Page 22 of 43
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Tuesday 30/11/2010 21:27
by suiza1957
A awe. Encare que sigui amb retar, te dire que es molt comodo de temps i es una bona idea.El tren acostuma a nar ple fins a Vic, despres baixa mes gent a Ripoll, i acostuma arrivar bastant gent a Puigcerda.
El public es molt distint, dels que fan paradas a totes les estaçions.
Aixo si es trva a faltar seients mes comodos.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Wednesday 01/12/2010 0:19
by awe
Mercès per la resposta. M'alegro que la gent respongui positivament a les millores.
Túnel de Toses enllestit.
Posted: Sunday 09/01/2011 21:11
by Pere
Segons m'han comentat avui maquinistes de la línia, el proper dia 11 de gener desapareix la limitació a 40 km/h existent al túnel de Toses que està causant tants retards als trens, i passarà a ser de 80 km/h.
Re: Túnel de Toses enllestit.
Posted: Sunday 09/01/2011 22:01
by PoLeTe124
Re: Túnel de Toses enllestit.
Posted: Sunday 09/01/2011 22:13
by ABB_Traccion
Pere wrote:Segons m'han comentat avui maquinistes de la línia, el proper dia 11 de gener desapareix la limitació a 40 km/h existent al túnel de Toses que està causant tants retards als trens, i passarà a ser de 80 km/h.
Esperem que ho hagin arreglat bé el tema de la lona de la paret del túnel... i que el primer tren no se la torni a emportar posada... xDDD
Última hora!!!
Posted: Wednesday 19/01/2011 15:34
by xevi
La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
Re: Última hora!!!
Posted: Wednesday 19/01/2011 18:05
by PoLeTe124
xevi wrote:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
A mi 3 maquinistes ja m'ho van dir a principis d'estiu
Re: Última hora!!!
Posted: Wednesday 19/01/2011 18:17
by metring
PoLeTe124 wrote:xevi wrote:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
A mi 3 maquinistes ja m'ho van dir a principis d'estiu
I per què no ho deies aquí abans?
Re: Última hora!!!
Posted: Wednesday 19/01/2011 18:27
by UT440_132M
xevi wrote:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
Les últimes unitats 448 van entrar a circular a l'any 92, mentre que les primeres 447 daten de l'any 1993. D'això ja fa temps que se'n parla, des que es va traspassar la gestió de Rodalies a la Generalitat fa un any.
Jo no faria massa cas dels maquinistes, recordo anys enrere quan els demanaves per les unitats 440 sense reformar, et deien, el dia 31 de desembre deixaran de circular, i coses com aquesta moltes, i el dia 1 de gener les veies circular...
Pel be de les nostres esquenes val més que s'hi posin ja, i no piulin tant.
Re: Última hora!!!
Posted: Wednesday 19/01/2011 19:37
by liniadelRipollés
Les UT447 són uns trens bons amb un interiorisme molt superable.
Els Civies tenen un interior més interessant, però els maquinistes prefereixen habitualment les 447, per temes de tracció i de frenat.
xevi wrote:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Wednesday 19/01/2011 22:22
by alkolo89
Ja fa un temps que s'havia dit (no recordo on) que hi havien 6 447 a tallers per canviar l'interior.
Re: Última hora!!!
Posted: Wednesday 19/01/2011 23:46
by PoLeTe124
metring wrote:PoLeTe124 wrote:xevi wrote:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
A mi 3 maquinistes ja m'ho van dir a principis d'estiu
I per què no ho deies aquí abans?
Crec que només ho vaig dir al Ferrocat
De totes maneres, en un vídeo meu surt com un maqui diu això. Però quan vagin en doble composició, s'hauran de combinar amb les altres 447. Com alguns cops què es feia: 440+440R, doncs el mateix
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Thursday 20/01/2011 7:59
by alkolo89
Quant pujaven les 440, només arribaven a Puigcerdà les de dos cotxes, amb seients de regionals, ja fossin en estat original o reformades. Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Thursday 20/01/2011 11:02
by Sagrerenc
alkolo89 wrote:Quant pujaven les 440, només arribaven a Puigcerdà les de dos cotxes, amb seients de regionals, ja fossin en estat original o reformades. Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Cert, recordo haver anat alguna vegada a Planoles o La Molina i que ens fessin canviar de cotxe a Ribes, perquè només pujaven els cotxes del davant.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Thursday 20/01/2011 12:31
by ABB_Traccion
alkolo89 wrote:Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Aixi doncs, perfecte, esperem que només estiguin a la R3, com amb les 440.
