Page 22 of 22
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Posted: Monday 22/04/2013 18:19
by UT447Barcelona
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Posted: Monday 11/04/2016 11:54
by marc_bcn_2
He vist avui una 4000R (Santa Coloma) amb nous logos als costats del tren:
N'hi ha 2 logotips a cada vagó, estan sense el text "Transports Metropolitans de Barcelona", i són bantant grans, pel meu gust.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Posted: Monday 11/04/2016 14:11
by Miquel
Són els mateixos que els que han posat als 2100 vinilats.
Jo també trobo que són excessivament grans, espatllen la imatge la veritat.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Posted: Monday 11/04/2016 16:35
by Renfe445
Deberían de haberlos puesto como al principio, solo el logo del Metro en el frontal y ya está.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Posted: Monday 11/04/2016 18:12
by Miquel
marc_bcn_2 wrote:He vist avui una 4000R (Santa Coloma) amb nous logos als costats del tren:
N'hi ha 2 logotips a cada vagó, estan sense el text "Transports Metropolitans de Barcelona", i són bantant grans, pel meu gust.
Per algun casual li has mirat el frontal?
Ara que m'hi fixo l'han vinilat de blanc i vermell pel costat, i no m'estranyaria que al frontal tingui el mateix disseny que el del 2100 i no el dels 3000 i 4000 reformats. Ho dic, ja que pel que veig, la franja vermella lateral es més grossa que en origen.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Posted: Monday 11/04/2016 18:37
by marc_bcn_2
No li he pogut veure el frontal, estava a l'estació quan he arribat a l'andana.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Posted: Tuesday 12/04/2016 8:48
by Renfe445
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Posted: Tuesday 12/04/2016 15:47
by Miquel
Doncs tal i com em temia, l'esquema de colors del frontal també ha canviat, i ha passat a ser ovalada, a ser totalment recta (línia divisoria del vermell i negre).
En fi, una collonada com una catedral, i jo que pensava que Bcn Comú no faria despeses tant tontes...
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Posted: Friday 03/11/2017 9:21
by Fran-Ikarus
10 anys!
Ens fem grans...
Els primers trens de #metrobcn de la sèrie 6000 van començar a funcionar per la línia 1 fa 10 anys, concretament durant el 2007.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Posted: Friday 03/11/2017 9:35
by Renfe445
Seguro que habrá gente que todavía menciona a los 6000 como "los nuevos".
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Posted: Friday 03/11/2017 9:45
by Fran-Ikarus
Renfe445 wrote:Seguro que habrá gente que todavía menciona a los 6000 como "los nuevos".
Lo "peor" de aquella ola de nuevas series es que trenes de apenas 10-20 años totalmente vigentes (4000 en este caso, pero también 2000-2100-3000) pasasen a ser vistos como "viejos"
Era justo antes de la crisis, claro.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Posted: Friday 03/11/2017 23:05
by França451
Fran-Ikarus wrote:Renfe445 wrote:Seguro que habrá gente que todavía menciona a los 6000 como "los nuevos".
Lo "peor" de aquella ola de nuevas series es que trenes de apenas 10-20 años totalmente vigentes (4000 en este caso, pero también 2000-2100-3000) pasasen a ser vistos como "viejos"
Era justo antes de la crisis, claro.
Pues que no se fijen en ciudades como Madrid, me explico:
Los 300 de Barcelona y similares serían como "los miles" de Madrid. Éstos circularon por última vez en línea 5 hasta el 99, creo recordar.
Los 1000 de Barcelona son como los cinco miles de Madrid. (hablo estéticamente al menos por fuera). La diferencia es que Madrid conservó y sigue conservando alguno en circulación, mientras que Barcelona los empezó a fundir todos hace ya diez años.
Los 2000-3000-4000 son como "los Pandas" de Madrid, esos trenes cuadrados serie 2000 primitiva que circularon allá por los 80, y que allí se ven ya como obsoletos, por mucho lavado de cara que les hayan hecho. Los 5000,6000,9000 son como los 3000, 6000, 7000, 9000 de Madrid, o sea todas las novatadas. Y que para variar, no se libran de errores y críticas, y en absoluto son la panacea de la red de Metro.
Quedarían por ahí los llamados "Burbus" de Madrid, que fueron una serie hoy día considerada como osbsoleta, de la serie dos mil que no tengo ni idea de dónde los sacaron ni en qué modelo de otras ciudades del mundo se basaron. Y ojo, que si Barcelona se cargó los miles, Madrid por lo que recuerdo, se cargó los seis miles de la línea 9, todavía no me explico el motivo, porque esa serie es de las nuevas. Es como decir que aquí nos cepillamos los seis miles porque sí...
Vale, y explicado por qué los 2000-3000-4000 se ven como "viejos", volvemos al tema.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Posted: Thursday 04/11/2021 2:01
by M1171-M1172-M1169...
Avui he vist torns 611 i 616 al 6053 i 6052, i 617 al 4036, que he agafat i ha canviat a 117 quan ha arribat a final de línia. No entenc què ha passat, però sembla que s'ha resolt.
Sandy
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Posted: Saturday 19/03/2022 1:16
by M1171-M1172-M1169...
No sé si és adient fer aquesta pregunta aquí en aquests moments, em pensava que hi trobaria la resposta però no és el cas.
Algú té un llistat de l'ordre de reforma dels 4000? N'hi ha de 3000, 2000 i 2100, però no de 4000 no he sapigut trobar més que alguns al començament i al final de la reforma.
L'únic que sé del cert és que va començar el 4061, seguit del 4045 el 4005 i el 4033. A partir d'aquí ja no he trobat res concret fins el final amb el 4077. Hi ha mencions esporàdiques i fins i tot alguna foto, però no queda clar què passa quan.
Per cert, suposo que haureu notat que les soldadures de les barres noves dels primers 4000 reformats són diferents de les dels últims que són com els 3000, a part del 4025 que té un estil propi. Imagino que té a veure amb qui va fer la reforma.
Moltes gràcies
Sandy