Page 22 of 411

Posted: Wednesday 16/08/2006 19:29
by mikado
victorcasta wrote:Segons s'ha comentat a Tranvía, i si n'ho s'han equivocat, un problema a les vies de l'estació provisional del Prat que provoca un desgast anormal de les pestanyes de les unitats 101, desviant-los tots ells via Vilafranca fins al 24 d'agost. ;)
Miércoles 16 de agosto de 2006, 19h 26 min y efectivamente está pasando el EUROMED por la estación de L'H dirección SANTS. Esto es "acongojante" para q suene bien, nueva estación, nuevas agujas, todo nuevo y no puede pasar el EUROMED??? En fin ... país de la chapuza.

Posted: Wednesday 16/08/2006 20:02
by 594-001-0
mikado wrote:
victorcasta wrote:Segons s'ha comentat a Tranvía, i si n'ho s'han equivocat, un problema a les vies de l'estació provisional del Prat que provoca un desgast anormal de les pestanyes de les unitats 101, desviant-los tots ells via Vilafranca fins al 24 d'agost. ;)
Miércoles 16 de agosto de 2006, 19h 26 min y efectivamente está pasando el EUROMED por la estación de L'H dirección SANTS. Esto es "acongojante" para q suene bien, nueva estación, nuevas agujas, todo nuevo y no puede pasar el EUROMED??? En fin ... país de la chapuza.
Nuevo, pero provisional. Y si para hacer unas obras ya son chapuzas, imáginate para hacer algo rpovisional...

Posted: Wednesday 16/08/2006 20:22
by Ferrovi
Alta velocitat per la meva ciutat! :roll: .
Ara que la meva protesta de "Alta velocitat fora del litoral" ha donat fruit, ara dic "parada del Euromed a Cornellà, JA!" xD
Demà aniré a Cornellà centre a veure passar algun. :roll:
Percert, com es que segons la web de Renfe, els horaris no varíen si la ruta es més llarga?

Posted: Wednesday 16/08/2006 23:56
by entfe001
wefer wrote:Com és possible que un sol llamp sigui capaç de parar TOTS els trens de la demarcació de Barcelona durant 1 hora? :?
És que no coneixen els sistemes redundants a Renfe i ADIF? Que un tram quedés sense servei, encara, però tota la demarcació de BCN, és totalment inadmissible.
No pot ser que la xarxa de transports d'una ciutat com Barcelona sigui tant vulnerable >:(
Hi influeix bastant la forma d'operar d'ADIF. Un tren avariat a la via general de Granollers suposa la suspensió del servei a tota la línia Ca2, de Portbou fins a Barcelona.

O quan van canviar l'enclavament de Sants i fallava cada dos per tres, en cap moment es va establir serveis parcials Sant Celoni - Figueres per no deixar tirada a la gent de trànsit intern regional com Girona - Figueres.

I compte! Perquè molts cops FGC també peca del mateix...

Posted: Thursday 17/08/2006 9:14
by abegot
entfe001 escriu: "I compte! Perquè molts cops FGC també peca del mateix..."

Pots donar exemples? Fotos? i no em vinguis amb alló de ... "un dia al mes de, ... en va passar, ... i un altre dia ....

I en plan positiu no hi ha res, veritat? Si et plau, fés un balanç de tot i a pessar de que les comparacions son, .... >:( . mirat-ho fredament i digas que al Carrilet de Girona, també hi passaba xD :) :D :oops: 8)

llamp

Posted: Thursday 17/08/2006 19:38
by Jordi Sugranyes
A mi la famosa caiguda del llamp em va enxampar a pocs metres de l'estació de Sitges, dins del Catalunya Exprés Reus - Bcn. Res que després d'una bona mitja hora aturats, es presenta l'interventor amb l'explicació del "rayo" que "había caído en un "transformador".

És lògic que si no hi ha tensió a la catenària s'apaguin els llums, l'aire condicionat i tot plegat. Però, vaja, hi ha cada senyora més emprenyadora amb el seu ventall a tot drap: "¡que me ahogo, que me ahogo, que abran las puertas!" :x

Posted: Wednesday 23/08/2006 20:45
by entfe001
Ho poso com a incidència tot i que en realitat no ha tingut més conseqüència que un lleu retard de cinc minuts pel meu tren: ha fallat el BLAU a la línia del Maresme aquesta tarda i m'han donat sortida amb xiulet i banderí a les estacions de Canet i Sant Pol.

I LA caqueta QUE HI HA A ALGUNES ESTACIONS, QUÈ?

Posted: Thursday 24/08/2006 12:00
by Galderic
A part d'un munt d'incidències en retards i mal servei, que qui més que menys tots denuncieu, us heu fixat en la quantitat de caqueta que hi arriba a haver en algunes estacions?
Només posaré un exmple.
A l'estació de Plaça Catalunya de RENFE, i a baix a les víes (n'hi ha dues la 1 i la 2), hi ha tanta caqueta vària que fins hi tot s'hi han arribat a criar colònies de ratolins! Tinc unes fotos que ho demostren, però com que no hi entenc ni papa de com s'ha de fer per penjar aquí una foto perquè les pugueu veure, doncs us ho dic escrit.
Qualsevol de vosaltres s'hi pot arribar i veurà que no menteixo.