Una bona noticia, sense dubte, ara esperem que es compleixi
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Thursday 20/01/2011 16:24
by PoLeTe124
ABB_Traccion wrote:alkolo89 wrote:Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Aixi doncs, perfecte, esperem que només estiguin a la R3, com amb les 440.
Una bona noticia, sense dubte, ara esperem que es compleixi
Només es reformaran 6
Segons tinc entès, adaptades a PMR, amb WC de Civia i seients semblants als de 470 o 448. Segurament també li treuran les asquerosses llums groguenques de les actuals 447 per llums dels Civia. La resta, seguirà igual.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Thursday 20/01/2011 16:27
by UT440_132M
PoLeTe124 wrote:ABB_Traccion wrote:alkolo89 wrote:Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Aixi doncs, perfecte, esperem que només estiguin a la R3, com amb les 440.
Una bona noticia, sense dubte, ara esperem que es compleixi
Només es reformaran 6
Segons tinc entès, adaptades a PMR, amb WC de Civia i seients semblants als de 470 o 448. Segurament també li treuran les asquerosses llums groguenques de les actuals 447 per llums dels Civia. La resta, seguirà igual.
Segons van dir l'any passat des del DPTOP, es reformarien 12 unitats, 10 per la línia de Puigcerdà, i 2 per la línia L'Hospitalet - Manresa - Lleida. Només van dir d'adaptar-les amb seients de regionals i plataforma per a porta-esquís, motxilles i bici, res de canviar il·luminació interior ni mandangues d'aquestes.. Repeteixo, no s'ha de fer massa cas als maquinistes, ja que ells són els últims a assabentar-se de la situació.
Però de moment no hi ha cap versió oficial. Per aquest motiu jo em mostro escèptic en aquest tema.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Thursday 20/01/2011 17:31
by PoLeTe124
UT440_132M wrote:
Segons van dir l'any passat des del DPTOP, es reformarien 12 unitats, 10 per la línia de Puigcerdà, i 2 per la línia L'Hospitalet - Manresa - Lleida. Només van dir d'adaptar-les amb seients de regionals i plataforma per a porta-esquís, motxilles i bici, res de canviar il·luminació interior ni mandangues d'aquestes.. Repeteixo, no s'ha de fer massa cas als maquinistes, ja que ells són els últims a assabentar-se de la situació.
Però de moment no hi ha cap versió oficial. Per aquest motiu jo em mostro escèptic en aquest tema.
Pot ser, però també haurien d'adaptar-ho per a PMR, encara què per l'R3 no pugi ningun minusvàlid...
I per l'R12, s'utilitzaran 470, com fan en Lleida-Cervera-Calaf actualment...
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Thursday 20/01/2011 18:11
by oriolp13
PoLeTe124 wrote:UT440_132M wrote:
Segons van dir l'any passat des del DPTOP, es reformarien 12 unitats, 10 per la línia de Puigcerdà, i 2 per la línia L'Hospitalet - Manresa - Lleida. Només van dir d'adaptar-les amb seients de regionals i plataforma per a porta-esquís, motxilles i bici, res de canviar il·luminació interior ni mandangues d'aquestes.. Repeteixo, no s'ha de fer massa cas als maquinistes, ja que ells són els últims a assabentar-se de la situació.
Però de moment no hi ha cap versió oficial. Per aquest motiu jo em mostro escèptic en aquest tema.
Pot ser, però també haurien d'adaptar-ho per a PMR, encara què per l'R3 no pugi ningun minusvàlid...
I per l'R12, s'utilitzaran 470, com fan en Lleida-Cervera-Calaf actualment...
I qui t'ha dit que no hi hagin paralitics...jo agafo la línia cada día i me n'he trobat el mateix un parell de cops, i, la veritat feina tenien per pujarlo i baixar-lo. D'altra banda, aixo no és com l'oferta i la demanda. No han d'haver-hi paralitics per adaptar els trens a PMR, sinó que els trens ja han d'anar adaptats "per si un cas"
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Thursday 20/01/2011 18:16
by metring
Això mateix anava a dir jo. D'on treus que no hi hagin PMR a la R3? Si us plau, una mica de consistència als missatges i no donem dades no comprovables.