca5 wrote:Cert, no se amb quin criteri el posen quan entre Pubilla Cases i Can Rigal hi ha pràcticament la mateixa distància que entre Zona Universitària metro i TRAM, amb la diferència que el primer cas ç no ho indiquen com enllaç al plànol.
I amb l'agreujant de què a Palau Reial també es pot fer enllaç amb la L3, mentre que no hi ha cap altra opció en el cas de Can Rigal/Pubilla Cases.
Re: Zona Universitària
Posted: Tuesday 07/04/2015 17:06
by Don Ramón
Javi M wrote:davroca5 wrote:Cert, no se amb quin criteri el posen quan entre Pubilla Cases i Can Rigal hi ha pràcticament la mateixa distància que entre Zona Universitària metro i TRAM, amb la diferència que el primer cas ç no ho indiquen com enllaç al plànol.
I amb l'agreujant de què a Palau Reial també es pot fer enllaç amb la L3, mentre que no hi ha cap altra opció en el cas de Can Rigal/Pubilla Cases.
Y para echar más sal a la herida sí indican el proyecto de enlace en Ernest Lluch que lleva como cuatro o cinco mil años con las obras paradas para boicotear el Tram.
Renfe encara anuncia enllaç TGV Figueres-París
Posted: Friday 10/04/2015 11:02
by Guigui
Vist avui en una 449:
Les pantalles feien "publicitat" de l'enllaç Figueres-París, amb enllaç des de Barcelona i Girona, ensenyant la 449 que el prestava. De què els serveix fer tanta publicitat si després no tenen la més mínima noció de comunicació?
Re: No saben actualitzar-se al present?
Posted: Friday 29/05/2015 21:49
by davroca5
Avui en un 5000 direcció Vall d'Hebron, he vist que als monitors indicava "Pròxima estació: Hospital de Sant Pau"
A més, el tren anava en manual no entenc el motiu, però anava molt brusc. De fet, a Pubilla Cases ha frenat, ha tornat a accelerar i ha tornat a frenar, suposo que per atinar la posició per obrir portes.
Re: No saben actualitzar-se al present?
Posted: Saturday 30/05/2015 13:35
by xabuca
davroca5 wrote:A més, el tren anava en manual no entenc el motiu, però anava molt brusc. De fet, a Pubilla Cases ha frenat, ha tornat a accelerar i ha tornat a frenar, suposo que per atinar la posició per obrir portes.
Segurament un agent d'estiu que estava de formació.
Re: No saben actualitzar-se al present?
Posted: Monday 07/09/2015 0:53
by davroca5
Re: No saben actualitzar-se al present?
Posted: Monday 07/09/2015 2:00
by Renfe445
Mejor los pictogramas de toda la vida, que cuajaron mejor en nuestras vidas, "valgan las rendundancian".
Re: No saben actualitzar-se al present?
Posted: Monday 07/09/2015 5:23
by metring
Potser es tractava d'una exposició dels diferents logos que ha tingut la companyia, si és que sou...!
Re: No saben actualitzar-se al present?
Posted: Thursday 18/02/2016 13:16
by metring
Més que actualització, desinformació...
Al mapa no hi havia la línia per on circulava
Posted: Monday 25/07/2016 22:13
by Guigui
Avui a la tarda, en un H4, veig el mapa de la Noxarbus enganxat davant la porta del remolc articulat... sense l'H4 i totes les altres línies introduïdes/modificades amb la darrera fase de la implantació.
Re: Al mapa no hi havia la línia per on circulava
Posted: Monday 25/07/2016 22:34
by Miquel
Guigui wrote:Avui a la tarda, en un H4, veig el mapa de la Noxarbus enganxat davant la porta del remolc articulat... sense l'H4 i totes les altres línies introduïdes/modificades amb la darrera fase de la implantació.
Ja posats, em jugo el coll que la majoria dels busos duen el plànol de la NXB sense l'ampliació de la V13.
A les parades, també
Posted: Monday 25/07/2016 22:38
by Guigui
I passant per una parada, al plànol encara es veu com el 22 arriba fins a l'Av. Esplugues. També aquí, em jugo el coll que és així a la immensa majoria de casos.
Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
Posted: Friday 02/09/2016 10:36
by 122-042-132
Desconec sí hi ha un fil específic.
A la línia 87 d'autobusos, explotada per AUTHOSA, del grup Moventis, en algunes de les seves parades que no son compartides amb TMB, els plànols existents son de l'any 2002, abans de la integració tarifaria!, amb els U6 i U7, i amb totes les mancances que us podeu imaginar. Voldria demanar a AUTHOSA (grup Moventis), o a qui pertoqui, AMB, EMT, o fins i tot TMB, de susbtituir els plànols actuals de l'any 2002, pels actualitzats. En concret jo us puc parlar de dues parades però segurament en hi ha més: 102228 Farigola-Mora d'Ebre, i 107229 Final de línia Horta. Salut!