GALDERIC

Re: I LA caqueta QUE HI HA A ALGUNES ESTACIONS, QUÈ?

Posted: Thursday 24/08/2006 12:13
by Ecomobisostrans
Per penjar una foto ho pots fer a http://www.photobucket.com i ficar l'hipervinculo aqui, si pot ser amb el format [img](hipervinculo)[/img]

Posted: Thursday 24/08/2006 13:55
by 437.001
594-001-0 wrote:
mikado wrote:
victorcasta wrote:Segons s'ha comentat a Tranvía, i si n'ho s'han equivocat, un problema a les vies de l'estació provisional del Prat que provoca un desgast anormal de les pestanyes de les unitats 101, desviant-los tots ells via Vilafranca fins al 24 d'agost. ;)
Miércoles 16 de agosto de 2006, 19h 26 min y efectivamente está pasando el EUROMED por la estación de L'H dirección SANTS. Esto es "acongojante" para q suene bien, nueva estación, nuevas agujas, todo nuevo y no puede pasar el EUROMED??? En fin ... país de la chapuza.
Nuevo, pero provisional. Y si para hacer unas obras ya son chapuzas, imáginate para hacer algo rpovisional...
Pues la estación de Vilafranca del Penedès también es provisional! :o
Tendrá que acabar pasando por Manresa-Lleida-Reus-Tarragona... :twisted:

RETARDS, AVARIES I OBRES DE RENFE LÍNIA MANRESA-LLEIDA

Posted: Tuesday 29/08/2006 9:25
by galdric
He sentit comentar que s'estan fent obres de millora en el tram de línia que va de Manresa a Lleida.
Què hi ha de cert?
Si és veritat, quan estiguin acabades aquestes obres els trens podran circular a una velocitat més elevada que ara, que circulen per segons quins trams a 40 o 50 km. per hora?

galdric :?:

Posted: Tuesday 29/08/2006 9:33
by davida
Desde el passat dia 21 d'agost la vía esta tallada entre Calaf i Cervera, per obres de millora de la via i de la infraestructura. Hi ha un servei substitutori amb autobús. Esta previst que durin uns 4 mesos. Fins ara es podia circular entre Manresa i Cervera a 50km/h els automotors i 30km/h les locomotore. A mes a mes de una pila de limitacións temporals en diferents punts del tram.

Posted: Wednesday 30/08/2006 12:23
by Trenscat
Ahir no sé què passava a Barcelona Sants però vam baixar amb la malba en Civia des de Calella (que surt a les 20:11) i en arribar a Sants vam entrar amb senyal en vermell però amb llum blanca intermitent. De seguida vam veure una 447 just davant i encara més endavant una altra 447. Els trens anaven entrant seguits per la via 1 com si fos una cua de cotxes... Molt divertit, especialment vist des de la mampara de darrere la cabina de conducció del Civia :D Darrere el Civia encara va entrar un altre tren que anava a Vilafranca.

Hi ha una foto al meu bloc http://trenscatbloc.blogspot.com/ de tot plegat :)

Posted: Friday 01/09/2006 22:12
by UT596001
Hola, aquesta tarda, per una avaria crec que a l'Hospitalet, tots els trens que passaven per Plaça Catalunya anaven entre 20 i 30 minuts tard.

Quan he baixat a Barcelona, però, he vist una situació una mica extranya: entrem a Montcada Bifurcació, amb un Rodalies destinació Sant Vicenç de Calders. A la via 4 tenien apartat un Martorell-UAB-L'Hospitalet. Al cap d'uns 5 minuts d'arribar, marxa aquest tren i deseguida que marxa aquest tren ens donen via lliure a nosaltres. La senyal d'entrada a Torre Baró, però, estava tancada i l'altre tren estava parat allà. Un cop surt, entrem marxa a la vista i fem la parada. El tren de davant no anava massa ràpid i anem tota l'estona a pas de tortuga, i parant-nos a totes les senyals. Després millorem la marxa i a Sant Andreu Arenal entrem... per via 4!!! L'altre tren (el de davant) estava allà estacionat i acabava d'arribar. Després surt i ens quedem allà parats uns 5 minuts. En aquest temps arriba per darrera un rodalies amb destinació Martorell (via Molins) i entra per la via 2, cosa que provoca que el nostre tren es buidi i tothom marxi a l'altre tren. El cas és que un cop tothom ha pujat a l'altre tren ens han donat via lliure a nosaltres i hem marxat abans que ells :D i hem reemprès la marxa. He arribat a Sants amb 21 minuts de retard.

D'altra banda primer a Torre Baró m'he encreuat amb el Regional a Ripoll que surt vora les 4 de la tarda a Sants, a les 5. O sigui que portava un bon retard a sobre... i després només ens hem començat a encreuar amb trens en sentit contrari a Sant Andreu Arenal...

