Page 22 of 57

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Monday 24/03/2014 17:06
by Enric
Enlace de la foto de la 470-089M del deposito de Fuencarral haciendo hoy lunes el servicio de la RT2 pasando por La Gornal hacia su destino L'Arboç este pasado mediodía...


https://www.flickr.com/photos/enric436/ ... hotostream

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 26/03/2014 22:21
by trainman
La 447-138R ha sido traspasada a Barcelona. Hoy la he visto en cola del Sant Vicenç de Calders (19:35)-Manresa (22:14)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 27/03/2014 21:46
by Enric
Avui la 470-103M amb els serveis de la RT1...la 470-190M amb els serveis de la RT2!!

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 27/03/2014 21:50
by Renfe451
Sobta molt que posin 470's quan el dia en que el conseller Vila va estrenar els nous serveis va ser amb una 447, no entenc el canvi.
trainman wrote:La 447-138R ha sido traspasada a Barcelona. Hoy la he visto en cola del Sant Vicenç de Calders (19:35)-Manresa (22:14)
Según Listadotren, esta unidad pertenecía a Valencia desde mayo del año pasado. Antes de irse a Valencia, esta unidad hacía servicios en Madrid.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 27/03/2014 22:12
by Sagrerenc
Renfe451 wrote:
trainman wrote:La 447-138R ha sido traspasada a Barcelona. Hoy la he visto en cola del Sant Vicenç de Calders (19:35)-Manresa (22:14)
Según Listadotren, esta unidad pertenecía a Valencia desde mayo del año pasado. Antes de irse a Valencia, esta unidad hacía servicios en Madrid.
Quin sentit té que els trens vagin voltant d'un lloc a l'altre?

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 27/03/2014 22:15
by cesc
trainman wrote:La 447-138R ha sido traspasada a Barcelona. Hoy la he visto en cola del Sant Vicenç de Calders (19:35)-Manresa (22:14)

Esta Unidad sino recuerdo mal pertenecia a Valencia, y según listadotren pertence a Valencia en fecha del 25/03/2014

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 27/03/2014 23:42
by reusenc2
Renfe451 wrote:Sobta molt que posin 470's quan el dia en que el conseller Vila va estrenar els nous serveis va ser amb una 447, no entenc el canvi
Lo normal hagués estas a l'inrevés. Per als polítics el còmode i després ja per a la resta el dels seients durs. Però de la forma que ho han fet no li trobo cap mena de sentit... Si no hi ha cap línia més ideal com aquesta per la 447, amb un trajecte tant curt... :nose :boig

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 28/03/2014 0:21
by Ecomobisostrans
Als politics els es igual que no sigui còmode per 15 minuts, lo que els interessa es que sigui nou i que doni imatge de rodalies i per això era millor una 447. I no han agafat un Civia perque seria molt descarat si despres no van per allà.

Renfe té llibertat per moure material

Posted: Friday 28/03/2014 0:26
by Renfe451
Sagrerenc wrote:Quin sentit té que els trens vagin voltant d'un lloc a l'altre?
Renfe té la llibertat absoluta de que el seu material vagi canviant en funció de les necessitats de cada nucli de rodalia. Ara, si l'ha encertat o no, ja pot ser discutible. Només cal veure l'exemple de les 446 a Santander o a Donosti, trajectes que arriben a superar 1 hora de trajecte i a més sense WC.

Re: Seguiment de les 447

Posted: Friday 28/03/2014 22:30
by cesc
Algu te constancia que s'hagin emportat una 447 d'aqui Catalunya per canviar o adaptar el PMR el Cotxe intermig, per un foro español corre que la 447-132R esta a Valladolid, no nomes aixó, sino que enlloc de mantenir el Vago del Mig i que la serie 447 quedi amb 4 Cotxes, el que esta fent RENFE es que els s'esta degüaÇant per comprar-ne de nous, o sigui, potser per la dificultat d'adaptar el Cotxe intermig els desgüaÇa i en posa de nous.
Algu ho pot confirmar??