Re: No saben actualitzar-se al present?
Posted: Friday 02/09/2016 14:21
by Trenscat
A la web de l'ATM ja han fet un petit viatge al futur i hi ha el mapa de la xarxa ferroviària integrada amb data octubre de 2016, incloent Can Feu | Gràcia i Sabadell Plaça Major, així com la nova L12 Sarrià-Reina Elisenda.
http://www.atm.cat/web/ca/xarxaferroviaria.php
Re: No saben actualitzar-se al present?
Posted: Saturday 03/09/2016 1:20
by albert28
Trenscat wrote:A la web de l'ATM ja han fet un petit viatge al futur i hi ha el mapa de la xarxa ferroviària integrada amb data octubre de 2016, incloent Can Feu | Gràcia i Sabadell Plaça Major, així com la nova L12 Sarrià-Reina Elisenda.
http://www.atm.cat/web/ca/xarxaferroviaria.php
Podrien buscar un color un pèl més diferenciador de la S1 amb la R4 sino sembla que sigui la mateixa a menys que t'hi fixis o ja ho sàpigues.
Re: Webs de transports que informen malament.
Posted: Wednesday 10/05/2017 0:16
by Oriolix
Aquest és el bonic plànol de la xarxa de metro del Punt TMB d'Universitat, pendent d'actualitzar de fa 15 mesos, després de la inauguració de la L9 Sud.
Vaig enviar un tuit amb la foto a TMB fa 3 mesos i em van dir que s'ho miraven. Però he passat a renovar-me el trimestral, i està igual. A aquest pas, quan el canviïn ja hauran inaugurat el ramal de L10 de la Zona Franca.
- tmb_universitat.jpg (128.9 KiB) Viewed 10109 times
Parada de Santa Coloma
Posted: Sunday 01/10/2017 20:51
by Renfe445
A veure quan posen la 500 de Sagalés i la 690 de R. Font...
He fet un muntatge per veure com hauria de quedar tot allò, he picat amb la família tipogràfica correcta (Helvetica) i ho he posat a dues línies perquè ja es veu la xapussa, no?
Re: No saben actualitzar-se al present?
Posted: Monday 02/10/2017 21:42
by m.h.t.
Així és com haurien d'estar els distintius al capçal... Però Sagalés no té el costum d'enganxar el distintiu numèric
(sort que ja el posa les tires horàries) i Font el posa
allà on vol només.
Instal·lar els horaris d'ambdues interurbanes a la parada és urgent, tenint en compte que és la
parada de bus amb més demanda (conjuntament amb la de <M> Fondo) de Sta. Coloma. Ja hi vaig enviar l'avís
tant a Sagalés, com a Font i al Dept. de Terriori (GenCat). Sagalés es va comprometre; ho ha fet amb d'altres, però aquesta encara es fa esperar. Font no m'ha respost. La GenCat es limita a tasques de comprovació; suposo que li passan l'avís als operadors també.
He enviat
petició a l'AMB per a que es faci càrrec de la senyalització d'interurbanes d'aquestes línies
a l'àmbit AMB, doncs em van instal·lar horaris de la 648 a Montcada sense demanar-ho explícitament, només per notificar-ho. Quan rebi resposta, si és favorable, serà millor comptar amb l'AMB, doncs la GenCat i els operadors són molt lents i poc curosos amb aquest tema.
PD: Com a curiositat, aquesta parada també és el terminal de la
VAC-155 (Sta. Coloma de Gr. - Ayamonte) de
Suroeste Bus (Grupo Avanza), que enllaça BCN, ZGZ i Madrid amb Extremadura i Huelva
(amb permís de trànsit només a aquestes dues últimes).
Però, els serveis
Bus.es no acostumen a senyalitzar res a parades.
Re: No saben actualitzar-se al present?
Posted: Monday 02/10/2017 22:15
by Renfe445
La VAC-155 la pondríamos en otro palo, como la B18 que está en una parada a parte.
Entonces de momento nos tenemos que conformar con este fotomontaje...
Re: No saben actualitzar-se al present?
Posted: Monday 02/10/2017 22:25
by m.h.t.
AVÍS He comprovat que
la VAC-155 ha deixat de tenir el terminal a Sta. Coloma per tenir-lo a BCN-Estació del Nord. Comprovat al web d'
AvanzaBus.
Fins no fa tant, confirmo que conservava la parada de
Sta. Coloma (Pl. Vila), amb
BCN Nord com a parada
intermitja. De fet, segueix sortint al buscador
(però sense sortides ni arribades). La concessió continua tenint com a terminal Sta. Coloma.