Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
metring
Administrador

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Post by metring »

josep_serre wrote:Si ho has dit tu mateix el que ha passat.

Bé us amplio la poca informació que tinc, ha estat a Cunit i el tren implicat el Talgo 460 Lorca Montpeller, tot i que no tinc més detalls té pinta d'haver estat una cosa força aparatosa.
02sergi02 wrote: * [21/06/2010 16:19]

R2 Sud
A causa d'un atropellament circulació de trens interrompuda entre Sant Vicenç de Calders i Vilanova

Que habrá podido pasar?
A Sitges anunciaven per megafonia un servei substitutori d'autobus entre Cunit i SVC.
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

La circulació ha quedat totalment interrompuda una bona estona i els trens han anat per Vilafranca, els que no es trobaven ja en el merder, sembla que ara ja s'ha obert una de les vies entre Vilanova i Sant Vicenç, i per poc ha anat perquè fa no gaire hi ha hagut un atropellament a Cornellà.
metring wrote:
josep_serre wrote:Si ho has dit tu mateix el que ha passat.

Bé us amplio la poca informació que tinc, ha estat a Cunit i el tren implicat el Talgo 460 Lorca Montpeller, tot i que no tinc més detalls té pinta d'haver estat una cosa força aparatosa.
02sergi02 wrote: * [21/06/2010 16:19]

R2 Sud
A causa d'un atropellament circulació de trens interrompuda entre Sant Vicenç de Calders i Vilanova

Que habrá podido pasar?
A Sitges anunciaven per megafonia un servei substitutori d'autobus entre Cunit i SVC.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Guigui
Administrador

Prou de deixar-se atropellar!

Post by Guigui »

Estem en la història de sempre. Al final, no hi haurà més remei que tancar les vies amb filferro electrificat. Si la gent demostra no tenir més senderi que una vaca, és l'única solució.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
uriol108
N8
N8
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras

Post by uriol108 »

jo soc a un r1 i s'ha aturat una bona estona a un semafor davant del triangle ferroviari tmb, despres s'a aturat anormalment a clot i arc de triomf. No se que passa
metring
Administrador

Calia?

Post by metring »

D'acord que cal anunciar retards, però això... :? A rodalia.info:
fa 7 minuts #rod1 #renfe la ops! renfe torna a fallar i jo he quedat amb el amo del pis que deixo per culpa de la renfe...quina ironia, quina conyeta via @hipocondriaca
(si, en lloc de l'ops! és el que penseu...)
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

He patit l'averia en directe i en viu.Anem per pams:

Tot comença agafant el Badalona-Sant Vicenç de Calders de les 16.27 per Martorel,servir per la 465-237 de Rodalies Catalunya.Tenia la idea d'anar fins a Altafulla-Tamarit en principi.A la Granada ens creuem amb una 448R en simple :o ,entre Vilafranca i Els Monjos amb una 450,als Monjos per cert hi havien gent fent fotos i gravant videos,seria algú de vosaltres? :) .Bé arribem a L'Arboç i a la via 4,la apartada sentit Barcelona,hi ha la 451-012 allà estacionada,Ja comença a olorar que alguna cosa ha passat a la línia de Vilanova,i llavors ja sortint de L'Arboç,una altra 448R amb els indicadors posant "B/EST/FRANÇA",per tant ja confirmo que a la línia de VIlanova deu haver-hi problemes,al Vendrell ens creuem amb un Alaris.Arribem a Sant Vicenç de Calders,l'únic tren en tota l'estació és el 465-237(a part de les 440R apartades),vaig a l'edifici i pregunto si ha passat alguna cosa,em diuen que està tallat per atropellament entre CUnit i Sant Vicenç de Calders,desprès anuncien aquesta incidència per megafonia,i que hi hauria un servei d'autobús substitutori entre Sant Vicenç de Calders i Cunit.Vist la situació decideixo no anar a Altafulla-Tamarit.Veig una doble de 470 cap a Barcelona via Vilafranca,i un Alvia 130 el mateix.A les 16.37,amb 22 minuts de retard apareix una 448R cap a Tortosa en simple i plena a vessar i procedent de la via de Vilafranca.Encara no tenia clar si tornar amb la 465-237 cap a Martorell o provar el servei d'autobús substitutori,doncs he escollit la segona opció :D ,agafem un bus Plana a l'aparcament i tirem cap a Cunit,a Calafell eren les 17.55 quan passem pel bus quan veig una 470 cap a Barcelona,arribant a Cunit observo una doble de 470 en contravía anant cap al sud.Arribem a l'estació de Renfe de Cunit,i sorpresa,baixem del bus i un interventor de Plana ens diu que canviem a l'autobús del costat per seguir a Vilanova,!!!! >:( .el mateix interventor de la Plana anant dient a la gent que hi havia allà esperant a les andanes que agafessin el bus que aniria a Vilanova.Doncs viatjem en un altre bus i arribem a Vilanova a les 18.40.El proper tren segons megafonia de l'estació de Vilanova serà per via 3 i pararà a totes les estacions.L'andana de la via 3 plena a vessar de gent,a tope de gent,escoltant gent que estava esperant el tren durant una hora.Anuncin que el proper tren cap a St.Vicenç serà a les 19.25!,a les 18.52 arriba el tren cap a Barcelona,una fabulosa 451.....en SIMPLE!!!! :avall procedent de St.Vicenç de Calders per que quan vaig pujar hi havia gent.Com el tren era una 451 en simple,partir de Sitges no hi cabia ningú,a Castelldefels on he baixat havia gent que no podia pujar al tren!A Castelldefels agafo el que incia trajecte a les 19.24,tot i sortir a les 19.32,una doble de 447 cap a Maçanet que arriba a Sants amb 7 minuts de retard,canvio a la via 7 i a les 20.02 anuncien un tren cap a Vilafranca(i aquesta hora no hi ha cap tren a Vilafranca,l'anterior és el de les 19.10),doncs si era el Badalona-Vilafranca de les 19.10 per Sants(52 minuts de retard),suposo que tindrà a veure amb l'atropellament de Cornellà.El REX a Vinaròs ha sortit de Sants a les 20.00,i la majoria de trens de la R2 cap al sud anaven amb retards considerables,i alguns EDF-Vilanova suprimits directament.