Posted: Monday 04/09/2006 16:55
by Mako448
Avui,quan ha posat la pàgina de les incidéncies del transport al teletext,per allà a les 9:00 posava que s'havia averiat a l'estació de Sants un tren de la línia R2 i que els trens cap a Vilanova anaven amb 15 minuts de retard.

Posted: Wednesday 06/09/2006 23:23
by UT596001
Aquesta tarda hi ha hagut una avaria a Sants, que ha provocat el caos.

Arribo a l'estació de l'Arc de Triomf vora les 20.50, quan veig que he perdut el rodalies a Manresa que ha passat 3 minuts abans. Passa amb normalitat un tren a Maçanet, UAB-Martorell i un a Vic, i per la via 2 també es circulava amb normalitat.

La cosa comença a empitjorar quan per l'hora, vora les 21.05, hauria d'haver passat un tren cap a Terrassa i fa 5 minuts que no passava cap tren per la via 1. Els trens que passaven per via 2 també començaven a passar menys sovint. De cop per megafonia diuen que per avaria a Sants els trens passaran 15 minuts tard. Al poc passa una 447 en simple cap a Mataró que anava al 100% de la seva capacitat, i molta gent es queda tirada a l'andana. L'andana de via 1 es comença a omplir i omplir, però en cap moment estaria l'andana plena al 100%. Pensava que a partir de llavors anirien passant tots els trens de cop, però no és així. L'estona comença a passar i no passa cap tren. Mentrestant, arriba un tren per la via 2 i es comença a estar estona parat i parat... té la senyal de sortida tancada. Vaig a l'extrem de l'estació costat Sants i veig que hi ha una altra 447 retinguda en ple túnel entre Arc de Triomf i Plaça Catalunya, d'aquí que la senyal estigués tancada. I a més arribaria per darrera una altra 447 que es quedà retinguda a la senyal d'entrada a l'estació sense poder entrar.

Cap a les 21.45, es reestableix la circulació i els trens comencen a circular per via 2... i per via 1 s'anuncia el primer tren en molta estona: anirà cap a Terrassa. Al veure l'altre tren de Mataró que anava ple, estava totalment mentalitat que segurament em quedaria a terra. Però, no sé com, quan arriba al tren, al cotxe intermig hi ha un petit forat i m'hi aconsegueixo ficar a dins. Aconsegueixo sortir de l'estació. A Sant Andreu Arenal s'estaven fent servir direcció Sants les 2 vies que hi ha, les vies 2 i 4.

Finalment he aconseguit arribar vora les 22.20 a Sabadell Centre, a temps per pendre l'última Vallesana cap a Castellar.

Posted: Thursday 07/09/2006 11:52
by entfe001
Segons Catalunya Informació, l'incidència afectà a totes les línies de rodalies a excepció de la 2 (i suposo que la 10 també...). És a dir, que nomès quedà perjudicat el túnel de Catalunya i no pas el d'Aragó.

Posted: Thursday 07/09/2006 16:48
by metring
He sentit a Sants, a les 16:20 han dit per megafonia que, per causes alienes a l'empresa, cap tren podia aturar-se :nose ni a Cerdanyola, ni a Cerdanyola-UAB

Posted: Thursday 07/09/2006 21:01
by p_p_b22
metring wrote:He sentit a Sants, a les 16:20 han dit per megafonia que, per causes alienes a l'empresa, cap tren podia aturar-se :nose ni a Cerdanyola, ni a Cerdanyola-UAB
Incendio Cerdanyola obliga cortar circulación líneas 4 y 7 Renfe

Un pequeño incendio que se ha declarado esta tarde en Cerdanyola del Vallés, en un descampado junto a las vías del tren, ha obligado a cortar la circulación de las líneas 4 y 7 de Cercanías de Renfe a su paso por esta población.

El fuego se ha declarado, por causas que aún se desconocen, sobre las 15.15 horas en una zona próxima a la vía del tren y ha quemado principalmente matojos y neumáticos, lo que ha provocado una intensa y negra columna de humo, han informado a Efe los Bomberos de la Generalitat.

Cuadro dotaciones se han desplazado hasta el lugar del incendio, que ya está 'totalmente controlado' tras afectar una pequeña extensión de terreno, según las mismas fuentes.

La gran humareda que ha provocado el caucho quemado ha obligado a interrumpir, por falta de visibilidad, la circulación de las líneas de 4 y 7 de Renfe, que unen los municipios de Manresa y Sant Vicenc de Calders, y Castellbisbal y L'Hospitalet de Llobregat, respectivamente.

http://actualidad.terra.es/nacional/art ... 074431.htm

Posted: Thursday 07/09/2006 21:10
by Watermark
El problema al que aludiu de Cerdanyola s'ha resolt molt ràpidament doncs a les 16:30 tot funcionava amb normalitat.
Els terrenys incendiats estan en un solar sense edificar a prop del punt on el ramal a Cerdanyola-Universitat es separa de la línia a Manresa.