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 28/03/2014 23:24
by Renfe451
cesc wrote:Algu te constancia que s'hagin emportat una 447 d'aqui Catalunya per canviar o adaptar el PMR el Cotxe intermig, per un foro español corre que la 447-132R esta a Valladolid, no nomes aixó, sino que enlloc de mantenir el Vago del Mig i que la serie 447 quedi amb 4 Cotxes, el que esta fent RENFE es que els s'esta degüaÇant per comprar-ne de nous, o sigui, potser per la dificultat d'adaptar el Cotxe intermig els desgüaÇa i en posa de nous.
Algu ho pot confirmar??
La 447 no quedarà pas en 4 cotxes, amb la reforma continuaran sent de tres, la configuració no canvia. I sobre això dels cotxes (no vagons), que dius no s'ha desguaçat cap cotxe de 447, ja n'hi han dos reformades (la 447-009 i la 447-140) i l'única cosa que han fet ha estat reformar el cotxe intermig a l'estil Civia, res més. I si es confirma que es reforma una 447 de les nostres, una bona notícia, no estaria malament veure-la com quedaria en colors Rodalies de Catalunya.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 29/03/2014 0:30
by cesc
Renfe451 wrote:
cesc wrote:Algu te constancia que s'hagin emportat una 447 d'aqui Catalunya per canviar o adaptar el PMR el Cotxe intermig, per un foro español corre que la 447-132R esta a Valladolid, no nomes aixó, sino que enlloc de mantenir el Vago del Mig i que la serie 447 quedi amb 4 Cotxes, el que esta fent RENFE es que els s'esta degüaÇant per comprar-ne de nous, o sigui, potser per la dificultat d'adaptar el Cotxe intermig els desgüaÇa i en posa de nous.
Algu ho pot confirmar??
La 447 no quedarà pas en 4 cotxes, amb la reforma continuaran sent de tres, la configuració no canvia. I sobre això dels cotxes (no vagons), que dius no s'ha desguaçat cap cotxe de 447, ja n'hi han dos reformades (la 447-009 i la 447-140) i l'única cosa que han fet ha estat reformar el cotxe intermig a l'estil Civia, res més. I si es confirma que es reforma una 447 de les nostres, una bona notícia, no estaria malament veure-la com quedaria en colors Rodalies de Catalunya.

Listadotres.es, el Post es Rumores de Reformar las 447, alla posar en que desgüaÇant el Cotxe intermig de la unitat 140R, i compren de nous adaptats el PMR, i darrera d'aquest son la 009R (aquest ja esta deguaÇat segons el Post de listadotren.es), la 131R i la 142R. A mi m'agradaria si aquest foro es creible el que diu, en remeto a la informacio que dona aquesta wep, es creible?

No té sentit

Posted: Saturday 29/03/2014 11:05
by Guigui
Comprar un cotxe nou per a una sèrie que fa temps que ha deixat de fabricar-se, és una animalada econòmica com una catedral. Per això, surt més a compte adaptar el cotxe existent.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 29/03/2014 14:06
by Ganz
Si us plau, llegiu bé les respostes del fòrum de Listadotren.es. Allà especifica que l'única cosa que no es reutilitza, com és lògic per criteris tècnics, és la caixa...

Re: Renfe té llibertat per moure material

Posted: Saturday 29/03/2014 16:25
by Sagrerenc
Renfe451 wrote:
Sagrerenc wrote:Quin sentit té que els trens vagin voltant d'un lloc a l'altre?
Renfe té la llibertat absoluta de que el seu material vagi canviant en funció de les necessitats de cada nucli de rodalia.
Ja, pero les necessitats dels nuclis de rodalia no canvien d'un dia per l'altre. Tornem al de sempre: planificacio inexistent.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 30/03/2014 12:52
by res_publica
Qué bueno ver la 447-175 dando vueltas por las líneas de Barcelona, hoy se encuentra en Hospitalet. Es interesante este movimiento de material que hace Renfe, te permite utilizar el mismo tren en trayectos distintos de la geografía española.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Tuesday 01/04/2014 22:05
by Enric
Avui la 470-035M...amb els serveis de la RT2

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 04/04/2014 22:58
by cesc
Ganz wrote:Si us plau, llegiu bé les respostes del fòrum de Listadotren.es. Allà especifica que l'única cosa que no es reutilitza, com és lògic per criteris tècnics, és la caixa...

Avui he trobat el següent a listadotren.es, es lo següent informacio;


Os comento un poco:•Han desguazado los coches intermedios 140, 009, 142, 131, 121 y 116.
•Están a punto de desguazar el coche intermedio 117.

La conclusión es que la reforma de las unidades 447 "ha gustado" y está en marcha, porque ya han desguazado 6 coches, más de los 5 coches iniciales previstos. Da penita, pero al menos son reconstrucciones, y estos trenes seguiremos viéndoles, sólo que cambiados. Lo triste será cuando desguacen las 440s. :(

Lo que no os puedo decir es cómo lo harán, si lo harán según hacen la revisión principal o si reemplazarán el coche intermedio sin importar cuando toca esa revisión. Yo me imagino que será con la revisión principal. Tampoco se si el proceso será al 100% en el TCR de Las Delicias o si acabarán haciéndolo en el TCR nuevo de San Isidro. Es posible que sea todo en Las Delicias, porque escuché en las noticias que iban a abandonar algunas naves pero seguirían usando otras.

A partir de ahora sólo informaré de lo que se vea desde la estación, porque mirar desde la tapia es un poco complejo, hay que tirar fotos sin saber a donde apuntas. A veces ves un poco la pantalla y a veces ni eso.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 10/04/2014 13:23
by UT440_132M
La 447 116R (cotxes motors 232M i 231M) ja ha estat reformada a PMR i serà la primera unitat 447 adaptada a PMR del nucli de Barcelona.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 10/04/2014 14:59
by Renfe451
UT440_132M wrote:La 447 116R (cotxes motors 232M i 231M) ja ha estat reformada a PMR i serà la primera unitat 447 adaptada a PMR del nucli de Barcelona.
Porta la decoració de Cercanías. A veure com li queda en colors Rodalies de Catalunya.