Quin dia avui,mare meva,per olbidar. >:( :x
metring
Administrador

Post by metring »

Gràcies per la crònica! :plas Quina manera de marejar a la gent, fent-los agafar dos busos diferents, i lo de la 451 en simple :avall Ha estat realment un dia caòtic, a sobre dos atropellaments, per acabar d'adobar la cosa. El tema ha arrossegat fins més tard, jo he agafat el tren cap a EdF de les 20:29 des de Sitges, amb 12 minuts de retard, al haver de passar abans un Talgo i un patito que venien tard, i una estoneta parats sortint de Viladecans.
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Post by canalcole »

Mako448 wrote:als Monjos per cert hi havien gent fent fotos i gravant videos,seria algú de vosaltres? :)
Un servidor no anava a deixar passar la ocasió!! :D
express
N4
N4

Post by express »

jejejejeje Jo també he estat "victima" d'aquests retards i ens han desviat per la linea de Viafranca, anava amb el tren Zgz-Bcn Sants que arriba sobre les 17.07. El maquinista ens ha informat de la situacio justament abans d'arribar a SVC. I han fet baixar els passatgers que anaven a Vilanova. Em estat parats uns minuts al semafor d'entrada a SVC i després hem entrat a l'estació. Hem estat parats més temps del normal i hem arrancat en direcció Vilafranca. Jo la veritat es que he vist molt material que no estic acostumat a veure quan vaig amb tren,ja que el trem El Prat-Sants no dona temps de veure cap AVE... Justament al posarse al nostre costat la LAV ens ha crusat un Avant direccio Lleida, als Monjos he vist gent fent fotos... i una mica més endavant ens em crusat amb un mercant de Continental Rail. Tot el trajecte no hem parat,pero al arribar a Cornella hem estat parats uns minuts... hem arrancat i a l'Hospitalet també ens hem parat.... Quan s'ajunten les dues linies (a l'altura de Mercat Nou L1) ens ha adelantat un Talgo, que venia per la linia de Vilanova, i despres hem entrat a Sants. Una anecdota es que una mica més endavant del Vendrell han anunciat la parada de Vilanova i la Geltru... curios..pero al mateix temps gracios jejeje

Bueno... aqui us deixo una altra crónica sobre aquest tema.
Alex_C4
N6
N6

Post by Alex_C4 »

un altre sant joan amb incidencies, ja es el tercer any consecutiu. a les 17:40 despres de venir amb un tren amb 10 minuts, ens hem detingut uns 5 minuts a molins de rei... els usuaris han començat a increpar al conductor del civia, quan algu a cridat, que cambiesim de tren, tothom surt del tren cap a la via 3 pujem al civia, i al cap de 2 o 3 minuts apareix un martorell- badalona per la via 1, tot el convoy cambia de tren
ElDesi1994
N7
N7
Facebook: Josué Ferrero

Post by ElDesi1994 »

canalcole wrote:
Mako448 wrote:als Monjos per cert hi havien gent fent fotos i gravant videos,seria algú de vosaltres? :)
Un servidor no anava a deixar passar la ocasió!! :D
I jo amb vosaltres! Quines desviacions!
Parlem amb propietat.
UT440_132M
N10
N10
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152

Un altre atropellament...

Post by UT440_132M »

La gent no escarmenta... :emprenyat

http://www.3cat24.cat/noticia/740926/ba ... -Llobregat

Sant Feliu de Llobregat

Un altre mort atropellat per un tren a Sant Feliu de Llobregat
Actualitzat a les 19:15 h 24/06/2010

L'atropellament de Castelldefels no ha estat l'únic de les últimes hores a Catalunya. Als dotze morts s'hi ha d'afegir una altra víctima mortal atropellada per un tren a Sant Feliu de Llobregat. L'accident va passar dimecres al vespre al pas a nivell del cèntric carrer de la Constitució, on fa anys que el veïnat reivindica un pas soterrat. En aquest cas, la víctima és un veí del mateix carrer. L'accident va provocar restriccions en el servei de la línia R4 de Rodalies. A la línia R1, un altre atropellament també dimecres al vespre va provocar ferides a una persona, a l'altura de Sant Adrià de Besòs. A causa de l'accident també hi va haver restriccions.

Segons han informat els Mossos d'Esquadra, la investigació apunta que en els dos casos els atropellaments han estat accidentals. En el cas de Sant Feliu l'accident va passar a un quart de nou del vespre i la persona ha mort, mentre que el de Sant Adrià va ser a dos quarts de nou i la persona ferida ha estat traslladada a l'Hospital del Mar de Barcelona.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Rodalies Sant Celoni-Aeroport amb pas per Montmeló a les 22.01 suprimit.
Pere
N9
N9

Post by Pere »

UT596001 wrote:Rodalies Sant Celoni-Aeroport amb pas per Montmeló a les 22.01 suprimit.
Per indisposició del maquinista :D
Enric
N7
N7

Post by Enric »

Jo era un dels quatre que estabam a Els Monjos aquet pasat dilluns, estabam esperant la circulació de la Continental amb el Teco i ens vam trobar amb tots aquets trens pasant, llogicament es va aprofitar per fer fotos i grabar totes aquestas circulacions digem "especials" per la R-4 sud, el mateix que vaig fer ahir al mati a l'estació de El Vendrell amb motiu de las desviacions per allá degut al brutal accident de Platja de Castelldefels.

;)
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Aquest matí una 448 ha patit una averia entre VNG i Sitges i ha causat retards a la R2 Sud; després s'ha traslladat a Garraf. ;)
canalcole
N9
N9

Adelantament INÚTIL

Post by canalcole »

El Rodalies de les 19.10 a Segur ha arribat a les 19.23 (per un minut que no es creua amb el Rodalies contrari) degut a un adelantament INÚTIL d'una 448 amb retard que es podria haver fet a VNG...
canalcole
N9
N9

Rodalies-Regional a Reus amb +30

Post by canalcole »

El Rodalies-Regional de Reus, de tornada cap a Barna, portava 30' de retard.
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Tornen els atropellaments :evil:

Aturada la circulació a la línia R1 de Rodalies de Renfe per un atropellament
element divisor
ACN // 30.06.2010 // 10.44 h element divisor Ref. 558701
element divisor
Barcelona (ACN).- La circulació de trens de la línia R1 (Molins de Rei - Mataró – Maçanet) de Rodales de Renfe està aturada entre les estacions de Sant Adrià del Besòs i Badalona a causa d'un atropellament. Els fets han tingut pocs minuts després d'un quart d'onze del matí d'aquest dimecres, just quan el tren d'un quart sortia de l'estació. De moment, segons informen des de Renfe, només hi ha aquest tren afectat entre les dues estacions, malgrat que es desconeix quanta estona caldrà per recuperar la normalitat a les vies.

http://www.acn.cat/webACN/detallNoticia ... cia=558701

EDITO:El tren de l'atropellament ha estat el Badalona(10.16)-Martorell(11.11).

Indignant que desprès del desastre de fa una setmana a Castelldefels,la gent vinga a seguir creuant les vies :evil:
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Vaig escriure el que posa ara mateix a la web de Rodalies Catalunya,o escriuen en una llengua o en una altra,peró no una barreja de les dues(i tinc la web posada en català,que consti!)

Línia R1
Línia R4
30/06/2010 10:58h
Retrasos de 30 min de media derivado de circulación en vía única entre las estaciones de Sant Adrià y Clot por un arrollamiento

Circulació en vía única por un arrollamiento entre las estaciones de Sant Adrià i Clot, por lo que los trenes de la línia R1 y R4 sud circulan con retrasos de 30 minutos de media en ambos sentidos de la marcha.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”